Home » , , » Μια συγκλονιστική συνέντευξη του 17χρονου παραστάτη από το Μπαγκλαντές, γροθιά στο στομάχι του κάθε ρατσιστή.

Μια συγκλονιστική συνέντευξη του 17χρονου παραστάτη από το Μπαγκλαντές, γροθιά στο στομάχι του κάθε ρατσιστή.

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019 | 10:30 μ.μ.

H παρακάτω αληθινή συγκλονιστική αλλά και παράλληλα πολύ συγκινητική ιστορία, θα επιθυμούσαμε να την διάβαζαν οι "ελληναράδες" και πιθανόν ίσως αναθεωρούσαν κάποιες ρατσιστικές, μισάνθρωπες στην κυριολεξία απόψεις που έχουν.

Αναφέρεται στην πορεία ενός 13χρονου παιδιού απ' το Μπαγκλαντές που βιώνοντας απίστευτες περιπέτειες και κακουχίες έφτασε στην Ελλάδα διασχίζοντας Ινδία, Πακιστάν και Ιράν. Προσπάθησε σκληρά και σε χρόνο ρεκόρ έμαθε την γλώσσα μας και τα πήγε τόσο καλά στα μαθήματά του, ώστε στην πρόσφατη παρέλαση της 28ης Οκτώβρη να είναι παραστάτης και να σταθεί δίπλα στην ελληνική σημαία.

Σήμερα ο 17χρονος πλέον Χασανού Ζαμάν, διηγείται τα βιώματά του στην δημοσιογράφο  Ρομίνα Ξύδα, στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα" και συγκλονίζει.
Ολα ξεκίνησαν μας λέει, όταν παιδάκι στα δεκατρία του χρόνια τον καλεί ο πατέρας του και του λέει: "Αγόρι µου, πρέπει να φύγεις από δω. Εχω κανονίσει µε κάποιους ανθρώπους να πας στην Ευρώπη, μόνο εκεί θα είσαι ασφαλής. Η οικογένειά μας έχει ορισμένα πολιτικά θέματα, αν μείνουμε εδώ, θα μας σκοτώσουν όλους. Φύγε για να σωθείς". 
Και συνεχίζει: "Οι γονείς μου δεν μπορούσαν να έρθουν μαζί μου, ο αδελφός μου είχε μείνει παράλυτος από κάποιο ατύχημα, από εκείνη τη στιγμή μέχρι και σήμερα αλλάζουν κάθε λίγο και λιγάκι τόπο διαμονής, ζώντας σαν κυνηγημένοι μέσα στην ίδια τους τη χώρα. 
Δέκα ημέρες μετά από εκείνο το πρωινό έφυγα έχοντας στις αποσκευές μου κάποια ζεστά ρούχα και ελάχιστα χρήματα. Δεν ήξερα αν θα τα καταφέρω, ωστόσο όταν έχεις απέναντί σου την όψη του θανάτου, κάθε ενδοιασμός είναι περιττός…".

Διαβάστε όλη την συγκλονιστική συνέντευξη
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger