Home » , » Ρωμαϊκό δικαστήριο.

Ρωμαϊκό δικαστήριο.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 13 Μαΐου 2019 | 6:14 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Και τώρα θα εξετάσουμε την υπόθεση ΧΙΙΙ. Κατηγορούμενος είναι ο έμπορος δούλων Avarus Bastardis, ο οποίος κατηγορείται από τον Συγκλητικό Culius Mitsotakius ότι πούλησε σκάρτο εμπόρευμα...

- Ψέματα κύριε iudex (δικαστή)

- Silentium accusatus (Σιωπή κατηγορούμενε)! Ότι θέλεις, πες το στην απολογία σου. Ο Συγκλητικός έχει το λόγο. Γιατί κατηγορείτε τον Avarus;

- Μου έδωσε χαλασμένους σκλάβους!

- Οι σκλάβοι μου είναι ένας κι ένας! Όλοι νέοι, μορφωμένοι κι υγιέστατοι!

- Α ναι; Εμένα μου πέθαναν όλοι!

- Silentio! Μα τη Ιustitia (Δικαιοσύνη), αν ξαναπεταχτείς κατηγορούμενε, τα λιοντάρια θα φάνε καλά απόψε. Συνεχίστε κύριε Mitsotakius.

- Ε αυτό, κύριε Πρόεδρε. Πέθαναν όλοι οι δούλοι που αγόρασα! Μου είπε ο "κύριος" πως έχουν εγγύηση. Πήγα όμως να μου τους αντικαταστήσει κι αρνήθηκε! Χιλιάδες σκλάβοι, κύριε Πρόεδρε, μεγάλη ζημιά. Ή να μου δώσει τα λεφτά μου πίσω, ή να μου φέρει νέους δούλους. Αλλιώς να σταυρωθεί παραδειγματικά. Κάτι τέτοιοι χαλάνε το εμπόριο!

- Λογικό ακούγεται μα την Minerva. Κατηγορούμενε, αλήθεια είναι αυτά;

- Κύριε Πρόεδρε, σεβαστό δικαστήριο, οι σκλάβοι όντως είχαν εγγύηση. Όμως σε αυτή αναγράφονταν ρητά, πως πρέπει να τρώνε και να ξεκουράζονται κάπου - κάπου. Όχι σπουδαία πράγματα, αλλά είναι αναγκαίο για να μπορούν να διατηρηθούν.

- Το καταλαβαίνουμε. Λοιπόν;

- Λοιπόν, ο κύριος αυτός τους έβαλε να δουλεύουν συνεχώς, χωρίς διάλειμμα ούτε για φαγητό ούτε για ύπνο! Πόσο να αντέξουν, κύριοι δικαστές; Και μηχανήματα να ήταν, θα είχαν χαλάσει. Πέθαναν από εξάντληση κι από πείνα. Όταν τους πούλησα εγώ, ήταν μια χαρά. Άλλωστε τους είδε, τους εξέτασε, πριν τους πάρει.

- Είναι αλήθεια αυτό Mitsotakius;

- Κύριε Πρόεδρε, οι δούλοι δεν παραπονέθηκαν γι αυτό ποτέ. Είμαι υπέρ της 7ημερης εικοσιτετράωρης εργασίας. Όποιος δουλεύει λιγότερο τον θεωρώ "χαραμοφάη"! 

- Κατάλαβα... Όπως ξέρετε, οι νόμοι μας είναι υπέρ της δουλείας. Αλλά, αν γράφει στην εγγύηση πως έπρεπε να γίνει κάποιο διάλειμμα και δεν έγινε, η εγγύηση όντως δεν ισχύει. Επομένως ο κατηγορούμενος είναι ελεύθερος να πουλάει σκλάβους.

- Κύριε Πρόεδρε, διαμαρτύρομαι! Αυτό είναι ανήκουστο! Καταστρέφετε έτσι τον Καπιταλισμό! Κι αδικείτε έναν Συγκλητικό. Ο μπαμπάς ήταν φίλος με τον Καλιγούλα...

- Ηρεμήστε κύριε Mitsotakius. Ακόμα κι εμείς, οι ιδιοκτήτες δούλων, ξέρουμε πως, αν είχαμε το μυαλό σας, δεν θα έμενε σκλάβος ζωντανός να εκμεταλλευτούμε. Πηγαίνετε. Η συνεδρίαση έληξε.

- Δεν έληξε τίποτα! Όταν κυβερνήσω, όλοι θα δουλεύουν για μένα συνέχεια. Όλη μέρα, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑΑΑ!!!
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger