Υπάρχει θεός;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 28 Μαΐου 2020 | 4:29 μ.μ.

Παραθέτουμε ασχολίαστο ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που πήραμε από αναγνώστρια μου:

"Μου προκάλεσε τέτοιες ενοχές και τόσο μεγάλο ψυχοπλάκωμα αυτή η φωτογραφία ...

Ισως γιατί πρόσφατα έγινα μητέρα και μου δημιουργήθηκαν τέτοιες συνειρμικές σκέψεις που το κλάμα μου προήλθε ασυναίσθητα.

Γίνεται μια διαδικτιακή καμπάνια στο Avaaz ώστε να συγκεντρωθούν χρήματα για μανούλες και μικρά παιδάκια που πεινάνε .... κι εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω...

Το κείμενο που υπάρχει μαζί με την φώτο γράφει: «Στην Ινδία, μια πεινασμένη μητέρα με το μωρό στην αγκαλιά της ξεσπά σε κλάματα περιμένοντας στην ουρά για ένα πιάτο φαΐ. Προτού καλά-καλά έρθει η σειρά της, συνειδητοποιεί ότι δεν έχει μείνει ούτε ψίχουλο.

Τώρα τα Ηνωμένα Έθνη προειδοποιούν ότι ο κόσμος βρίσκεται στα πρόθυρα πείνας «βιβλικών διαστάσεων». 250 ΕΚΑΤ. άνθρωποι, όπως αυτή η μητέρα, κινδυνεύουν με λιμοκτονία!

Η πείνα ίσως αναδειχθεί ο μεγαλύτερος δολοφόνος σ’ αυτήν την πανδημία, χειρότερη κι απ' τον ίδιο τον ιό. Οικογένειες ανά τον κόσμο δεν έχουν να ταΐσουν τα παιδιά τους -- όχι μόνο στις φτωχότερες χώρες, αλλά και σε μέρη όπως η Νότια Αφρική, η Ινδία και η Βραζιλία!»

Υπάρχει θεός;".
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

28 Μαΐου 2020 στις 11:37 μ.μ.

Και φυσικα και λογικα Ο Χ Ι. -

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger