Αρπαχτή

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2020 | 4:40 μ.μ.

Πηγή: Σπύρος Δαπέργολας - f/b

52.000 Ευρώ έδωσαν για τα νέα λογότυπα της κρατικής τηλεόρασης. Μία νέα ΜΕΘ συν 17.000.

Να μιλήσω σαν γραφίστας που είμαι στον χώρο 20 χρόνια.
Εγώ αυτό το λογότυπο, ημικόπια του λογότυπου της Ιταλικής RAI θα το έκανα δώρο στον πελάτη αν είχα αναλάβει την μακέτα του φυλλαδίου και την εκτύπωση.

Λογότυπο, μακέτα και προμήθεια εκτύπωσης, για κάτι τέτοιο θα έβγαζα κέρδος κάνα 200άρι, άντε 300 αν έκοβα τον πελάτη ότι το σηκώνει.

Αν μου κάθονταν κάνας φασίστας και την είχα δει αρπαχτή και χέστηκα αν θα ξαναδώ την πιτσαρία, θα έφτανα 500. Παραπάνω θα ντρεπόμουνα.

Σε χρόνο αυτό το λογότυπο θα μου έπαιρνε 2-3 ώρες (να κάνω και τις εκδοχές της κατοχύρωσης), μια μερούλα το φυλλάδιο και κάποιο τρέξιμο τυπογραφείο. 

Είναι φανερό ότι δεν έχω ιδέα από οικονομία. Εχω όμως πολλές ιδέες για κλωτσιές.

(για να είμαι τίμιος αυτές οι τιμές είναι για μαύρα. Με τιμολόγια βάλτε ένα 30% πάνω)

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger