Home » , » Η Εφημερίδα των Συντακτών, κατέληξε απογευματινή έκδοση της Αυγής - Ελεύθερη αγορά και δωράκια

Η Εφημερίδα των Συντακτών, κατέληξε απογευματινή έκδοση της Αυγής - Ελεύθερη αγορά και δωράκια

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016 | 7:01 μ.μ.

Δυο κειμενάκια από την εφημερίδα «Δρόμος της Αριστεράς»

Ολα καλά ...

Οτι η Εφημερίδα των Συντακτών έχει καταλήξει να είναι κάτι σαν απογευματινή έκδοση της Aυγής, τουλάχιστον όσο αφορά στην «κεντρική γραμμή» της, δεν είμαστε οι πρώτοι που το παρατηρούμε.

Αυτή τη βδομάδα τα παράλληλα «πυρά» συνεχίστηκαν. «Εντείνεται η αντιπαράθεση για την πορεία της Ενωσης - Κατάθεση Ντράγκι για κοινωνική Ευρώπη» την Τετάρτη η Αυγή. «Ηχηρό μήνυμα από τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Η Ευρώπη σε υπαρξιακή κρίση- Ικανοποίηση στην Αθήνα από της θέσεις Γιούνκερ» την Πέμπτη η ΕφΣυν.

Και αν κανείς δεν κατάλαβε ότι το non paper του Μαξίμου έλεγε «Γράψτε ότι πάμε καλά και αλλάζει το κλίμα στην Ευρώπη, Ντράγκι - Γιούνκερ είναι μαζί μας», διαβάζει πρόσφατο άρθρο της Κ. Ακριβοπούλου και του λύνονται οι απορίες: «Λίγες ημέρες μετά την υποβαθμισμένη, από τα ελληνικά ΜΜΕ, Ευρωμεσογειακή Σύνοδο της Αθήνας, οι τελευταίες εξελίξεις με τις βαρυσήμαντες παρεμβάσεις Γιούνκερ, Ντράγκι και Λιού, σηματοδοτούν την απαρχή ενός νέου στάτους στην Ευρώπη... Όλα δείχνουν ότι το Μέτωπο του Νότου με τη Διακήρυξη της Αθήνας, αποδίδει τους πρώτους καρπούς σε ό,τι αφορά την αρχή του τέλους της λιτότητας και την αλλαγή συσχετισμών στην Ευρώπη».

Γ. Π.
_____________

Ελεύθερη αγορά και δωράκια

Πριν λίγες δόθηκαν στην δημοσιότητα τα ποσά που δαπάνησε η Τράπεζα Πειραιώς στα ΜΜΕ όλων των ειδών για να διαφημιστεί. Συνολικά η τράπεζα έδωσε το πρώτο εξάμηνο του 2016 9,9 εκατομμύρια ευρώ, πολύ περισσότερα, λ.χ. από την Εθνική Τράπεζα η οποία τις προάλλες δημοσίευσε τις δικές της δαπάνες κατά το ίδιο διάστημα, συνολικού ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ.

Ενδεικτικά, η Τράπεζα Πειραιώς πρόσφερε για να διαφημιστεί:

στον Ομιλο Καθημερινής - ΣΚΑΪ (680.470 ευρώ),
στο Πρώτο θέμα (671.600 ευρώ),
•       στον ANTENNA (564.610 ευρώ),
στο ΕΘΝΟΣ (532.400 ευρώ),
στον ΔΟΛ (483.750 ευρώ),
στον ALPHA (296.850 ευρώ +125.000 ευρώ στο Αλ Τσαντίρι),
στον Ομιλο των Παραπολιτικών (254.000 ευρώ),
στο Mega (181.145 ευρώ),
στο STAR (166.990 ευρώ),
στην DPG, του Δ. Γιαννακόπουλου -newsbomb.gr, (187.500 ευρώ),
στον Ομιλο Χατζηνικολάου - Real (165.000 ευρώ),
στον Ελεύθερο Τύπο (155.500 ευρώ),
στο ΚΑΠΙΤΑΛ (152.150 ευρώ),
στο Action24 (150.000 ευρώ),
στον Kiss FM (140.000 ευρώ),
στην ΑΥΓΗ (100.000 ευρώ),
στον Hot FM (125.000 ευρώ),
στη Δημοκρατία (100.000 ευρώ),
στο ΚΡΗΤΗ τν (99.600 ευρώ),
στην ΑΠΟΨΗ (94.500 ευρώ),
στον Oasis FM (91.600 ευρώ),
στα Επίκαιρα των εκδ. ΔιΒάνη (84.000 ευρώ),
στο euro2day (83.750 ευρώ),
στο «Ε» TV (79.410 ευρώ),
στη zougla.gr (76.750 ευρώ),
στο Ποντίκι (73.500 ευρώ)

Ο Δημήτρης Τρίμης σε άρθρο του την περασμένη Τετάρτη για την Εφημερίδα των Συντακτών σχολιάζει: «Εντύπωση προκαλούν τα μεγάλα ποσά σε άγνωστα Μέσα της περιφέρειας και σε μεμονωμένους γνωστούς δημοσιογράφους για την παροχή αγνώστων διαφημιστικών υπηρεσιών. Η Εφημερίδα των Συντακτών, μάλλον ριγμένη φαίνεται και αυτή τη φορά στην κατανομή της διαφήμισης με βάση τις κυκλοφορίες της και την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της  efsyn.gr. Έλαβε διαφήμιση της Τράπεζας Πειραιά αξίας 53.000 ευρώ. Οι συλλογισμοί και τα συμπεράσματα δικά σας.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger