Home » , , » Τι κάνουμε γι αυτό.

Τι κάνουμε γι αυτό.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 26 Ιουνίου 2022 | 8:00 π.μ.

Γράφει ο mitsos175

Πρέπει να πω πως όσοι σύντροφοι λένε πως η Ρωσία είναι καπιταλιστική ιμπεριαλιστική χώρα που εισέβαλε στην Ουκρανία έχουν δίκιο. «Τότε γιατί Μήτσο μου τα γράφεις αυτά;»

Ο λόγος είναι η ειρωνεία. Η Ουκρανία είναι επίσης καπιταλιστική χώρα που επίσης κυβερνάται από εθνικιστές. Το να διαλέξω τους ναζί είναι κάτι που δεν θα κάνω ποτέ.

Θα ρωτήσω όμως τι κάνουν οι σύντροφοι γι αυτό και θα προτείνω μερικά πράγματα για να δείτε πόσο πουτινάκι είμαι.

Προτείνω λοιπόν, μια και οι Έλληνες εφοπλιστές με τα πλοία τους με ξένη σημαία μεταφέρουν Ρωσικό αέριο και πετρέλαιο, να πάνε όλοι όσοι πραγματικά είναι εναντίον του Πουτίν στο λιμάνι και να κάνουν κατάληψη στα πλοία αυτά μέχρι να τελειώσει ο πόλεμος!

Η χασούρα για τη Ρωσία θα είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιοδήποτε Αμερικανικό MLRS ή άλλο όπλο. Τι λέτε;

Αν ήμουν Ουκρανός, θα σκότωνα το Ζελένσκι. Εξ αιτίας του χάθηκε η Ανατολική Ουκρανία και πεθαίνουν πάνω 1.000 Ουκρανοί κάθε μέρα. Το να κάνεις μια επώδυνη Ειρήνη επιτρέπεται, προκειμένου να σωθεί η υπόλοιπη χώρα. Εγώ βέβαια είμαι πουτινάκι, εσείς όμως που δεν είστε πείτε μου:

Ποιον ωφέλησε ο πόλεμος ως τώρα; Τις ΗΠΑ κατά κύριο λόγο και τη Ρωσία. Όποιος αμφιβάλει, ας κοιτάξει τους χάρτες και τους οικονομικούς δείκτες.

Ωφελήθηκε η Ουκρανία; Η Ευρώπη μήπως; Έστω η Μπανανία μας;

Στέλνουν δεκάδες δις όπλα στην Ουκρανία, για να συνεχιστεί ένας πόλεμος που θα φέρει πείνα. Την ίδια ώρα ο ΟΗΕ λέει πως με 6 -7 δις, ένα μικρό κλάσμα όσων δίνουν οι ΗΠΑ σε όπλα, θα εξέλειπε η πείνα από τον πλανήτη.

Εγώ λοιπόν, που είμαι πολεμοκάπηλος ιμπεριαλιστής, αφού είμαι με τον Πούτιν, προτείνω να στείλουμε αντί για όπλα στην Ουκρανία, τρόφιμα και φάρμακα στην Αφρική. Ή μήπως στα παλιά μας τα παπούτσια οι Αφρικανοί και οι Ασιάτες; Σε πολλές άλλες περιοχές του πλανήτη γίνεται πόλεμος. Ενημερωτικά το λέω.

Σύντροφοι που τους εκτιμώ πάρα πολύ μου τα ψέλνουν. Έχουν δίκιο. Αλλά έχω τσαντιστεί με την υποκρισία, όποτε δεν έχει τόση σχέση ο Μαρξισμός. Θα μου πείτε «είναι αυτό δικαιολογία»; Όχι, όπως δεν είναι δικαιολογημένο τίποτε από αυτά που κάνουν τα δυο στρατόπεδα, τα οποία θα μας βάλουν σε περιπέτειες.

Αφού είστε κατά του Πούτιν, πολεμήστε τουλάχιστο τους εφοπλιστές που είναι φίλοι του, άσχετα τι λένε. Κι εδώ θέλω να καταλήξω: Μη βλέπετε μόνο τι λέει ο άλλος, αλλά και τι κάνει.

Θα συνεχίσω να τρολάρω το ΝΑΤΟ και την ΕΕ. Όπως κι αυτούς τους «ήρωες» που σκοτώνουν μειονότητες ή κρύβονται πίσω από αμάχους. Εφόσον υπάρχει μόνο άσπρο και μαύρο διαλέγω κι εγώ ένα μόνο χρώμα, το μαύρο. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να διαλέξουμε; Το ίδιο είπαν για πολλά πράγματα, που στο τέλος μας υποχρέωσαν.

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger