Home » , » Η κατάντια του ΠΑΜΕ!

Η κατάντια του ΠΑΜΕ!

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 16 Απριλίου 2015 | 11:29 μ.μ.

Χθες έπαιξε μια παράσταση ακτιβισμού. Την ώρα που νέα ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να επαναφέρει τον θεσμό των ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ δίνοντας μια μεγάλη ευκαιρία στα συνδικάτα να επανακάμψουν. Θεατρική ενέργεια και μαϊμού ακτιβισμός!!!!

Σήμερα η παράταξη του ΠΑΜΕ στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Αθήνας συναίνεσε με χαρά μαζί με την ΠΑΣΚΕ και την ΔΑΚΕ να δώσει .....αίθουσα για συνέντευξη τύπου στο Σωματείο της Ελληνικής Χρυσός !!! με εντολή της ΓΣΕΕ!!!

Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Μήτσου Παπαρήγα και των άλλων αγωνιστών συνδικαλιστών που έδωσαν την ζωή τους για τα δίκαια της εργατικής τάξης. ΠΑΜΕ His master voise!!

Στην ενέργεια αυτή απέναντι βρέθηκαν η παράταξη Αυτόνομη Παρέμβαση ΕΚΑ-ΜΕΤΑ ,η παράταξη ΕΜΕΙΣ και η Αγωνιστική Ταξική Ενότητα.

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Ε.Κ.Α

Δείτε επίσης:

Το ΚΚΕ για τους εργαζόμενους της "Ελληνικός Χρύσος"
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 127 σχόλια

Ανώνυμος
16 Απριλίου 2015 στις 11:45 μ.μ.

Μάλλον τούς πήρε τηλέφωνο ο Σταθάκης.Μην πάνε στρατό και οι μετοχές..

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 1:18 π.μ.

Πού το χάνεις, πού το βρίσκεις λοιπόν το "Β.Κ" κάθε 1 άντε 2 μερούλες και μια αντικομμουνιστική ανάρτηση (που όλως τυχαίως βρίσκεται πάντα στην κορυφή των pop posts), τίποτα λάσπες συνήθως από φιδέμπορες ή τυφλωμένες από εμπάθεια "απόψεις" με στόχο πότε το ΚΚΕ, πότε το ΠΑΜΕ... Καρφώνεστε όμως πολύ μάγκες- κοινώς το παραξεφτιλίσατε το θέμα. Πόνεσε πολύ η καταγγελία του "αριστερού" κοινωνικού διαλόγου χθες φαίνεται και είπατε να κρατήσετε και λίγο τα μπόσικα με την κλασική μπαλίτσα στην εξέδρα και το ανέβασμα αναρτήσεων του Κυβερνητικού Συνδικαλισμού απευθείας!!!
Την κάνετε που την κάνετε λοιπόν τη "δουλειά", κάντε την λίγο πιο έξυπνα τουλάχιστον γιατί σας έχουν πάρει πρέφα και θα γελάνε μαζί σας και τα τσιμέντα.
Α, και το πριν πιάσετε στο στόμα σας αγωνιστές του ταξικού κινήματος και ήρωες της εργατικής τάξης να πλένετε το στόμα σας, αν και καλύτερα να μην τους πιάνετε καθόλου... δε σας φταίνε σε τίποτα

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 1:56 π.μ.

Αυτοί εκει στον συριζα που έστησαν κοινό προεδρίο στο Ε.Κ.Α μαζί με την ΠΑΣΚΕ και την ΔΑΚΕ έχουν τα θράσος και τα μούτρα οι αχρείοι να εγκαλούν το ΠΑΜΕ για σύγκλιση μαζί τους;Αυτή είναι η καντάτια και η ξεφτίλα του νεου κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού.Βάπτισαν θεατρινισμούς και ακτιβισμό την παράσταση διαμαρτηρίας συνδικάτων και σωματείων για τον εμπεγμό και την κοροιδία της νεας κυβέρνησης οσο αναφορά τις εξαγγελίες για την αποκατάσταση του κατώτατου μισθού στα προ μνημονίου επίπεδα που θα επανέλθει όπως ισχυρίζεται σταδιακά μέχρι τον Ιούλιο του 16 για να μην κλονιστεί όπως υποστηρίζει η αγορά και οι επιχειρήσεις δηλαδή τα αφεντικά τους το μεγάλο κεφάλαιο.Καλεί λοιπόν ο συριζα τους εργαζόμενους μέσα απο τους στημένους κοινωνικούς διαλόγους της ντροπής που βλέπαμε να πραγματοποιούνται και όλα τα προηγούμενα χρόνια απο όλες τις κυβερνήσεις, να υποταχθούν όπως και οι ίδιοι στα μέτρα και τις ανάγκες των καπιταλιστών να μειώσουν τις απαιτήσεις τους και να συμβιβαστούν με τους μισθούς πείνας και με τα ψίχουλα που τους προορίζουν. Και αυτοί οι κύριοι είναι υποτίθεται συνδικαλιστές που θα υπερασπιστούν και θα προστατέψουν τα δίκαια και τα συμφέροντα των εργαζομένων;Τσιράκια του κερατά είναι και γλύφτες της κυβέρνησης και της εργοδοσίας και δρούν και λειτουργούν ακριβώς με τις ίδιες μεθόδους και πρακτικές που γνωρίσαμε την χρύση εποχή των πρασινοφρουρών εργατοπατέρων που πέρναγαν και εφάρμοζαν ολη την αντιλαική και αντεργατική πολιτική μετατρέποντας τους εργαζόμενους σε χειροκροτητές της εκάστοτε εξουσίας.

Σεχτάρ ο Τρομερός
17 Απριλίου 2015 στις 2:06 π.μ.

Τώρα το "Βαθύ Κόκκινο" έγινε ...βαθύ (πρώτη φορά) "αριστερό" Κράτος;
Γιατί "θεατρική ενέργεια";
Εχει συμμετάσχει ποτέ το ΠΑΜΕ σε ...."κοινωνικό διάλογο" με τους ...."κοινωνικούς εταίρους" ;!;!
Πάντα τον κατάγγελνε, αυτό κάνει και τώρα. Αλλες ήταν και είναι οι ....εταίρες της ταξικής συνεργασίας και του ταξικού διαλόγου.

Και θα μας πεί η ΑΠΕ (δηλαδή η κυβερνητική παράταξη) ότι χωρίς ....."κοινωνικό διάλογο" με τον ΣΕΒ δε θα "μπορέσει" να επαναφέρει τις Σ.Σ.; Γιατί, με "κοινωνικό διάλογο" συμφώνησαν οι εργάτες να καταργήσουν τις Σ.Σ;
Με κυβερνητική πράξη(κόπημα) καταργήθηκαν, με κυβερνητική απόφαση να επανέλθουν.
Η Κυβέρνηση των τσιπροκαμμένων, για να καταλάβω, συγκυβερνάει με τον ΣΕΒ, και της ....φταίει το ΠΑΜΕ;

Κι όσο για το τελευταίο, να φιμώσουμε το σωματείο των μεταλλωρύχων με τι αιτιολογικό και για πιό σκοπό;
Επειδή η ΑΠΕ έχει συνηθίσει να φιμώνει και να διαγράφει τα μη αρεστά σωματεία, παρέα με τις ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚΕ, που τώρα ευκαιριακά κατηγορεί;
Και για πιο σκοπό; Ετσι οι μεταλλωρύχοι θα καταλάβουν ότι διεκδικούνε το δικαίωμα στη δουλειά με λάθος τρόπο; Με καταστολή;
Η, μήπως, για να βαθύνει ο εμφύλιος στις σκουριές και να προχωρήσει απρόσκοπτα η επένδυση του ...μετόχου Σταθάκη;
Γιατί δεν περνάνε το μεταλλείο στον έλεγχο του Κράτους, ώστε να εξασφαλιστεί η δουλειά των ανθρώπων και να κριθεί η σκοπιμότητα και η περιβαλλοντική προστασία με κοινωνικά και όχι ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια; Αν η επένδυση με πλήρη προστασία του Περιβάλλοντος (οι κάτοικοι θα το κρίνουν αυτό, γιατί συγκυρίαρχοι με τους εργαζομένους και το κράτος θάναι) αποδειχτεί μη αποδοτική, το κράτος θα τους πάει σε άλλες δουλειές.
Αλλά, που τέτοια κουράγια από το κράτος των τσιπροκαμμένων και τις ....εταίρες του (ανταρσυριζάνοι μου)!
Ρεφορμιστικές Υ-Π-Ο-Κ-Ρ-Ι-Σ-Ι-Ε-Σ!!
Για να γελάμε.....

17 Απριλίου 2015 στις 2:15 π.μ.

ΚΚΕδοπουλα αλλα λογια να-μην- αγαπιομαστε Για την ουσια της καταγγελιας κανα σχολιο τιποτις?Και αστε τα ψαλτηρια του τυπου ''μη πιανετε στο στομα σας τους ηρωες[!!!!] κλπ λπ''

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 2:35 π.μ.

Οκ. Προφανως οι εργαζομενοι ειναι υποκινουμενοι απο την εταιρια σε οτι αφορα τα αιτηματα τους. Αλλα πως τους προσεγγιζεις? Βριζοντας τους? Να τους δειρουμε κιολας? Δεν στηριξε κανεις την κινητοποιηση τους ισα ισα το ΠΑΜΕ στις Σκουριες συμμετεχει στις κινητοποιησεις εναντια στην εταιρια. Την αιθουσα του εργατικου κεντρου πηρανε μετα απο εντολη του τριτοβαθμιου οργανου για συνεντευξη τυπου.
Τι εκφασισμος ειναι αυτος ρε? Και δε φτανει αυτο αλλα βαζουν και στο ιδιο τσουβαλι οι γραφοντες την ταξικη κινητοποιηση εναντια στους στημενους και ξεπουλημενους κοινωνικους διαλογους ΣΕΒ -ξεπουλημενης ΓΣΕΕ και υπαλληλων ΣΕΒ (κυβερνηση).
Η κοντρα εργαζομενων και κατοικων μονο τους μονοπωλιακους ομιλους που ορεγονται τον ορυκτο μας πλουτο βοηθαει και την κυβερνηση που ψαχνει εναν ανωδυνο πολιτικα τροπο να κανει το κεφι των μονοπωλιων. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ηταν εναντια στο ξεπουλημα του ορυκτου πλουτου και στη διαλυση του περιβαλλοντος κυβερνηση ειναι , το δημο εκει τον εχει , θα εδιωχνε την ελ ντοραντο και θα εφτιαχνε μια δημοσια επιχειρηση που θα σεβονταν το περιβαλλον παιρνοντας ολα τα μετρα προστασιας και αξιοποιωντας τον ορυκτο πλουτο της περιοχης για τια αναγκες του λαου και οχι για την τσεπη του Μπομπολα.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 5:48 π.μ.

΄Ωπα!!! Ενεφανίστη το Μετά;;;; Πού είστε ωρέ παλικάρια; τι γνώμη έχετε για τη συνέχιση του μνημονίου ωρέ παλικάρια; για εξηγήστε μας ποια είναι αυτά τα θετικά που βρήκε ο Τσίπρας στην προηγούμενη συγκυβέρνηση που όπως δήλωσε ενώπιον της Μέρκελ θα τα συνεχίσει; Ποιο είναι το 70% του μνημονίου με το οποίο συμφωνείτε ωρέ παλικάρια;

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 5:49 π.μ.

Για εξηγήστε μου, συριζαίοι, δηλαδή του Μετά, τώρα το ειδικό δικαστήριο λέγεται Μαξίμου; Γιατί εγώ ήξερα ότι τον Παπανδρέου το Γιωργάκη θα τον πηγαίνατε στο ειδικό δικαστήριο. Και τον είδα εχτές να χαριεντίζεται με τον Τσίπρα στο Μαξίμου....

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 6:01 π.μ.

Αλήθεια για να έχουμε καλό ρώτημα κύριοι του Μετά, η κυβέρνησή σας τι θα κάνει με τα μεταλλεία εκεί πάνω; Γιατί εγώ ήξεις αφίξεις τη βλέπω να είναι και σ' αυτό το ζήτημα. Ο δήμαρχος εκεί πάνω που βγήκε με δική σας στήριξη συριζαίοι, τι θα κάνει; Εγώ για "ειρήνη" άκουσα να μιλάει κι όχι για το δίκιο των πολιτών. Ο κ. Τσιρώνης σας που υποσχέθηκε ότι οι μεταλλωρύχοι δε θα χάσουν τις δουλειές τους πώς θα το εξασφαλίσει αυτό;

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 7:08 π.μ.

Δεν κατάλαβα. Η διαμάχη μας είναι με τους μεταλλωρύχους ή με την εταιρεία; Εγώ νόμιζα ότι ήταν με την εταιρεία.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 8:11 π.μ.

Είναι αλήθεια ότι πριν λίγο καιρό στο ραδιοσταθμό του σύριζα "Κόκκινο" οι δημοσιογράφοι έβαλαν τις καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών που η κυβέρνηση υποσχέθηκε να τις επαναπροσλάβει, να αντιπαρατεθούν με τους συναδέλφους τους των εφοριών και να πουν ότι οι δεύτεροι αφού είναι με σύμβαση, κι έληξε η σύμβασή τους δεν πρέπει να ζητάνε να επαναπροσληφθούν;
Τώρα οι συριζαίοι, ενώ η κυβέρνησή τους δεν παίρνει κανένα μέτρο για τα μεταλλεία, οξύνοντας ετσι το πρόβλημα, βάζει τους μεταλλωρύχους- ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ- να έρθουν αντιμέτωποι με τους κατοίκους της περιοχής που παλεύουν για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης χωρίς να δηλητηριάζονται απ' τα τοξικά της εταιρείας; Αντί να προσπαθήσει να ενώσει αυτά τα δύο κομμάτια εργαζόμενων ενάντια στον κοινό εχθρό που είναι η εταιρεία; Χωρίς όμως να χάσουν τις δουλειές τους οι εργαζόμενοι. Διαίρει και βασίλευε δηλαδή.
Κι η εταιρεία; Πού ενοχλείται η εταιρεία; Πώς πιέζεται η εταιρεία; Με τους λεονταρισμούς του στύλ "η κυβέρνηση δεν εκβιαζεται";;;Ναι, το είδαμε πόσο δεν εκβιάζεται απ' την τρόικα που έδιωξε κι απ'΄το μνημόνιο που έσκισε. Τελικά δηλαδή αυτή που βγαίνει κερδισμένη είναι η εταιρεία. Ποιοι είπαμε απ' το σύριζα έχουν μετοχές σε αυτήν την εταιρεία;

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 9:12 π.μ.

Βρε καλώς το νέο κυβερνητικό συνδικαλισμό! Άντε στον κοινωνικό διάλογο, ευέλικτοι!

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 9:13 π.μ.

Τι εγινε ρε παιδια?
Πλακωσανε κι εδω οι αριοστεροι(τρομαρα τουτς) μετοχοι της Ε.Χ.

Σπυρακο αγορασες ακριβοτερα απ τον Σταθακη?

Την κολλεγια με τους νεοναζι σε Περαμα και Λιβαδεια την εχετε ακομα?

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 9:14 π.μ.

@Spyros Frag
Απάντησαν οι παραπάνω,αλλά φαίνεται ότι υπάρχει έλλειψη του βασικού εργαλείου αντίληψης,ε;

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 9:20 π.μ.

Η κατάντια του ΒΚ .Δημοσιεύεται κάθε λίγο στη βιτρίνα κάθε αντικκε ανακοίνωση οποιουδήποτε φαιδρού , εν προκειμένω του νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού ,αλλά δε βλέπει τέτοιες ειδήσεις:

«Εις διπλούν» οι λαθροχειρίες της «Αυγής»
http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8399699

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 10:28 π.μ.

φραπες/το σταλινομπρεζνιεφισταν μολις πηρε θεση ,αλα γερμανια 18-19..κιοποιος καταλαβε,καταλαβε.!αντε,και σε10χρονια με ομαδες κρουσης "εργατων-πατριωτων".αλλωστε,τι σημασια εχει μια χαλκιδικουλα αν ετσι ενισχυεται η αναπτυξη -προσ οφελος της λαικης οικονομιας,φυσικα.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 10:54 π.μ.

2.15 Η ουσία τραγέλαφε είναι να επανέλθουν τα εργασιακά δικαιώματα στο 2008 με νόμο οπως καταργήθηκανε. Σκίσιμο του μνημονίου με ενα νόμο οπως μας είχε πει ο σύριζα και τον ψηφίσαμε. Αυτή λοιπόν είναι η ούσια.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 10:54 π.μ.

Φοβούνται τόσο πολύ κυβέρνηση και συνδικαλισμός της που βγάζουν "άπλυτα" του ΠΑΜΕ τραβηγμένα απ' τα μαλλιά. Καλό αυτό. Σημαίνει ότι πάμε σωστά. Σκέψου όμως τι ξέρουν ότι θα φέρουν μετά τον Ιούνη που τους έχει γίνει εφιάλτης το να υπάρχει κίνημα απέναντί τους. Αλήθεια, ο τίτλος του άρθρου ήταν του ΜΕΤΑ ή του Βαθιού κόκκινου; ΄Η και των δυο μαζί; Χα χα χα

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 2:53 μ.μ.

μια ζωη ιδιο ειναι το ΠΑΣΟΚ!αισχροι ψευτες κσυκοφαντες!κατα τον ΣΥΡΙΖΑ πρεπει να τρεξουμε ολοι να πλερωνουμε τα κερατιατικα της διαπραγματευσης....μιαςκυβερνησης που τρεχει να τον κοσμο κ παρακαλαει για λεφτα σαν επαιτες χειροτεροι απο τους φιλελε!μια κυβερνηση που αναπαραγει το 1989 εχοντας μεσα τα μισα καραμανλικα στελεχη της Δεξιας κ εναν πολιτικο Αρχηγο που μιλαει για λαθρομεταναστευση.να τη χαιρεστε την Αριστερα σας.
το ΠΑΜΕ ηταν στον κοινωνικο διαλογο-απατη εκει που το χει ταξει κ απαιτει η εργατικη ταξη.στον αγωνα για δουλια με δικαιωματα πληρη.στον αγωνα για να παιρνουμε κομματι του πλουτου που παραγουμε κ για να ρθει εκεινη η στιγμη που θα καρπωθουμε ολοκληρο τον πλουτο.αυτο ειναι θεατρινισμος?ναι αν εισαι ΣΥΡΙΖΑ κ εχεις εισαγει τις ελαστικες εργασιακες σχεσεις στο Δημοσιο ως πιλοτο κ στον ιδιωτικο τομεα.

http://www.rizospastis.gr/story.do?id=8399699

ναι η σταση του ΚΚΕ για τις Σκουριες ειναι απολυτως σωστη γτ ακριβως δεν μπλεκει στο δοκανο της τεχνιτης κ στημενης αντιπαραθεσης μεταξυ εργατων κ κατοικων που εχει στησει το κεφαλαιο.το ΚΚΕ κ το ΠΑΜΕ εχουν τη θεση για δημοσια εκμεταλλευση υπο εργατικο-λαϊκο ελεγχο του ορυκτου πλουτου κ πανω απο λα με σεβασμο στο περιβαλλον κ οχι στο κερδος.

"ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΧΜΕΡ"

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 3:15 μ.μ.

Ο κ. Στάθης -ο γνωστός- σ' ένα άρθρο του σ' άλλο ιστολόγιο, ούτε λίγο ούτε πολύ ειρωνεύεται-τρομάρα του- το ΠΑΜΕ γιατί μπήκε μέσα στην αιθουσα που οι εταίροι όλοι συζητούσαν το κατακρεούργημα των εργατών και τους ενόχλησε. Και έγραψε αυτός ο φωστήρας της δημοσιογραφίας ότι όταν ήταν η ΝΔ δεν είχε εισβάλει ποτέ το ΠΑΜΕ μέσα στο υπουργείο εργασίας. Ξέχασε τα του Βρούτση και οι καρέκλες που δήθεν είχε καταστρέψει το ΠΑΜΕ όταν κι επί ΝΔ είχε εισβάλει στο υπουργείο για διαμαρτυρία. Πόσο χαρούμενος θα ήταν αν το είχαμε ξεχάσει κι εμείς. ΄Ετσι δούλευε κι ο δάσκαλός του ο Γκέμπελς.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 4:51 μ.μ.

Άδωνις Γεωργιάδης
"....@AdonisGeorgiadi
Σήμερα θα παρευρεθώ και εγώ στην πορεία τους: http://www.protothema.gr/greece/article/468124/.twitter … οφείλουμε να τους στηρίξουμε στον αγώνα για τις δουλειές τους.!...."

Μάθανε πως @@@@στε πλακώσανε κι οι .....@AdonisGeorgiadi !

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 4:52 μ.μ.

Αρχισε λεει κοινωνικος διαλογος.
Αριστερος. Καινουριος.
Μονο που οι συμμετεχοντες ειναι οι ιδιοι.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ-ΣΕΒ-ΓΣΕΕ (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ,ΣΥΡΙΖΑ)
Απλως αλλαξτε τις θεσεις.

17 Απριλίου 2015 στις 5:25 μ.μ.

Θα διωξει η βρωμερη σοσιαλδημοκρατια που χαριεντιζεται στου μαξιμου με τον ΓΑΠ κεκλεισμενων των θυρων για δυο ωρες,
την ELDORADO, φτιαχνοντας μια δημοσια επιχειρηση που θα σεβετε το περιβαλον
η θα βαλει τους κατοικους να πλακωθουν με τους εργατες:

Τι λενε οι μεγολομετοχοι της ELDORADO, υπουργοι της βρωμερης σοσιαλδημοκρατιας;

Τι λενε οι πασοκοθρεμενοι Συριζοκαραγκιοζηδες τσιρακια του ΣΕΒ του διαλογου της κοινονικης απατης;

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 5:52 μ.μ.

To ΠΑΜΕ συναίνεσε να δοθεί μια αίθουσα στους ρουφιάνους για συνέντευξη τύπου, οκ κι εγώ διαφωνώ 100% με την προσέγγιση, αλλά στη τελική δε γαμ... κι όλας σίγα το θέμα λες κι αλλιώς δεν θα είχαν δημοσιότητα. Κάνουν οι μπάτσοι του ΣΥΡΙΖΑ την Αθήνα μπουρδέλο και δε τρέχει κάστανο.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 6:12 μ.μ.

Μιλάμε για τον Αδωνι Γεωργιάδη που μαζί με την Τζάκρη και το Βουδούρη ψήφισαν όλα τα μνημόνια; Να δεις πού είναι τώρα η Τζάκρη κι ο Βουδούρης; Μα ναι, στο Σύριζα.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 6:38 μ.μ.

φραπες/"Κυριοι",προς το παρον ,στην αντιπαραθεση παιρνουν μερος μεταλλορυχοι+βαθυ κρατος+ελντοραντο κατα ολων ,κι αφου οι κατοικοι που αντιδρουν δεν τσιμπανε ,προκαλουμε γιανα τσιμπησουν με το ζορι.και το κομμα ,αντι μπαινοντας στην ουσια της υποθεσης ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ, να βοηθησει στην δημιουργια των καταλληλων προυποθεσεων ουτως ωστε-ανεξαρτητα της οποιας λυσης-να μη λειψει ουτε 1 μισθος απο κανενα εργαζομενο ουτε καν σε τυχον μεταβατικη περιοδο,παιρνει τη θεση που παιρνει ενισχυοντας "αντικειμενικα"[ααααααχαχαχ] το μαυρο μπλοκ/συνεπεια?ακομη κι αν αποκαλυφθει ο "αντιδραστικος ρολος" της κυβερνησης,η χαλκιδικη θαναι ακομα πιο κοντα στην καταστροφη.ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΕΣ ,ε οπορτουνιστες...

ΚΚΕ με τρέελλλλλα...........
17 Απριλίου 2015 στις 7:08 μ.μ.

O Σταθάκης έχει αποταμιεύσει μερικές δεκάδες χιλιάδες € σε αμοιβαία κεφάλαια τραπεζικού ιδρύματος, τμήμα των οποίων η τράπεζα τα έχει επενδύσει σε μετοχές τις Eldorado Gold.
Αυτό το καταλαβαίνουν τι σημαίνει όσοι απλοί άνθρωποι έχουν στοιχειώδη επαφή με τα λογιστικά και την πραγματικότητα.

Άσχετοι και αμόρφωτοι οπαδοί όμως σαν τον AntonSS το μεταφράζουν ότι ο συγκεκριμένος υπουργός είναι "μεγαλομέτοχος της Eldorado", δηλ. ότι έχει μετοχές της εταιρείας στην κατοχή του (ψέμα) και μάλιστα αξίας εκατομμυρίων € (....κι άλλο ψέμα).


Συνεχίστε έτσι νεοΚΚΕδες!
Σε λίγο θα έχετε ξεπεράσει τον πάτο του χειρότερου Αυριανισμού......

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 7:22 μ.μ.

Ποιοι είναι αυτοί που ακόμα περιμένουν την "αριστερή κυβέρνηση" να κυβερνήσει, αλήθεια υπάρχουν ακόμα αριστεροί που πιστεύουν σε ουτοπίες και ψευτοδιλημματα?, καθημερινά η κυβέρνηση αυτοαναιρείται, και το όποιο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης πάει περίπατο.
Απλά τώρα φταίει το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ, γιατί? μήπως γιατί κράτησε την ιδεολογική του και πολιτική του ταυτότητα και αξιοπρέπεια, όταν προεκλογικά οι πιέσεις που ασκούνταν πάνω του ήταν τεράστιες στο να συναινέσει σε μια πολιτική συγκυβέρνησεις με την δήθεν "αριστερή" πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ που μετεκλογικά θα χόρευε πεντοζάλη την Γερμανία και τον Σοιμπλε?
Ποια είναι η κατάντια του ΠΑΜΕ? που δεν συμφωνεί στην κοροϊδία της κυβέρνησης για τα εργασιακά και το βασικό μισθό στα 751 σε βάθος διετίας, και ποιοι είναι οι κοινωνικοί εταίροι που θέλει να κάτσει στο τραπέζι να μιλήσει μαζί τους, γιατί προεκλογικά έλεγε ότι μ ένα νόμο θα επαναφέρει όλα όσα καταργήθηκαν σε σχέση με τα εργασιακά.
ΟΧΙ και βέβαια ΟΧΙ σε καμιά περίπτωση το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ δεν πρέπει να συναινέσει σ αυτό το παιχνίδι που κάνει η κυβέρνηση!!!

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 8:13 μ.μ.

7.08 Αστο Σύντροφε Μεγαλομέτοχος είναι ο Σταθακης. Οπως και για τους Αυριανιστές.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 9:47 μ.μ.

Επίσης ούτε γι'αυτό μάθατε,ε ατιμούτσικα!
http://www.902.gr/eidisi/politiki/65535/aperripse-i-kyvernisi-tin-tropologia-toy-kke-gia-tin-katargisi-ton-diodion
Ούτε γι' αυτό ,ε;
http://www.902.gr/eidisi/apopseis-sholia/65310/o-koinonikos-dialogos

Ενώ της ανακοίνωση των κυβερνητικών ταξικών ναυαγίων ,αμέσως να την προβάλουμε! Μπεεεεε!

Κομμα Καναλαρχών Ελλάδας (ΚΚΕ)
17 Απριλίου 2015 στις 9:48 μ.μ.

Ο σταλινοφασισμός δεν γνωρίζει όρια στον κατήφορο που οδηγείται.
Εδώ οι σταλινική συμμορία της ηγεσίας του Περισσού δεν έχει πρόβλημα να συμμαχήσει με την ακροδεξιά του Σαμαρά και την σαπίλα του Πασόκ,θα κόλωνε στην εξυπηρέτηση του Μπόμπολα?
Το σταλινικό έκτρωμα του ΚΚΕ είναι ο θλιβερός υπηρέτης του συστήματος και το δεκανίκι του αστισμού.Είναι η ορτινάντζα του κάθε Μπόμπολα της πλουτοκρατίας του καπιταλισμού.Σαν κόμμα με καπιταλιστικές επιχειρήσεις και νταραβέρια με οφφ-σόρ.
Το μόνο που αξίζει στο έκτρωμα του σταλινισμού είναι το φτύσιμο που του ρίχνει ο λαός.
Φτύσιμο απαξίωση και αποκάλυψη του προδοτικού του ρόλου.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 10:29 μ.μ.

9.48 Αστο Σύντροφε μας πουλήσανε. Αλλα μας είπανε πριν τις εκλογές και μνημόνιο υπογράψανε. Καταλαβαίνω τα νεύρα σου αλλά πρέπει να δεις την αλήθεια.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 10:41 μ.μ.

9.48 Σύντροφε ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΠΟΤΑΜΙ έχουνε δηλώσει οτι οταν φέρουμε το νέο μνημόνιο θα το ψηφίσουνε. Αστα ξεφτίλα σύντροφε.

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 10:48 μ.μ.

Η Αθλια Σοσιαλφασιστική συγκυβέρνηση Συριζανελ δεν ψήφισε πρόταση νόμου του ΚΚΕ για να καταργήση τα Διόδια. Είπαμε Πρώτη φορά Φασιστερά.

17 Απριλίου 2015 στις 11:12 μ.μ.

10.54 π.μ
Η ουσια κλαυσιγελε ειναι πως αβανταρετε τον κιτρινο οχλο τραμπουκων και βιαστων της φυσης.
Προς απαντηση καποιων , οχι δε προλαβα ν αγορασω μετοχες μου τις πηρε ολες ο Σταθακης ο ατιμος.Μα σας βεβαιω -μα τον Ιωσηφ!!!!- σκοπευα να επενδυσω στον 902 να συμβαλλω....στην ταξικη ενημερωση μα βιαστηκατε συντροφοι να τον ξεκανετε!
Μιας και ο λογος περι ναζι..ρωτηστε τα ταξικα σας αδερφια των σκουριων ,κατι ξερουν αυτα περι χρυσης αυγης ειναι ο κυριοτερος συμπαραστατης τους μετα τον αδωνη βεβαιως...
Τα πιο γλυκα ταξικα μου φιλια προς ολους

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 11:15 μ.μ.

Ας μας απαντήσει λοιπόν ο κ.Τσίπρας και οι ευρωπαίοι συνοδοιπόροι του:
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωτισμός τα 27 εκατομ. ανέργων στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Τα 120 εκατομ. ευρωπαίων που ζουν κάτω απ” το όριο της φτώχειας;
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωτισμός η διαιώνιση της καπιταλιστικής βαρβαρότητας, στις αρχές του 21ου αιώνα και σε μια γωνιά του κόσμου που ο ανθρώπινος κόπος, ο ιδρώτας των εργαζομένων, έχει δημιουργήσει έναν τεράστιο πλούτο τον οποίο εκμεταλλεύονται μια χούφτα άνθρωποι;
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωτισμός η συμμετοχή, άμεση ή έμμεση, της ΕΕ στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ και στο μακέλεμα ολόκληρων λαών σε Βαλκάνια, Μέση Ανατολή και Κεντρική Αφρική;
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωτισμός η σάρωση των εργατικών κεκτημένων, οι μισθοί και οι συντάξεις πείνας, τα μνημόνια διαρκείας, η υποαπασχόληση και οι λοιπές συνταγές που εκπορεύονται από τα κέντρα διοίκησης της ΕΕ;
Είναι ή δεν είναι ολοκληρωτισμός οι ευρωτρομονόμοι, η αστυνομική καταστολή, η γκετοποίηση των μεταναστών, η ποινικοποίηση των συνδικαλιστικών αγώνων;
http://atexnos.gr/%CE%BF-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE…/

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2015 στις 11:21 μ.μ.

@17 Απριλίου 2015 - 9:48 μ.μ.
Kαλά άντε να δώσεις αναφορά στον Γιωργάκη τον Παπανδρέου που συνομιλεί με τον Τσίπρα σου, αντί να είναι στο ειδικό δικαστήριο, πάρε αγκαλίτσα τη Τζάκρη, την Ραχήλ και το μνημόνιο που θα σκίζατε, και πηγαίντε στην Τρόικα που θα καταργούσατε να υπογράψετε το καινούριο μνημόνιο. ΄Ετοιμο το έχουν. Εσείς απλώς προετοιμάζετε το λαό βγαίνοντας στην τηλεοραση και μυξοκλαίγοντας ότι σας εκβιάζουν και σας πιέζουν πολύ. Για να του το πασάρετε. Το ΚΚΕ που τόσο μισείτε και το βρίζετε, ναι, θα είναι απέναντί σας μαζί με το λαό που κοροϊδεύετε. Στο χέρι δεν το βάλατε ούτε και θα το βάλετε.
Α, και πού είσαι; Τα καταφέρατε και σήμερα βλέπω να πνίξετε μια διαδήλωση στο δακρυγόνο. ΄Αξια φιλαράκια και συνεταιράκια των ματατζήδων.

Ανώνυμος
18 Απριλίου 2015 στις 9:37 π.μ.

@ 11.21
Καλέ μου φίλε,παιδί των ΚΝΑΤατζήδων και της Λιάνας της φασιστοχριστιανίστριας και συνεταιράκι του Σαμαρά και του Μπαλτάκου.Θα δίνουμε αναφορά και θα κουβεντιάζουμε με όποιον γουστάρουμε και με όποιον μας καυλ..σει καλέ μου φίλε βο'ι'δομούσχαρο σταλινοκνίτη.
Σιγά μην ρωτάμε το σταλινικό γκρουπούσκουλο για το τι θα κάνουμε καλέ μου φίλε σταλινοφασίστα.
Το κώμα είναι απέναντι απο το λαό,γιαυτό ο λαός το φτύνει,το έχει χεσμένο και στο 5% καλέ μου φίλε.Το κώμα δεν μπορούμε να το βάλουμε στο χέρι γιατί πρόλαβε πριν πολλά πολλά χρόνια και το έβαλε η αστική τάξη και ο καπιταλισμός καλέ μου φίλε.Το κώμα των ΟFFSHORE,των καπιταλιστικών επιχειρήσεων και του ξεπουλήματος δημόσιας περιουσίας,είναι μέχρι τα μπούνια καπιταλιστικό καλέ μου φίλε.
Ρίξε μια ξεγυρισμένη μούτζα στο κώμα και σήκω φεύγα καλέ μου φίλε στο λέω για το καλό σου επειδή σε συμπάθησα χαιρετώ.

Ανώνυμος
18 Απριλίου 2015 στις 4:48 μ.μ.

@18 Απριλίου 2015 - 9:37 π.μ.

Καντριανιωτη εσυ; Ειπα και γω που χαθηκε αυτη η γερονταρα.

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 10:05 π.μ.

@18 Απριλίου 2015 - 9¨37 π.μ.
Πρέπει να αποφασίσουμε τελικά : η πλειοψηφία έχει πάντα δίκαιo; Αν ναι τότε τόσα χρόνια που ψηφιζόταν ο δικομματισμός ο λαός έκανε πολύ καλά; όταν σας ψήφιζε με 3% ήταν σοφός;
Αυτό το ερώτημα πρέπει να το απαντήσεις αν θέλεις να έχεις διάρκεια στην πολιτική σου. Αν θέλεις να μην κατρακυλήσεις ξανά στο 3% η ακόμα και να εξαφανισθείς.

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 12:42 μ.μ.

@18 Απριλίου 2015 - 9:37 π.μ
Καλέ μου φίλε που κι εγώ σε συμπαθώ πάρα πολύ, περισσότερο απ' ό,τι εσύ- να μη σώσει ο Βαρουφάκης να βγάλει άλλη λαιφ στάιλ φωτο αν λέω ψέματα- μούτζα δε ρίχνω στο Κόμμα μου. Ρίχνω όμως στο δικό σου κώμα. Αλήθεια, εσείς που πιστεύετε τις δημοσκοπήσεις, τι γνώμη έχετε για την τελευταία δημοσκόπηση της Μέτρον Ανάλυσις;;; Δε βλεπω να την χρησιμοποιείτε.... Αυτά... και χαιρετίσματα στο ΣΕΒ... Και στο Καρατζαφέρη που λατρεύεις πολύ τις γκεμπελιστικες μεθόδους του. Ευχομαι μόνο να μην έχεις τη δική του κατάληξη μετά απ΄' τις αποκαλύψεις γι' αυτόν. Γιατί πολύ σε συμπαθώ. Μα τον Κρούγκερ.

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 6:42 μ.μ.

@12.42 -19 Απριλίου 2015
Καλέ μου φίλε εγώ σε συμπαθώ πολύ περισσότερο.Μα τον άγιο Ιωσήφ τον Πατερούλη αν δεν με πιστεύεις.Να μην σώσει η Λιάνα η υπεραγία να βγάλει άλλη φωτό με τον Μπαλτάκο αν σου λέω ψέμματα καλέ μου φίλε.Να μην προλάβει ο Κουτσουμπές να κρατήσει την ομπρέλα,αν σε κοροιδεύω καλέ μου φίλε.Δεν χρειάζεται να μουτζώσεις εσύ το κώμα σου καλέ μου φίλε.Εχει φάει τόση μούτζα απο τον λαό,που θα έχει φάσκελα και για την άλλη ζωή καλέ μου φίλε.Εχει φάει φάσκελα γιά να χορτάσουν δυό γενιές απο κνιτόβλακες καλέ μου φίλε.
Τις δημοσκοπήσεις να τις βάλεις κατάπλασμα καλέ μου φίλε.Η καλύτερη δημοσκόπηση είναι το χέσιμο που τρώει το κώμα απο την κοινωνία καλέ μου φίλε.Χέσιμο και φτύσιμο μαζί καλέ μου φίλε.
Ο Καρατζαφέρης καλέ μου φίλε,που έχεις το μνήμη χρυσόψαρου,πάντα έλεγε τα καλύτερα λόγια για το κώμα.Ποτε δεν το κακολόγησε.Μα τον άγιο Μαίλη αν σου λέω ψέμματα.Μάλιστα τον Οχτώβρη του 2011 μετά τους τραμπουκισμούς των ΚΝΑΤ στο Σύνταγμα,ο Καρατζαφέρης ζήτησε απο το κώμα να αναλάβει την αστυνόμευση όλης της χώρας καλέ μου φίλε.
Τόσο καλά τα κατάφερε το κώμα καλέ μου φίλε.
Ευχηθείς δεν ευχηθείς καλέ μου φίλε,αυτό που κινδυνεύει να βρεθεί στην θέση του Καρατζαφέρη,είναι το κώμα καλέ μου φίλε.Τα ποσοστά του πάνε κατά διαόλου καλέ μου φίλε,και όσο περνάει ο καιρός θα χάσει και το 3% που σε συμπάθησα περισσότερο απο σένα καλέ μου φίλε χαιρετώ.
Αυτά και χαιρετισμούς στον Σιφωνιό που χαιρετάει τον Κλασιδιάρη καλέ μου φίλε.
Μα τον Μπέρια!!

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 6:59 μ.μ.

Προς ΠΑΝίβλακα κνίτη 10.05.

Αν δεν έχει πάντα η πλειοψηφία δίκηο μια φορά,η μειοψηφία δεν έχει δίκηο δέκα φορές ρε κνιτόβλακα.
Τι διάολο καθοδηγητάδες έχετε ρε άχρηστοι?Μόνο για να τσεπώνουν τον μισθό τούς έχετε μωρέ?
Ούτε τα βασικά δεν σας μαθαίνουν ρε οι άσχετοι.Θα μου πείς,σάμπως ξέρουν και αυτοί τα βασικά;

Ναι ρε κνιτόβλακα.Εκανε πολύ καλά τότε ο λαός που ψήφιζε τον λεγόμενο δικομματισμό.Γιατί μόνο αυτοί είχαν πρόταση εξουσίας.Καλή κακή,είχαν όμως πρόταση εξουσίας.Σε αντίθεση με το κκε που όλα τα μεταθέτει για την Δευτέρα Παρουσία.Σήμερα θέλει να ζήσει ο λαός ρε κνιτόβλακα και όχι στην Δευτέρα Παρουσία.Γιαυτό πάντα θα προτιμά όσους ενδιαφέρονται για το σήμερα,και όχι για την άλλη ζωή που παραπέμπει η διαχρονική απάτη του κκε.
Και όταν έδινε 3% πάλι σοφά έκανε ρε κνιτόβλακα.
Ρε για κοίτα που οι κνίτες ρίχνουν τις ευθύνες στο λαό για τις επιλογές του,και όχι στην δικιά τους κατάντια και ανυπαρξία πολιτικής πρότασης.
Και η πλάκα είναι που παριστάνουν τους μαρξιστές οι άθλιοι. .

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 9:08 μ.μ.

Προς Ανώνυμο 19 Απριλίου 6:59
Δείγμα κακό το ύφος σου και οι βρισιές σου. Σε ρώτησα αν έχει πάντα δίκιο η πλειοψηφία. Η απάντηση σου ότι η μειοψηφία έχει δέκα φορές δίκιο δείχνει πόσο διαταραγμένος είσαι. Φαίνεται ότι στο μυαλουδάκι σου έχεις μπερδέψει τον σεβασμό της μειοψηφίας στην πλειοψηφία , με το δίκιο. Σε ρώτησα αν ο λαός όταν ψήφιζε τον δικομματισμό ήταν σωστός. Απαντάς πάντα με ύφος παντογνώστη ότι ναι καλά έκανε γιατί υπήρχε πρόταση εξουσίας. Χαρακτηριστικό της ανάλυσης που μπορείς να κάνεις. Φαίνεται να αδυνατείς να καταλάβεις την δύναμη των ΜΜΕ ,του εκβιασμού της πρόσληψης των "ψηφοφόρων" , του φόβου της απώλειας της εργασίας , της προώθησης του ατομισμού σαν μοντέλο επιβίωσης , της χρήσης του κρατικού μηχανισμού , την τάση να πηγαίνει κάποιος με τους δυνατούς και τόσα άλλα που καλά θα κάνεις να ρωτήσεις για να μάθεις. Σου δίνω μια συμβουλή. Δεν πείθεις με χαρακτηρισμούς. Μάθε να επιχειρηματολογείς.

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 9:28 μ.μ.

Προς Ανώνυμο 19 Απριλίου 6:59
Δείγμα κακό το ύφος σου και οι βρισιές σου. Σε ρώτησα αν έχει πάντα δίκιο η πλειοψηφία. Η απάντηση σου ότι η μειοψηφία δεν έχει δέκα φορές δίκιο δείχνει πόσο διαταραγμένος είσαι. Φαίνεται ότι στο μυαλουδάκι σου έχεις μπερδέψει τον σεβασμό της μειοψηφίας στην πλειοψηφία , με το δίκιο. Σε ρώτησα αν ο λαός όταν ψήφιζε τον δικομματισμό ήταν σωστός. Απαντάς πάντα με ύφος παντογνώστη ότι ναι καλά έκανε γιατί υπήρχε πρόταση εξουσίας. Χαρακτηριστικό της ανάλυσης που μπορείς να κάνεις. Φαίνεται να αδυνατείς να καταλάβεις την δύναμη των ΜΜΕ ,του εκβιασμού της πρόσληψης των "ψηφοφόρων" , του φόβου της απώλειας της εργασίας , της προώθησης του ατομισμού σαν μοντέλο επιβίωσης , της χρήσης του κρατικού μηχανισμού , την τάση να πηγαίνει κάποιος με τους δυνατούς και τόσα άλλα που καλά θα κάνεις να ρωτήσεις για να μάθεις. Σου δίνω μια συμβουλή. Δεν πείθεις με χαρακτηρισμούς. Μάθε να επιχειρηματολογείς.

Ανώνυμος
19 Απριλίου 2015 στις 11:58 μ.μ.

΄@19 Απριλίου 2015 - 6:42 μ.μ.
Είσαι λιγο τσαντισμένος ή έτσι δείχνεις; Τι έκανε ο Καρατζαφέρης; Μιλούσε καλά για το ΚΚΕ; Τρικυμία στο κρανίο εχεις μεγάλε. Οταν έβγαινε και μιλουσε για μετοχές του ΚΚΕ στο Γερμανο μαζί με το φίλο του τον Πάγκαλο; Αλλά σου έβρισα το δάσκαλο και ορύεσαι.
Δε δίνετε σημασία στις δημοσκοπήσεις; Ελα ρε!! Από πότε; Απ' όταν δείχνουν ότι πέφτετε στα ποσοστά; Και που δίνετε; στον κόσμο; Γιατί; βλέπετε εσείς τον κόσμο να σας ακολουθεί όπως τότε που είχε βγει στους δρόμους; Περίεργο.. Δεν είπες τίποτα για Μαΐλη τωρα... Φαίνεται το παίζεις ότι είσαι άλλος. Δεν πείθεις όμως.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 12:13 π.μ.

9.28 Μη τον παρεξηγείς είναι σε κακά χάλια.Το πολύ Οπορτουνιστικό Κουτόχορτο τον έχει κάνει και παραμιλάει.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 12:48 π.μ.

9.08
Αστο ρε κνίτη το παραμύθι.Συμβουλές απο σταλινικά απολιθώματα δεν δεχόμαστε.Επιχειρηματολογία απο δογματικούς που δεν γνωρίζουν και δεν αναγνωρίζουν την αντίθετη άποψη,δεν υπάρχει.
Οι θρησκευτικές σέχτες όπως είναι το κκε,δεν αναγνωρίζουν πλειοψηφίες και μειοψηφίες.Το μόνο που αναγνωρίζει το κκε είναι ο ολοκληρωτισμός και τον οποίο μέσω του σταλινισμού υπηρέτησε και υπηρετεί ακόμα.
Ρώτησες και απάντησα.Σε αντίθεση με τους σταλινικούς που κάνουν τα πάντα γαργάρα και αποφεύγουν να απαντήσουν.Αν δεν σε ικανοποιεί η απάντηση μου,δικό σου το πρόβλημα.
Δεν περνάνε οι δικαιολογίες σου για την δύναμη των ΜΜΕ,τον εκβιασμό των ψηφοφόρων,του φόβου της απώλειας εργασίας,την χρήση του κρατικού μηχανισμού,ή ότιδήποτε άλλη πρόφαση εφευρίσκουν τα αρρωστημένα σταλινικά μυαλά για να δικαιολογήσουν την δική τους ανυπαρξία και παντελή πολιτική ανικανότητα.Είναι αστείες και γελοιότητες που προκαλούν την νοημοσύνη των σκεπτόμενων ανθρώπων..
Γιατί απλούστατα θλιβερέ κνίτη,υπήρξαν εποχές,σχετικά πρόσφατες, που οι εργαζόμενοι και μαζί ψηφοφόροι δεν κινδύνευαν να χάσουν την δουλειά τους απλά,αλλά υπερασπιζόμενοι τις ιδέες τους και το δίκιο τους κινδύνευαν την ζωή τους.Υπήρχαν εποχές που η χρήση του κρατικού μηχανισμού,ήταν η απόλυτη τρομοκρατία και στην υπηρεσία εμφυλιοπολεμικών δοσίλογων ή χουντικών επίορκων που δεν γνώριζαν έλεος γαι τους ηττημένους.Ο κρατικός μηχανισμός τότε δεν έπαιζε.Σε έστελνε στη Μακρόνησο ή στα Γιούρα και στην φάλαγγα στην καλύτερη,και στα 6 βήματα στην χειρότερη.
Η ''τάση'' να πηγαίνει κάποιος με τους ''δυνατούς'',δεν σήμαινε απλά μια καλύτερη ζωή,αλλά ήταν καθαρά σε πολλές περιπτώσεις ζήτημα ζωής ή θανάτου.
Και όμως.Παρόλη την τρομοκρατία οι πραγματικοί αγωνιστές άντεχαν όλες τις πιέσεις και τους διωγμούς.Η επιροή τους μέσα στο λαό δεν χανόταν όπως χάνεται σήμερα.Αντίθετα αυξανόταν.Ποτέ οι τότε αγωνιστές δεν έφεραν σαν δικαιολογία τις ανοησίες που επικαλείσαι σήμερα εσύ για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα όπως χωρίς ντροπή κάνεις εσύ.
Αλλά αυτοί τότε κνίτη ήταν πραγματικοί αγωνιστές,και όχι τα σημερινά επαγγελματικά κομματικά ανθρωπάκια της ηγεσίας του κκε που νταραβερίζονται με οff-shore και κάνουν χρήση όλων των μνημονιακών νόμων ενάντια στους εργαζόμενους στις καπιταλιστικές επιχειρήσεις του Περισσού.
Γιαυτό δόλιε κνίτη κράτα τις συμβουλές σου για τον εαυτό σου και τους ομο'ι'εδάτες σου.Κράτα τες για να τις αναμασάτε στις οργανώσεις σας αντί για πασατέμπο.Το θράσος των σταλινικών μπορεί να μην γνωρίζει όρια,αλλά το μόνο που καταφέρνετε σήμερα είναι να γίνεστε καταγέλαστοι και μισητοί στο λαό.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 1:13 π.μ.

@11.58 Η καλύτερη δημοσκόπηση είναι η κατσαρόλα.Οργανώστε μιά διαδήλωση κατσαρόλας ακόμα,για να δούμε την προκοπή σας.
Αλλά πού?Που να το ξανατολμήστε με το ρεζιλίκι που πάθατε την πρώτη φορά.
αντε ρε εναστάτες της πορδής.Βγείτε στο δρόμο με τις κατσαρόλες αν σας βαστάει ρεζίληδες.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 2:39 π.μ.

12:48 π.μ.
Μαλιστα μιλανε και για ξερονησια τωρα οι συνοδοιποροι της Τζακρη.Γελαει ο κοσμος.Δε μας ειπες ομως και σε προκαλω.Υπαρχουν πολλοι απ το χωρο σας σημερα που δικαζονται η εχουν καταδικαστικες αποφασεις για τη δραση τους;Οχι και πολλοι ετσι.Ενταξει ευκολα πραγματα δεν ειναι αυτα κατανοητο αλλα μη μας κανεις και μαθηματα για μακρονησο και γιουρα απο πανω.Αιντε μπραβο.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 11:16 π.μ.

1.13 Καταλαβαίνω την πίκρα σου Σύντροφε. Δεν βοηθάει ομως την Αριστερά να μην βλέπουμε την πραγματικότητα. Η Εξαθλίωση συνεχίζεται και έρχεται καινούργιο μνημόνιο. Αν η συμφωνία που υπόγραψε ειναι σύμφωνα με το πρόγραμμα του συνεδρίου μας γιατι δεν την φέρνει στην Βουλή οπότε να ξεβρακώσουμε και τους κκεδες. Θα το καταψηφίσουνε νδ πασοκ ποταμι οπότε θα κερδίσουμε και άλλο κόσμο και θα σβήσει το κκε.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 11:49 π.μ.

12.48 Αντίθετη άποψη για την Στρατηγική μέσα σε ενα ΚΚ όπως το έφτιαξε ο Λενιν δεν μπορεί να υπάρχει. Γιατί τότε μιλάμε για τον Καπιταλισμό μέσα στο ΚΚ Σύντροφε.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 11:52 π.μ.

12.48 Αυτό το σενάριο το σκέφτηκες μόνος σου η στο έστειλε η Ασφάλεια.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 12:12 μ.μ.

11.16 Ωχ. Τώρα θα σε βαφτισει οτι είσαι με το ΚΚΕ και θα αρχίσει να σε βρίζει. Το αφιόνι είναι πολύ γερό.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 12:30 μ.μ.

1.13 Αφου είναι τόσο καλό το νέο μνημόνιο φέρτο στην βουλή να το δούμε.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 1:22 μ.μ.

20 Απριλίου 2015 - 12:48 π.μ
Πάλι πέφτεις στο λάθος των χαρακτηρισμών και των βρισιών. Ας είναι. Χαίρομαι που έστω και με προβληματικό σκεπτικό μπήκες στο κόπο να σκεφθείς ΜΜΕ , εκβιασμό ψηφοφόρων κλπ. Ποτέ οι εργαζόμενοι – η πλειοψηφία τους – δεν ψήφισαν αριστερά. Εάν πιστεύεις ότι τα συμφέροντα τους ήταν με άλλες δυνάμεις σταματά η κουβέντα εδώ.
Αν πάλι δεν το πιστεύεις με δικαιώνεις πλήρως. Γράφεις πολλά ωραία για ανθρώπους που υπερασπιζόμενοι τις ιδέες τους και το δίκιο τους , για εξορίες και άλλα. Παραλείπεις να γράψεις δύο σημαντικές λεπτομέρειες. Πρώτον ήταν μειοψηφία σε σχέση με το σύνολο του λαού και δεύτερον ήταν οι περισσότεροι κομμουνιστές μέλη του ΚΚΕ .
Και ερχόμαστε στο σήμερα. Ποιοι αποτελούν την μεγάλη μερίδα αυτών που αγωνίζονται με κόστος την δουλειά τους και όχι μόνο. Στο Πέραμα κινδύνεψαν και με την ζωή τους τα σταλινικά απολιθώματα όπως τα αποκαλείς. Αλλά το σημαντικότερο. Ποια πολιτική έφερε την κατάσταση εδώ που βρισκόμαστε; Η αυταπάτη της Ευρώπης των λαών. Το όνειρο της άλλης Ευρώπης. Το πιστεύω της ηγετικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ που εθελοτυφλεί ότι η πολιτική της ΕΕ έχει προκαλέσει κοινωνικό όλεθρο στην Ελλάδα όπως γράφει – όχι ένα σταλινικό απολίθωμα – αλλά στο βιβλίο τους "ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΔΙΕΞΟΔΟΣ" στην σελίδα 37 οι Κώστας Λαπαβίτσας και Στάθης Κουβελάκης. Τεράστια ευθύνη λοιπόν έχει ο ΣΥΡΙΖΑ για την υπερψήφιση της συμμετοχής της χώρας στην ΕΕ. Το χειρότερο είναι ότι και τώρα μετεωρίζεται μεταξύ υποταγής και ρήξης με αποτέλεσμα να μην προετοιμάζει τον λαό για ρήξη. Η διαρκής υποχωρητικότητα που μπορεί να οδηγήσει; Σε άλλο σημείο του ίδιου βιβλίου - που σου συνιστώ να το διαβάσεις - σελίδα 40 , γράφεται «Το εκλογικό σώμα παρουσιάζει την αντιφατική εικόνα να φοβάται την έξοδο από το ευρώ και συγχρόνως απορρίπτει πλήρως τις πολιτικές που επιτάσσει η παραμονή στην ΟΝΕ». Αυτά για να καταλάβεις – μεταξύ άλλων – τι σύγχιση μπορεί να έχει πολλές φορές η πλειοψηφία. Άλλη μία παραίνεση και σταματά εδώ η κουβέντα. Διάβαζε και την αντίθετη άποψη , δεν θα χάσεις.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 4:06 μ.μ.

11.49 Πολύ σωστά το λες. Οι άνθρωποι θέλουνε τον Καπιταλισμό μέσα στο ΚΚ ωστε ποτέ η Εργατική Τάξη να μην πάρει τα μέσα παργωγής στα χέρια της Είναι Αδίστακτοι.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 4:39 μ.μ.

12.48 Τα βλέπεις τα αποτελέσματα σύντροφε. Εσύ βρίζεις και ο ανθρωπός σου απαντάει ήρεμα με επιχειρήματα. Αυτά έχουνε τα νεύρα σου και εκθέτεις την Αριστερά. Σκέψου λίγο.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 6:14 μ.μ.

4.39 Τη να δει ο Ανθρωπος. Εσύ είσαι νηφάλιος και μπορείς να κάνεις συζήτηση έστω και αν διαφωνούμε. Αυτός είναι αφιονισμένος και τον τυφλώνει το μίσος.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 6:26 μ.μ.

12.30 Οταν το φέρουνε ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΠΟΤΑΜΙ έχουνε πει οτι θα το ψηφίσουνε. Θα γελάνε και οι πέτρες με τα χάλια τους.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 7:51 μ.μ.

1.22
Συνεχίζεις τις συμβουλές.Πότε με προτροπές για να μάθω να....επιχειρηματολογώ,και πότε συστήνοντας...βιβλία του γούστου σου.Κακό ελλάτωμα που δείχνει έλλειψη εμπιστοσύνης στις δυνάμεις σου,και φόβο να αντιμετωπίσεις τα επιχειρήματα του συνομιλητή.
Είναι η πατερναλιστική τακτική των ΚΚΕδων που νομίζουν πως όλα τα ξέρουν τρομάρα τους και πως όλα κινούνται γύρω απο τον μικρόκοσμό τους.
Θα μπορούσα να κάνω το ίδιο και για σένα.Να σε συμβουλεύσω ποιά βιβλία να διαβάζεις,με ποιούς να κάνεις παρέα,ποιές ταβέρνες να προτιμάς και να σε προειδοποιήσω για τον πολιτικό χώρο που ανήκεις,πως πρόκειται για την μεγαλύτερη κομματική απάτη που είχε παγιδεύσει την εργατική τάξη στην Ελλάδα για πολλά χρόνια ξεγελώντας και κοροιδεύοντας τους εργαζόμενους με κούφια λόγια και ψεύτικες υποσχέσεις....
Αυτό είναι και η ταφόπλακα που ο λάος έβαλε στο ΚΚΕ ..
Ευτυχώς σήμερα το ΚΚΕ δεν μπορεί να επηρεάσει και να παγιδεύσει τίποτα και κανένα πλέον.Βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο,και έτσι δεν χρειάζονται οι δικές μου παραινέσεις.
Λές για το Πέραμα.Μάλιστα.Η μία και μοναδική φορά που οι σταλινικοί βρέθηκαν τα τελευταία χρόνια αντιμέτωποι με τον φασισμό.Αν δεν είσαστε απομονωμένοι απο τον λαό και το κίνημα,αν δεν είσαστε αποκλεισμένοι εντός της υγειονομικής ζώνης του Περισσού,αν δεν σας είχε ξεράσει η κοινωνία σαν άχρηστους και επικίνδυνους,θα ξέρατε πως για 5 χρόνια,εργαζόμενοι και απλός λαός έδωσαν πολύχρονες μάχες με όλες τις μορφές φασισμού.Και του επίσημου κρατικού φασισμού με την πρωτοφανή καταστολή,και του ανεπίσημου της ναζιστικής συμμορίας το μακρύ χέρι του φασιστικού καθεστώτος.
Ετσι ούτε ο Φύσσας,ούτε ο Λουκμάν,ούτε οι εκατοντάδες μετανάστες αλλά και απλοί αντιφασίστες που υπήρξαν θύματα των νεοναζί,ανήκαν στο ΚΚΕ.Απλά αυτοί δεν είχαν την τύχη να ανήκουν σε συστημικό κόμμα όπως το ΚΚΕ στο Πέραμα για να γίνουν πρωτοσέλιδο και πρώτη είδηση στα κανάλια των μεγαλοεργολάβων με την Λιάνα Κανέλλη πρώτο τραπέζι πίστα στους Πρετεντέρηδες και τους Μπάμπηδες.
Οταν τα αντιφασιστικά κινήματα έδιναν μάχες,το ΚΚΕ καθόταν στ'απόσκια και πετροβόλαγε τα αντιφασιστικά συλλαλητήρια.Οταν χιλιάδες λαού ξεχύθηκε σε δρόμους και πλατείες για να ανατρέψει πολιτικές και κυβερνήσεις που σκότωναν τον λαό,το ΚΚΕ συκοφάντησε και βρώμισε αυτό τον λαό.Και όταν αυτός ο λαός μάτωνε στο Σύνταγμα απο τις φασιστικές ορδές των μνημονιακών κυβερνήσεων,το ΚΚΕ αναλωνόταν σε υγειινούς περιπάτους μακριά απο την φωτιά,ή περιφρουρούσε την βουλή ντροπιάζοντας και ξεφτιλίζοντας κάθε έννοια αγώνα εισπράτοντας τα εύσημα απο όλο το συστημικό στερέωμα.
Οι τραμπουκισμοί των ΚΝΑΤ,την ημέρα εκείνη θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη σαν αιώνια ντροπή της σταλινικής κλίκας που διαφεντεύει το ΚΚΕ.
Και όταν αντιφασίστες έδιναν πραγματικές μάχες με τους νεοναζί σε όλη την χώρα,το ΚΚΕ υποδεχόταν τον Κασιδιάρη στην Χαλυβουργία σαν....αλληλέγγυο,δίνοντας του ο Σιφωνιός μικρόφωνο για να φτύσει κατάμουτρα το αντιφασιστικό κίνημα......
Τόσο....αντιφασίστες στο ΚΚΕ.
Επειδή λοιπόν δεν έχουμε μνήμη χρυσόψαρου,και επειδή οι εποχές που το ΚΚΕ πρόδωσε και ξαναπρόδωσε τον λαό και το κίνημα,δεν είναι τόσο μακρινές,πάει πολύ ρε κνίτη να θέλετε να παρουσιαστείτε σαν θύματα.Είναι το άκρον άωτον της υποκρισίας το ΚΚΕ που συμμάχησε με τους Σαμαροβενιζέλους να παρουσιάζεται σήμερα αγωνιστικό και να το παίζει...θύμα.Καταντάει αμαρτία εκεί που μας χρωστάγατε να πέρνετε και το βόδι.
συνεχίζεται

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 8:28 μ.μ.

συνέχεια για 1.22.
Δυό λόγια για την ''αυταπάτη των λαών''.Αυτές είναι οι αυταπάτες του ΚΚΕ και οι δικές σου αλλά ο φταίχτης και υπαίτιος είναι ο καπιταλισμός που δεν είναι αυταπάτη.Και πρίν την Ε,Ε και πρίν την ''Ευρώπη των λαών''και πρίν το Μάαστριχτ που τό έχετε κάνει λάστιχο για πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν,ο καπιταλισμός παντού και πάντα έφερνε κρίσεις,συφορές και πολέμους.Και χωρίς Μάαστριχτ και χωρίς ''Ευρώπη των λαών''.
Αν σήμερα βολεύει το ΚΚΕ σαν τους καλόγερους του μεσαίωνα να ρίχνει όλες τις ευθύνες στην Ε.Ε.για όλα τα δεινά της ανθρωπότητας,ας αναλογιστεί γιατί το μοντέλο του σταλινισμού που υποτίθεται αποτελούσε το αντίπαλο δέος στον καπιταλισμό,κατέρρευσε σε μια νύχτα σαν χάρτινος πύργος,αφήνοντας νικητή και κυρίαρχο τον καπιταλισμό χωρίς να βρεθεί ούτε ένας να τον υπερασπιστεί.Ας αναλογιστεί το ΚΚΕ που σήμερα ομνύει πάλι στον σταλινισμό,που ουσιαστικά ποτέ δεν αποκήρυξε,ας κάνει την αυτοκριτική του για την απάτη του σταλινισμού,και μετά να κατηγορήσει την απάτη της ''Ευρώπης των λαών''.
Τέλος είναι απόλυτα κατανοητό το αβυσσαλέο μίσος του ΚΚΕ για τον ΣΥΡΙΖΑ.Ανεξάρτητα το τι πρεσβεύει ο ΣΥΡΙΖΑ και πόσο μπορεί να κάνει την ρήξη.Το ΚΚΕ το ενδιαφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ αποτύχει και άλλωστε αυτό επιδιώκει και δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση αδιαφορώντας για τις συνέπειες που θα έχει στον λαό μια αποτυχία.Μίσος που ούτε για τους ακροδεξιούς Σαμαράδες ούτε για τους ναζί συμμορίτες επέδειξε ποτέ το σταλινικό μόρφωμα.
Ο λόγος είναι απλός.Η εμφάνιση και καθιέρωση του ΣΥΡΙΖΑ σαν κυρίαρχου στον χώρο της Αριστεράς,χώρο που προνομιακά και ελέω της αστικής τάξης κατελάμβανε το ΚΚΕ,αυτόματα ακυρώνει την ύπαρξη του ΚΚΕ σαν παντελώς αχρείαστο αλλά και επικίνδυνο για τα λαικά συμφέροντα.
Γνωρίζοντας το ΚΚΕ τον θανάσιμο κίνδυνο που το απειλεί με την παρουσία του κυρίαρχου ΣΥΡΙΖΑ στην πολιτική ζωή της χώρας,αναγκάζεται να αποκαλυφθεί ο ύπουλος ρόλος του σαν βασικό στήριγμα του αστικού συστήματος,και να γίνεται έτσι βασιλικώτερο του Βασιλέως και φασιστικότερο των φασιστών.
Η σύγχυση λοιπόν δεν είναι καμμιάς πλειοψηφίας,η σύγχυση είναι ολόκληρη του ΚΚΕ και των σταλινικών συνδρόμων που το οδηγούν στον αφανισμό.
Ο λαός δεν είναι σε σύγχυση,σε σύγχυση είναι αυτοί που τον περιφρονούν προτείνοντάς του οι άθλιοι να διορθώσει την ψήφο του.

20 Απριλίου 2015 στις 8:35 μ.μ.

«Όλοι στο Συλλαλητήριο στα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την Πέμπτη 23 Απρίλη - Συγκέντρωση 7 μ.μ., πλ. Κλαυθμώνος

Πνίγουν τους Λαούς στη Μεσόγειο

Φονιάδες - ληστές - υποκριτές είναι οι Ευρωπαίοι Ιμπεριαλιστές

Εκατοντάδες νεκροί τα τελευταία εικοσιτετράωρα έρχονται να προστεθούν στους χιλιάδες μετανάστες που βρήκαν τραγικό θάνατο, αναζητώντας μια καλύτερη ζωή, ανάμεσά τους και μικρά παιδιά. Ο ιμπεριαλισμός έχει μετατρέψει τη Μεσόγειο σε ένα απέραντο "νεκροταφείο ψυχών".

Κανένας δεν πρέπει να μείνει απαθής απέναντι στο συνεχιζόμενο έγκλημα, τους μαζικούς πνιγμούς μεταναστών και προσφύγων στη Μεσόγειο.

Είναι τεράστιες οι ευθύνες της ελληνικής κυβέρνησης που παίρνει ενεργά μέρος στο επικίνδυνο παιχνίδι των ανταγωνισμών στη γειτονιά μας. Στηρίζει τις επεμβάσεις των ιμπεριαλιστών, της ΕΕ και του ΝΑΤΟ που ματοκυλούν όλη την περιοχή από τη Λιβύη ως το Ιράκ και από τη Συρία ως την Ουκρανία.

Εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες θύματα των ιμπεριαλιστών βρίσκονται όμηροι στα νύχια τους, αξιοποιούν ανθρώπινες ψυχές ως διαπραγματευτικό χαρτί στη μεταξύ τους φαγωμάρα για τα πετρέλαια, τους δρόμους των αγωγών και των αγορών, τον έλεγχο της περιοχής. Η Μεσόγειος γεμίζει πτώματα, όσοι γλιτώσουν ζουν κυνηγημένοι από την καταστολή, την άγρια εκμετάλλευση των αφεντικών, το μαχαίρι του φασίστα. Υποκριτικά πραγματοποιούν Σύνοδο Κορυφής για το Μεταναστευτικό, χύνουν κροκοδείλια δάκρυα.

Καλούμε τα συνδικάτα, τις μαζικές οργανώσεις να απαιτήσουν:

Καμία συμμετοχή, καμία εμπλοκή στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις που γίνονται και σε αυτές που ετοιμάζονται.

Κανένας εργαζόμενος να μην παρασυρθεί από τα προσχήματα των ιμπεριαλιστών.

Απειθαρχία στο Δουβλίνο και τη Σένγκεν που μετατρέπουν τη χώρα μας σε "αποθήκη ψυχών", εγκλωβίζοντας ανθρώπους.

Άσυλο στους πρόσφυγες και ταξιδιωτικά έγγραφα για να ταξιδέψουν όπου επιθυμούν.

Ανθρώπινοι ανοιχτοί χώροι φιλοξενίας, να κλείσουν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης.

Νομιμοποίηση των μεταναστών που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας και έχουν αποκτήσει βιοτικούς δεσμούς».

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 10:31 μ.μ.

@6.26 Καλέ μου φίλε αυτή την μαλακία την γράφεις και την ξαναγράφεις και κατάντησες νούμερο καλέ μου φίλε.Δεν έχει ψηφιστεί τίποτα και ούτε θα ψηφιστεί ποτέ καλέ μου φίλε.Σε δουλεύει το κώμα που σου λέει αυτές τις αηδίες καλέ μου φίλε.
Δεν πά να χτυπάς τον κώλο σου στο πάτωμα,τέτοια χάρη δεν θα σου γίνει καλέ μου φίλε.Εγώ στο λέω να μην ανυπομονείς άδικα γιατί σε συμπάθησα καλέ μου φίλε χαιρετώ

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 10:47 μ.μ.

10.31 Σύριζα έχω ψηφίσει πρέπει να δεις την αλήθεια κατάματα. 20 φλεβαρη υπογραψε παράταση του Μνημονίου. Και έρχεται καινούργιο. Εχει αρχίσει και μας κοιτάει παράξενα ο κόσμος Σύντροφε.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 11:05 μ.μ.

@ 8.35 Για καλό και για κακό πάρτε και τις κατσαρόλες μαζί σας.
Ετσι κι αλλοιώς θα είστε τρείς και ο κούκος.Με την φασαρία όμως απο τις κατσαρόλες μπορεί να σας προσέξει κανά χριστιανός.
Το κώμα αγαπάει τις κατσαρόλες.

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2015 στις 11:42 μ.μ.

10.31 Σύντροφε όταν ΝΔ ΠΑΣΟΚ δεν τα φέρνανε στην βουλή και το κάνανε με πράξη Ν.Π φωνάζαμε και σωστά οτι είναι Χούντα. Σήμερα κάνουμε τα ίδια Σύντροφε.

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 2:16 π.μ.

11.05 Σύντροφε όσο γράφεις δείχνεις οτι έχουνε δύναμη οι ΚΚεδες και τους δίνεις αξία.Μην εκθέτεις την Αριστερα Σύντροφε.

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 12:46 μ.μ.

10.47 KKE έχω ψηφίσει πρέπει να δεις την αλήθεια κατάματα. Κανένα μνημόνιο δεν υπογραψε ο συριζα ουτε πηρε μνημονικα μετρα. Και δεν έρχεται καινούργιο. Εχει αρχίσει και μας κοιτάει παράξενα ο κόσμος Σύντροφε.

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 12:47 μ.μ.

2.16 Σύντροφε όσο γράφεις δείχνεις οτι δεν έχουνε δύναμη οι ΚΚεδες και τους δίνεις αξία. Μην εκθέτεις την Αριστερα Σύντροφε. Μη μπερδευεις την Αριστερα με τους σταλινικούς γραφειοκρατες - φασιστες

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 12:58 μ.μ.

@2,16

Δεν υπάρχει Αριστερά, Σύντροφε. Μην Εκτίθεσαι. Υπάρχει Μόνο Το ΚΚΕ και Οποιος Δεν Το Καταλαβαίνει, Δεν Έχει Θέση Στο Κόμμα. Αυτό Σου Το Λέω Επειδή Σε Συμπάθησα. Δεν Είναι Καιροί Για Διαγραφές. Χαιρετώ

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 3:33 μ.μ.

12.58 Δεν είμαι στο ΚΚΕ Σύντροφε. ΣΥΡΙΖΑ έχω ψηφίσει.

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 3:43 μ.μ.

Δεν υπαρχει Μονο Το ΚΚΕ Συντροφε. Υπαρχει και η Κομμουνιστικη Αντικαπιταλιστικη Αριστερά Οπως Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, Κλπ.

Αν Δεν Το Καταλαβαινεις Αυτο Συντροφε Εχεις Θεμα! Αυτο Σου Το Λεω Επειδη Σε Συμπαθησα. Δεν Ειναι Καιροι για Παπαριές. Χαιρετώ

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 6:26 μ.μ.

3.43 Κ.Κ Χωρίς Δικτακτορία του Προλεταριάτου και δημοκρατικό συγκεντρωτισμό δεν υπάρχει. Οπως δεν υπάρχει οταν μιλάει για κυβέρνηση με τους Καπιταλιστές στην εξουσία.

21 Απριλίου 2015 στις 9:50 μ.μ.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ χρόνια τωρα γλύφει τον ΣΥΡΙΖΑ , ξύπνα φίλε της ΑΝΤΑΡΣΥΑΣ

21 Απριλίου 2015 στις 9:53 μ.μ.

Επειτα από πολύχρονη συνεργασία στο Συνδικαλιστικό κίνημα με την ΠΑΣΚΕ (κοιτα ΠΟΕ-ΟΤΑ, συγκεντρώσεις ΓΣΕΕ κ.λ.π ) ξύπνησε ένα πρωινό, ο Σύριζα ....... και αρχισε να τα βαλει με το ΠΑΜΕ σαν δεν ντρέπεται.

Ανώνυμος
21 Απριλίου 2015 στις 10:55 μ.μ.

@Στέφανο Φωτεινό Παντογνώστη

Το κουίζ της ημέρας:
Ποιος κατά τη γνώμη σου νομίζεις ότι είναι ο μεγαλύτερος ηγέτης του 20ου αιώνα

α) Ο Λένιν
β) Ο Στάλιν
γ) Ο ΠΑΝ
δ) Ο Κουτσούμπας

Ανώνυμος
22 Απριλίου 2015 στις 10:30 π.μ.

10.55 ΛΕΝΙΝ ΣΤΑΛΙΝ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ. Και για τα Σκουπίδια ΖΗΝΟΒΙΕΦ ΚΑΜΕΝΕΦ ΤΡΟΤΣΚΙ.

Ανώνυμος
22 Απριλίου 2015 στις 4:59 μ.μ.

"
Το κουίζ της ημέρας:
Ποιος κατά τη γνώμη σου νομίζεις ότι είναι ο μεγαλύτερος ηγέτης του 20ου αιώνα

α) Ο Λένιν
β) Ο Στάλιν
γ) Ο ΠΑΝ
δ) Ο Κουτσουμπας "

ΕΥΚΟΛΑΚΙ......ο ΤΣΙΠΡΑΣ !!!! (ακολουθει απο κοντα ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ )

Ανώνυμος
22 Απριλίου 2015 στις 5:10 μ.μ.

10.55 Σε αυτά που σου γράφει έχεις να πεις τίποτα η προτιμάς να ρίχνεις την μπάλα στην εξέδρα Οπορτούνα.

Ανώνυμος
22 Απριλίου 2015 στις 6:13 μ.μ.

5.10 Δεν έχει να πει κάτι τα έχει χαμένα. Τους Ποτίζουνε γερό Αντικομμουνιστικό Αφιόνι.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 5:24 μ.μ.

Οργή για τον ΣΥΡΙΖΑ: Ένα αριστερό σοσιαλδημοκρατικό κόμμα είναι, που: α. ΔΕΝ κάνει τπτ για να συμβάλλει στην οργάνωση και αυτοοργάνωση της εργατικής τάξης και του λαού, με στόχο την χειραφέτηση από την αστική ιδεολογία και τον καπιταλισμό. . Ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να συνδυάσει τα αστικά ταξικά συμφέροντα με τα λαϊκά. Αυτό είναι ειδικά σε συνθήκες καπιταλιστικής κρίσης, αδύνατο: Ή με το κεφάλαιο, ή με τους εργάτες. Δεν υπάρχει μέση λύση!

Προσοχή: Το παραπάνω ΔΕΝ σημαίνει πως ΚΑΘΕ κυβέρνηση σε καπιταλιστικό έδαφος είναι ενάντια στα εργατικά και λαϊκά συμφέροντα! Υπάρχουν και στιγμές που μπορεί να προκύψει απο εκλογές, μια κυβέρνηση ενός κοινωνικοπολιτικού μετώπου. ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΣ όρος μιας τέτιας κυβέρνησης είναι α. Η εκ των προτέρων ζύμωση και ενημέρωση του λαού για την ληστρική καπιταλιστική φύση της ΕΕ, άρα η ανάγκη να φύγουμε από ΕΕ και ευρώ, β. η συμβολή στην οργάνωση ΚΑΙ ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ του λαού στα δικά του όργανα εξουσίας.

Θλίψη για το ΚΚΕ: Ταλιμπάν και φρικιά της θεολογίας τους. Άλλο πράγμα να είσαι κομμουνιστής και να παλεύεις για την οργάνωση και αυτοοργάνωση του λαού και της εργατικής τάξης για την αντικαπιταλιστική επανάσταση, και άλλο πράγμα να είσαι μισσαλόδοξος σαν το ΚΚΕ, το οποίο κατά τά άλλα, κάνει κοκοκο.

Το ΚΚΕ: α.ΠΟΥΘΕΝΑ δεν συμβάλλει στην ανάγκη οργάνωσης και αυροοργάνωσης του λαού και της εργατικής τάξης. β. Όπου διοικεί δήμους, εφαρμόζει παραπλήσια πολιτική διαχείρισης, με αυτή του ΣΥΡΙΖΑ. Και φυσικά, ΔΕΝ κάνει τίποτα για να οργανώσει τους κατοίκους των Δήμων όπου διοικεί, να παλέψουν μέσα από τις συνελεύσεις τους για τις ανάγκες τους! Το ΚΚΕ, είναι κυρίως λόγια, λόγια και πάλι λόγια και από τηγανίτα τίποτα.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Εάν οργανωθεί και συγκροτηθεί προγραμματικά, πολιτικά, οργανωτικά (σε δημοκρατική όμως βάση), τότε έχει μέλλον, διότι έχει ένα πολύ καλό και αρκετά μαζικό δυναμικό εργαζομένων και νεολαίων αγωνιστών . Στην σημερινή της κατάσταση όμως, δεν έχει καμμία προοτπική να παίξει οποιονδήποτε πολιτικό ρόλο.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 6:47 μ.μ.

5.24 Κάνεις μεγάλο λάθος. Καμμία κυβέρνηση μέσα στον Καπιταλισμό δεν μπορεί να πάρει τα Μέσα Παραγωγής. Χρειάζεται το ΚΚΕ που έχει Δημοκρατικό Συγκεντρωτισμό και Δικτακτορία του Προλεταριάτου. Ταυτόχρονα απαιτείται Ταξική Ενότητα μέσα απο το ΠΑΜΕ που συμμετέχουνε και μη Κομμουνιστές όπως εσύ. Εκεί παλεύουμε για την ενίσχυση της Λαικής Συμμαχίας να φρενάρουμε τα χειρότερα και ταυτοχρονα ανοίγουμε δρόμο για ανατροπή του Καπιταλισμου. Και όχι για την Δημιουργία του νέου Οπορτουνιστικού Αναχώματος Ιδού η Ρόδος.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 6:53 μ.μ.

5.24 Και ο σύριζα πριν μερικά χρόνια ακριβώς αυτο που θέλεις να φτιάξεις ήτανε. Πολιτικό Μέτωπο και κατέληξε όπως λες. Και τώρα πας να φτιάξεις την Αντικατάσταση του. Ο Οπορτουνισμός σε Αέναη πορεία.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 8:00 μ.μ.

9.53 Στέφανος Φωτεινός.
Μετά απο συνεργασία του ΠΑΜΕ/ΚΚΕ με τα χρυσάβγουλα του Κασιδιάρη στην χαλυβουργική και με ΠΑΣΚΕ και ΔΑΚΕ στον υπόλοιπο συνδικαλιστικό χώρο,θυμήθηκαν να κάνουν αντίσταση τα επαγγελματικά κομματόσκυλα του Περισσού με πορδές που δεν βάφουν αυγά.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 8:29 μ.μ.

5.24 Πουθενά η Εργατική Τάξη δεν πήρε τα μέσα παραγωγής στα χέρια της με τον τρόπο που περιγράφεις. Παντού Καταστροφή. ΕΑΜ 1944 ΙΤΑΛΙΑ Σαλέρνο 1944 Ινδονησία 1965 Χιλή 1973 παντου καταστροφη. Ο Λενιν μόνο πήρε την Εξουσία το 1917 με την γραμμη του Σοσιαλφασισμού Και στην Αν. Ευρώπη το 1944 που δόθηκε η δυνατότητα στους λαους να οικοδομήσουνε Σοσιαλισμο χάρη στην παρουσία του Κόκκινου Στρατού που απέτρεψε την οπορτουνιστική αντεπανάσταση απο το να πνίξει τα πάντα στο αίμα όπως έκανε το 1918.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 9:47 μ.μ.

8.29 Καλέ μου φίλε γιατί καρφώνεσαι;Λές καλέ μου φίλε πως χάρη στον κόκκινο στρατό οικοδομήσανε σοσιαλισμό.
Τρίχες κατσαρές οικοδομήσανε καλέ μου φίλε ΠΑΝιβλακα.Σκαρτά οικοδομή χτίσανε καλέ μου φίλε.
Καλέ μου φίλε βοιδομούσχαρο κνιτόβλακα,κανένας μαρξισμός δεν αναφέρει πως με την βοήθεια του στρατού και των μιλιταριστών θα οικοδομήσουμε σοσιαλισμό.Αν βρείς πουθενά τέτοιο μαρξισμό,φέρτον να τον δούμε κι εμείς καλέ μου φίλε μπετοκνιτόβλακα.Αυτό το χάλι αυτό που το λέγατε σοσιαλισμό στις χώρες του ανύπαρκτου,κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος και δεν έμεινε ούτε η ανάμνηση του σταλινισμού και του εγκληματία με τις μουστάκες καλέ μου φίλε.
Οι στρατοί καλέ μου φίλε σταλινοφασίστα,φέρνουν μόνο χούντες,δικτατορίες και φασιστικά ολοκληρωτικά καθεστώτα.Αν το καταλάβαινες καλέ μου φίλε δεν θα είσουν κνίτης ηλίθιος και στρατόκαυλος.
Καλέ μου φίλε εσένα μπορεί να σάρέσουν οι στρατοί,κόκκινοι,κίτρινοι,γαλάζιοι και τρικολόρε,επειδή είσαι στρατόκαυλος,αλλά εμείς σας έχουμε χεσμένους εσάς και τους στρατούς σας καλέ μου φίλε χαιρετώ.

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 11:40 μ.μ.

9.47 Κάνεις λάθος. Οσο ήτανε οι Μπολσεβίκοι στην Εξουσία μέχρι το 1956 οικοδομούσανε Σοσιαλισμο. Απο εκει και πέρα με την επικράτηση του οπορτουνισμού εφαρμόζοντας νομους του Καπιταλισμού σταδιακά ανατράπηκε. Ο Κοκκινος Στρατός έδωσε την δυνατότητα στους λαούς της ΑΝ.Ευρώπης να οικοδομήσουνε Σοσιαλισμό αποτρέποντας την Οπορτουνιστική Αντεπανάσταση που το 1918 είχε πνίξει τα πάντα στο αίμα

Ανώνυμος
23 Απριλίου 2015 στις 11:50 μ.μ.

9.47 Αλήθεια ποιος Μαρξισμός λέει οι οπορτουνιστές να πνίγουνε τις Επαναστάσεις στο αιμα. Γερμανια 1919 Εμπετ Σαιντεμαν. ΟΙ Δολοφόνοι της Ροζας καιο του Καρλ. Ακριβώς το ίδιο θα είχε γίνει Στην Ρωσια αν οι Μπολσεβικοι με τον ΛΕΝΙΝ και ΣΤΑΛΙΝ δεν ανατρέπανε την Αριστερή Κυβέρνηση ΚΕΡΕΝΣΚΙ ΟΠΟΡΤΟΥΝΑ.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 12:00 π.μ.

9.47 Σύντροφε πέφτεις στην παγίδα των ΚΚεδων και κάνεις ζημιά στην Αριστερά. Αν δεν μπορείς ξεκουράσου λίγο και μετά πάλι είμαι σίγουρος ότι το Καταλαβαίνεις και εσύ. Καλό βράδυ Σύντροφε.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 12:30 π.μ.

11.50 Μπράβο ρε Σύντροφε τον έχεις κάνει και παραμιλάει. Αλλού πατάει αλλού βρίσκεται άλλος του μιλάει σε άλλον απαντάει. Μιλάμε για κατάντημα. Αυτή είναι η μοίρα του κάθε Τυχοδιώκτη. Και πάλι Μπράβο.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 1:07 π.μ.

Παρακολουθώ τα σχόλια και μου κάνει εντύπωση οτι οι κκεδες μιλάνε με επιχειρήματα άσχετα αν εγώ διαφωνώ μαζί τους. Αντίθετα οι άλλοι όλοι το μόνο που κάνουνε είναι να βρίζουνε και να μην απαντάνε με επιχειρήματα. Προκαλει λύπη όλο αυτό το Χάλι.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 1:20 π.μ.

@11.40, 11.50, 12.00, 12.30, 1.07

Καλέ μου φίλε ΠΑΝίβλακα, χαζός είσαι ή παριστάνεις το χαζό; Δεν πας να παίξεις με τίποτε άλλο λέω εγώ που μας έχεις φλομώσει στη βλακεία και νομίζεις ότι τρολάρεις;;

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 2:23 π.μ.

@11.50 και 12.30

Μιλάμε για μεγάλο γέλιο. Απαντάει στον εαυτό του ο πανίβλακας

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 10:02 π.μ.

1.20 Μπορείς επιτέλους να ηρεμήσεις Σύντροφε.Σε έχουνε κάνει οι κκεδες και μιλάς μόνος σου και αλλάζεις τα ονόματα. Αν δεν μπορείς παίξε με κάτι άλλο Σύντροφε.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 11:16 π.μ.

2.23 Τη σου συμβάινει πες μας να σε βοηθήσουμε Αριστερός είσαι είναι κρίμα

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 11:36 π.μ.

1.20 Γιατί μου αλλάζεις συνέχεια το όνομα Σύντροφε.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 3:38 μ.μ.

Αν σκοπός του βλακο - κουκουέ που στέλνει δεκάδες μηνύματα των πέντε λέξεων και των δέκα ανοησιών είναι να απαξιώσει το χώρο του βαθύ κόκκινο ώστε να πάψει να είναι χώρος ανταλλαγής απόψεων - έστω και σε έντονο ύφος - κοντεύει να το καταφέρει. Τα κνιτομπλογκ το έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα διαγράφοντας όλα τα ενοχλητικά γι αυτούς μηνύματα. Εμείς καθόμαστε και υπομένουμε τη βλακεία τους στο όνομα της ελευθερίας της άποψης, την οποία οι χαζοκνίτες την έχουν καταντήσει ελευθερία της βλακείας

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 3:46 μ.μ.

11.16 Ψήφισε σύριζα οτι θα σκίσει το μνημόνιο και τώρα Παραμιλάει η Οπορτούνα.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 4:25 μ.μ.

3.38 Πες μας κάτι για τα φορολογικά πρόστιμα που χάρισε ο Συριζα μαζί με τον Καμμένο σε Λαθρέμπορους Σύντροφε.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 4:34 μ.μ.

3.38 Στα Μπλογκ των Φίλων του ΚΚΕ μπορείς να έρθεις όποτε θέλεις δεν υπάρχει καμμία λογοκρισία. Την κριτική πάντα την θέλουμε για να γίνουμε καλύτεροι. Απο ότι βλέπω εδώ θέλεις λογοκρισία.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 5:40 μ.μ.

3.38 Σίγουρα τα έχεις χαμένα. Μπερδεύεις τα ονόματα και έγινες Μάτσο. Ξεκουράσου λίγο.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 6:13 μ.μ.

@Ανώνυμος
@3:38 Είσαι ηλίθιος ή προβοκάτορας;
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2015/04/blog-post_170.html
[Νομοσχέδιο Σκουρλέτη: Νομιμοποιεί την κατάργηση των Κλαδικών Συμβάσεων και την ισοπέδωση όλων των μισθών στο ύψος του βασικού]

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 6:24 μ.μ.

3.38 To KKE κατάθεσε πρόταση νόμου για επαναφορά του βασικού μισθού στο 751 με 13ο 14ο Μισθό και σύνταξη και κατάργηση όλων των Αντεργατικών νόμων. Περιμένουμε τον Σύριζα να το ψηφίσει όπως έλεγε προεκλογικά στον λαό. Αρε Γλέντια.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 7:29 μ.μ.

Καλέ μου φίλε ΠΑΝ μην πέφτεις στην παγίδα των Συριζαίων οπορτουνιστών που σε εξαντλούν σε μάχες που εκθέτουν το κώμα και εσένα τον ίδιο.
Καλέ μου φίλε ΠΑΝίβλακα οι Συριζαίοι σε έκαναν άλογο και σε αναγκάζουν να γράφεις δέκα σχόλια με άλλο όνομα νομίζοντας πως μας κοροιδεύεις καλέ μου φίλε ΠΑΝίβλακα.Δεν ξεγελάς κανένα καλέ μου φίλε.Το μόνο που καταφέρνεις είναι να σπάνε πλάκα οι Συριζαίοι με τις αηδίες που γράφεις και να γελάνε οι διαχειριστές του Βαθύ Κόκκινο με τα χάλια σου και με την κατάντια του κώματος καλέ μου φίλε ΠΑΝ.
Καλέ μου φίλε κατάντησες νούμερο.
Εγώ για το καλό σου τολέω χαιρετω

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 7:40 μ.μ.

@3.38 Σύντροφε και το Β.Κ.άνθρωποι είναι.Θέλουν και αυτοί να γελάνε με τους χαζοκνίτες και τον σαλεμένο που στέλνει 100 μηνύματα την ημέρα για να πιάσει το κομματικό πλάνο που τού βάλανε απο την κόβα.
Θα μπορούσαν στο Β.Κ να κόβουν τα ΚΚΕδικα σχόλια με τις σαχλαμάρες του κάθε πονεμένου νκιτόβλακα.Αλλά θα έχαναν στο Β.Κ μια πρώτης τάξεως διασκέδαση και μάλιστα δωρεάν.Ας αναγνωρίσουμε στο Β.Κ το δικαίωμα στην διασκέδαση,έστω και αν αυτό γίνεται σε βάρος του διαλόγου και της ποιότητας των σχολίων.
Στα κνιτομπλόγκς επικρατεί ο φασισμός.Εμείς δεν θα γίνουμε σαν τα μούτρα τους σύντροφε.

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2015 στις 7:59 μ.μ.

3.38 Σε ενοχλεί οταν γράφουνε οσοι είναι με το ΚΚΕ και μιλιά δεν βγάζεις οταν είναι Χρυσαυγίτες. Μπράβο Σύντροφε.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 10:30 π.μ.

Σύντροφε ΚΚΕ έχεις σαλέψει Μου Φαίνεται. Οποιος Κομμουνιστής Εχει Αλλη Αποψη Απο το ΚΚΕ Δεν είναι χαφιές Συντροφε. Ειναι Κομμουνιστης Που εχει αλλη Αποψη Συντροφε. Ξεκολλα απο την Θεολογια που πιστευεις Συντροφε.

Επισης Συντροφε Μην γραφεις 100 σχολια απανωτα. Ενα-δυο Φτανουν Συντροφε.

Κομμουνιστης της ΑΝΤΑΡΣΥΑ

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 10:43 π.μ.

7.40 Πες μας κάτι για τις 2 Π.Ν.Π του συριζα. Οταν τα έκανε ΝΔ ΠΑΣΟΚ ήτανε λέει Χούντα. Αρα το ίδιο έχουμε και σήμερα. Πες μας κάτι για τα φορολογικά πρόστιμα που χάρισε σε λαθρέμποορους. Με την ησυχία σου Σύντροφε.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 10:46 π.μ.

.7.29 Σύντροφε πες μας τη σου συμβαίνει. Να μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε. Μπερδευεις τα ονόματα. Αλλος σε ρωτάει σε άλλον απαντάς Σύντροφε.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 10:58 π.μ.

7.29 Μη δίνεις την χαρά να γελάνε μαζί σου οι κκεδες Σύντροφε. Οπως κάνεις έχεις γίνει νούμερο.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 11:30 π.μ.

7.29 Νούμερο έχεις γίνει τραγέλαφε.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 1:43 μ.μ.

10.30 Κομμουνιστής χωρίς Δικτακτορία του Προλεταριάτου και Δημοκρατικό Συγκεντρωτισμό δεν υπάρχει. Μια Τάξη ένα Κομμα έλεγε ο Λενιν.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 3:00 μ.μ.

7.29 Ορίστε δίνεις το δικαίωμα στους κκεδες να γελάνε μαζί σου. Κάνεις ζημιά στην Αριστερά Σύντροφε. Είναι Κρίμα.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 3:30 μ.μ.

10.30 Δεν υπάρχει Κομμουνιστής που να μιλάει για Πολιτικά Μέτωπα με τον Οπορτουνισμό και συμμετοχή σε κυβέρνηση την στιγμή που οι Καπιταλιστές είναι στην Εξουσία.Είναι βασικά πράγματα που τα έχουνε λυθεί απο το 1917 και απο την εμπειρία του Κ.Κ. Χιλή 1973.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 7:28 μ.μ.

3.00 Ορίστε δίνεις το δικαίωμα στους διαχειριστές του Βαθύ Κόκκινο να γελάνε μαζί σου.
Με τις μαλ...ιες που γράφεις δίνεις την χαρά στους οπορτουνιστές της Ανταρσύα να κοροιδεύουν το κώμα.
Συγκεντρώσου σύντροφε.

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 7:46 μ.μ.

@3.30
Καλέ μου φίλε είσαι πολύ λίγος για να μιλάς για την Χιλή και τον Αλλιέντε.Δεν είναι τυχαίο καλέ μου φίλε πως παγκόσμια μόνο το σταλινικό έκτρωμα του ΚΚΕ κατηγορεί τον Αλλιέντε και την Χιλή.Ολος ο υπόλοιπος πλανήτης αναγνωρίζει στο πρόσωπο του Αλλιέντε μια απο τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες του παγκόσμιου κινήματος καλέ μου φίλε.Σαν φασιστοκνίτης που σου έχει κάνει κουρκούτι το κεφάλι ο Μαίλης δεν μπορείς να το καταλάβεις καλέ μου φίλε.
Σκατά λυθήκανε το 1917 καλέ μου φίλε.Σήμερα έχουμε 2015 καλέ μου φίλε και απο το 1917 δεν έχει απομείνει τίποτα.Στάχτη και μπούμπερη απομεινε καλέ μου φίλε απο το 1917 .Φρόντισε ο σταλινισμός καλέ μου φίλε και έστειλε στο διάολο και το 1917 και την επανάσταση και τους μπολσεβίκους και τον σοσιαλισμό και τους λαούς που είχαν την ατυχία να ζήσουν τον σταλινισμό καλέ μου φίλε.Ο Πατερούλης φταίει καλέ μου φίλε για την κατάντια του κώματος και όχι ο Αλλιέντε που έπεσε πολεμώντας για τον λαό του.
Φύγε απο 1917 γιατί σε πειράζει στον εγκέφαλο και έλα στο 2015 καλέ μου φίλε εγώ για το καλό σου το λέω γιατί σε συνμπάθησα χαιρετώ,

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2015 στις 9:47 μ.μ.

10.43, 10.46, 10.58, 11.30, 1.43, 3.00, 3.30
Βρε ΠΑΝηλίθιε, γιατί δεν τα γράφεις σε ένα μήνυμα και μας ζαλίζεις με άπειρα ποστ μιας πρότασης?
Νομίζεις ότι έτσι κοροϊδεύεις κανέναν ότι δήθεν είστε πολλές εκεί στο ΚΚΕ???

Ακούς κάτι?
Γελάνε οι εργάτες με το κώμα σου.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 12:26 π.μ.

9.47 Τη σου συμβαίνει Σύντροφε Τη νιωθεις πες μας.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 12:40 π.μ.

12.26 Χαμένα τα έχει. Αλλού πατάει αλλού βρίσκεται.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 9:40 π.μ.

7.45 Το ξέρουμε οτι σου αρέσει ο Καπιταλισμός Τραγέλαφε.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 12:25 μ.μ.

δεν νομίζω τοσο πως σχολιαζουν βρίζοντας παιδιά της ανταρσυα αλλα Συριζαιοι απελπισμένοι, εξαιρετικά χαμηλής νοημοσύνης και ανυπάρκτου αυτοσεβασμού
Βεβαία οι άνθρωποι εχουν σπάσει τα κοντέρ ,μιλάμε για άσχετους κανονικους που νομίζουν οτι πείθουν κανενα εκτος τον εαυτό τους η' δίνει κανείς σημασία στις σαχλαμάρες του συμβιβασμού και του διαχρονικού λιγότερου κακου προσπαθοντας να τα,θεωρητικόποιησουν
Ο σο για μπινελίκια που αμολλανε εξευτελίζουν τους διαχειριστές του μπλοκ μονο και τιποτα παραπάνω

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 1:44 μ.μ.

@12.26 Νοιώθω να ξεράσω όταν σε διαβάζω.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 6:14 μ.μ.

1.44 Ο Οπορτουνισμός φταίει για αυτό Σύντροφε. Υπάρχει θεράπεία αλλά είναι μακροχρόνια.Πρέπει να προσπαθήσεις πολύ. Είναι σαν τον Καρκίνο.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 7:06 μ.μ.

12.25 Οσοι βρίζουν στο διαδίκτυο είναι παιδιά του Μαίλη της Λιάνας και του Κουτσουμπέ.Είναι οι γνωστοί κνίτες των πασίγνωστων ορδών και τραμπούκων των ΚΝΑΤ.
Στο Βαθύ Κόκκινο υπάρχει ένας σαλεμένος κνίτης που νομίζει πως μπορεί να υποκρίνεται πως είναι....δέκα χωρίς να τον αντιλαμβανόμαστε.Είναι αυτός ο σαλεμένος που γράφει πενήντα σχόλια και μετά ο ίδιος γράφει και τις πενήντα...απαντήσεις.Είναι πράγματι ένα άτομο προβληματικό και για λύπηση αφού πρόκειται για βαριά περίπτωση ανίατης σχιζοφρένειας προερχόμενης απο τον πολύ σταλινισμό,Μαιλισμό,Παπαρηγισμό και Κανελλισμό.Είναι ο ίδιος που δεν επιτρέπει να αναπτυχθεί ο παραμικρός διάλογος βρωμίζοντας όλες τις αναρτήσεις.
Πρόκειται για άτομο κομπλεξικό και μειωμένης αντίληψης της πραγματικότητας,όπως άλλωστε όλοι στο ντιμημένο κώμα.Τα κομπλεξικά αυτά ανθρωπάκια του κώματος επειδή δεν έχουν καμμιά επαφή με τον λαό που δικαια τους έχει βάλει στο περιθώριο της κοινωνίας και στο σκουπιδοτενεκέ της ιστορίας,βγάζουν όλα τα αρρωστημένα απωθημένα τους στο Βαθύ Κόκκινο,βρωμίζοντας οι άθλιοι και το μπλόγκ και τους άλλους σχολιαστές.
Και από πάνω έχεις εσύ το θράσος χιλίων πιθήκων να εγκαλείς τους διαχειριστές του μπλόγκ τρομάρα σου ζητώντας λογοκρισία.Γιατί αν το Βαθύ Κόκκινο ακολουθούσε την τακτική των κουκουέδικων μπλόγκς τα κνίτηκα σχόλια θα πήγαιναν στο διάολο.Γιατί σαν σταλινικοί μόνο λογοκρίνοντας και απαγορεύοντας μπορείτε να επιβιώσετε.
Μην προκαλείτε λοιπόν με το θράσος σας,ούτε τους διαχειριστές του μπλόγκ ούτε τους αναγνώστες που ανέχονται την αρρώστια του κάθε σχιζοφρενή κνίτη για το καλό της ελευθεροτυπίας και της διαφορετικότητας.
Αρκετά προκαλέσατε την νοημοσύνη μας.

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2015 στις 11:19 μ.μ.

7.06 Σύντροφε εγώ εσένα βλέπω να βρίζεις και μάλιστα με έχεις μπερδέψει με άλλο άτομο Συριζαίος είμαι και οχι κκε. Εγώ το μόνο που λέω είναι να κόβουνε τα ΧΡΥΣΑΥΓΊΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.

Ανώνυμος
27 Απριλίου 2015 στις 11:57 π.μ.

7.06
Την νοημοσύνη σου δεν την βλεπω σε καλη κατάσταση,αντίθετα εχεις πλούσια τα προσόντα του ρουφιανου που δείχνει με το δάχτυλο
Τωρα να μην μιλήσουμε για κριτική σκεψη και επιχειρήματα γιατι θα γραψεις κανενα ακατάληπτο σεντόνι παλι που θα αποδεικνύει αυτα που είπαμε απο μονο του χωρις να χρειάζεται κάποιο σχολιο αλλο
Οταν καταφέρεις να γραφεις με σοβαρό ύφος σαν κανονικος άνθρωπος χωρις να βριζεις ξαναλέμε για λογοκρισία ,εκτος αν νομιζεις οτι εχεις το μοναδικο προνόμιο μαζι του υπόλοιπους Συριζαιους( που ειναι χειρότεροι και χυδαίοι )..Άλλωστε μιλάω για τα μπινελίκια και οχι για τις σαχλαμάρες που γραφεις,αυτες θα τις υποστούμε ,τι να κάνουμε ?
Και δεν χρειαζόμαστε τις υποδείξεις σου, διαβάζει ο κοσμος και ειναι ξεκάθαρο τι γραφει ο καθε ενας και πως,. ,Απλα πράγματα ειναι ,

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger