Η απαγόρευση της συμμετοχής των γυναικών στον δημόσιο βίο σε όλες τις αρχαίες κοινωνίες - «διάταγμα» των θρησκευτικών μυθολογιών - υιοθετήθηκε και από τον χριστιανισμό. Η υποταγή των γυναικών εντάχθηκε στους εκκλησιαστικούς κανονισμούς.
Η μυθική δημιουργία της Εύας από την πλευρά τα του Αδάμ θεμελίωσε την αιώνια εξάρτηση. Η δημιουργία των γυναικών αποτελούσε για τη χριστιανική μυθολογία ένα δευτερεύουσας σημασίας γεγονός σύμβολο της «κατωτερότητας» και της «υποταγής» του θηλυκού στους άντρες!
Γεννημένη η γυναίκα «από ένα κόκκαλο, εξάρτημα του Αδάμ», γράφει ο Bossuet δεν αποτελεί εικόνα του θεού. Δημιουργήθηκε για αιώνια υποδούλωση στο γένος των αρρένων.
Ακολουθώντας ο χριστιανισμός την παράδοση της Π. Διαθήκης, περιορίζει την γυναίκα στον ρόλο της αναπαραγωγής και προσφοράς ηδονών.
Ο Απόστολος Παύλος καλλιέργησε με τα κείμενα την υποδούλωση. Ή γυναίκα, γράφει, αποτελεί σώμα τού άνδρα, του αρχηγού στον οποίο οφείλει να υποτάσσεται!
Ο άνδρας θεωρείται «εικόνα θεού», ως σώμα και ψυχή. Η γυναίκα, αντιθέτως, στερείται λογικής εξαιτίας του φύλου της! Η «κατωτερότητα» της επομένως είναι λογική. Το μόνο που της ανήκει είναι η τεκνοποιία.
Κατά τον Θωμά Ακουΐνο, η γυναίκα δημιουργήθηκε κατώτερη από τον άνδρα και επομένως πρέπει να παραδέχεται την υποταγή στον ανδρικό κόσμο. Και είναι ανίκανη να πράξει αυτά που μόνο ο άντρας είναι ικανός να πραγματοποιήσει!
Οι χριστιανοί θεολόγοι υποστηρίζουν ότι η υποταγή των γυναικών αποτελεί συνέπεια της δημιουργίας του ανθρώπου. Απαγορεύεται να διδάσκονται οι γυναίκες. Εμφανίζεται μάλιστα η γυναίκα ως ενδιάμεσο μεταξύ του ανδρός και τού διαβόλου! Η γυναίκα αποτελεί μόνο τον δέκτη τού ανδρικού σπέρματος!
Ακόμη και αχρείοι αυτοκράτορες και διάφοροι παράγοντες της εξουσίας διακηρύσσουν των υποταγή των γυναικών. Ο Ναπολέων λ.χ. έγραφε στις αναμνήσεις του από την Αγία Ελένη: «Η γυναίκα δόθηκε στον άνδρα για την παραγωγή παιδιών. Αποτελεί ιδιοκτησία, όπως τα φρουτόδεντρα των κήπων»!
Κατά τη χριστιανική παράδοση - ορθόδοξη και καθολική - ο κλήρος αποτελεί ιερή εξουσία. Αυτή η εξουσία είναι σύμβολο της ανδρικής υπεροχής και σημαίνει ταύτιση του ιερέως με τον Χριστό!
Ο πάπας Παύλος ΣΤ το 1975 δήλωσε ότι ή Εκκλησία «υποστήριζε πάντοτε εξαίρεση των γυναικών από τον κλήρο». Αποτελεί εντολή τού θεού στην Εκκλησία.
Η κινεζική θρησκευτική μυθολογία ξεχωρίζει τα δύο φύλα. Ο άνδρας, το «γιάνγκ» προέρχεται από την ημέρα, από το φως η γυναίκα, το «γίν», ελαστικό και υποτακτικό, προέρχεται από το σκοτάδι της νύχτας!
Ή υποδούλωση των γυναικών διακηρύσσεται και στην Καινή Διαθήκη. Πρέπει να καλύπτει πάντοτε την κεφαλή της όταν προσεύχεται. "Αν δεν καλύπτει την κεφαλή της πρέπει να ξυρίζει τα μαλλιά της. Ο άνδρας, αντιθέτως, δεν πρέπει να καλύπτει την κεφαλή του επειδή «είναι η εικόνα και η δόξα τού θεού»! Επειδή ο άνδρας δεν προέρχεται από τη γυναίκα αλλά η γυναίκα από τον άνδρα!
Οι γυναίκες πρέπει να είναι σιωπηλές στον ναό επειδή δεν συγχωρείται να μιλούν. Πρέπει να υποτάσσονται, όπως επιβάλλει ο νόμος. "Αν επιθυμούν να πληροφορηθούν κάτι να ερωτούν στην κατοικία τους τον σύζυγο! Είναι αισχρό για τις γυναίκες να μιλούν στην εκκλησία!
Ο πάπας Πίος Β' αποκαλούσε τη γυναίκα... διάβολο!
Το 1980 ο επίσκοπος του Regensburg - Βαυαρία της Γερμανίας - ισχυρίζεται ότι υπάρχει συσχετισμός της γυναίκας με το... ζώο! Και προσθέτει ότι ο ερωτισμός οδηγεί στην αποκτήνωση. Αυτός ο επίσκοπος δεν αναφέρεται διόλου στους νεκρούς τού πολέμου. Για τους επισκόπους ο πόλεμος είναι ιερός!
Ακόμη και ο Λούθηρος υποτιμά την γυναίκα παρ' όλο που κατάργησε την αγαμία των ιερέων!
Κατά τούς τελευταίους αιώνες πολλοί διανοούμενοι υποστηρίζουν ότι τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης αποτελούν έναν από τους μύθους της οικουμένης. Αποδείχθηκαν όμως πειστικά για τη πλειοψηφία των «πιστών».
Τα ευαγγέλια αναφέρονται στα «πάθη τού Χρίστου» και εντάσσονται στις θρησκευτικές μυθολογίες της υφηλίου.
Πηγή των κειμένων των Ευαγγελίων και των επιστολών είναι η Π. Διαθήκη.
Απόσπασμα από το βιβλίο του Κυριάκου Σιμόπουλου "Μυθοπλασία όλες οι θρησκείες της Οικουμένης". Παραλείψαμε την βιβλιογραφία που παραθέτει ο συγγραφέας
Η μυθική δημιουργία της Εύας από την πλευρά τα του Αδάμ θεμελίωσε την αιώνια εξάρτηση. Η δημιουργία των γυναικών αποτελούσε για τη χριστιανική μυθολογία ένα δευτερεύουσας σημασίας γεγονός σύμβολο της «κατωτερότητας» και της «υποταγής» του θηλυκού στους άντρες!
Γεννημένη η γυναίκα «από ένα κόκκαλο, εξάρτημα του Αδάμ», γράφει ο Bossuet δεν αποτελεί εικόνα του θεού. Δημιουργήθηκε για αιώνια υποδούλωση στο γένος των αρρένων.
Ακολουθώντας ο χριστιανισμός την παράδοση της Π. Διαθήκης, περιορίζει την γυναίκα στον ρόλο της αναπαραγωγής και προσφοράς ηδονών.
Ο Απόστολος Παύλος καλλιέργησε με τα κείμενα την υποδούλωση. Ή γυναίκα, γράφει, αποτελεί σώμα τού άνδρα, του αρχηγού στον οποίο οφείλει να υποτάσσεται!
Ο άνδρας θεωρείται «εικόνα θεού», ως σώμα και ψυχή. Η γυναίκα, αντιθέτως, στερείται λογικής εξαιτίας του φύλου της! Η «κατωτερότητα» της επομένως είναι λογική. Το μόνο που της ανήκει είναι η τεκνοποιία.
Κατά τον Θωμά Ακουΐνο, η γυναίκα δημιουργήθηκε κατώτερη από τον άνδρα και επομένως πρέπει να παραδέχεται την υποταγή στον ανδρικό κόσμο. Και είναι ανίκανη να πράξει αυτά που μόνο ο άντρας είναι ικανός να πραγματοποιήσει!
Οι χριστιανοί θεολόγοι υποστηρίζουν ότι η υποταγή των γυναικών αποτελεί συνέπεια της δημιουργίας του ανθρώπου. Απαγορεύεται να διδάσκονται οι γυναίκες. Εμφανίζεται μάλιστα η γυναίκα ως ενδιάμεσο μεταξύ του ανδρός και τού διαβόλου! Η γυναίκα αποτελεί μόνο τον δέκτη τού ανδρικού σπέρματος!
Ακόμη και αχρείοι αυτοκράτορες και διάφοροι παράγοντες της εξουσίας διακηρύσσουν των υποταγή των γυναικών. Ο Ναπολέων λ.χ. έγραφε στις αναμνήσεις του από την Αγία Ελένη: «Η γυναίκα δόθηκε στον άνδρα για την παραγωγή παιδιών. Αποτελεί ιδιοκτησία, όπως τα φρουτόδεντρα των κήπων»!
Κατά τη χριστιανική παράδοση - ορθόδοξη και καθολική - ο κλήρος αποτελεί ιερή εξουσία. Αυτή η εξουσία είναι σύμβολο της ανδρικής υπεροχής και σημαίνει ταύτιση του ιερέως με τον Χριστό!
Ο πάπας Παύλος ΣΤ το 1975 δήλωσε ότι ή Εκκλησία «υποστήριζε πάντοτε εξαίρεση των γυναικών από τον κλήρο». Αποτελεί εντολή τού θεού στην Εκκλησία.
Η κινεζική θρησκευτική μυθολογία ξεχωρίζει τα δύο φύλα. Ο άνδρας, το «γιάνγκ» προέρχεται από την ημέρα, από το φως η γυναίκα, το «γίν», ελαστικό και υποτακτικό, προέρχεται από το σκοτάδι της νύχτας!
Ή υποδούλωση των γυναικών διακηρύσσεται και στην Καινή Διαθήκη. Πρέπει να καλύπτει πάντοτε την κεφαλή της όταν προσεύχεται. "Αν δεν καλύπτει την κεφαλή της πρέπει να ξυρίζει τα μαλλιά της. Ο άνδρας, αντιθέτως, δεν πρέπει να καλύπτει την κεφαλή του επειδή «είναι η εικόνα και η δόξα τού θεού»! Επειδή ο άνδρας δεν προέρχεται από τη γυναίκα αλλά η γυναίκα από τον άνδρα!
Οι γυναίκες πρέπει να είναι σιωπηλές στον ναό επειδή δεν συγχωρείται να μιλούν. Πρέπει να υποτάσσονται, όπως επιβάλλει ο νόμος. "Αν επιθυμούν να πληροφορηθούν κάτι να ερωτούν στην κατοικία τους τον σύζυγο! Είναι αισχρό για τις γυναίκες να μιλούν στην εκκλησία!
Ο πάπας Πίος Β' αποκαλούσε τη γυναίκα... διάβολο!
Το 1980 ο επίσκοπος του Regensburg - Βαυαρία της Γερμανίας - ισχυρίζεται ότι υπάρχει συσχετισμός της γυναίκας με το... ζώο! Και προσθέτει ότι ο ερωτισμός οδηγεί στην αποκτήνωση. Αυτός ο επίσκοπος δεν αναφέρεται διόλου στους νεκρούς τού πολέμου. Για τους επισκόπους ο πόλεμος είναι ιερός!
Ακόμη και ο Λούθηρος υποτιμά την γυναίκα παρ' όλο που κατάργησε την αγαμία των ιερέων!
Κατά τούς τελευταίους αιώνες πολλοί διανοούμενοι υποστηρίζουν ότι τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης αποτελούν έναν από τους μύθους της οικουμένης. Αποδείχθηκαν όμως πειστικά για τη πλειοψηφία των «πιστών».
Τα ευαγγέλια αναφέρονται στα «πάθη τού Χρίστου» και εντάσσονται στις θρησκευτικές μυθολογίες της υφηλίου.
Πηγή των κειμένων των Ευαγγελίων και των επιστολών είναι η Π. Διαθήκη.
Απόσπασμα από το βιβλίο του Κυριάκου Σιμόπουλου "Μυθοπλασία όλες οι θρησκείες της Οικουμένης". Παραλείψαμε την βιβλιογραφία που παραθέτει ο συγγραφέας
Δημοσίευση σχολίου