Home » , » Η καρικατούρα μάς μάρανε ή τα έργα των δυναστών μας;

Η καρικατούρα μάς μάρανε ή τα έργα των δυναστών μας;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 4 Αυγούστου 2020 | 8:20 μ.μ.

Γράφει ο Νίκος από Βόλο

Όταν μες στα μεσάνυχτα ένα δάχτυλο έδειξε στους ανθρώπους το φεγγάρι, για να προσανατολιστούν οι οδοιπόροι, κάποιος που γύρευε να σταματήσει την πορεία και να κρατήσει τους νυχτερινούς διαβάτες καθηλωμένους στο σκοτάδι, φώναξε σε όλους: "Κοιτάξτε πόσο στραβό είναι αυτό το δάχτυλο! Παρατηρήστε πόσο βρώμικο και πόσο ταλαίπωρο είναι το νύχι του!".

Το αισώπειο αυτό περιστατικό ήρθε να μας θυμίσει ο κουρνιαχτός που ξεσηκώθηκε στον αντιδραστικό Τύπο και στο διαδίκτυο το τελευταίο τριήμερο, με αφορμή ένα σκίτσο γελοιογραφίας σε αντιπολιτευόμενη εφημερίδα.

Στην πραγματικότητα η περίφημος κυρία Σοφία, που ακόμη παριστάνει τη γενική γραμματέα "αντιεγκληματικής πολιτικής" στο μπερντέ της διαβόητης κυβέρνησης των ...αξίων, όταν πιάστηκε από τον αντιπολιτευόμενο Τύπο κυριολεκτικά στη φάκα, ελεγχόμενη για καραμπινάτη σπατάλη δημοσίου χρήματος, αντί να αιτιολογήσει τα αδικαιολόγητα ή αντί να παραιτηθεί από στοιχειώδη ευθιξία, άρχισε να κάνει τα πάντα ώστε να παρελκύσει την προσοχή της "κοινής γνώμης" από την ουσία της υπόθεσης. Και νά που βρέθηκε και η αφορμή για να την πάει αλλού τη συζήτηση!

Η ίδια η κυρία Σοφία και μαζί της κι ο λοιπός θίασος κυβερνώντων λαογδάρτηδων του Μητσοτάκη προσανατόλισαν πλέον από την περασμένη Κυριακή όλα τα (ξεπουλημένα στη δεξιά) χαλκεία μαζικής αστικής προπαγανδας να γαβγίζουν εν χορώ, και ξέρετε γιατί; Όχι για το πόσα και πόθεν προερχόμενα έχει ξοδέψει η ...αυτής αντιεγκληματική γραμματειακή εξοχότης, αλλά για μιαν... αστεία  καρικατούρα της που ετόλμησε και σκιτσογράφησε κάποιος γελοιογράφος στην εφημερίδα 'Ντοκουμέντο', της 2/8/2020, συμπληρώνοντας με αυτό το σκίτσο ένα καθαρά πολιτικό άρθρο, ένα σχόλιο εξόχως τσεκουράτο για τα πολιτικά έργα της κυρίας και σύμπαντος του θιάσου!

Ούτε λέξη βέβαια για την ουσία της κριτικής αρθρογραφίας και σχολιογραφίας εκ μέρους της φωνασκούσας προπαγάνδας. "Τί γαρ αν και έλεγεν;"! 
Ο καβγάς και η σκόνη της δεξιάς προπαγάνδας προέκυψαν, επειδή ο σκιτσογράφος του "Ντοκουμέντου" γελιογράφησε την περισπούδαστη κυρία παρουσιάζοντας την καρικατούρα της με περιβολή... μαγιό μπικίνι! Και έγινε χαμός για το ... θράσος του εκδότη κ. Βαξεβάνη και της εφημερίδας του!
Λες και με μια γελοιογραφία έσταξε η ουρά του κυρ- Μέντιου, λερώνοντας τα σινιέ συνολάκια και τα κοστούμια των κυβερνώντων μας. 

Εις τας νήσους και τας πλαζ εν μέσω θέρους σουλατσάριζε μετά της υπηρεσιακής κουστωδίας και αυτή η κυρία, η "άριστη μεταξύ των αρίστων κυβερνώντων μας", όπως άλλωστε έκανε τις ίδιες εκείνες μέρες ακόμη και ο ίδιος ο αρχηγός όλης της κυβερνώσας ...οφσόρ.
Ε, λοιπόν με μαγιό τη σκιτσάρισε κι ο ευρηματικός γελοιογράφος. Σιγά τώρα μην έθιξε τον πουριτανισμό, το φαρισαϊσμό και την υποκρισία της μαύρης καραδεξιάς ιδεολογίας των "Ελλήνων χριστιανών"! (Ξέρετε τώρα' αυτών των πατριωτών- χριστιανών νοικοκυραίων, που διαβάζουν "Σταρ Πρες" ή "Εσπρέσσο", που λαμβάνουν καθημερινά κι ανελλιπώς πνευματική τροφή από όλα τα Σταρ, Αντέννα και Σκάι μαζί, και που σπεύδουν σε υπηρεσίες προσφερόμενες ροζ τηλεφώνων μετά τα μεσάνυχτα, στα επαρχιακά παραρτήματα των αθηναϊκών τηλεκάναλων).

Εθίγησαν λέει η αξιοπρέπεια και η αισθητική των εντιμοτάτων κυρ-Παντελήδων μας, από μια καρικατούρα υπουργικής γραμματέως με ...μπικίνι! 
Θα μας τρελάνουν ολότελα; Αν η κυρία γραμματέας έτρεχε σε ναούς ή μοναστήρια, για να γονατίζει μπροστά σε προσοδοφόρα "θαυματουργά εικονίσματα" και να ασπάζεται ευλαβώς τας δεξιάς χείρας των ρασοφόρων (πάντοτε ενώπιον και για χάρη της κάμερας, εννοείται), τότε σίγουρα θα τη σκιτσάριζαν κάποιοι γελοιογράφοι στις εφημερίδες με περιβολή ένα μαύρο ή κι ένα... εμπριμέ καλοκαιρινό ράσο, σαν εκείνο, ντε, του παπά-Σούζα στην παλιά ομώνυμη κωμωδια!

Αυτό θα πει πολιτική γελοιογραφία, κυρίες και κύριοι της μαύρης αντίδρασης. Αυτό θα πει πολιτική σάτιρα και διακωμώδηση της εξουσίας, κυρά-Σοφία μας, με λόγο και με εικόνα, από τον καιρό των Διονυσιακών εξ αμάξης σκωμμάτων κι από τις κωμωδίες του παππού Αριστοφάνη, που έλεγε -και τι δεν έλεγε ο μπαγάσας!- για τους δημαγωγούς που ασκούσαν και τότε εξουσία, διαχειριζόμενοι το ταλαίπωρο δημόσιο χρήμα.
(Η σημερινή καπιταλιστική ευρωσαπίλα σας, κυρά Σοφία, θα τον είχε ήδη μπαγλαρώσει τον παππού Αριστοφάνη, και μάλιστα με βάση τους φαρισαϊκούς "ευρωνόμους" περί Τύπου, περί "σεξισμού" και προπάντων περί ριζοσπαστικών ιδεολογιών που θίγουν την άρχουσα τάξη!

Η αρχαία δημοκρατία, αντιθέτως, τον χειροκροτούσε και τον βράβευσε, ακόμη κι όταν της τα έσερνε χοντρά! Αλλά τι σχέση έχει ακόμη κι εκείνη η περιορισμένη, η δουλοκτητική μεν, αλλά και άμεση για τους ελεύθερους πολίτες της, δημοκρατία των αρχαίων Ελλήνων με τη σημερινή αστική ψευτοδημοκρατία, με το άδειο τούτο τσόφλι -και φερετζέ μαζί- της απόλυτης τυραννίας των καρχαριών κατόχων του παρά;)

Εν ολίγοις έτσι λειτουργούσε κι έτσι λειτουργεί, μέχρι τουλάχιστον να την απαγορεύσετε με Π.Ν.Π. (κούνια που σας κούναγε, αν πιστεύετε ότι θα τα καταφέρετε!) η σάτιρα, η δημόσια διακωμώδηση όλων των εξουσιαστών.
Κι όποιος δεν την αντέχει τη σάτιρα, κυρία μου, καλό είναι να κάθεται μακριά από τις γραμματείες υπουργείων και από τα υπόλοιπα δημόσια αξιώματα.

Μα η ουσία της συγκεκριμένης καρικατούρας του 'Ντοκουμέντου' βρισκόταν αλλού κι όχι βέβαια στο μπικίνι. Η ουσία της ήταν στο πηλήκιο,στο γκλομπ, στο πανταχού παρόν έμβλημα του ευρώ και φυσικά στην τσάντα της θαλάσσης, την ξεχειλισμένη από τα φράγκα του δημοσίου χρήματος, που απαραιτήτως διακοσμούσαν τη γελοιογραφία της εν λόγω κυρίας, στην προτελευταία σελίδα της κυριακάτικης εφημερίδας!

Και αυτά τα εμβλήματα αποδίδουν πληρέστατα την ουσία της πολιτικής και της δράσης ολόκληρης της δεξιάς -μαύρης και βρωμερης- σφηκοφωλιάς που ξαναρημάζει ασύδοτα τον τόπο μας, εδώ και ένα χρόνο!

Και θα τον ρημάζει, μέχρι να της δώσουμε, μια και καλή, τα παπούτσια στο χέρι για ταξίδι χωρίς επιστροφή, μακριά πολύ από κάθε πιθανότητα εκ νέου διακυβέρνησης.
Κι αυτό θα γίνει μόνο όταν συγκροτήσουμε εκείνο τον επαναστατικό πολιτικό φορέα της εργατικής τάξης και το μετωπικό του πολιτικό βραχίονα, που θα μπορέσει να καθοδηγήσει τις μάζες στην πιο ριζική συντριβή της δεξιάς πολιτικής και ολόκληρου του κοινωνικού καθεστώτος που τη γεννά και τη θρέφει.

Τότε όλοι αυτοί οι τωρινοί πολιτικοί βρυκόλακες, οι αιματορουφήχτρες της πλέον αντιλαϊκής εξουσίας, σερνικοί και θηλυκοί, θα εκλείψουν οριστικά από τις συνομοταξίες των σαπρόφυτων και παρασίτων αυτού του τόπου.
Ας τελειώνουμε λοιπόν με τις ανούσιες, σκόπιμες, απολύτως υποκριτικές κραυγές των φαρισαίων και των λιβανιστήρων της ακόρεστης ευρωλιγούρικης μητσοτακικής "νεοφιλελευθερίας".

Δεν είναι τα σκίτσα των εφημερίδων που μας μάραναν, αλλά τα έργα της δεξιάς μαύρης εξουσίας! Δεν κοιτάνε τις φάτσες τους στον καθρέφτη όλοι αυτοί, που μιλάνε για προσβολή της... γυναικείας αξιοπρέπειας από ένα σκίτσο εφημερίδας;

Δεν κοιτάζουν καλά το γυαλί του δικού τους καθρέφτη, για να δουν κατά πρόσωπο ποιοι ακριβώς προσβάλλουν και καταπατούν βάναυσα κάθε έννοια ανθρωπιάς κι αξιοπρέπειας του εργαζόμενου λαού με την πολιτική τους; 
Και μάλιστα κατ' επάγγελμα,κ αθ' έξιν και κατ' εξσκολούθησιν...

Η ίδια η δεξιά πολιτική και το κηφηναριό που την εφαρμόζει συνιστούν το μεγαλύτερο διαρκές έγκλημα και την πλέον ανείπωτη προσβολή κατά ολόκληρης της εργαζόμενης κοινωνίας. Και ως τέτοια πρέπει να καταπολεμηθεί αμείλικτα μέχρι τέλους. Μέχρι να δει οριστικά κι αμετάκλητα το φως  το αναστάσιμο η εργατιά κι ο λαός μας.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

4 Αυγούστου 2020 στις 10:13 μ.μ.

Μου θυμίζει το σκίτσο εκείνου του μεγάλου Φωκίωνα Δημητριάδη με την κότα που σκιτσάριζε σε μια γωνιά δεξιά κάτω μια κότα όταν αναφερόταν στον Θνάση Κανελλοπουλο. Και 'οταν κάποτε τον ρώτησε ο Κανελλοπουλος γιατί σκιτσάρει όταν αναφέρεται σε αυτόν την κότα η απάντηση του Φωκίωνα ήταν αφοπλιστική. Αντί να του πει για την ακύρωση της κωμωδίας του Αριστοφάνη οι όρνιθες του είπε: Αυτην την απορία μου εξέφρασε χτες βράδυ και η κότα. Γιατί δόπλα σε μένα σκιτσάρεις τον Τσάτσο;

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger