Home » , » Η Ύψωση του Μεσαίου Δακτύλου

Η Ύψωση του Μεσαίου Δακτύλου

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021 | 1:20 π.μ.

Γράφει ο mitsos175

Καλλιόπη, πέταξες κι εσύ το μεσαίο δάκτυλο, όπως η άλλη θεούσα;

- “Βεβαίως! Ελληνίδα είμαι. Η χειρονομία αυτή χρονολογείται από την αρχαία Ελλάδα”.

- Και χριστιανή! Μα είναι πράγματα αυτά; Μόλις έγλειψες κουτάλι, αμέσως να κάνεις άσεμνες χειρονομίες; Αμ το άλλο; “Ιστορικά, αντιπροσώπευε το φαλλό”. Θέλεις να μου πεις κάτι για τη σχέση μας; Ανησυχώ!

- “Μήτσο μου, απλά είδα δημοσιογράφους κι ενήργησα μηχανικά. Όπως όταν μπήκα στο ναό σταυροκοπήθηκα και φίλησα την εικόνα”.

- Καλή μου θεούσα, ας κρατήσουμε μια απόσταση μεταξύ μας για δυο βδομάδες τουλάχιστο. Σ' αγαπάω, αλλά... μην κολλήσω κι εγώ. Με τόσα υποκείμενα νοσήματα την έχω βαμμένη.

- “Δεν κολλάει στην Εκκλησία! Πήρα κι Αγιασμό σε μπουκαλάκι”.

- Και Κορονοϊό σε κουταλάκι. Αυτή η συζήτηση δεν μας έβγαλε ποτέ πουθενά. Πάντως πολλοί θεώρησαν πως χλευάζατε τους άλλους, που δεν πήγαν στην Εκκλησία.

- “Δεν είναι έτσι. Εμείς είδαμε δημοσιογράφους και τους στείλαμε μήνυμα. Να μάθουν να μην είναι ρουφιάνοι. Το ξέρεις πως στα κανάλια δε φοράνε μάσκες; Ενώ βγήκαν σήμερα με τις κάμερες, να δουν τι; Ποιος πάει στην Εκκλησία; Για να βάλουν μετά πρόστιμο;”

- Αν θυμάμαι καλά, αυτά ψήφισες. Χαφιέδες και μπάτσους για να κοιμάσαι με τις πόρτες ανοικτές.

- “Μήτσο μου, δεν περίμενα πως ο Μητσοτάκης θα βγει Αντίχριστος”.

- Εγώ όμως στα είχα πει. Τέλος πάντων. Τουλάχιστο άνοιξες τις πόρτες;

- “Ποιες πόρτες; Εδώ σφράγισα και τα παράθυρα! Με τόση αιθαλομίχλη που έχει από αυτά που καίνε οι άνθρωποι για να ζεσταθούν, κοντεύω να πνιγώ. Φέτος δεν πήρα και Κοινωνικό Μέρισμα. Τι θα κάνω”;

- Την προσευχή σου καλή μου θεούσα. Να φύγει γρήγορα ο αφορισμένος. Να σε ρωτήσω κάτι ακόμα. Αν, ό μη γένοιτο, αρρωστήσεις, μπορείς να βρεις κρεβάτι, γιατρό και φάρμακα ή θα σου πει ο ΕΟΔΥ “μείνε σπίτι”;

- “Δάγκωσε τη γλώσσα σου! Αυτό μου έλειπε... Ξέρεις καλά πως δεν έχω πολλά λεφτά...”

- Οπότε θα ήταν καλύτερα να απέφευγες τις συγκεντρώσεις μεταξύ αγνώστων. Όπως και να γλείφεις σάλια άλλων.

Καλλιόπη, χάθηκαν χιλιάδες επειδή ακριβώς κάποιοι είχαν αυτό το μυαλό. Να πετάνε το μεσαίο δάκτυλο σε όσους μιλούσαν λογικά...

Πρώτοι οι παπάδες ύψωσαν το μεσαίο δάκτυλο στην επιστήμη. Αιώνες τώρα. Και συνεχίζουν την Ύψωση του μεσαίου δακτύλου σε κάθε λογική φωνή.

Έδωσαν πρώτοι το παράδειγμα.

Τραγική η ΝΔ που με την εγκληματική της πολιτική θα πάρει στο λαιμό της κι άλλους ανθρώπους.

Η φανατική που έκανε την άσεμνη χειρονομία μπήκε επίτηδες στα ΜΜΕ όπως το Πρώτο Ψέμα και το Sskai.

Θα είναι άλλοθι “λουκούμι” στο έγκλημα που ετοιμάζει η ΝΔ με το άνοιγμα των σχολείων χωρίς κανένα μέτρο τήρησης των αποστάσεων.

Ο Μητσοτάκης έχασε μια μάχη από τους παπάδες όσον αφορά την εξουσία.

Όμως οι παπάδες σε λίγες μέρες θα κατηγορηθούν δικαίως για την αύξηση των κρουσμάτων.

Και τότε θα χάσουν τα αυγά και τα πασχάλια.

Ο κόσμος δεν θα τους υψώσει ένα δάκτυλο, αλλά πέντε. Θα τους ρίχνει φάσκελα και με τα δυο τα χέρια.

Άλλη μια Ελληνική χειρονομία από τη Βυζαντινή εποχή...

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger