Home » , , » Απ' το "ξεγιβεντισμα", στη "«δημοσιογραφική» ΚΛΩ ΚΛΩ", του Πολάκιου πονήματος

Απ' το "ξεγιβεντισμα", στη "«δημοσιογραφική» ΚΛΩ ΚΛΩ", του Πολάκιου πονήματος

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 30 Απριλίου 2021 | 5:29 μ.μ.

 Του Λούκι Κ.

Παράκληση σε αναγνώστριες/ες μας ώστε να με βοηθήσουν να καλύψω πτυχές της αμάθειας μου, αφού στερούμε την δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον πρώην αν. υπουργό Υγείας, επί εποχής κρατικής διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.

Στα ετυμολογικά λεξικά που διαθέτετε υπάρχει το λίμα "ξεγιβεντισμα";
Σ' αυτό που διαθέτω εγώ απουσιάζει.
Επίσης θα σας παρακαλούσα να μου κάνατε μετάφραση τι ακριβώς σημαίνει η έκφραση "«δημοσιογραφική» ΚΛΩ ΚΛΩ".

Η ενόχληση που σας προκαλώ είναι γιατί βρέθηκα σε αδυναμία να αντιληφθώ το βαθύτερο νόημα του μηνύματος που έστειλε ο κ. Π. Πολάκης με αποδέκτη τον ιδιοκτήτη του ομίλου ΜΜΕ "Παραπολιτικά" Γιάννη Κουρτάκη.

Η τοποθέτηση του κ. Πολάκη στην ολότητά της 

Κουρτακογιαννιοοοοό!!!!

Εμαθα πως έγραφες πάλι για μενα και σήμερα!!

ΑΚΟΥ κακοριζικο ,ξεγιβεντισμα της δημοσιογραφιας:

Ξάνοιξε να καθαρίσεις τη θέση σου με τις συνομιλίες σου με το Φουρθιωτη και άσε εμένα και τον Τσίπρα!!!

Το κατάλαβες «δημοσιογραφική» ΚΛΩ ΚΛΩ;;;

ΥΓ.Φαε ο,τι σου δώσουν τώρα για «διαφήμιση και προβολή για την πανδημία» γιατί αύριο και θα πεινάσεις και θα σου βγουν από τη μύτη...(και αυτά και τα παλιά του ΚΕΕΛΠΝΟ )

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΞΕΧΝΩ ,ΟΥΤΕ ΣΥΓΧΩΡΩ κοντορεβυθουληδες υποτακτικούς του σάπιου συστήματος.....

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

30 Απριλίου 2021 στις 11:31 μ.μ.

Η λέξη ΄΄ξεγιβέντισμα'' σημαίνει ντρόπιασμα , ξεφτίλα , αίσχος στην κρητική διάλεκτο .
Η έκφραση ''ΚΛΩ ΚΛΩ'' δεν υπάρχει στο χωριό μου στην Κρήτη , υποθέτω ότι έχει σχέση με τη διάλεκτο των καλλιαρντών , την οποία δε γνωρίζω.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger