Home » , , » Ξεπουλούν τα πάντα, μας δουλεύουν κι όλας

Ξεπουλούν τα πάντα, μας δουλεύουν κι όλας

Από giorgis , Σάββατο 8 Αυγούστου 2015 | 7:59 μ.μ.

Του Γ. Γ.

«Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πουλιέται ελληνικός δημόσιος πλούτος και δεν το αγοράζει ένας ιδιώτης αλλά το γερμανικό δημόσιο».

Χρήστος Σπίρτζης - Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών

Η παραπάνω απίστευτη μπαρούφα προέρχεται από ένα απ’ τα πιο φθαρμένα πρόσωπα του παλιού κοινωκικοπολιτικού κατεστημένου, που η Συριζέικη  κολυμβήθρα του Σιλωάμ το ανέσυρε από την αφάνεια, διορίζοντας το σε σημαντικό κυβερνητικό πόστο.

Περιέχεται σε συνέντευξη που έδωσε ο Χ. Σπίρτζης στον Κ. Αρβανίτη στον ρ/σ «105,5 στο κόκκινο», και αναφέρεται στην παραχώρηση  14 περιφερειακών αεροδρομίων (Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας, Χανίων, Ρόδου, Κω, Σαντορίνης, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σκιάθου, Σάμου) για περίοδο 40 ετών,  στην Γερμανική εταιρεία  Fraport –πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει σύμπραξη με τον όμιλο Slentel συμφερόντων Κοπελούζου- έναντι πινακίου «φακής».

Για να γίνει περισσότερο κατανοητό αυτό που θέλουμε να πούμε, παραθέτουμε απόσπασμα από περασμένη ανάρτησή μας.

Στις 5 Μαρτίου, ο επικεφαλής της Fraport Στέφαν Σούλτε, σε δήλωσή του στην εφημερίδα Bild, ανέφερε: «Αυτήν τη στιγμή περιμένουμε τέλος του 2015, αρχές του 2016 να ολοκληρώσουμε τη συναλλαγή και να ξεκινήσουμε τη λειτουργία των περιφερειακών αεροδρομίων».

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της γερμανικής εταιρείας, από τη χρήση των 14 αεροδρομίων θα υπάρχουν έσοδα 180-200 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 90-100 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Με άλλα λόγια σε περίπου 12 χρόνια, οι επενδυτές θα έχουν κάνει απόσβεση κεφαλαίου και θα έχουν μπροστά τους άλλα 28 χρόνια -βάσει της σύμβασης- για να καταγράψουν αστρονομικά κέρδη.

Το οξύμωρο της υπόθεσης είναι ότι, ενώ οι θεσμοί πιέζουν για την αποκρατικοποίηση των αεροδρομίων, αυτά τελικά θα καταλήξουν στη γερμανική Fraport, της οποίας κύριος μέτοχος είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (δηλαδή το γερμανικό δημόσιο) με ποσοστό 31,35%.

Αν υπογράψει τη συμφωνία με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, από το 2016 η γερμανική εταιρεία θα μετατραπεί σε ένα πανίσχυρο μονοπώλιο σε ελληνικό έδαφος. Ποσοστό στη Fraport έχει επίσης και η γερμανική αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), της οποίας η θυγατρική Lufthansa Consulting διατέλεσε τεχνικός σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ στη διαδικασία εκπόνησης του σχεδίου αποκρατικοποίησης των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 3 σχόλια

8 Αυγούστου 2015 στις 9:22 μ.μ.

.. Ο ίδιος καλείται να πραγματοποιήσει την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, παρόλο που ο ίδιος προβλέπει μειονεκτήματα για το Ελληνικό κράτος.
Σε αυτή την ιδιωτικοποίηση η χώρα καλείται να ξεπουλήσει 14 κερδοφόρα αεροδρόμια, και τα υπόλοιπα, πάνω από 30 αεροδρόμια τα οποία είναι ζημιογόνα και τα οποία θα πρέπει να επιδοτηθούν, παραμένουν στην κατοχή του Ελληνικού κράτους. Αυτό αποτελεί ένα μοντέλο, το οποίο δεν έχει εφαρμΟστεί πουθενά κατά το παρελθόν στην Ευρώπη.
Μπράβο Σπίρτζη μας! Μπράβο!!

8 Αυγούστου 2015 στις 11:12 μ.μ.

.. "Ο ίδιος καλείται να πραγματοποιήσει την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, παρόλο που ο ίδιος προβλέπει μειονεκτήματα για το Ελληνικό κράτος.
Σε αυτή την ιδιωτικοποίηση η χώρα καλείται να ξεπουλήσει 14 κερδοφόρα αεροδρόμια, και τα υπόλοιπα, πάνω από 30 αεροδρόμια τα οποία είναι ζημιογόνα και τα οποία θα πρέπει να επιδοτηθούν, παραμένουν στην κατοχή του Ελληνικού κράτους. Αυτό αποτελεί ένα μοντέλο, το οποίο δεν έχει εφαρμΟστεί πουθενά κατά το παρελθόν στην Ευρώπη."
Μπράβο Σπίρτζη μας! Μπράβο!!

9 Αυγούστου 2015 στις 8:28 μ.μ.

Τι θα γίνει; Πότε θα δημοσιεύσετε το σχόλιό μου;;
Η παραπάνω απίστευτη μπαρούφα προέρχεται από ένα απ’ τα πΙό φθαρμένα πρόσωπα του παλιού κοινωνιΚΟπολιτικού κατεστημένου, που η Συριζέικη .....

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger