Του Γ. Γ.
Ο Οδυσσέας Ιωάννου είναι κατά την άποψη μου, ένας απ' τους καλύτερους σκιτσογράφους μας και υπέροχος στιχουργός. Αν δεν κάνω λάθος, που μάλλον δεν κάνω, υπήρξε Κνίτης και παραγωγός μουσικών επιλογών στον τότε ραδιοφωνικό σταθμό 902μ για να βρεθεί στην συνέχεια διευθυντής του ρ/σ Μελωδία
Αναλογίστηκα τα παραπάνω γιατί συνάντησα μια ανάρτησή του στο f/b.
Την αναδημοσιεύω. (Η φώτο είναι δική μου παρέμβαση)
Συμμετέχουμε, βιοποριζόμαστε και φτιάχνουμε καριερίτσες αποδεχόμενοι και πριμοδοτώντας εμπράκτως αυτή την ουσιαστική διάκριση.
Όταν παίζουμε στο Ηρώδειο ή στην Επίδαυρο με 50 ευρώ εισιτήριο για τις πρώτες σειρές και 15 για τα ορεινά, έχουμε μπροστά στα μάτια μας τον αδυσώπητο διαχωρισμό των εχόντων, των εχόντων λιγότερα και των μη εχόντων, οι οποίοι δεν έχουν την δυνατότητα να μπουν καν στο θέατρο γιατί τα 30 ευρώ του ζευγαριού φτάνουν μόνο για το φαγητό εκείνης της μέρας.
Το να κάνουμε αβαβά αυτήν την διάκριση και να σηκώνουμε σημαίες για τις δευτερεύουσες, δηλώνει μάλλον επιλεκτική ευαισθησία και α λα καρτ νοιάξιμο για τον άνθρωπο.
Η φτώχεια. Παντού και πάντα μόνο η φτώχεια.
(Με εμπεριέχει κάθε μομφή αυτού του κειμένου)
+ σχόλια + 2 σχόλια
Ναι κάπως έτσι μετανιώνει όποιος κάνει λίγες οικονομίες για να κάτσει πρώτη σειρά στο ηρώδειο . Δεν ξέρω εάν φαίνεται σαν μύγα μές στο γάλα ή σαν μία σταγόνα γάλα που την γλεντούν οι μύγες... Δεν ξέρω οι ηθοποιοί κάποιες φορές νομίζεις ότι δίνουν παράσταση μόνο για σένα . Δεν ξέρω εάν γίνεσαι το κενό που καρφώνεται η ματιά ή ξερω γω οι ηθοποιοί να ναι σαν τα φεγγάρια,οπου και να κάθεσαι νομίζεις σε κοιτούν...
Αρα,ακολουθώντας τη λογική του Ιωάννου,η σημαία που σηκωνόταν κάποτε εναντια στα πιστοποιητικά πολιτικων φρονημάτων ήταν "δευτερευουσας σημασίας".Και τη φτώχεια δεν αφορουσε,και στη τελική οι μη εθνικόφρονες είχαν κάνει τις επιλογές τους αρα υπόκειντο και στις όποιες συνέπειες.
Δημοσίευση σχολίου