Home » , » Ο κατάλληλος άνθρωπος στο κατάλληλο πολιτικό στρατόπεδο

Ο κατάλληλος άνθρωπος στο κατάλληλο πολιτικό στρατόπεδο

Από giorgis , Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010 | 5:50 μ.μ.

«Ο κύριος Μανούσος Ντουκάκης, αποδεχόμενος την πρόσκληση του κυρίου Άδωνι Γεωργιάδη, ορίζεται υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης του συνδυασμού "ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ" για την Περιφερειακή Ενότητα του Βορείου Τομέα Αθηνών».

Δελτίο Τύπου του υποψήφιου περιφερειάρχη, εκλεκτού του Καρατζαφύρερ, Αδωνι Γεωργιάδη.

Θα γνωρίζετε, πιστεύουμε, απ’ τις τηλεοπτικές του παρουσίες τον Μ. Ντουκάκη.
Τα όσα διαδραματίστηκαν σε ένα τέτοιο τηλεοπτικό πάνελ μας λέει η Νατάσα Μπαστέα στα «Νέα» 2 Οκτώβρη 2009:

«Στρογγυλό τραπέζι παρουσία Θανάση Τσούρα του ΠΑΣΟΚ και Δημήτρη Χατζησωκράτη του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Μανούσος Ντουκάκης του ΛΑΟΣ περιγράφει την πλούσια εμπειρία του: "Εγώ που ήμουν στην ΕΡΕ, εγώ που ήμουν στην ΕΚΟΦ, εγώ που ήμουν στην ΕΣΑ". Παγωμάρα. Πού ήσασταν; "Δεν ξέρετε την ΕΣΑ; Ελληνική Στρατιωτική Αστυνομία". Ποιος να το φανταζόταν..».

Ο κατάλληλος άνθρωπος στο κατάλληλο πολιτικό στρατόπεδο.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger