Home » , » Σάββας Ξηρός: Είναι καιρός για μαζική και όχι ατομική δράση"

Σάββας Ξηρός: Είναι καιρός για μαζική και όχι ατομική δράση"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014 | 1:39 μ.μ.

Συνέντευξη του Σάββα Ξηρού στην «Εφημερίδα των Συντακτών και στον Μάριο Διονέλλη

 - Ποια είναι η κατάσταση της υγείας σου σήμερα; 

- Εδώ και χρόνια προστίθενται συνεχώς μη αναστρέψιμες βλάβες. Μπήκα στη φυλακή ιε όραση 3/ιο και τώρα πλέον έχω κάτω ιπό ι/20. Είμαι στην ουσία τυφλός και γι” ιυτό ευθύνονται διαπιστωμένα οι συνθήκες κράτησής μου και η αδυναμία πρόσβασης σε εξειδικευμένες υπηρεσίες. Εχω αναγκαστεί να υποβληθώ σε επανειλημμένες χειρουργικές επεμβάσεις λόγω των υποτροπών καθώς στη φυλακή δεν υπάρχει ούτε στοιχειωδώς η απαραίτητη μετεγχειρητική φροντίδα.

- Υπάρχουν και άλλα προβλήματα εκτός από την όραση; 

Τα τελευταία χρόνια κοιμάμε σε καρέκλα καθώς έχω έντονο αναπνευστικό πρόβλημα και έχουν υπάρξει περιπτώσεις που ξύπνησα στα όρια πνιγμού. Εχουν ήδη διαπιστωθεί όζοι στους πνεύμονες μου για τους οποίους οι γιατροί δεν πρόλαβαν να κάνουν τίποτα τις λίγες μέρες που έμεινα στο νοσοκομείο της Λάρισας. Επιπλέον, από το 2009 πρήζονται υπερβολικά τα πόδια μου χωρίς να έχουν διερευνηθεί οι αιτίες. Εχω κάνει συνολικά εννέα απόπειρες πρόσβασης σε ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger