Home » , , » Να αποτρέψουμε αυτό το έγκλημα της ελληνικής κυβέρνησης

Να αποτρέψουμε αυτό το έγκλημα της ελληνικής κυβέρνησης

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013 | 7:01 μ.μ.


 Προς κοινή γνώμη

Ονομάζομαι Ζεκί Γκιουμπούζ, είμαι 47 χρονών, ανήκω στο κουρδικό έθνος, είμαι αλεβίτης και κομμουνιστής. Δηλ. ανήκω σ’ αυτούς που δέχτηκαν απ’ το τουρκικό καθεστώς γενοκτονίες, δολοφονίες και κάθε είδους πίεση. Στις 12 Φλεβάρη 2013 ζήτησα πολιτικό άσυλο ως ένα δικαίωμα που αναγνωρίζεται εδώ και εκατοντάδες χρόνια στους καταπιεσμένους.

Απ’ τα φοιτητικά μου χρόνια έως σήμερα πήρα μέρος στον αγώνα των λαών της Τουρκίας και του Κουρδιστάν, γι’ αυτό το λόγο έγινα στόχος απ’ το φασιστικό καθεστώς της Τουρκίας. Χρόνια ολόκληρα έζησα παράνομα λόγω ειδικών δικαστηρίων, ειδικών εισαγγελέων, μαρτύρων που κρύβουν την ταυτότητά τους απ’ τα δικαστήρια, δηλ. θύμα μη νόμιμων διαδικασιών και συνωμοσιών 

Η αδερφή μου, η γυναίκα μου που είναι δημοσιογράφος και η κόρη μου αντιμετώπισαν τις απειλές και τα βασανιστήρια του κράτους. Όταν πήγα στη συνάντηση όπου είχα ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

Ανώνυμος
24 Μαρτίου 2013 στις 1:42 μ.μ.

Ο Καπιταλιστικος φασισμος δεν κανει διακρισεις,χτυπαει οριζοντια ειτε με σωματικη εξοντωση(Τουρκια)ειτε με οικονομικη (Ελλαδα).
Καποιες στιγμές αυτες οι πρακτικες συνδυαζονται.Αυτες οι στιγμες ειναι τωρα.

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger