Home » , » Δεξιές αδεξιότητες

Δεξιές αδεξιότητες

Από mitsos175 , Σάββατο 12 Μαΐου 2012 | 7:45 μ.μ.


* Αντώνηηη! Κάτσε παιδί μου σε ένα μέρος. Τα ζάλισες τα γίδια παραπατάνε. Τώρα που είπα γίδια, έρχομαι από το καφενείο. Το τι πλάκα κάναμε σε ένα δύσμοιρο γαλάζιο, δεν περιγράφεται. Αυτός όμως άρχισε. Ενώ πριν τις εκλογές, μας έλεγε ότι ο Σαμαράς θα πάρει πάνω από 30%, και αν δεν βγει αυτοδύναμος θα πρέπει να ξαναγίνουν εκλογές κλπ, σήμερα μας έλεγε υπέρ των οικουμενικών κυβερνήσεων! Το τι γέλιο έπεσε, δε λέγεται. Ούτε ο Λαζόπουλος σε λέω τόση διασκέδαση. Ως και ένας πασόκος, που πήρε καφέ (και παξιμάδι), γέλαγε.

Γι αυτό σου λέω Αντώνη μ’. Σταμάτα τα γύρω, γύρω, τα έχασαν τα καημένα τα γίδια. Θα βγάλουν το κουτόχορτο απ τη ζάλη. Και τι φάτσα είναι αυτή Αντώνη μου; Σα να κατάπιες 17 πόντους κάψουλα και να σου έκαστε στο λαιμό…

* Αδόλφε μου! που σαι ναζί μου; Να «εγέρθητο»;  Θα το ήθελα δολοφόνε μου, αλλά όταν σε βλέπω, με πιάνει φαγούρα στην περιοχή των γεννητικών οργάνων.  Και όπως μου είπε ο γιατρός, κάνει αντανακλαστικά στα πόδια και δε μπορώ να σηκωθώ. Να μουντζώσω όμως μπορώ μια χαρά.

Θα κάνουν λένε ναρκοπέδια στα σύνορα. Ωραία. Να το πούμε στους τουρίστες. «Ζήσε (αν είσαι τυχερός) το μύθο σου…» ή «Ελλάδα: Η χώρα με τα ωραιότερα ακρογιάλια. Κολύμπησε δίπλα σε νάρκες για πλοία. Πάτησε στα αμμουδερά ναρκοπέδια. Ζήσε ΓΙΑ ΛΙΓΟ την περιπέτεια». Φοβερό (στην κυριολεξία)!

 * Πάνο μου, πάνω που τον έκαψες το Σαμαρά, να οι νέες εκλογές. Παιδαρά μου εσύ. Κάνεις την καλύτερη δουλειά, που δεν πας στα κανάλια. Μη σε ακούσει ο κόσμος, τώρα που μάζεψες μερικούς. Γιατί αγόρι μου, λες ότι είσαι κατά του μνημονίου; Εγώ πάλι λέω, ότι είμαι από τον αστερισμό της Κασσιόπης. Είσαι λοιπόν ότι δηλώσεις σ αυτή τη χώρα.

Καημένε μου, λες πράγματα που μου θυμίζουν… να δεις ποιον μου θυμίζουν… ά ναι, τον Αντωνάκη, πριν αρχίσει τις τούμπες. Εσύ δε θα κάνεις τούμπες; Ναι,σίγουρα. Αγόρι μου, μπορεί και να τα πιστεύεις αυτά που λες, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αλλά ΜΝΗΜΟΝΙΟ = ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ. Απλή εξίσωση. Πώς να το κάνουμε. Το να μιλάς για καλό καπιταλισμό είναι σαν να μιλάς για καλό δυστύχημα.

* Μόνος ή Μάνος; Καλέ, Μάνος και Ντόρα. Για πάντα μαζί. Και από κοντά ο Τζήμερος … να κρατάει το φανάρι του μνημονίου. Ευτυχώς που δεν το έκαναν πιο πριν. Πλάκα, πλάκα θα τους είχαμε κυβέρνηση. Νέα δημαγωγία, Μπατσόκ και Ντόρα. Ο λαός να σε φυλάει από τα τρία (με το συμπάθιο), κακά της πολιτικής.

* Βάνα γύρνα πίσω. Φύγε από το λαγός. I love you. Έλα στο γέρο Μήτσο να σε παρηγορήσω. Μπάρμπα εσύ, μπάρμπας εγώ, ταιριάζουμε. Γιατί κουκλί μου στεναχωριέσαι;

Πλεύρη πως πάει; Στο τσακ τα γλύτωσες τα ξένα, μπαγάσα. Εντάξει, δε βγήκε η Αλέκα, πρωθυπουργός, για να σε φάει η ξενιτιά, αλλά κοίτα τι σας έρχεται. Νέες εκλογές, νέα παλούκια.

Ο Καρατζαφέρνης μες τη χολή. Ο λαός φταίει. Εννοεί τους Έλληνες, όχι το κόμμα του. Ξέρεις τι είναι να έχει κάνει τόση «δουλειά» για τους ξένους και να μένει να κοιτάει τη βουλή απ έξω; Αγάπη μου, η σάτιρα σου στέλνει πολλά φιλάκια. Και ο κόσμος στις εκλογές πολλά αγγουράκια. Να μάθεις να μη λες ότι είναι πατριωτισμός το χαράτσι. Όλοι για παρτίδα σκοτώνεστε...

* Τέλος, σύντροφοι να παρακαλέσω, ένα περιποιημένο «εγέρθητο» σε ένδειξη σεβασμού, για το μεγάλο εκλιπόντα της δεξιάς, το ΜΠΑΤΣΟΚ. Που θα ήταν οι ναζί, οι φασίστες του λαγός, ο Σαμαράς, αν δεν ήταν ο χαζός, ο χοντρός, η Αννούλα και τα άλλα πουλιά; Στη βουλή πάντως όχι.  

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger