Μόνο με σαρκασμός και χλευασμός μπορείς να αντιμετωπίσεις τους "πολιτικούς αναλυτές" που παριστάνουν τους επιστήμονες και αναλαμβάνουν να μας παρουσιάζουν τα υποτιθέμενα αποτελέσματα από δήθεν μετρήσεις της λεγόμενης κοινής γνώμης ως προς την πρόθεση ψήφου της και όχι μόνο.
Το γεγονός, πάντως, ότι σε μια εκλογικά νεκρή, χρονική περίοδο, τα κυβερνητικά προπαγανδιστικά φερέφωνα αισθάνονται την ανάγκη να μας παρουσιάζουν μια δημοσκόπηση κάθε 3-4 μέρες, σύμφωνα με την οποία ο νέος Μωυσής είναι αξιολάτρευτος και το κόμμα του γνωρίζει τεράστια λαϊκή αποδοχή, υποδηλώνει πολλά.
Εχουν αντανάκλαση οι δημοσκοπήσεις στην συμπεριφορά του εκλογικού σώματος ή έχουν καταντήσει εντελώς αναξιόπιστες; Ισως να μην είναι τόσο εύκολη αυτή η απάντηση. Ας μην ξεχνάμε ότι το χαζοκούτι βρίσκεται και στο σπίτι του πιο απομακρυσμένου χωριού. Ας μην παραβλέπουμε ότι τηλεοπτικό δημιούργημα ήταν το κόμμα του Καρατζαφέρη, του Λεβέντη και τώρα του Βελόπουλου.
Ας ας το δούμε κι' αλλιώς. Κάνε μια υπόθεση εργασίας. Φανταστείτε, ας πούμε, ότι υπήρχε κατακλυσμός δημοσκοπήσεων οι οποίες θα εμφάνιζαν τον ΣΥΡΙΖΑ με δέκα ποσοστιαίες μονάδες μπροστά, την κυβέρνηση να καταρρέει, και την "ακαταλληλότητα" στου Μητσοτάκη να βρίσκεται στα τάρταρα Δεν θα ήταν διαφορετική πόσο η κατάσταση και η ψυχολογία του κόσμου;
Προφανώς και η παρέμβαση του διαδικτύου είναι ουσιαστική. Αρκεί όμως για να αντιμετωπίσει έναν Μακιαβαλικά στημένο κυβερνητικό επικοινωνιακό μηχανισμό;
Και για να επανέλθουμε στο θέμα με τις δημοσκοπήσεις. Ας θυμηθούμε τι έγραφε κάποτε το σημερινό πρώτο ¨δημοσιογραφικό πιστόλι" του Μαρινάκη, όταν παρίστανε τον αντιεξουσιαστή και έγραψε στο περιοδικό Unfollow. Αναφερόμαστε φυσικά στον Λευτέρη Χαραλαμπόπουλο: "Για να πούμε και την αλήθεια, οι περισσότεροι από μας είναι σίγουροι ότι οι κατά παραγγελία δημοσκοπήσεις «μαγειρεύονται»". Και αυτή είναι η πραγματικότητα.Εξυπακούεται ότι αυτό οι βαρόνοι των μίντια δεν το κάνουν από την ... καλή τους καρδιά. Εντάσσετε στο αλισβερίσι που έχουν με την πολιτική εξουσία.
Και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη ένα "εργαλείο" που έχει για να μπουκώνει με δημόσιο χρήμα τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών καναλιών ονομάζεται Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ).
Κοιτάξτε μια φάση που πιθανόν δεν θα την διαβάσετε αλλού. Το ΕΚΟΜΕ ανέλαβε να χρηματοδοτήσει έξη τηλεοπτικούς ιδιωτικούς σταθμούς με το ποσό του 40% της παραγωγής σειρών μυθοπλασία! (Το πώς βγαίνουν οι προϋπολογισμοί του κόστους τέτοιων παραγωγών είναι μια άλλη ιστορία).
Οι καναλάρχες, λοιπόν, είναι οι μοναδικοί επιχειρηματίες στην επικράτεια που παίρνουν τόσα εκατομμύρια ευρώ του ελληνικού λαού σαν "επιδότηση". (Σχολιάζαμε πρόσφατα ένα τέτοιο "δωράκι" που έδωσε η κυβέρνηση στον κουμπάρο της πρωθυπουργικής οικογένειας Β. Μαρινάκη). Εμείς σαν κακόπιστοι που είμαστε, όλο αυτό το θεωρούμε ότι είναι αποτέλεσμα ενός παρασκηνιακού παζαριού, με τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών διαύλων να καθορίσουν το κόστος των υπηρεσιών -μέσα στις οποίες εντάσσονται και οι δημοσκοπήσεις- που προσφέρουν στο κυβερνητικό κόμμα.
Υ.Γ: Την άποψη μας για τον κοινοβουλευτικό κρετινισμό την έχουμε διατυπώσει επανειλημμένα, αλλά δεν είναι κάτι που εμπίπτει στα ενδιαφέροντα αυτής της ανάρτησης.
Δημοσίευση σχολίου