Home » » Είμαι μαζί σας.

Είμαι μαζί σας.

Από mitsos175 , Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012 | 12:53 π.μ.


Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά και μεγάλη ευθύνη για την πρόσκληση του ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ να συμβάλλω στο Ιστολόγιο του με τα κείμενά μου. Ελπίζω να σταθώ αντάξιος της τιμής που μου γίνεται.

Τα blogs σαν αυτό, είναι οι οάσεις της ελεύθερης διακίνησης απόψεων. Οι άνθρωποι που γράφουν σ’ αυτά υπόκεινται στην άμεση κριτική των αναγνωστών. Προσπαθούν να βρουν την είδηση που αποκρύπτει το σύστημα, να τη σχολιάσουν, δίνοντας μια άλλη οπτική απ’ αυτή των καθεστωτικών μέσων.

Σύντροφοι, δεν έχουμε δυστυχώς ελευθερία στην χώρα. Οι προσπάθειες λογοκρισίας πολλές. Ο αγώνας όλων αυτών που γράφουν είναι συνεχής και αμείλικτος κατά των ψεμάτων του καθεστώτος. Οι νέοι κυρίως, ενημερώνονται, κριτικάρουν, συμμετέχουν. Διαμορφώνονται έτσι οι συνθήκες για τη μεγάλη κοινωνική αλλαγή. Για ένα καλύτερο μέλλον.

Σας ευχαριστώ όλους.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 3 σχόλια

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 2:51 μ.μ.

welcome!
νομίζω ότι το μπλογκ (μας) έχει την "πολυτέλεια" να ξεφεύγει από τα ουρλιαχτά των κατευθυνόμενων σκέψεων.Είναι, πράγματι, όαση στη ελληνική πραγματικότητα. Δίνω ξανά τα συγχαρητήριά μου στους δημιουργούς του.
Σ.Μ.

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 5:37 μ.μ.

ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ

Ανώνυμος
16 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:01 μ.μ.

Είμαι ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους. Θέλω μια καλύτερη κοινωνία. Παρατηρώ ότι ο 16/2/2012 5:37μμ που τα λέει αυτά είναι Ανώνυμος.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger