Θα πάθουν τέτοιο πατατράκ, ανάλογου μεγέθους όπως και στο δημοψήφισμα του '15, οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, τότε που ήταν η πιο κραυγαλέα αποτυχία τους, όταν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των βουλευτικών εκλογών; Μένει να το δούμε.
Η αίσθησή μας είναι πάντως ότι οι δημοσκόποι θα συγκαταλέγονται στους χαμένους των εκλογών, (από ζήτημα προβλέψεων γιατί οικονομικά θα έχουν βγάλει το παντεσπάνι τους). Θα δούμε αν αυτή η αυθαίρετη εκτίμηση θα επιβεβαιωθεί.
Να θυμίσουμε πάντως, ότι αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο, θα βρει τις "απολογίες" του Κώστα Παναγόπουλου της εταιρείας δημοσκοπήσεων Alco, του Θωμά Γεράκη, της MARC, του Δημήτρη Μαύρου της MRB, κι' άλλων δημοσκόπων, που ουσιαστικά παραδέχονται ότι τα αποτελέσματα των ερευνών τους, σχετικά με την εκλογική προτίμηση των ψηφοφόρων, στις τελευταίες εκλογές του 2019, ήταν εντελώς αφερέγγυα.
Το "φεγγάρι", λοιπόν που ο Χαραλαμπόπουλος παρίστανε τον αντιεξουσιαστή, -πριν τον "αγοράσει" ο "μαφιόζος Ελληνας Μπερλουσκόνι" όπως αποκαλούσε ο ίδιος τον σημερινό εργοδότη του, Βαγγέλη Μαρινάκη- είχε γράψει στο "Unfollow", ένα καλό κείμενο σχετικά με τις δημοσκοπήσεις και τις δημοσκοπικές εταιρείες.
Εγραφε μεταξύ άλλων σ' αυτό: "... Ασφαλώς οι δημοσκοπήσεις αποτελούν και ένα -με επιστημονική τεκμηρίωση ενδεδυμένο- χαλινάρι που χρησιμοποιούν τα καθεστωτικά μέσα και οι κυβερνώντες για να κρατούν σε λήθαργο τους πολίτες. Φανταστείτε, ας πούμε, να δημοσιεύονταν δημοσκοπήσεις που θα εμφάνιζαν τον ΣΥΡΙΖΑ με επτά ποσοστιαίες μονάδες μπροστά ή την κυβέρνηση να καταρρέει, πόσο διαφορετική θα ήταν η κατάσταση και η ψυχολογία του κόσμου.
Φημολογείται έντονα ότι τέτοιες δημοσκοπήσεις υπάρχουν, αλλά δεν δημοσιεύονται. Να υποθέσουμε ότι δεν τις αφήνει να βγουν στο φως η κυβέρνηση για να μη διαλυθεί; Ή ότι δεν τις «κυνηγά» ούτε η αντιπολίτευση για να μην σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και πέσει η κυβέρνηση πριν το σωστό τάιμιγκ; Το ψέμα είναι βολικό από πολλές πλευρές…
Πάντως, στην «ελεύθερη αγορά» κανείς δεν χάνεται. Κι αν δεν ακούτε τόσο συχνά τις δημοσκοπήσεις τους, δεν σημαίνει ότι οι οκτώ πιο διάσημες στο κοινό εταιρείες ερευνών κοινής γνώμης (ALCO, GPO, Κάπα-Research, MARC, Metron Analysis και MRB) δεν κάνουν χρυσές δουλειές, πληρωμένες από το ελληνικό δημόσιο βεβαίως...".
Και να ολοκληρώσουμε αναφέροντας κάτι σχετικό με την δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε χτες στον ΑΝΤ1 και αποτέλεσε το ερέθισμα γ' αυτό το κείμενο.
Ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης δημοσκοπικής εταιρείας και αυτοχαρατηριζόμενος πολιτικός αναλυτής είναι ο Θωμάς Γεράκης. Σας παραπέμπουμε, λοιπόν στην ανάρτηση που τιτλοφορούσαμε: "Ενας άθλιος δημοσκόπος ο οποίος ξεκίνησε σαν άθεος και κομμουνιστής, σπούδασε με υποτροφία απ' το ΚΚΕ και κατάντησε θλιβερός λακές του συστήματος"
Δημοσίευση σχολίου