Home » , » Λάσπη Π. Καμμένου σε Ζωή (2 Βίντεο)

Λάσπη Π. Καμμένου σε Ζωή (2 Βίντεο)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015 | 9:25 μ.μ.

Διαστάσεις έχει πάρει και έγινε θέμα στο κεντρικό σημερινό δελτίο ειδήσεων του Mega –απ’ όπου είναι και το βίντεο που παραθέτουμε-  η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει μεταξύ του Πάνου Καμμένου και της Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος των ΑΝΕΛΛ σε τηλεοπτική εκπομπή άφησε βαρύτατα υπονοούμενα σε βάρος της προέδρου της βουλής υποστηρίζοντας ότι πήγε να «θάψει» δικογραφίες που αφορούσαν μίζες σε πολεμικούς εξοπλισμούς.

Οργισμένη η απάντηση της προέδρου της Ζωής Κωνσταντοπούλου που με στοιχεία τεκμηρίωσε ότι είναι αισχρή συκοφαντία τα λεγόμενα Καμμένου και απέδωσε την συμπεριφορά του «σε μια απόπειρα που αποδεικνύει τον πανικό εκείνων οι οποίοι καλούνται να δώσουν εξηγήσεις, και δεν έχουν δώσει εξηγήσεις για την δική τους ασυνέπεια για τις δικές τους κυβιστήσεις για το γεγονός ότι έφτασαν να λένε τα αντίθετα και να κάνουν τα αντίθετα από εκείνα που έλεγαν και έπρατταν από άλλη θέση».

Νωρίτερα η Ζ. Κωνσταντοπούλου είχε δώσει συνέντευξη τύπου που μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι της βουλής εξαπολύονταν δριμύτατη επίθεση σε Τσίπρα, Παππά καθώς και στον ιδιοκτήτη ιστοσελίδας Μπεκιάρη ο οποίος είχε ξεκινήσει την επίθεση εναντίον της  
Συγκεκριμένα η Ζ. Κωνσταντοπούλου τόνισε: «Αυτή η επίθεση έχει μόνο στόχο να πλήξει την προσωπικότητά μου και την πολιτική μου υπόσταση και είναι απολύτως ψευδής και τερατώδης».
Η επίθεση, σημείωσε, ξεκίνησε από την ιστοσελίδα του κυρίου Μπεκιάρη, που συνδέεται με τον κύριο Παππά και τον κύριο Τσίπρα και στον οποίο είχε ανατεθεί η προεκλογική εκστρατεία του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, συνεχίστηκε από τους αδερφούς Κουρή, τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας αλλά και τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ. Σύμφωνα με την ίδια «Εντάσσεται σε μία στρατηγική αντιστροφής της πραγματικότητας, αποδόμησης της προσωπικότητας, δολοφονίας της προσωπικότητας με επίθεση σε έναν άνθρωπο».
Η απόπειρα να μου προσάψουν διαφθορά κατατείνει στο να απαξιωθεί η πολιτική μου πορεία και συνέπεια, αλλά έχω το δυσμενές προνόμιο και την τιμή να έχω πει και να έχω κάνει ακριβώς τα ίδια, με απόλυτη συνέπεια, τόνισε.
«Ουδέν ψευδέστερο και τερατοδέστερο» υπογράμμισε  για την φερόμενη εμπλοκή της στο συγκεκριμένο θέμα, συμπληρώνοντας: «έχω υπάρξει η μόνη βουλευτής που ανέδειξε το ζήτημα μη διερεύνησης των δικογραφιών που διαβιβάζονται στη Βουλή και είμαι η μόνη πρόεδρος που έκανε κάτι γι' αυτό». 
Η  Ζωή Κωνσταντοπούλου ανέφερε με ημερομηνίες τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις που έχει κάνει για τα ζητήματα που την κατηγορούν ότι απέκρυψε.
Ολοκλήρωσε την τοποθέτησή της αναφέροντας όσους θεωρεί υπευθύνους για την επίθεση εναντίον της, κατονομάζοντας και πάλι ειδικά τον πρώην υπουργό Νίκο Παππά, λέγοντας: Θα τους έλεγα, ειδικά στον πρώην υπουργό Επικρατείας κύριο Παππά, «να σταματήσουν την ελεεινή προσπάθεια απόπειρας αποδόμησής μου και σπίλωσής μου, έχω υπάρξει πάντοτε διαφανής και ειλικρινής».
«Μπορούν να ψάξουν και στα ληξιαρχεία της Αιδηψού και της Αθήνας να βρουν τους παππούδες μου, αλλά δεν θα βρουν σκελετούς στη δική μου ντουλάπα, γιατί πάντοτε ήμουν συνεπής σε αυτά που έλεγα και έκανα» κατέληξε. 

Πολύ αναλυτικά γ' αυτό το θέμα γράφει ο Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος στην ιστοσελίδα του περιοδικού Unfollow και στο άρθρο του με τίτλο "Ο Π. Καμμένος, το δεξί χέρι του Α. Τσίπρα, ρίχνει λάσπη"
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger