Ούτε τον Μητσοτάκη να είχαμε φιλοξενήσει δεν θα γνωρίζαμε τόση γκίνια. Ενώ είχαμε κάνει δοκιμαστικές εκπομπές και ο διαδικτυακός ρ/σ μας δούλευε μια χαρά μετά τις πρώτες τηλεφωνικές συνδέσεις παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα που μέχρι τώρα δεν το έχουμε ξεπεράσει. Δυστυχώς αναγκαζόμαστε να εκπέμπουμε μόνο τραγούδια. Παλεύουμε να ξεπεράσουμε το πρόβλημα και αναγκαστικά δεν έχουμε χρόνο ούτε αναρτήσεις να κάνουμε. Κάθε αρχή και δύσκολη …
ΑΝΤΙΚΥΝΩΝΙΚΑ
-
Δύο χιλιάδες είκοσι έξι ατέλειωτη νύχτα, αργεί να φέξει Στον νοικοκυρεμένο
δρόμο πουστρώνουν για τη χώρα, τέθηκε σε λειτουργία άλλη μια ψηφιακή
εφαρμογή ...
Πριν από 1 ημέρα
+ σχόλια + 2 σχόλια
Συμμερίζομαι την αγωνία σας, το μεράκι,το πείσμα σας .
Σας καταλαβαίνω!
Σε μια προσπάθεια να δώσω κουράγιο και δύναμη στο εγχείρημά σας,
τις ευχές μου για "όμορφους" αγώνες,σε αντικαπιταλιστική κατεύθυνση και αποτελεσματικούς.
Καλή δύναμη.
Mη μασάτε ρε παιδιά!!!!
Δημοσίευση σχολίου