«Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me».
Αγγλοσαξωνική παροιμία
_____________________
Όταν κάποιοι ισχυρίζονταν κι επέμεναν, ότι το χρήμα δεν πρέπει είναι αντικείμενο, αλλά μέσο συναλλαγής, οι φιλελέδες και τα επικοινωνιακά τους Doberman έσκουζαν, ότι αυτά… δεν γίνονται κι ότι απόψεις τοιούτου κομμουνιστικού περιεχομένου έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί, διότι ζούμε στον αστερισμό της παγκοσμιοποίησης, όπου όλα είναι αντικείμενο συναλλαγής.
Προφανώς, για τους αμόρφωτους φιλελέδες, ο Πλάτωνας κι ο Αριστοτέλης ήταν οι πρώτοι κομμουνιστές στην ιστορία, καθόσον ήταν υπέρ της-με νόμο- ρύθμισης της έκδοσης και κυκλοφορίας του χρήματος (εξ’ ου και η λέξη «νόμισμα», η οποία προέρχεται από τη λέξη «νόμος») κι όχι υπέρ της ανεξέλεγκτης έκδοσης και κυκλοφορίας του από ιδιώτες.
Όταν κάποιοι ισχυρίζονταν κι επέμεναν, ότι το κράτος πρέπει να' χει το δικό του, εθνικό κρατικό νόμισμα, το οποίο θα εκδίδεται από την Κεντρική Τράπεζα του, ώστε το κράτος να μπορεί να ελέγχει και να χρηματοδοτεί την οικονομία του (το ποιος έχει το κράτος στα χέρια του, είναι άλλη κουβέντα), αλλιώς θα οδεύσουμε προς την παγκόσμια δικτατορία του εκδοτικού μονοπωλίου, εκ μέρους των τραπεζών, οι οποίες έτσι, θα ελέγχουν και θα ρυθμίζουν-κατά το δοκούν και κατά το συμφέρον-τις οικονομίες των κρατών και τη μοίρα των κοινωνιών, οι φιλελέδες και τα επικοινωνιακά τους Doberman ισχυρίζονταν, ότι αυτά είναι ανοσίες, διότι… ΤΙΝΑ (There is not alternative)
Όταν κάποιοι ισχυρίζονταν κι επέμεναν, ότι το ισχυρό και περιορισμένης κυκλοφορίας νόμισμα, ευρώ, το οποίο οι ιδιωτικές τράπεζες δανείζονται (το αγοράζουν δηλαδή) από την ΕΚΤ κι εν συνεχεία αυτές οι ίδιες το δανείζουν στα κράτη και τους ιδιώτες (τους το πωλούν δηλαδή), θα οδηγήσει στη φτωχοποίηση των κοινωνιών, στη χρεοκοπία των κρατών και τη συγκέντρωση του πλούτου σε ελάχιστα χέρια, οι φιλελέδες και τα επικοινωνιακά τους Doberman διατυμπάνιζαν, ότι δεν είναι σώφρον να μοιράζεται το χρήμα από δω κι από κει, αβέρτα κουβέρτα κι ότι η δυνατότητα δανεισμού ενός κράτους από τις διεθνείς χρηματαγορές, αποτελεί κριτήριο ισχύος, ανάπτυξης κι ευμάρειας για το κράτος αυτό.
Το γεγονός, ότι η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει πέντε φορές, έως σήμερα, όντας και τις πέντε σε καθεστώς σκληρού νομίσματος, όπως το ευρώ (λατινικό φράγκο, χρυσή αγγλική λίρα κτλ), δεν αποτελεί αξιόλογο ιστορικό και οικονομικό δεδομένο για τους αμόρφωτους φιλελέδες.
Ήρθε λοιπόν ο κορωνοιός να δώσει συντριπτικό πλήγμα, ιδεολογικό και πολιτικό, στις αντικοινωνικές και άκρως αντιεπιστημονικές θεωρίες ων απανταχού της γης Μπογδανοειδών και Μπουμπουκοειδών φιλελέδων, καθώς αφενός έχει αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος του δημοσίου συστήματος υγείας, το οποίο μόνο με κρατική χρηματοδότηση μπορεί να λειτουργήσει, αφετέρου αποδείχθηκε, ότι οι στρατηγικοί μεγαλοεπενδυτές- ιδιώτες δε μπορούν να προσφέρουν τίποτε στην ανθρωπότητα, παρά μόνο κέρδη στους εαυτούς τους.
Επιπλέον, κατέρρευσε ο μύθος, ότι δεν υπάρχουν λεφτά για όλους κι ότι τα κράτη οφείλουν να εφαρμόζουν εξαντλητικά και αντικοινωνικά προγράμματα λιτότητας, προκειμένου να αποπληρώσουν τα χρέη τους, τα οποία έχουν δημιουργηθεί εξ αιτίας του δανεισμού χρήματος, από τις διεθνείς χρηματαγορές.
Έρχεται, λοιπόν κι η κομμουνιστική εφημερίδα, Financial Times, με άρθρο της, για να μας πει τα -ιστορικώς και επιστημονικώς- αυτονόητα: Ότι έφτασε η στιγμή να πετάξει «το ελικόπτερο με τα χρήματα» κι ότι τα οικονομικά ταμπού (sic) διαλύονται μπροστά στην ανάγκη χρηματοδότησης των τεράστιων δημόσιων ελλειμμάτων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Με άλλα λόγια, πρέπει να κοπεί χρήμα και να δοθεί απ’ ευθείας στον κόσμο, χωρίς τη διαμεσολάβηση των τοκογλυφικών τραπεζών, ώστε να κινηθούν τα γρανάζια και να μην καταρρεύσει το σύμπαν.
Ό,τι ακριβώς πίστευε κι ένας άλλος… κομμουνιστής, ο Κέινς, (ιδίως στο βιβλίο του «Οι οικονομικές συνέπειες της Ειρήνης»), τις απόψεις του οποίου είχε εξάρει κι ο ίδιος ο Λένιν από του βήματος του 2ου Συνεδρίου της Κομμουνιστικής Διεθνούς.
Η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική.
Να κρατήσουμε καλά μέσα στην ψυχή μας, το πνεύμα του μετώπου!
Αγγλοσαξωνική παροιμία
_____________________
Όταν κάποιοι ισχυρίζονταν κι επέμεναν, ότι το χρήμα δεν πρέπει είναι αντικείμενο, αλλά μέσο συναλλαγής, οι φιλελέδες και τα επικοινωνιακά τους Doberman έσκουζαν, ότι αυτά… δεν γίνονται κι ότι απόψεις τοιούτου κομμουνιστικού περιεχομένου έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί, διότι ζούμε στον αστερισμό της παγκοσμιοποίησης, όπου όλα είναι αντικείμενο συναλλαγής.
Προφανώς, για τους αμόρφωτους φιλελέδες, ο Πλάτωνας κι ο Αριστοτέλης ήταν οι πρώτοι κομμουνιστές στην ιστορία, καθόσον ήταν υπέρ της-με νόμο- ρύθμισης της έκδοσης και κυκλοφορίας του χρήματος (εξ’ ου και η λέξη «νόμισμα», η οποία προέρχεται από τη λέξη «νόμος») κι όχι υπέρ της ανεξέλεγκτης έκδοσης και κυκλοφορίας του από ιδιώτες.
Όταν κάποιοι ισχυρίζονταν κι επέμεναν, ότι το κράτος πρέπει να' χει το δικό του, εθνικό κρατικό νόμισμα, το οποίο θα εκδίδεται από την Κεντρική Τράπεζα του, ώστε το κράτος να μπορεί να ελέγχει και να χρηματοδοτεί την οικονομία του (το ποιος έχει το κράτος στα χέρια του, είναι άλλη κουβέντα), αλλιώς θα οδεύσουμε προς την παγκόσμια δικτατορία του εκδοτικού μονοπωλίου, εκ μέρους των τραπεζών, οι οποίες έτσι, θα ελέγχουν και θα ρυθμίζουν-κατά το δοκούν και κατά το συμφέρον-τις οικονομίες των κρατών και τη μοίρα των κοινωνιών, οι φιλελέδες και τα επικοινωνιακά τους Doberman ισχυρίζονταν, ότι αυτά είναι ανοσίες, διότι… ΤΙΝΑ (There is not alternative)
Όταν κάποιοι ισχυρίζονταν κι επέμεναν, ότι το ισχυρό και περιορισμένης κυκλοφορίας νόμισμα, ευρώ, το οποίο οι ιδιωτικές τράπεζες δανείζονται (το αγοράζουν δηλαδή) από την ΕΚΤ κι εν συνεχεία αυτές οι ίδιες το δανείζουν στα κράτη και τους ιδιώτες (τους το πωλούν δηλαδή), θα οδηγήσει στη φτωχοποίηση των κοινωνιών, στη χρεοκοπία των κρατών και τη συγκέντρωση του πλούτου σε ελάχιστα χέρια, οι φιλελέδες και τα επικοινωνιακά τους Doberman διατυμπάνιζαν, ότι δεν είναι σώφρον να μοιράζεται το χρήμα από δω κι από κει, αβέρτα κουβέρτα κι ότι η δυνατότητα δανεισμού ενός κράτους από τις διεθνείς χρηματαγορές, αποτελεί κριτήριο ισχύος, ανάπτυξης κι ευμάρειας για το κράτος αυτό.
Το γεγονός, ότι η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει πέντε φορές, έως σήμερα, όντας και τις πέντε σε καθεστώς σκληρού νομίσματος, όπως το ευρώ (λατινικό φράγκο, χρυσή αγγλική λίρα κτλ), δεν αποτελεί αξιόλογο ιστορικό και οικονομικό δεδομένο για τους αμόρφωτους φιλελέδες.
Ήρθε λοιπόν ο κορωνοιός να δώσει συντριπτικό πλήγμα, ιδεολογικό και πολιτικό, στις αντικοινωνικές και άκρως αντιεπιστημονικές θεωρίες ων απανταχού της γης Μπογδανοειδών και Μπουμπουκοειδών φιλελέδων, καθώς αφενός έχει αναδειχθεί ο σημαντικός ρόλος του δημοσίου συστήματος υγείας, το οποίο μόνο με κρατική χρηματοδότηση μπορεί να λειτουργήσει, αφετέρου αποδείχθηκε, ότι οι στρατηγικοί μεγαλοεπενδυτές- ιδιώτες δε μπορούν να προσφέρουν τίποτε στην ανθρωπότητα, παρά μόνο κέρδη στους εαυτούς τους.
Επιπλέον, κατέρρευσε ο μύθος, ότι δεν υπάρχουν λεφτά για όλους κι ότι τα κράτη οφείλουν να εφαρμόζουν εξαντλητικά και αντικοινωνικά προγράμματα λιτότητας, προκειμένου να αποπληρώσουν τα χρέη τους, τα οποία έχουν δημιουργηθεί εξ αιτίας του δανεισμού χρήματος, από τις διεθνείς χρηματαγορές.
Έρχεται, λοιπόν κι η κομμουνιστική εφημερίδα, Financial Times, με άρθρο της, για να μας πει τα -ιστορικώς και επιστημονικώς- αυτονόητα: Ότι έφτασε η στιγμή να πετάξει «το ελικόπτερο με τα χρήματα» κι ότι τα οικονομικά ταμπού (sic) διαλύονται μπροστά στην ανάγκη χρηματοδότησης των τεράστιων δημόσιων ελλειμμάτων που απαιτούνται για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Με άλλα λόγια, πρέπει να κοπεί χρήμα και να δοθεί απ’ ευθείας στον κόσμο, χωρίς τη διαμεσολάβηση των τοκογλυφικών τραπεζών, ώστε να κινηθούν τα γρανάζια και να μην καταρρεύσει το σύμπαν.
Ό,τι ακριβώς πίστευε κι ένας άλλος… κομμουνιστής, ο Κέινς, (ιδίως στο βιβλίο του «Οι οικονομικές συνέπειες της Ειρήνης»), τις απόψεις του οποίου είχε εξάρει κι ο ίδιος ο Λένιν από του βήματος του 2ου Συνεδρίου της Κομμουνιστικής Διεθνούς.
Η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική.
Να κρατήσουμε καλά μέσα στην ψυχή μας, το πνεύμα του μετώπου!
askordoulakos
Δημοσίευση σχολίου