Α. "Παρεμπιπτόντως, άνθρωποι που υποστηρίζουν ότι είμαι αντικομμουνιστής: Συμφωνώ. Φυσικά, είμαι αντικομμουνιστής."
(Δήλωση- απάντηση του ρώσου αντικομμουνιστή ψευτοϊστορικού, γκοσποντίν Απατεόν Παπαρατσένκο στον κ. Δημήτρη Κουτσούμπα, που δικαίως του χάρισε στην ελληνική βουλή το νέο του επίθετο!
(Από το πόρταλ του "902", 3-2-2022).
Β. "Το ΚΚΕ θα έπρεπε να είχε κατηγορηθεί σύμφωνα με τον Ποινικό Κώδικα για τα κακουργήματα της εσχάτης προδοσίας και της επιβουλής της ακεραιότητος της χώρας αλλά και για το έγκλημα της σύστασης συμμορίας".
(Δήλωση του μακαρίτη τέως "προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας", με τις ψήφους του ... ΚΚΕ το 1985-90, Χρήστου Σαρτζετάκη.
Δεν την έκανε τώρα τη δήλωση, μετά θάνατον. "Θεός φυλάξοι, αδελφοί χριστιανοί. Ιησούς Χριστός νικά...!". Τη διατύπωσε προ πολλού στα ...απομνημονεύματα του./. Βλ. "Βαθύ Κόκκινο", 3-2-2022....).
«Για το θάνατο του Χρήστου Σαρτζετάκη, πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας, που θα μείνει στη συλλογική μνήμη για τη συμβολή του στην αποκάλυψη της δολοφονίας Λαμπράκη και τη στάση του απέναντι στη χούντα, για την οποία φυλακίστηκε, εκφράζω τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια και τους οικείους του».
(Δήλωση του πολιτικού κυρίου Δημήτρη Κουτσούμπα, 3-2-2022, βλ. "902".)
Κι όποιος καλά κατάλαβε, ας μας το εξηγήσει,/ φίλε Δημήτρη, μιας κι εμείς έχουμε πια σαστίσει, / σε τι διαφέρουν κείνοι οι δυο, του ίδιου τυφλοσύρτη,/ τον ένα τον παινεύουμε, τον άλλο λέμε αγύρτη; ...
Σε τι λοιπόν διέφερε ιδεολογικά ο Σαρτζετάκης από το ρώσο επαγγελματία αντικομμουνιστή- διαστρεβλωτή της ιστορίας, από τον περιβόητο εκείνο Ρατσένκο- Παπαρατσένκο του Τουίτερ, για τον οποίο τόσος ντόρος έγινε τούτες τις μέρες;
Αυτό το ξέρει μόνο ο κύριος Δημήτρης Κουτσούμπας, που έσπευσε να εκφράσει τα συλλυπητήρια του στο... σύστημα για το δικαστικό-προεδρικό "βελόνι που έχασε" σήμερα "η Βενετιά μας", δηλαδή ο μηχανισμός του ελληνικού αστικού καθεστώτος. Και διάνθισε μάλιστα το συλλυπητήριό του με αναφορά στις δικαστικές-δημοκρατικές περγαμηνές του μακαρίτη!
Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι της καριέρας και του ατομικού συμφέροντος, όπου γης, οι διανοούμενοι οργανικώς παροικούντες τους παραδοσιακούς αστικούς ή σε αστικοποιημένους (μέσα σε μια πορεία οπισθοδρόμησης) μηχανισμούς των εκμεταλλευτριών αρχουσών ταξεων, σαν το Σαρτζετάκη στην Ελλάδα και τον Παπαρατσένκο στη Ρωσία αντίστοιχα, ένα μόνο "θεό" πιστεύουν διά βίου: την καριέρα και το συμφέρον τους. Γι 'αυτό πηγαίνουν πολιτικά "με τα νερά" του αναδυόμενου ισχυρού της κάθε συγκυρίας, ενώ γλείφουν καθετί που βοηθά στην ανέλιξή τους.
Όταν π.χ.το 1963 ως ανακριτής, ο Σαρτζετάκης ξεσκέπασε το κρατικό κύκλωμα των Καμουτσή-Μήτσου, δηλ. την επίσημη αστυνομία που κάλυπτε τους Γκοτζαμάνηδες, τους Φον Γιοσμάδες, τους μαχαιροβγάλτες και τα τρίκυκλα, ήταν πλέον διάχυτη στον αστικό κόσμο η πεποίθηση ότι το ελληνικό αστικό καθεστώς χρειαζόταν επειγόντως μιαν άλλη μορφή πολιτικής διαχείρισης, χωρίς την κρατική δράση του αντικομμουνιστικού παρακράτους του 1945-63. Για το ίδιο το καλό του συστήματος εννοείται, σε μιαν εποχή που ανέβαινε παντού στον κόσμο το προοδευτικό κίνημα των Λαών.
Τότε ο Σαρτζετάκης και άλλοι αστοί (ακόμη και δικαστικοί!) ρισκάρισαν, καθώς ποντάρισαν σε μια επερχόμενη και με κάποια χρονική διάρκεια "δημοκρατικοποίηση του πολιτικού συστήματος", που θα εκσυγχρόνιζε και θα άλλαζε κάπως όψη στην αστική Ελλάδα.
Εδώ, που τα λέμε και η ίδια η ΕΔΑ το πίστευε αυτό το πράγμα, θεωρώντας πως ο αναμενόμενος "δημοκρατικός εκσυγχρονισμός" θα άνοιγε ακόμη και την προοπτική της κοινωνικής αλλαγής! Κι αυτό το ρετουσάρισμα του καθεστώτος, πράγματι άρχισε πολύ σύντομα να γίνεται, αν και σε πολύ μικρό βαθμό, με την κοινοβουλευτική επικράτηση του Κέντρου (1963-65). Αλλά δεν είχε χρονική διάρκεια, για άλλους λόγους. Κυριάρχησαν γεωπολιτικά συμφέροντα κι αποφάσεις άλλων κέντρων, κυρίως εκτός Ελλάδας, πέραν του Ατλαντικού, που σε συνεργασία με ντόπιες μαριονέτες τους έφεραν στην εξουσία πρώτα τους "αποστάτες" και μετά τη χούντα.
Τότε ο Σαρτζετάκης και μια σειρά παρόμοιοι αστοί των ιδεολογικών και εκτελεστικών- γραφειοκρατικών μηχανισμών βρέθηκαν για επτά χρόνια σε δυσμένεια ή και υπό σιδηρά καταστολή, όταν προσπάθησαν να υπερασπιστούν τα κεκτημένα τους έναντι των σφετεριστών, δηλ των στόκων με τα πηλίκια, που δεν σκάμπαζαν και πολύ από ...πολιτική επιστήμη. Τα έχει αυτά η ζωή στις ταξικές κοινωνίες.
Η ανάγκη όμως του καθεστώτος για το πολιτικό σοβάτισμα της λειτουργίας του έμενε αναλλοίωτη, και έτσι αναγκαστικά προχώρησε μετά το 1974, πολύ δε περισσότερο μετά το 1981. Ο λαός γύρευε ουσιαστική αλλαγή, αλλά είχε την αυταπάτη πως αυτή μπορούσε να έρθει κοινοβουλευτικά, με πολιτικές αλλαγές, με αύξηση της πολιτικής δύναμης των κομμουνιστών, κι όχι με την επαναστατική βία.
Αυτή ήταν κάτ' ουσίαν και η γραμμή του κόμματος που μετά τη μεταπολίτευση έφερε τον τίτλο και τη σημαία του παλιού επαναστατικού ΚΚΕ(1918-1956). Σε αυτό άνηκε και τότε ο κ. Κουτσούμπας, όπως ανήκαμε τότε και τα 9/10 από όλους εμάς που τώρα του ασκούμε την όποια πρέπουσα κριτική. Δεν βγάζουμε διόλου τους εαυτούς μας έξω από το χορό των ευθυνών, ίσαμε τουλάχιστον το 1989. Τόσο ξέραμε ως τότε, εμείς οι από κάτω, τόσο προχωρούσαμε. Δεν είμαστε ανεύθυνοι. Έχουμε όμως ελαφρυντικά.
Όταν λοιπόν ο Ανδρέας Παπανδρέου κι ο Χαρίλαος Φλωράκης, για να εξυπηρετήσουν την ίδια ακριβώς ανάγκη του αστικού συστήματος, το δημοκρατικό σοβάτισμά του, αποσύροντας τον αχόρταγο γέρο- Καραμανλή, όταν πρόσφεραν στο Σαρτζετάκη, με τα χρωματιστά ψηφοδέλτια και με την ψήφο του Αλευρά, την επί πενταετία αργόμισθη θέση ενός διακοσμητικού "προέδρου Δημοκρατίας", τότε εκείνος ο τόσο "αδέκαστος δικαστής του 1963", ο "ήρωας της δημοκρατίας", θυμούνταν με συγκίνηση τις δάφνες του από την αποκάλυψη του αντικομμουνιστικού μηχανισμού της δολοφονίας του Γρηγόρη Λαμπράκη από το δεξιό παρακράτος. Και χαριεντιζόταν στις χειραψίες, στις φιλοφρονήσεις και στις αστραφτερές φωτογραφίες, όχι μόνο με τον Αντρέα, αλλά και με το Χαρίλαο.
Τον αντικομμουνισμό του, δηλαδή την ουσία του εαυτού του, ο Σαρτζετάκης τον ξαναθυμήθηκε, όταν βγήκε πια "στη σύνταξη" και καθώς είχε ήδη πισωδρομησει πολιτικά ο κόσμος ολάκερος μετά τα αηδιαστικά γεγονότα του '89-'91. Τότε πια ο Σαρτζετάκης δεν είχε καμία ανάγκη τις ψήφους του Φλωράκη και γενικά τη στήριξη του Περισσού ή οποιουδήποτε άλλου ρεφορμιστικού κόμματος, επομένως έγραψε σε άπταιστο καθαρεύουσα το πραγματικό του πιστεύω στο καθεστώς της πιο στυγνής εκμετάλλευσης. Μίλησε ο πραγματικός εαυτός του, εκφράστηκε ως εκπρόσωπος του Βαθέος Αστικού Κράτους που πάντοτε ήταν, δηλ. ως ομοϊδεάτης του κάθε Φαήλου ή Τζήμερου στην ιδεολογία διαιώνισης της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο.
Το σύστημα, από τότε και επί τριάντα χρόνια δεν έχει πια ανάγκη από ρεφορμιστικά δεκανίκια με κόκκινη σημαία ή παλιές αγωνιστικές περγαμηνές. Του αρκεί η δεξιά και η σοσιαλδημοκρατία, πράσινη ή ροζ. Ο χυδαίος αντικομμουνισμός ξαναέγινε η κοινή ιδεολογία όλων των αστών μας.
Αλλά και ο ρώσος Απατεόν Παπαρατσένκο, όταν μεν η Ρωσία παρουσιαζόταν ακόμη στα χαρτιά ως Σοβιετική Σοσιαλιστική χώρα, τότε χειροκροτούσε με χέρια και ποδάρια το (ρεβιζιονιστικό) ΚΚΣΕ και την... ιδεολογία του Σοσιαλισμού (έστω του μπρεζνιεφικού), για να ανέλθει ιεραρχικά στη γραφειοκρατία των "επιστημονικών επιτελείων" της νεόκοπης κρατικοδίαιτης αστικής τάξης.
Όταν όμως οι μαφιόζοι Γκορμπατσόφ και Γιέλτσιν πέταξαν την κόκκινη προσωπίδα τους, τότε κι ο "επιστήμονας" Παπαρατσένκο δήλωσε αυτό που πάντα ήταν: ένας νεοαστός καριερίστας, συμφεροντολόγος και παραδοπιστος, ένας ακόμη οπαδός της ιδεολογίας της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο. Ένα ακόμα παράσιτο μέσα σε πολλά παρόμοια. Κοινώς: ένας αντικομμουνιστής στυγνός κι αδίστακτος μισθοφόρος των νέων αφεντικών του.
Δεν μπορεί λοιπόν να έχουμε εδώ δύο μέτρα και δύο σταθμά, κύριε Κουτσούμπα! Δεν μπορεί να αναθεματίζουμε τον Παπαρατσένκο και να θυμιάζουμε ένα εγχώριο αντίγραφό του!
Τουλάχιστον δεν έχουμε τέτοια διαφορετικά σταθμά όσοι πραγματικά πασχίζουμε να ξεθεμελιωσουμε το σύστημα που γεννά Παπαρατσένκο ή Σαρτζετάκηδες. Όσοι δεν παραμείναμε στη λογική της αλλαγής μέσω κοινοβουλευτικής ενίσχυσης του κόμματος ή μέσω "επαναστάσεων" στις οποίες δεν θα σπάσει τζαμί, όσοι δεν συνηθίσαμε να προβάλλουμε προς την κυβέρνηση τα αιτήματα της εργατικής τάξης από κοινού με εκείνα της Ένωσης Αστυνομικών, Δικαστών και Εισαγγελέων Ελλάδος.
Γιατί πρέπει πια να ξεχωρίσουμε ποιοι είμαστε με τα αρνιά και ποιοι με τους λύκους, ποιοι ξεσκεπάζουμε όλους τους λύκους κι όχι ορισμένους και κατ' επιλογήν. Δεν γίνεται να εκτιμάμε τα έργα του Σαρτζετάκη και να καταχεριάζουμε τα αντίστοιχα των Παπαρατσένκο. Των αδυνάτων αδύνατον...
+ σχόλια + 13 σχόλια
Φαιδρότητες από ζηλωτές της ναυαγήσασας, χάρη στην αποφασιστικότητα του ΚΚΕ, συγκυβέρνησης του 2012. Που κατσικώνουνται και για "ultra's"(!) τρομάρα τους, πασχίζοντας να ξεγελάσουν κανέναν απληροφόρητο, μπας και στήσουν το περιπόθητο από την αστική τάξη "ανάχωμα στην επιρροή του ΚΚΕ".
Σήμερα η μόνη υπαρκτή Αριστερά είναι η Κομμουνιστική, που συσπειρώνεται γύρω από το ΚΚΕ και οικοδομεί αργά αλλά σταθερά την Κοινωνική Συμμαχία χωρίς δημοκρατικούς και "αριστερούς" νταβατζήδες να υπονομεύουν την συσπείρωση των επαναστατικών δυνάμεων.
Οι άλλοι ξώφλησαν.
Τους ξεδόντιασε μια απλή αστική μαριονέτα, το ΚΙΝΑΛ. Τόση ραχοκοκκαλιά είχαν.
Ποιό ..."ανάχωμα"...!
Γραψε Νικο οσα θελεις για το βιο καιτην πολιτεια του Κουτσουμπα και του ψευτοΚΚΕ του Μητσου δεν του καιγεται καρφι αυτος δεν χαμπαριαζει και συνεχως προκαλει τους αναγνωστες του ΒΚ Ειναι αφιονισμενος με το ``Κ``ΚΕ του και μπαινει σοβαρα πλεον το ερωτημα πως αυτη η σελιδα τον ανεχεται
Ο Νίκος και melito.Τα δύο εκκρεμές του αντικκεδισμου του βαθύ κόκκινου τι να κάνουμε με αυτούς απόλυτος τίποτα.Απλα να τους προσέχουμε όταν ξυπνήσουν από το λήθαργο της κριτικής τους
Ο ρουφιανος του μπλοκ ζητα την "καθαίρεση" του Μητσου επιδη δεν ειναι της προτιμησης του, τα κοινωνικα του φρονήματα
Δε βαριέσαι, φίλε μου,φαιδρότητες- ξεφσιδροτητες, το ζήτημα παραμένει ότι όπως η μόνη υπαρκτή, μόνος υπαρκτός ήταν κι ο ...άλλος ο γνωστός που τον δοξολογούσαμε, μέχρι που ένα πρωί γίνηκε ανύπαρκτος, λες και τον έτριψαν με Άζαξ, χωρίς να πέσει ούτε μια τουφεκιά. Ενώ ήταν τόσο αναπτυγμένος, κοτζαμάν παλλαϊκό, σου λέει κράτος(!), χωρίς ανταγωνιστικές αντιθέσεις, και βάδιζε ντουγρου πια για τον κομμουνισμό. Ναι, βοήθειά μας, μέχρι που ξύπνησε στραβά μια μέρα ο Μάικλ Γκόρμπυ... Τι να την κάνουμε λοιπόν, κι εμείς εδώ, μια τόσο "υπαρκτή κομμουνιστική αριστερά", που πελαγοδρομεί επί εξήντα χρόνια, από τον Χρουστσόφ,στον Γκορμπατσόφ και τώρα πια κατευθείαν στον ... Τρότσκι, ελλείψει Χρουστσόφ; Έλα ντε! Ακόμη και για το σύστημα, που το υπηρέτησε μια χαρά με τη συγκυβέρνηση Τζανετάκη και Ζολώτα, είναι πλέον αχρείαστη για συνέταιρος η υπαρκτή της κυρίας Αλέκας και του κυρ-Δημήτρη.. Αρκεί για το σύστημα μόνο και μόνο για να ... καταλαγιάζει τυχόν ανεξέλεγκτα ξεσπάσματα του λαϊκού και του νεολαιιστικου κινήματος, όπως το χειμώνα του 2008 και το 2011-12, για να της αναγνωρίζουν ακόμη της μια υπαρκτή θέση στο περιθώριο του αστικού κοινοβουλίου. Για πόσο ακόμα; Ιδωμένη. Το σύστημα περιμένει μάλλον τη φυσιολογική συρρίκνωση της μόνης υπαρκτής λόγω φυσιολογικής φθοράς του χρόνου, αφού έτσι κι αλλιώς η επιρροή της βαίνει ολότελα στάσιμη έως φθίνουσα. Το εργατικό λαϊκό μας κίνημα χρειάζεται νέο, ενωμένο, ανασυγκροτημένο κι επαναστατικό ΚΚ, με βάση την πολιτική- θεωρητική γραμμή Λένιν, Στάλιν, Μάο αλλά και με το βλέμμα στραμμένο στην αμείλικτη ελληνική και διεθνή πραγματικότητα του σήμερα, έξω από ξεπερασμένα καλούπια της εποχής της παλινόρθωσης. Είναι το λιγότερο που πρέπει να γίνει. Είναι αυτό που είναι ολότελα αδύνατον να κάνει το σχήμα της μόνης υπαρκτής, και πρέπει να το κάνουμε οι Μαρξιστές-Λενινιστες, αφού όμως βρούμε το δρόμο μας και ξεπεράσουμε τα δικά μας πάθια, τα παλιά κι αγιάτρευτα για την ώρα...
" Ο Μάο Τσε Τουνγκ με τη θεωρία του δεν έδωσε και δε δίνει μαρξιστική-λενινιστική απάντηση στα προβλήματα της εποχής μας γιατί ξεκινά κι εκφράζεται σε μικροαστική-σωβινιστική μεγαλοκινέζικη βάση. "
Νίκος Ζαχαριάδης
" Ο Στάλιν ήταν ένας σύντροφος που είχε λίγο πατριαρχικό ύφος, είχε σπουδάσει σε ιερατική σχολή, δεν είχε καταλάβει σε βάθος τη διαλεχτική και καθόλου τον υλισμό. "
Μάο Τσε Τούνγκ
Αφιερωμένο στους αεριτζήδες μπουρδολόγους του μπλογκ, που με περισσή ευκολία κάνουν ευθεία την τεθλασμένη γραμμή της ιστορίας, μόνο και μόνο για να δικαιολογήσουν τις ανεπάρκειες τους.
Εσεις που υμνησατε προσκυνησατε και δοξασατε τους αλκοολικους και τους πιτσαδορους του κρεμλινου εσεις που εμαυρωσατε τους ηρωικους αγωνες του ηρωικου ΚΚΕ τολματε να μιλατε γι αυτο και την αριστερα γενικα και μαλιστα
απευθυνομενοι πολλες φορες σε αγωνιστες που εχουν τις ριζες τους στη χαραυγη
του παγκοσμιου και του ελληνικου αντιρεβιζιονιστικου αγωνα τους πρωτοπορους της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Βρε, καλώς τα και τα συνήθη συντρόφια της κυρίας Αλέκας και του Μάκη του μακαρίτη. Βρίστε το λοιπόν, όσο γουστάρετε! Την κομματική αποστολή σας εκτελείτε, και παρεξήγηση μηδέν.Πάντως από εκλεκτισμό σκίζετε, κατά πως σας συμφέρει! Λίγο από δω, λίγο από κει, η κοπτοραπτική καλά κρατεί. Μόνο, λιγάκι παραπάνω προσοχή στα λεγόμενα "κείμενα Ζαχαριάδη" που κυκλοφόρησαν κάποτε οι εκδόσεις "Κα-γκε-μπε" στη σειρά τους με τίτλο,: βαράτε τη Λαϊκή Κίνα, 1966. Πολλούς χαιρετισμούς σε όλους. Όσο για τα Άπαντα του Μάο, κυκλοφορούν και στην εδώ βιβλιαγορά, κάντε ένα κόπο να τα διαβάσετε και τότε να δούμε πού η κριτική του είναι σωστή και πού όχι, είτε αφορά το Χρουστσόφ είτε και τα όποια λάθη του Στάλιν. Φιλιά και στο επανιδείν!
@ΚόκκινοςΠρωτα να μαθεις την γλωσσα καλα και μετα να κανεις παρατηρησεις. Οχι για καποιον αλλο λογο, αλλά μπας και γλυτωσουμε καμια παρεξηγηση...
Στα σχολια παίρνετε καλο βαθμο ,,στην πραξη δυστυχώς δεν ειστε τοσο καλοι
Οι λεξεις αποκτουν νοημα για τους κομμουνιστες στα κατεργα της εργοδοσίας , τα καρναγια και στις πυλες των εργοστασιων,,Εκει ειστε μονίμως απόντες και δεν εχετε παρει καλο δρομο...γενικοτερα
Καποιοι απο εσας (οι περισσότεροι ουτε αυτο δεν κανουν - αλλοι δεν εχουν μούτρα ) έρχεστε σαν τους τουριστες των κινητοποιησεων , αυτοι που εδω βρίζετε ( και αλλού,) εχουν δουλεψει νυχτα μερα για αυτες.... Με κόστος...
Οταν λοιπον κανετε αυτες τις περαντζαδες να μην ειστε τοσο θρασείς
Παίξε μπαλα κυριε Νικο με την Αλεκα την κοντή και τον Μητσο τον χοντρο ...Εμεις την δουλεια μας και εσεις την δικια σας..
Αυτά είναι τα παράσημα μας ,,τα δικα σας δεν τα εχω υπόψη μου
ΥΓ
Τα κειμενα του Μαο τσε τουνγκ, διαβάζετε σε μεταφράσεις,, η Αλεκα και ο Μητσος στα πρωτότυπα..... .
Ολη η ελλαδα μια χαλυβουργία
Σε καμαρώνω ρε συ Νίκο, που τα 'χεις όλα τόσο τακτοποιημένα στο μυαλό σου, τόσο επίπεδα και βολικά. Σου κάνει το τσιτάτο; Δεκτό!! Δεν σου κάνει; Είναι της KGB !!
Σε σχολιάζει κάποιος; Πράκτορας της Αλέκας και του Κουτσούμπα!! Συμφωνεί μαζί σου; Αγωνιστής, κάτι σα melito!! Στηρίζει το ΚΚΕ την οργάνωση των εργατών της COSCO; Εργατισμός!! Δεν στηρίζει τις διαδηλώσεις του 2008; Εξέγερση !!
Όλα καλά, έχεις πλάκα.
ΥΓ: Επειδή ούτε πρόπερσι, ούτε πέρσι, ούτε φέτος σας είδαμε στις κινητοποιήσεις των εργατών της ΛΑΡΚΟ, μήπως τώρα που τις ανακάλυψε ο Νταλακογιώργος και το Alerta έρθετε και σεις;
Χαχαχαχαχαχ. Γλέντι κανονικό με τους αυτοθαυμαζομενους αγωνιστές που απονεμουν βραβεία ο ένας στον άλλο, ερήμην των εργατών, χωρίς να τους ακολουθεί κανείς και χωρίς να έχουν βγάλει ποτέ ούτε τραπεζάκι έξω από απεργία.
Αγαπητέ και σεβαστέ Μάστορα, θα έχω ακόμη περισσότερη ...πλάκα, αν σου επισημάνω επιπλέον και τα εξής:
1. Τους πραγματικούς αγωνιστές πρέπει να τους εκτιμάμε και να τους τιμάμε, ανεξάρτητα από το κομματικό σχήμα στο οποίο είναι ενταγμένοι. Από αυτή την άποψη, ο κάθε τίμιος άνθρωπος σέβεται και τιμά τόσο το (μέλος του επίσημου ΚΚΕ) λιμενεργάτη συνδικαλιστή της ΕΝΕΔΕΠ και μαχητή που αντιπαλεύει την Κόσκο, όσο και το μαχητή νσυτεργάτη Νταλακογεώργο, που αν και δεν ανήκει στο ίδιο κόμμα αντιπαλεύει μια ζωή ολόκληρη τα εφοπλιστικά σκυλόψαρα. Αυτό δυστυχώς οι καθοδηγητές των οργανώσεων του Περισσού δεν μπόρεσαν ποτέ τους να το καταλάβουν... 2.Το πρόβλημά μας είναι όχι ο κόσμος του ΚΚΕ αλλά η θεωρητική αγυρτεία, η πολιτική γραμμή και οι αντίστοιχες πρακτικές μεθοδες της ηγετικής ομάδας των γραφειοκρατών επαγγελματιών ηγετών του Περισσού. Η Παπαρήγα, ο Γόντικας, η Μπέλλου, για να πάρουμε τα τρία βασικά αφεντικά του κομματικού μηχανισμού, προϊστάμενοι ουσιαστικά και του Κουτσούμπα και ολόκληρου του σημερινού ρεβιζιονιστικού επιτελείου, αποτελούν ό,τι χειρότερο έχει βγάλει διαχρονικά η σήψη της μιας πτέρυγας του ντόπιου αναθεωρητισμού, αυτής με το "φιλοσοβιετικό" προσωπείο. Στυγνοί, αδίστακτοι καιροσκόποι "παντός καιρού", υπηρέτες κάθε γραμμής που θα εξασφαλίζει την επαγγελματική τους επιβίωση και καριέρα στο μηχανισμό και τον έλεγχο όλου του μηχανισμού, με δύο λόγια, οι άνθρωποι αυτοί είναι ο ορισμός του οπορτουνισμού, με όλη τη σημασία της λέξεως. Και στην πρακτική τους, αδίστακτοι πολέμιοι οποιουδήποτε τίμιου κομμουνιστή που δε συμβιβάζεται με τις δικές τους χαμαιλεοντικές μεταμορφώσεις. Έχουν κάνει τέτοια ζημιά στο ευρύτερο κομμουνιστικό κίνημα, που θα χρειαστεί πολύς καιρός για να θεραπευτούν οι συνέπειες... 3.Τα γραπτά που κυκλοφόρησαν μεταξύ 1966-1973 με το όνομα του Ζαχαριάδη στις οργανώσεις των πολιτικών προσφύγων πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε με τη μέγιστη δυνατή επιφύλαξη. Σε μεγάλο βαθμό είναι πλαστογραφίες των μπρεζνιεφικων μυστικών υπηρεσιών για να προκαλέσουν σύγχυση και διάλυση στις οργανώσεις των πολιτικών προσφύγων που δεν δέχτηκαν το πραξικόπημα του 1956 και τη νέα διορισμένη ηγετική κλίκα των ρεβιζιονιστών. Ειδικά από τη στιγμή που η οργανώσεις αυτές άρχισαν να προσανατολίζονται προς τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, η χρήση κάθε πλαστογραφίας εκ μέρους των μπρεζνιεφικων ρεβιζιονιστών εντάθηκε. Αυτό δεν έρχεται καθόλου σε αντίθεση με το γεγονός ότι και ο ίδιος ο Ζαχαριάδης μπορεί να μην κατάλαβε (και ίσως δεν κατάλαβε ποτέ του τι ακριβώς σήμαινε η πολιτιστική επανάσταση στην Κίνα και η συμβολή του Μάο στην ανάπτυξη της θεωρίας). Από διηγήσεις παλιότερων συντρόφων βγαίνει ότι τα πιο 'παθιασμένα αντιμαοϊκά' κείμενα που κυκλοφορούσαν με το όνομα του εξόριστου στη Σιβηρία Ζαχαριάδη, έβγαιναν στο φως κάθε φορά που η μαρξιστική-λενινιστική οργάνωση των πολιτικών προσφύγων αύξανε τη δράση και την επιρροή της και ξεσκεπαζε αμείλικτα το σοβιετικό ρεβιζιονισμό, χρησιμοποιώντας την πείρα και τα διδάγματα της Κίνας. Συμπέρασμα: Τα "ζαχαριαδικα" κείμενα αυτής της εποχής απαιτούν λοιπόν κριτική επανεξέταση και κριτική επανέκδοση από όλες τις πλευρές, πρώτα και κύρια για να ξεχωρίσουμε το ορίτζιναλ δικό του κείμενο από τις πρόσθετες πλαστογραφίες των "υπηρεσιών ασφαλείας" του Μπρέζνιεφ, του Πονομαριοφ και του Σολομέντσεφ. 4. Η τσιτατολογία, η οποία διαχρονικά χαρακτηρίζει τη μεθοδολογία κάτι τύπων σαν την Παπαρήγα και το Γόντικα δεν έχει φυσικά καμία σχέση με το μαρξισμό. Τα θετικά και τα αρνητικά, αλλά και η συνολική κατεύθυνση του έργου των Στάλιν, Μάο, Ζαχαριάδη και όλων των ηγετών του κινήματος δεν κρίνεται από ορισμένα εκλεκτικιστικώς ερμηνευόμενα τσιτάτα της μιας ή της άλλης συγκυρίας. Κρίνεται από τη συνολική γραμμή της σκέψης και δράσης τους. Πολλούς χαιρετισμούς.
Δημοσίευση σχολίου