Home » , , » Πίσω στο Μεσαίωνα στους ιεροεξεταστές.

Πίσω στο Μεσαίωνα στους ιεροεξεταστές.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022 | 9:02 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Στο Ιράν καταργείται η ανήθικη αστυνομία ηθών. Είναι μια νίκη της ανθρωπότητας κατά του φασισμού, του θρησκευτικού φανατισμού. Είναι ένα βήμα προόδου που επιτεύχθηκε με σκληρούς αγώνες.

Εδώ; Εδώ Μένουμε Μεσαίωνα. Θέλουμε παπάδες, -όπως τους περιγράφει ο Κώστας Βάρναλης, τους στίχους του οποίου ακούμε να απαγγέλλει ο Δ. Κουτσούμπας στο βίντεο που παραθέτουμε-  μπάτσους, βιαστές, βασανιστές, τομάρια, εκμεταλλευτές. Ο κόσμος βέβαια δε θέλει καθάρματα, αλλά εδώ δε βγήκαμε στο δρόμο να διεκδικήσουμε δυναμικά τα δικαιώματά μας.

Ακόμα ένα σύνηθες «μεμονωμένο» περιστατικό. Δεν είναι τόσο «μεμονωμένο», όσο η ανατολή και η δύση του ήλιου, που γίνεται μόνο μια φορά τη μέρα, είναι λίγο έως αρκετά συχνότερο. Πάντως για τους παπάδες, τους μπάτσους, τους ΑΡΔ και τους ηλίθιους που λέω «θεούσες» είναι «μεμονωμένο».

Βασανιστήρια κι εκβιασμούς από ιερέα στα Τρίκαλα ο οποίος κατηγορείται για ψεύτικους εράνους εισπράττοντας χιλιάδες ευρώ που προορίζονταν για έναν 23χρονο με προβλήματα υγείας, καταγγέλλει ο ίδιος ο 23χρονος! «Υπενθυμίζεται ότι ο κληρικός τέθηκε σε προσωρινή αργία μέχρι να ξεκαθαρίσει η υπόθεση ενώπιον της Δικαιοσύνης».

Αυτός μάλιστα είναι παπάς, που τηρεί τις Μεσαιωνικές παραδόσεις. Προσωρινή κι η αργία, σαν το κρυφτούλι του Γεωργιάδη ένα πράμα. Μη χάσουμε το κελεπούρι. Ο παπάς έκανε εράνους δήθεν για τον άρρωστο 23χρόνο όμως τα χρήματα πήγαιναν όλα στον παπά. 12.922,50 € ο έρανος. Βέβαια καμία σχέση με τους εράνους και τις φιλανθρωπίες των μεγάλων αετονύχηδων, αλλά έχει κι άλλο.

«Άμα σε αφήσω εγώ και η οικογένεια μου δεν θα έχεις πουθενά να πας, θα είσαι σαν πεταμένο σκυλί» έλεγε ο τράγος στο νεαρό. Του πήρε και την κάρτα από το ΚΕΑ οπότε καταλαβαίνετε σε τι άθλια κατάσταση ήταν ο 23χρονος και τι γύπας είναι ο τραγόπαπας.

Ο άνθρωπος του Θεού ήταν και δήμιος. Αν ήταν Σαουδική Αραβία, Κατάρ, ή Ιράν πριν την κατάργηση της θρησκευτικής αστυνομίας θα ήταν αρχηγός. «Πίστευε ότι έχω δαιμόνιο γιατί είχα κάνει τατουάζ και έκαιγε το δέρμα μου με σταυρό! Μου έλεγε θα βγάλεις το τατουάζ γιατί με έναν άνθρωπο της Εκκλησίας σαν και εμένα, δεν μπορείς να το έχεις, είσαι σαν αλήτης»! Εγώ τι να σχολιάσω τώρα;

Αφού πω μπράβο στους Ιρανούς και Ιρανές, να πω αυτά που έλεγα, όταν έβοσκα γίδια στους ιθαγενείς ψηφοφόρους. Αρμέγουν, κουρεύουν και στο τέλος σφάζουν το λαό. Αλλά αυτό δεν κάνουν πάντα οι θρησκείες; Πες μου τώρα, καλέ μου αναγνώστη, αν υπήρχε θεός, δε θα έστελνε στο διάολο τον παπά; Γι αυτό δεν υπάρχει θεός.

Στο Ιράν έκαναν αγώνα και φαίνεται να έχουν αποτελέσματα. Βέβαια πολλά πρέπει να γίνουν κι εκεί. Να αφήσουμε όμως τους άλλους, να δούμε τα δικά μας χάλια; Τι να κάνουμε το παπαδαριό, που το πληρώνουμε χρυσό; Μήπως να τους διώχναμε όλους από το δημόσιο και να παίρναμε γιατρούς; Μη σταυροκοπιέσαι Καλλιόπη, καλή μου θεούσα, με το σταυρό τον έκαιγε ο παπάς! Είναι δε οι μόνοι που εγκληματούν με το σταυρό στο χέρι!

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger