Home » , » Τρία θα πάρω σίγουρα.

Τρία θα πάρω σίγουρα.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2022 | 11:01 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

300 ευρώ η ΔΕΗ από 100. Τα ποσά είναι στο περίπου. Κι εγώ τρελαίνομαι. Όχι για το λογαριασμό, δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω τέτοια λυπητερή, αλλά για τις κουταμάρες που ακούω.

Όχι από τον Άδωνη Μ. Γεωργιάδη. Αυτός είναι Μ. κι επίσημα με βούλα δικαστηρίου. Τόσο Μ. που και να τον λαδώσουν, δεν θα το καταλάβει! Οι δικαστές το λένε, όχι εγώ.

Αλλά από τα ΜΜΕ. Δυο φορές Μ και ένα Ε. Πως λέμε «ε ρε φάπες που θέλουν μερικοί - μερικοί». Να σου πω, αυτοί οι ενήλικοι τον θέλουν το Λιγνάδη τους. Αφού τους αρέσει τόσο.

Μας λένε θα μας δώσει ο Μητσοτάκης! Τι; Κατάρα; Μας έδωσε. Κορωνοϊό. Αύξηση στο λογαριασμό; Κι από αυτό έδωσε. Όπως κι απολύσεις, καταστολή, ακρίβεια…

Αυτή τη φορά μας λένε θα μας δώσει λεφτά! Άντε ρε! Να φέρω τσουβάλι να τα βάλω; Να φωνάξω κι άλλους να τα κουβαλήσουμε;

«Στην περίπτωση δηλαδή που επιλέγει να λάβουν όλοι οι παραπάνω βοήθημα, το επίδομα θα καταβληθεί εφάπαξ και το ύψος τους θα είναι κοντά στα 100 ευρώ»!

Πω! Σώθηκα! 100 ευρώ; Το 1/3 της ΔΕΗ δηλαδή; Ήξερα πως θα πάρω το τρίτο με το Μητσοτάκη. Αλλά υπάρχει περίπτωση να μην το πάρουν όλοι οι θεόφτωχοι. Βασικά υπάρχει περίπτωση να είναι παπατζηλίκι κι αυτό ακόμα το ψίχουλο!

Βέβαια υπάρχει περίπτωση να πετάξει ένα φαγωμένο κοκαλάκι καθώς φέτος πάμε για εκλογές. Κι η ΝΔ πατώνει στις πραγματικές δημοσκοπήσεις.

Λοιπόν Μητσοτάκη κουβαρντά, δε θέλω να φτωχύνει το κράτος, να μην έχουμε για μπάτσους και όπλα. Ξέρω πως δε θα φτωχύνει από μας - τόσα λαμόγια τρώνε τον αγλέουρα, αλλά πάρε πίσω την αύξηση της ΔΕΗ.

Υπόψη η ΔΕΗ δεν έρχεται μια φορά το χρόνο. Μας αλλάζει τα φώτα συχνότερα, κάθε δίμηνο, μήνα…

Γιατί το να παίρνεις 200 το μήνα και να δίνεις 100 το χρόνο το λες κι απάτη. Πρόκληση…

Γι αυτό μανάρι μου θα αρχίσουμε να μπαίνουμε όλοι στα μαγαζιά. Εγώ δε θα κρύψω τρόφιμα, όχι! Θα τα φάω εκείνη την ώρα μπροστά σ’ όλους. Είμαι και φαγάνας.

Θα φτιάξω κι ένα τζατζίκι, θα την κάνω ταράτσα μέχρι να έρθουν οι μπάτσοι. Όχι δεν θα παρακαλέσω ν’ αποσύρουν τη μήνυση. Κορόιδο είμαι; Θα είμαι άστεγος σε λίγο.

Στην ψειρού εκτός από στέγη, θα βρω ένα σωρό προσωπικότητες. Το Μένιο πρώτα από όλα. «Μένιο! Μωρή κουφάλα…» έρχομαι! Θα βλέπουμε μαζί τα video με τους υπουργούς.

Μέχρι να έρθουν κι οι ίδιοι οι υπουργοί. Όταν βέβαια ξυπνήσει ο κόσμος…

Μητσοτάκη, θα σε περιμένω. Πήδημα που έχει να πέσει. Μην ανησυχείς, θα στα χρωστάω τα ψίχουλα. Μόνο που κι εγώ θα σου ζητήσω όσα μου βούτηξε η συμμορία σας.

Πάω τώρα να δω Χρηματιστήριο, να σκεφτώ που θα τα επενδύσω.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger