Home » , » Ψηφίζουμε Αλή Μπαμπά,

Ψηφίζουμε Αλή Μπαμπά,

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 7 Μαΐου 2019 | 7:09 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Καλησπέρα σας.

Με λένε Αλή Μπαμπά και με γνωρίζετε από το γνωστό παραμύθι. Με την αγαπητή Χαλιμά, γνωστή για τις ιστορίες της, κατεβαίνουμε από κοινού στις Ευρωεκλογές και ζητάμε την ψήφο σας.

"Γιατί να ψηφίσω Αλή μπαμπά"; Θα αναρωτηθείτε. Πρώτον διότι έχουμε το ηθικό πλεονέκτημα. Το κόμμα μας διαθέτει μόνο 40 κλέφτες! Α, και μια που λέει παραμύθια. Αν κάποιοι πιστεύουν πως 40 κλέφτες και μια ψεύτρα είναι υπερβολή, ας αναρωτηθούν πόσα λαμόγια, πόσοι καταχραστές, απατεώνες ψεύτες κοκ υπάρχουν στα κόμματα που κυβέρνησαν.

Υπόσχομαι επίσης να περιορίσω τους κλέφτες μου, να τους βάλω στα πιθάρια. Έχει υποσχεθεί κανείς άλλος κάτι παρόμοιο; Δε νομίζω, αφήνουν τα κομματόσκυλα τους ελευθέρα να αλωνίζουν.
Ο δεύτερος λόγος είναι γιατί ξέρετε ποιος είμαι. Είμαι αυτοδημιούργητος. Είμαι πλούσιος, αφού "απαλλοτρίωσα" τα κλοπιμαία των 40 κλεφτών.
Η γυναίκα μου όμως δεν είχε καμία ανάμειξη, δεν έχει off shore και σίγουρα δεν φοροδιαφεύγω. Μπορεί να το πουν όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί αυτό; Σε καμία περίπτωση!

Τρίτος λόγος είναι τα άξια στελέχη που διαθέτω, όπως η ικανότατη Μοργκάνα. Από υπηρέτρια είναι επικεφαλής του ψηφοδελτίου μας. Είναι ειλικρινής, έξυπνη, έντιμη και σίγουρα ξέρει να τιμωρεί τους απατεώνες. Ας μην γελιόμαστε, δεν υπάρχει ούτε ένας πολιτικός με τα δικά της χαρίσματα. 

Επόμενος λόγος είναι το πρόγραμμά μου. Τα άλλα κόμματα δεν έχουν πρόγραμμα, εγώ όμως διαθέτω. Με τη βοήθεια του τζίνι του λυχναριού θα πραγματοποιήσω μέχρι τρεις επιθυμίες σας, αρκεί βέβαια να μην βλάπτουν συνανθρώπους μας.
Γιατί να με πιστέψετε; Γιατί έχω το γνήσιο λυχνάρι και τον Αλαντίν στο κόμμα μου. Δεν τον υπολογίζω στους 40 κλέφτες, είναι πρώην κλεφτής και νυν κυβερνήτης. Όπως όλοι οι κυβερνήτες άλλωστε. Είναι όμως πολύ πιο καλόκαρδος από πολλούς άλλους πολιτικούς ηγέτες.

Εξάλλου, δεν σας λέω ψέματα, σας δίνω μέχρι τρεις επιθυμίες, όχι όπως οι άλλοι πολιτικοί, που σας τάζουν τον ουρανό με τ' άστρα κάθε φορά που γίνονται εκλογές. Και διορισμό κι αύξηση και μετάθεση και να φέρουν το γιο που κάνει τη θητεία κοντά στο σπίτι και να βρουν γαμπρό στην κόρη... Όπα!
Αυτοί τάζουν αβέρτα και δεν έχουν καν ένα μαγικό λυχνάρι! Γιατί πιστεύετε αυτούς που σας φλόμωσαν στα ψέματα κι όχι εμένα; 

Δηλαδή είμαι καλός; Σαφώς όχι! Είμαι όμως ο λιγότερο κακός, το μη χείρον! Με αυτό το κριτήριο δεν ψηφίζετε κάθε φορά;
Ορίστε λοιπόν σας λέω πως είναι αυτός που θα σας βλάψει λιγότερο. Με μένα θα πονέσετε λίγο, με τους άλλους πολύ. Αν θέλετε το καλύτερο, να σταματήσετε να ακούτε παραμύθια, να μεγαλώσετε και να πάρετε τη ζωή στα χέρια σας.

Όσο αφήνετε να αποφασίζουν για σας άλλοι δήθεν εκπρόσωποι, τόσο θα την πατάτε. 

Σας ευχαριστώ. 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger