Home » , , » Δηλώσεις Βενιζέλου ... μνημείο μετριοφροσύνης

Δηλώσεις Βενιζέλου ... μνημείο μετριοφροσύνης

Από giorgis , Κυριακή 1 Ιουνίου 2014 | 9:16 μ.μ.

Του Γ. Γ.  
Αυτό που συμβαίνει με τον Ε. Βενιζέλο μάλλον θα χρειαζόταν ψυχολογική προσέγγιση και δεν θεωρώ τον εαυτό μου αρμόδιο να το κάνω. Το γράφω αυτό γιατί δεν ξέρω πώς να σχολιάσω τους πανηγυρισμούς του προέδρου του ΠΑΣΟΚ για το εκλογικό αποτέλεσμα που έφερε το κόμμα του στις ευρωεκλογές.

Με την αριθμητική που γνωρίζω ξέρω ότι στις ευρωεκλογές το ΠΑΣΟΚ έχασε το 37% της εκλογικής του δύναμης που είχε απ’ τις περασμένες εκλογές, έφτασε σε μονοψήφιο ποσοστό σημειώνοντας ιστορικό αρνητικό ρεκόρ.
Να διαβάζω τώρα σε εφημερίδα ότι ο Ε. Βενιζέλος αισθάνεται «θριαμβευτής», ισχυριζόμενος ότι ξεπέρασε κατά πολύ το ποσοστό που έδιναν στο ΠΑΣΟΚ οι δημοσκοπήσεις, με κάνει αδύναμο να σχολιάσω τον τρόπο σκέψης του πολιτικού αυτού ανδρός.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ προβαίνει και σε δηλώσεις … μνημείο μετριοφροσύνης: «Εγώ είμαι ο πόλος σταθερότητας στη χώρα. Ο Σαμαράς έχασε και ο Κουβέλης δεν υπάρχει… Οι μάχες που έδωσα με τις συνεντεύξεις μου στα κανάλια και με έβλεπε 1,5 εκατομμύριο κόσμος κάθε βράδυ γύρισαν το κλίμα… Μόνος μου προσπαθώ κανείς δεν με βοηθάει ..».

Ρε παιδιά, μήπως πίνει κάτι και δεν μας δίνει;

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger