Του ip
«Ο καλύτερος από μας, έχει πουλήσει τη μάνα του την ίδια».
Νίκος Κακαουνάκης, δημοσιογράφος
«Αυτό είναι καλλιγραφία στον κώλο της μαιμούς, εμείς ρευστό θέλουμε ως χώρα» είπε στον αέρα δελτίου των 20:00 (22-06-2010) και της πρωινής του ραδιοφωνικής εκπομπής (23-06-2010) ο Νίκος Χατζηνικολάου με αφορμή την πρόταση της Μπιρμπίλη να γίνει μητροπολιτικό πάρκο το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.
Η ατάκα σαφώς μυρίζει «μπροστάντζα» νταβατζήδων.
Εδώ και πολύ καιρό, είναι γνωστό ότι έχει ξεσπάσει πόλεμος σχετικά με την τύχη του τέως αεροδρομίου στο Ελληνικό. Οι τοπικοί φορείς διεκδικούν το συγκεκριμένο χώρο με σκοπό την ανάπλασή του σε μια ζώνη ανακούφισης μέσα στο θάλαμο αερίων του λεκανοπεδίου, κάτι το οποίο θεωρώ ότι αποτελεί μονόδρομο, ιδίως μετά τον πρόσφατο εμπρησμό της Πάρνηθας από το…στρατηγό άνεμο.
Απ’ την άλλη, οι κομπραδόροι και κρατικοδίαιτοι παρασιτικοί κεφαλαιούχοι γλείφονται μήπως κι αρπάξουν άλλο ένα φιλέτο της Αττικής γης (όπως στην περίπτωση του The Mall στο Μαρούσι), εντείνοντας την επίθεσή τους τώρα ακριβώς, που-λόγω και της κρίσης- τα νερά θολώθηκαν. Τώρα αρχίζουν να ξερογλείφονται κι οι διεθνείς τοκογλύφοι δανειστές μας. Η ουσία λοιπόν, είναι στο «ρευστό που θέλουμε». Το «ως χώρα», είναι απλό καμουφλάζ για…τα μαϊμούνια τους τηλεθεατές. Να λοιπόν που στοχεύει ο Χατζηνικολάου όταν χαρακτηρίζει την ποιότητα ζωής των πολιτών ως «καλλιγραφία στον κώλο της μαϊμούς»: Αξιοποιώντας την τρομοπροπαγάνδα του χρέους, προλειαίνει το έδαφος για το (έναντι πινακίου φακής φυσικά) ξεπούλημα του αεροδρομίου του Ελληνικού στους (ξένους και ντόπιους) τοκογλύφους. Χρησιμοποιεί, δε, τη συγκεκριμένη έκφραση, διότι ο ίδιος έχει κατά καιρούς αποδείξει ότι γνωρίζει πολύ καλά από δημοσιογραφικές «καλλιγραφίες» του κώλου!
Όταν π.χ. σε μια εκπομπή του σχετικά με τις εσωκομματικές εξελίξεις στη ΝΔ περί τα τέλη του 2009, ο προσφάτως-τότε- καταδικασμένος σε β΄ βαθμό κιόλας, για υπόθαλψη εγκληματία (εμπόρου ναρκωτικών), βουλευτής Ρεθύμνου της ΝΔ, Γ. Κεφαλλογιάννης του είπε με στόμφο: «Εγώ κ. Χατζηνικολάου, έχω πολιτευτεί πάντα με γνώμονα το ήθος και την εντιμότητα!!!». Κι ο απίθανος αυτός «δημοσιογράφος», προσπέρασε καλλιγραφικά τη δήλωση αυτή, χωρίς να βγάλει άχνα!
Όταν προσπέρασε καλλιγραφικά και την υπόθεση των πλαστών τιμολογίων του Γ. Κουρή.
Όταν υπερασπίστηκε καλλιγραφικά τα θρασύδειλα υποκείμενα της ΔΙΑΣ, που συνέλαβαν άνευ λόγου το Δ. Παπαχρήστο στα Εξάρχεια φωνάζοντας «Δεν είναι υποχρεωμένος ένας 24χρονος αστυνομικός να γνωρίζει ότι ο κ. Παπαχρήστος ήταν εκφωνητής στο Ρ/Σ του Πολυτεχνείου το ‘73», εννοώντας εμμέσως ότι οι 24χρονοι δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το Δ. Παπαχρήστο, αλλά οφείλουν να γνωρίζουν από χιλιόμετρα τη σαβούρα του Life Style και των σκυλάδικων, την οποία αναβαπτίζει και καθιερώνει μέσα από τις -κατά καιρούς- εκπομπές του ο … δημοσιοκαλλιγράφος κ. Χατζηνικολάου
Όπως αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, ο κ. Χατζηνικολάου είναι εξπέρ στις καλλιγραφίες!
Είτε τις κάνει στον κώλο της μαϊμούς, είτε τις κάνει στην πλάτη της νοημοσύνης μας…
Καλό θα ήταν για τους Ουκρανούς να κάνουν ειρήνη τώρα, πριν τα χάσουν όλα.
-
Γράφει ο mitsos175 «Μαχητική αντιπολεμική – αντιιμπεριαλιστική παρέμβαση
πραγματοποίησαν το Σάββατο 23 Νοέμβρη το πρωί, οι Οργανώσεις του ΚΚΕ και
Πριν από 1 ώρα
+ σχόλια + 1 σχόλια
Βασικά, νομίζω ότι την καλύτερη καλλιγραφία την κάνει όταν μας βγαίνει από πάνω για το φιάσκο των ολυμπιακών αγώνων, υποστηρίζοντας κατόπιν εορτής ότι δεν «έπρεπε η χώρα μας να αναλάβει τόσο μεγάλα έξοδα», ενώ ήταν από τους υπέρμαχους της μεγάλης αυτής ιδέας την περίοδο που οι Αγγελόπουλοι και οι όμοιοί τους τζογάριζαν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού στο πανηγυράκι των αθανάτων. Θα θυμάστε, βέβαια, πώς εμαίνετο κατά παντός λογικού ανθρώπου που τολμούσε να αρθρώσει ολυμπιακές ενστάσεις. Έτσι δεν είναι κ. Χατζηνικολάου;
Δημοσίευση σχολίου