Home » , » Καλή σου νέα σταδιοδρομία Μαρία ...

Καλή σου νέα σταδιοδρομία Μαρία ...

Από giorgis , Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019 | 2:52 π.μ.

Του Γ.Γ.

Οι προσωπικές σχέσεις είναι ξεκάθαρο ότι δεν μπορεί να έχουν καμιά σχέση με την πολιτική τοποθέτηση που έχει καθένας/ια μας, σε ζητήματα όμως είναι ο κοινοβουλευτικός κρετινισμός.
Και την δικιά μου τοποθέτηση σ' αυτό το θέμα την έχω εκφράσει με αρκετές αναρτήσεις μου.

Ομως επιτρέψτε μου μια προσωπική αναφορά. Ναι, χαίρομαι που ένας φίλος μου, ένας σύντροφος μου από τα νεολαιίστικα χρόνια μου, ο δικηγόρος Απόστολος Κομνηνάκας, βλέπει σήμερα το κορίτσι του, την Μαρία, να εκλέγεται βουλευτής του ΚΚΕ στην Λέσβο.

Ο Αποστόλης, που συν τοις άλλοις είναι και ιστορικός ερευνητής, ήταν αυτός που μου έκανε ένα ανεκτίμητο δώρο. Μέσα από την έρευνα μου ανακάλυψε το πρακτικό με το οποίο ο πατέρας μου δικάστηκε από έκτακτο δικαστήριο σε θάνατο, και όταν μου έστειλε αυτό το ιστορικό ντοκουμέντο, πραγματικά συγκλονίστηκα.

Διαχρονικός οικογενειακός φίλος μας ο Αποστόλης, είχε πολύ στενές σχέσεις με τον μακαρίτη πατέρα μου, -αυτός είναι και ο αποκλειστικός λόγος που οι δικοί μου στην Λέσβο στήριξαν μαζικά την βουλευτική υποψηφιότητα της κόρης του- σήμερα πρέπει να είναι απ' τους πιο ευτυχισμένους πατέρες αφού βλέπει το κορίτσι του βουλευτή του ΚΚΕ.

Καλή σου νέα σταδιοδρομία Μαρία και ελπίζουμε τώρα με την νέα σου ιδιότητα να τα πούμε σύντομα κι από κοντά. 


Υ.Γ: Αντε γιατί χαλούσε η εικόνα του χωριού μας να έχει μέχρι τώρα εκλεγμένο βουλευτή μόνο τον Χ. Αθανασίου της δεξιάς. Η εκλογή σου ξεπλένει αυτή την ντροπή 😅 
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger