Home » , » Πρέπει οπωσδήποτε να τακiμιάσουμε μ αυτόν τον άγιο!

Πρέπει οπωσδήποτε να τακiμιάσουμε μ αυτόν τον άγιο!

Από giorgis , Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021 | 7:56 μ.μ.

Του Γ. Γ.

Λοιπόν, αυτός ο Κύπριος παπάς πρέπει να φουμάρει κάτι πολύ καλό. Ούτε τρίφυλλο Προυσαλιώτικο, με ποτισμένη τζιβάνα να έχεις καπνίσεις, δεν σου έρχονται τέτοιες φλασιές για να ψάλεις παρόμοια τροπάρια. 
Πρέπει οπωσδήποτε να βρούμε κονέ για να νταλαβεριστούμε μαζί του.

Το απολυτίκιο που μας είπε, ότι δηλαδή αισθάνθηκε αλαζόνας και παρακάλεσε την Παναγία να βάλει σε μια τάξη τα πράγματα, με την Μεγαλόχαρη να ικανοποιεί την επιθυμία του δεσπότη, ούτε ο "άγιος" Παϊσιος δεν θα μπορούσε να το  έχει γράψει.

«Δόξα Τω Θεώ, τι ωραία ασθένεια, απλά ταπεινώνει. Της λέω Παναγία μου, παρά να είμαι ένας Δεσπότης και να νομίζουν πως είμαι superman και μερικοί πως είμαι και Άγιος, δεν μου διάς, μετά από τη γιορτή σου, έναν κορωνοϊούλη. Και παρά να είμαι ένας φαντασμένος, υγιής, καλύτερα ένας ταπεινωμένος και ασθενής», είπε μεταξύ άλλων, απευθυνόμενος στο εκκλησίασμα του, ο θρησκευτικός ποιμενάρχης της Μόρφου.

Γι' αυτό, λοιπόν, σας λέω ότι πρέπει να βρω τρόπο να κάνω κολεγιά μ' αυτόν τον παπά. Να φουμάρουμε το καλό "πράμα" που διαθέτει, συνοδευόμενο από τις κατάλληλες ψαλμωδίες για να είμαστε και στο πνεύμα των όσων λέει από τον άμβωνα του ο "άγιος",. 

Να ακούμε άσματα στα οποία ο Μπάτης θα ζητάει, απ’ τον Πανάγαθο, ακρόαση, αιτούμενος αλλαγή πλανήτη, ο Μίμης Γκιουλέκας να κάνει παράκληση του φυτρώσουν χασισιές, ενώ ένας άλλος ανώνυμος ρεμπέτης θα παρακαλεί τον Υψιστο να ρίξει λίγη τουμπεκί στον αργιλέ επάνω.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger