Home » , » Απίστευτη γκάφα Μητσοτάκη. Στον πιο πιστό υποστηριχτή του τον Β. Μαρινάκη, βλέπει την διαπλοκή προσωποποιημένη! (Βίντεο)

Απίστευτη γκάφα Μητσοτάκη. Στον πιο πιστό υποστηριχτή του τον Β. Μαρινάκη, βλέπει την διαπλοκή προσωποποιημένη! (Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 23 Απριλίου 2019 | 1:56 π.μ.

Πώς τα καταφέρνει ο Μητσοτάκης ώστε να μην περνάει μέρα χωρίς να βάλει αυτογκόλ στην παράταξη του, είναι να απορεί κανείς. Το καινούργιο του κατόρθωμα είναι ότι χαρακτήρισε τον πιο πιστό υποστηριχτή του, αυτόν που δαπάνησε εκατομμύρια για να αγοράσει ΜΜΕ, ώστε να υποστηρίξει την Ν.Δ και παράλληλα τα συμφέροντα του ... διαπλεκόμενο!

Μπήκαμε στην διαδικασία να παρακολουθήσουμε την συνέντευξη του Κ. Μητσοτάκη από το βίντεο που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του τηλεοπτικού καναλιού alpha.

Ανούσιες γενικολογίες από τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης μέχρι την στιγμή που εν  τη ρύμη του λόγου, του ξέφυγε και χαρακτήρισε "διαπλεκόμενο" τον εκδότη-εφοπλιστή, Βαγγέλη Μαρινάκη (Κάποιοι αποδίδουν ότι αυτός είναι ο πραγματικός αρχηγός της Ν.Δ., κάτι που φυσικά ο Μητσοτάκης αρνήθηκε κατηγορηματικά, σ' αυτή του την συνέντευξη).

Οταν, λοιπόν Μητσοτάκης ρωτήθηκε για τις σχέσεις του με τον Μαρινάκη απάντησε: «Εγώ έχω τυπικές σχέσεις με τον κ. Μαρινάκη όπως έχω με όλους τους επιχειρηματίες» συμπληρώνοντας «Δεν έχω καμία κοινωνική, δεν έχω φιλική επαφή. Ούτε τακτικά τον βλέπω. Εγώ δεν έχω σχέσεις με τη διαπλοκή, ούτε έρχομαι να εξαργυρώσω κάποια γραμμάτια την επόμενη ημέρα».

Μάλιστα. Το να έχουν "τυπικές σχέσεις" είναι κάτι που μπορεί να το δεχθούμε. Σαν τις σχέσεις που υπάρχουν μεταξύ αφεντικού και υπαλλήλου.
Από κει και πέρα όμως να τσουβαλιάζει ο Κούλης τον Μαρινάκη με τους υπόλοιπους πλουτοκράτες πάει πολύ. Ολοι/ες γνωρίζουν τις ιδιαίτερες σχέσεις που έχει ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού με την οικογένεια Μητσοτάκη και μάλιστα η αδελφή του Κυριάκου Ντόρα Μπακογιάννη έχει παραδεχτεί μέσα στην βουλή ότι: «Είμαι κουμπάρα με τον κ. Μαρινάκη, με έχει παντρέψει και έχω βαφτίσει τον γιο του».

Αυτό πάντως είναι το λιγότερο. Αυτό που είπε ότι δεν συναντά συχνά τον Μαρινάκη γιατί «Εγώ δεν έχω σχέσεις με τη διαπλοκή», πως διάολο θα το δικαιολογήσει;
Μένει σε κανέναν, που θα παρακολουθήσει το παρακάτω βίντεο, η παραμικρή αμφιβολία ότι ο Μητσοτάκης βλέπει - και σωστά- στον Μαρινάκη την διαπλοκή προσωποποιημένη; 


Κανονικά ο Μαρινάκης, τώρα θα έπρεπε να βάλει ένα από τα δημοσιογραφικά του φερέφωνα -κατά προτίμηση τον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο, που έχει ειδικότητα σ' αυτές τις δουλειές- να ρίξει άγριο κράξιμο στον αρχηγό της Ν.Δ., για την μπηχτή που εξαπέλυσε σε βάρος του χτες, στην τηλεοπτική συνέντευξη που έδωσε Αντώνη Σρόιτερ στην τηλεόραση του Alpha.
Προφανώς όμως γνωρίζει το IQ  του γόνου και έτσι μάλλον θα αρκεστεί να του ρίξει τηλεφωνικά μερικά μπινελίκια.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

6 Δεκεμβρίου 2021 στις 4:09 μ.μ.

Ειναι και μαρτυριαρικο το ζαβο. Ουτε να κλασει κρυφα δεν μπορει, οχι να κρυψει τις εντολες και τους εντολεις του. Μιζενς, Νοβπαρτης, Μεραγκελ, Μαρινα kiss, "Ε, βρε ο μας σωνει" και καποιοι αλλοι "παρακατιανοι" που εχουν ξεσκιστει στην κονομα τα χρονια της κρισης.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger