Του Σ.Λ
Σε όλες σχεδόν τις θεωρούμενες ενημερωτικές ιστοσελίδες, θα συναντήσεις μια σχεδόν πανομοιότυπη είδηση που αναφέρει: "«Περιορισμένος αριθμός μασκών στη διάθεσή σας στο κατάστημά μας από τη Δευτέρα», γράφει η λεζάντα της φωτογραφίας, που δημοσίευσε το brand της Μαρέβας Μητσοτάκη. Μάλιστα, σε απάντηση σε σχόλιο χρήστη του Instagram, το Zeus+Δione ξεκαθαρίζει ότι οι μάσκες θα διατίθενται δωρεάν.
Τις δημιουργεί η κ. Μαρέβα Μητσοτάκη.από ύφασμα που περισσεύει από την παραγωγή των κομματιών του brand Zeus+Δione".
Κοίτα τι αξιόλογη, αξιοζήλευτη γυναίκα έχει δίπλα του ο πρωθυπουργός μας!!!! Εχει απίστευτο ταλέντο να δημιουργεί σε εξωτικούς φορολογικούς παραδείσους offshore εταιρείες, ξέρει να ανοίγει φύλλο, να φτιάχνει μάσκες και να τις διαθέτει δωρεάν στον κόσμο!
Αποκλείεται να έχουμε αναγνώστρια μας να διαθέτει αυτά τα προσόντα
Οσες γυναίκες μας διαβάζουν αν δεν είναι τίποτα "Βίγκαν Λεσβίες Αναρχικές Μπαχαλοσατανίστριες Μάγισσες", που θα έλεγε και ο "διανοούμενος" νεοδημοκράτης βουλευτής Μπογδάνος, θα ανήκουν στην "πλεμπαρία".
Και σε καμιά περίπτωση δεν θα πληρώνει το δημόσιο δημοσιογράφους, οι οποίοι θα έχουν ως αντικείμενο εργασίας "να προωθούν στα μέσα ενημέρωσης ειδήσεις και παραπολιτικά που αφορούν το lifestyle" τους, όπως συμβαίνει με την σύζυγο του πρωθυπουργού Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη.
Πέρα από τον χαβαλέ τώρα. Μήπως είμαι προβληματικός και δυσκολεύομαι να αντιληφθώ πως γίνεται τέτοιες γελοιότητες, όπως αυτή με την ενέργεια της πρωθυπουργικής συζύγου, να έχουν θέση σε σοβαρά υποτίθεται ΜΜΕ;
Είμαι και σε μια ηλικία που δεν είχα την τύχη να με "ξεβλαχέψει" ο Πέτρος Κωστόπουλος, για την δημοσιογραφική σχολή του οποίου, μόνο από αναρτήσεις του διαδικτύου πληροφορούμε.
Εχω μείνει λοιπόν, σε κάτι παρωχημένες εκτός τόπου και εποχής διακυβέρνησης αρίστων αντιλήψεις, που λένε ότι κίτρινη δημοσιογραφία είναι αυτή που βασίζεται στο τρίπτυχο, "αίμα, σπέρμα, ψέμα".
Και επειδή αποδέχομαι την φερόμενη ρήση του Ηράκλειτου τα "πάντα ρει", στα χρόνια της νεοδημοκρατικής κανονικότητας, θα συμπεριλάμβανα στην έντυπη και τηλεοπτική κιτρινίλα, τις προβοκάτσιες Καμπουράκη, τα "αποκαλυπτικά ρεπορτάζ" του δημοσιογράφου - βουλευτή της Ν.Δ. Μπάμπη του Σουγιά περί "χασισοκαπνού στο Μεγ. Μαξίμου", τις αθλιότητες της ¨εναλλακτικής" Athens Voice, όλο το τσούρμο που παριστάνει τους δημοσιολόγους στον ακροδεξιό ιστότοπο liberal.gr, του Θανάση Μαυρίδη και αρκετούς ακόμα.
Το απαύγασμα της κιτρινίλας φυσικά είναι τα στημένα ρεπορτάζ, για το πόσο ελκυστικός "γκόμενος" είναι ο Κούλης και την σεξουαλική φαντασίωση των γυναικών με τον υπουργό Χαρδαλιά.
Δηλαδή, όσα παρακολουθούμε με τις "επιδόσεις" της κ. Μαρέβα, δεν είναι παρά μια μικρή απόχρωση της δημοσιογραφικής κιτρινίλας.
Τώρα, το μόνο ερώτημα που μπορεί να υπάρξει είναι που αποσκοπεί η "διαφήμιση" του "φιλανθρωπικού έργου" της συζύγου του πρωθυπουργού.
Οφείλεται, αποκλειστικά στην προσωπική φιλαρέσκεια της να βρίσκεται όσο γίνεται ποιο συχνά στην δημοσιότητα η κ. offshore;
Θέλει να μας δείξει πόσα προσόντα έχει, αφού εκτός απ' το να ξέρει να ζυμώνει, όμως μας πόσταρε παλιά, γνωρίζει και να φτιάχνει μάσκες;
Είναι μια ευκαιρία να διαφημίσει δωρεάν την επιχείρησή της;
Και εδώ θέλω να κάνω μια παρένθεση-πρόκληση προς του κύριους δημοσιογράφους που μας ενημέρωσαν για τον "«Περιορισμένο αριθμό μασκών που διαθέτει δωρεάν στο κατάστημά της η κ. Μαρέβα".
Στα δημοσιογραφικά γραφεία είναι γνωστό ότι με παρέμβαση της συζύγου του κ. Μητσοτάκη διορίστηκε στην κρατική τηλεόραση η κ. Ολγα Τρέμη για να παρουσιάζει καθημερινή ενημερωτική εκπομπή με τον καθόλου ευκαταφρόνητο μισθό 6.000 ευρώ καθαρά κάθε μήνα. (Η εκπομπή της με τίτλο "10" πάτωσε από νούμερα τηλεθέασης και στα μέσα Απρίλη η Τρέμη επικαλούμενη "προσωπικούς λόγους" παραιτήθηκε).
Το πιο ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι η εταιρεία της Γκραμπόφσκι -Μητσοτάκη ήταν απ' τους βασικούς χορηγούς της εκπομπής της κ. Τρέμη.
Είναι εύκολο αυτοί οι έγκριτοι δημοσιογράφοι να κάνουν ένα ρεπορτάζ -είναι απλό και μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά με απεύθυνση προς τον πρώην προϊσταμένου του γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού στον οποίο τώρα έχει ανατεθεί το τιμόνι της ΕΡΤ, Κωνσταντίνο Ζούλα- αν τα χρήματα που όφειλε να δώσει η εταιρεία Zeus+Δione στο κρατικό κανάλι για τις διαφημιστικές υπηρεσίες που της προσέφερε, έχουν αποδοθεί.
Ετσι γλυκά ρωτάμε, μιας και δεν είμαστε κακόπιστοι για να παραθέσουμε κάποιες φήμες που κυκλοφορούν.
Οσο για τον πιθανό ισχυρισμό ότι η κ. Μαρέβα προχώρησε σ' αυτή την κίνηση για να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες, ώστε να φοράνε μάσκες για να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού, τον βρίσκουμε λίγο χλωμό.
Οταν δεν μπορεί να πείσει τον ίδιο τον σύντροφο της, που χτες σε ένα επικοινωνιακό σόου, επισκέφτηκε μαζί με την συνοδεία του μια αγροτική καλλιέργεια στον Αυλώνα Αττικής, χωρίς να φοράει κανείς μάσκα, είναι δύσκολο να πείσει τον υπόλοιπο κόσμο.
Και στην τελική η κ. Μητσοτάκη θα είχε τους λόγους της που προχώρησε σε μια τέτοια κίνηση. τους οποίους μόνο αυθαίρετα μπορεί να υποθέσουμε.
Το ερώτημα που τουλάχιστον εμένα απασχολεί, είναι άλλο: Τα γατόνια περιωπής που διευθύνουν τα ΜΜΕ, σίγουρα έχουν γνώση ότι στην αντίληψη ενός στοιχειωδώς σκεπτόμενου πολιτικά αναγνώστη ή τηλεθεατή, απαξιώνονται εντελώς.
Μήπως όμως αυτό δεν τους ενδιαφέρει καθόλου, γνωρίζοντας ότι η "πελατεία" στην οποία απευθύνονται είναι έτοιμη να καταπιεί αμάσητο ότι της σερβίρουν;
Κι αν συμβαίνει αυτό δεν είναι φοβερό; Εμένα πάντως ένα τέτοιο ενδεχόμενο με τρομοκρατεί.
Υ.Γ: Επί προσωπικού, που λένε. Αν υπάρχει σύντροφος, αναγνώστης μας, που διαθέτει ταβέρνα στην περιοχή της Αθήνας και χρειάζεται σερβιτόρο, ας στείλει ένα e-mail στο blog μας.
Μπαίνεις σε μεγάλο λούκι όταν η ανεργία αρχίζει να παίρνει μόνιμα χαρακτηριστικά ...
Δημοσίευση σχολίου