Home » , » Οι ερωμένες του Προέδρου.

Οι ερωμένες του Προέδρου.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 27 Ιουλίου 2020 | 8:06 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Αληθινός διάλογος:

- Για μένα ήρθε! Το άκουσες μωρή;

- Τι λες μαρή;! Για μένα ήρθε! Μαζί θα κολυμπάμε, κι εσύ να σκάσεις!

- Άκου τι λέει η καρακαλτάκα! Άμα σε αρπάξω από το μαλλί, θα σε κάνω γλόμπο, σημαδούρα για τα πλοία!

- Για τόλμα μωρή ξεφτιλισμένη! Να σε πιάσω, να σε πνίξω στη θάλασσα! Δόλωμα σε κάνω για τα ψάρια.

- Να, ήρθε το αγόρι μου! Άκου τα τώρα από τον ίδιο να φας τα λυσσακά σου από τη ζήλια σου. Λάμια, ε λάμια!

- Εγώ μωρή σκρόφα; Τώρα που θα σου πει πως είναι μαζί μου, θα πέσεις από τα βράχια, να ησυχάσουμε!

- Καλέ Αιζενχάουερ, ποια προτιμάς;

- Και τις δυο σας κι αμέσως! Υπάρχει μήπως αντίρρηση;

- Καλέ τι αντίρρηση; Εγώ πάντα τη αγαπούσα τη γειτόνισσα!

- Αμ εγώ δεν την αγαπάω; Ό,τι θέλει Ο Πρόεδρος μας. Παρτούζα; Παρτούζα! Κι αυτά που λέμε, είναι για τα ακούν οι βλάκες που έχουμε. Δεν τα εννοούμε. Έτσι αγάπη μου;

- Ασφαλώς λατρεία μου!

Αυτός είναι ο διάλογος μεταξύ Ελλάδας Τουρκίας και ΗΠΑ, οι οποίες θα μας πηδήξουν και τους δυο. Τα μετέφρασα από τα διπλωματικά.

“Με εμάς θα κάνει ασκήσεις το αεροπλανοφόρο! Όχι με εμάς θα κάνει ασκήσεις το Αεροπλανοφόρο...” λέει το άρθρο.

Και με τις δυο! Γιατί να διαλέξεις όταν πάντα υπάρχει το τρίο; Βέβαια θα χάσουμε λίγη ΑΟΖ, αξιοπρέπεια ποτέ δεν είχαμε, αλλά θα σερβιριστεί ένα σανό... Αριστούργημα!
“Θρίαμβος”! Και μεις και οι Τούρκοι. Οι μόνοι κερδισμένοι φυσικά είναι οι Αμερικάνοι, οι οποίοι γι αυτό και δεν μιλάνε. Τρώνε.

Τουρκικά ΜΜΕ: Το αεροπλανοφόρο «Αϊζενχάουερ» θα κάνει ασκήσεις με το τουρκικό ναυτικό
Ελληνικά ΜΜΕ: Το αεροπλανοφόρο «Αϊζενχάουερ» θα κάνει ασκήσεις με το Ελληνικό ναυτικό

Έχω σκάσει στα γέλια. Τέλειωσαν τις νατοϊκές ασκήσεις οι Τούρκοι και αρχίζουμε εμείς, όπως κάθε χρόνο! Η συνεκμετάλλευση προχωρά. Αλλά και η παράσταση. Πανηγυρίζουμε χωρίς λόγο και 'μεις και οι Τούρκοι που θα τα πάρουν όλα οι Αμερικάνοι!

Ίδια ομάδα είμαστε, σύμμαχοι! ΝΑΤΟ - ΝΑΤΟ μας έβγαλε τον πάτο. Αλλά το δούλεμα – δούλεμα. Τους σκίσαμε τους Τούρκους! Τα ίδια λένε κι αυτοί για μας βέβαια, αλλά αυτούς θα πιστέψουμε;

Κι ο Κούλης διακοπές. Τι άλλο; Αφού ξέρει. Τα Αφεντικά από το Αμέρικα αποφάσισαν, τα δουλάκια εκτελούν.

Μας παίζει η μαφία η Αμερικανική,
Κι εμείς μεγάλα βόδια,
πιανόμαστε κορόιδα,
κάνοντας τεμενάδες στον ιμπεριαλιστή...
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger