Home » » Γιατί χαίρεται ο Καραμανλής και γελά Αντώνη;

Γιατί χαίρεται ο Καραμανλής και γελά Αντώνη;

Από mitsos175 , Πέμπτη 3 Μαΐου 2012 | 12:00 π.μ.


Γιατί χαίρεται ο Καραμανλής και γελά Αντώνη, παρόλο που τον κράζανε;
Α) Βλέπει τον εαυτό του σε sexy φωτογράφιση.
Β) Του είπαν για το νέο ψητοπωλείο δίπλα στο σπίτι του.
Γ) Ακούει σόκιν ανέκδοτα.
Δ) Είδε τη συγκέντρωσή σου, αυτά που είπες και ξέρει ότι θα σε φάει με τζατζίκι το βράδυ των εκλογών. 
Παρεμπιπτόντως, έχασες μαλλιά και πήρες κιλά Κωστάκη. 
Ποιος γκαντέμης σε καταράστηκε, μωρό μου, να έχεις τον ανθρωποδιώκτη; Τι ρωτάω έ; Μόνο εσύ Αντωνάκη μου, μπορούσες να κάνεις ποιο αποτυχημένη συγκέντρωση στη Θεσσαλονίκη κι από του Μπενύτο. Πως τα κατάφερες έτσι ρε θηρίο; Τι κοπάδι θα παραδώσεις στον επόμενο; Πάνε τα γίδια, Αντώνη μου. Αχ, με Ζάππειο τα μπάζω, με μνημόνιο τα βγάζω, κουτόχορτο τα ταΐζω, τι έχουν τα έρμα και φεύγουν τρέχοντας;
Δε θέλω να σε στενοχωρήσω μάτια μου, αλλά θα το κάνω. Χε, χε! Ξέρεις, στην Πάτρα ο Αλέξης γέμισε εκείνη την πλατεία, που δεν τολμούσατε να πάτε να κάνετε συγκέντρωση. Και η Αλέκα στην Αθήνα. Χαμός! Γέμισαν οι δρόμοι. Τίγκα στα κόκκινα. Όχι Πόλα μου, δεν υπονοώ τίποτα για τις εκλογές. Απλά πάρε μαζί σου πολλά προφυλακτικά. Με αυτό που θα γίνει, μην μου κολλήσεις τίποτα, κάνα αφροδίσιο και στην πει κι ο Λοβέρδος…     





















Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger