Τσ, τσ, τσ, τι πράγματα είναι αυτά; Μα γιατί δε σέβεστε την ατομική ιδιοκτησία του εργολάβου και τα διόδια που έχει επιβάλλει βάση αυτής; Τι και αν ο κόσμος ψομολυσσάει; Ο εργολάβος "πρέπει" να εισπράξει τα κέρδη του εις βάρος μας. Είναι σα να αγοράζεις ένα ωραίο τετραγωνάκι στη μονόπολυ, να χτίζεις σπίτια και ξενοδοχείο, και μετά οι υπόλοιποι παίχτες να μην πληρώνουν διότι "δε θέλουν να χρεοκοπήσουν". ΑΙΣΧΟΣ!
Και γιατί να μη χρεοκοπήσουν δηλαδή; Ας ψοφήσουν εν ανάγκη! Αρκεί ο εργολάβος να βγάλει λεφτά
Και γιατί να μη χρεοκοπήσουν δηλαδή; Ας ψοφήσουν εν ανάγκη! Αρκεί ο εργολάβος να βγάλει λεφτά
Σε παλιότερα άρθρα μας έχουμε μιλήσει για το θέμα των ΣΔΙΤ - πχ σε αυτό εδώ το άρθρο αναφέραμε ένα ρεπορτάζ του "Ελεύθερου Τύπου" από το Δεκέμβρη του 2008, που ανέφερε ότι:
Σε κλοιό διοδίων μπαίνει ολόκληρη η χώρα μέσα στην επόμενη τριετία. Κατά μήκος του δικτύου των συνολικά 2.186 χιλιομέτρων υφιστάμενων και νέων αυτοκινητοδρόμων, που έχουν παραδοθεί με συμβάσεις παραχώρησης σε εγχώριες και εργολαβικές κοινοπραξίες, υπολογίζεται να αναπτυχθούν έως και 500 σταθμοί διοδίων, σε μεταξύ τους απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων. Σχηματίζεται σταδιακά ένας πελώριος εισπρακτικός ιστός για τους οδηγούς που θα διανύουν τις διαδρομές του βασικού δικτύου αλλά και θα κάνουν απλές επαρχιακές μετακινήσεις, με δυσβάστακτες επιπτώσεις στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες.
Παράλληλα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η σταδιακή αύξηση των τιμών των διοδίων, αρχής γενομένης από τον περασμένο Σεπτέμβριο που επιβλήθηκε η πρώτη αύξηση των ιδιωτών επενδυτών στις τιμές των διοδίων κατά 40%. Αυτή η πορεία θα οδηγήσει έως το 2011-12, που θα ολοκληρωθούν τα υπό κατασκευή οδικά έργα, σε εκτίναξη των αρχικών τιμών έως 300%.
Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώνουν διόδια
Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων. Επιπλέον, σχεδόν καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν, καταγγέλλοντας, παράλληλα, τις συμβάσεις παραχώρησης που έχει συνάψει το κράτος με τις εταιρείες εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου. «Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση. Στο μεταξύ, οι κοινοπραξίες διοδίων έλαβαν την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προκειμένου να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια. Οι κοινοπραξίες θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής και οι οδηγοί θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν έως και το 20πλάσιο του αντιτίμου. |
Η "Ελευθεροτυπία" προχωρά ακόμα περισσότερο, καθώς αναφέρει σχέδιο για περαιτέρω χτύπημα των οδηγών που δε δείχνουν το "δέοντα σεβασμό" στην ατομική ιδιοκτησία του εργολάβου και τα διόδια που επιβάλλει:
Stop στα διόδια
ΠΑΝΙΚΟ έχει προκαλέσει στην κυβέρνηση η διάσταση που έχει λάβει το κίνημα «Stop στα διόδια» και η απόφαση όσων συμμετέχουν σ' αυτό να προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από την Κυριακή, ανοίγοντας όλες τις μπάρες στις 3 μ.μ. ώστε να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί. ΤΙ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΝ οι φωστήρες του υπουργείου Υποδομών για όσους δεν πληρώνουν; Με ρύθμιση, που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσια έσοδα. Μάλιστα, σε όσους αρνούνται να πληρώσουν, θα επιβάλλεται πρόστιμο που θα εισπράττεται από την Εφορία! ΤΩΡΑ πώς είναι δημόσιο το έσοδο όταν πηγαίνει στους εργολάβους των κατασκευαστικών εταιρειών, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. |
Παγίδες για τους μπαρόπληκτους
«Παγίδες» στους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια ετοιμάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών, καθώς το κίνημα «STOP στα διόδια» παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις. Το υπουργείο δέχεται τις έντονες πιέσεις των κατασκευαστών των αυτοκινητόδρομων, που σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνουν έγγραφα διεκδικώντας διαφυγόντα κέρδη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, ωστόσο οι εργολάβοι υποστηρίζουν ότι οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 10-20% και οχυρώνονται πίσω από τις τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια κατασκευής για να απαιτούν αποζημιώσεις. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα. Απειλές εργολάβων Σε αυτό το τοπίο δεν αποκλείεται η καταγγελία ή ακύρωση ορισμένων συμβάσεων παραχώρησης και η συνέχιση των αυτοκινητόδρομων με τη μορφή δημόσιων έργων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ε». Το υπουργείο ετοιμάζεται για ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μελετά τρόπους για την είσπραξη των διοδίων, από τα οποία θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των έργων. Σύμφωνα με πληροφορίες, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή. Αυξήσεις 7% Χθες, μετά την Κορίνθου-Τρίπολης και το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της Αθηνών-Λαμίας, στο χορό των αυξήσεων μπήκε και η Αθηνών-Πατρών, παρά το γεγονός ότι το τμήμα από την Κόρινθο ώς το Ρίο είναι εργοτάξιο και σε πολλά σημεία υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η προαναγγελία προβλέπει αυξήσεις τιμών που αγγίζουν το 7%, οι οποίες όμως θα τεθούν σε ισχύ μέσα στον Ιανουάριο. Τα νέα τιμολόγια είναι κοινά για όλους τους σταθμούς διοδίων: Ελευσίνας και Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα, Ρίου και Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς και τους πλευρικούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων. Προς το παρόν δεν υπάρχει ένδειξη για αυξήσεις διοδίων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας. Η προαναγγελία επιβάλλεται από τη σύμβαση και αρμόδιοι στο υπουργείο Υποδομών διευκρίνισαν χθες στην «Ε» ότι τα νέα τιμολόγια για το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια ισχύουν από τις 2 Ιανουαρίου 2011 και υποστηρίζουν ότι είχαν δημοσιοποιηθεί στο κοινό με καταχωρίσεις στις εφημερίδες «Εστία» και «Νίκη», δύο έντυπα με χαμηλή κυκλοφορία. |
Κατάληψη των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα
Οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα. Οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου. Να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί όλους τους πολίτες και τους φορείς της Πελοποννήσου την Κυριακή 9 Ιανουαρίου στις 3 το μεσημέρι, η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια. |
«Φιλόδοξος» ο αναπτυξιακός προχωρούν οι ΣΔΙΤ
«Φιλόδοξο» χαρακτήρισε το νέο αναπτυξιακό νόμο ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχ. Χρυσοχοϊδης κατά τη δεύτερη μέρα συζήτησης του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, το οποίο την επόμενη εβδομάδα θα περάσει από τη διαδικασία της δεύτερης ανάγνωσης. Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υφυπουργός Τ. Ρήγας ανακοίνωσε ότι το υπουργείο προχωρά στην υλοποίηση των πρώτων ΣΔΙΤ, αρχικά με ένα πρόγραμμα διαχείρισης απορριμμάτων στη Δυτ. Μακεδονία και στη συνέχεια μέχρι τον Μάρτιο με κατασκευή πυροσβεστικών σταθμών και νέων σχολείων. (βέβαια, όπως έχουμε δει, εδώ και χρόνια όλα με ΣΔΙΤ χτίζονται, οπότε μάλλον εννοεί τα "πρώτα" ΣΔΙΤ του νέου κύκλου επενδύσεων) |
Κινητοποίηση πολιτών κατά της αύξησης των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ
«Λογικότατη» η αύξηση λέει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.
Να μπει «φρένο» στις προγραμματισμένες αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ, που -όπως υποστηρίζουν- φτάνουν ακόμη και στο 180%, διεκδικούν οι επιτροπές «Ακρίβεια Stop» Θεσσαλονίκης και ομάδες κατοίκων, που διοργανώνουν σήμερα, στις 5 το απόγευμα, πρωτότυπη εκδήλωση διαμαρτυρίας στον τερματικό σταθμό αστικών λεωφορείων στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Οι πολίτες σχεδιάζουν να επιβιβαστούν μαζικά -χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο- σε ένα ή δύο αστικά λεωφορεία, που διασχίζουν την πόλη από τα δυτικά στα ανατολικά και να τα «ντύσουν» με πανό που θα γράφει: «ΟΑΣΘ: Η ληστεία του χειμώνα. Αυξήσεις έως 180%. Πάρτε πίσω το χαράτσι». |
Κλιμάκωση ή εκφυλισμός;
Η κυβέρνηση και οι χαρτογιακάδες του ΔΝΤ έχουν δείξει τα δόντια τους. Ο στόχος τους είναι πλέον γνωστός σε όλους. Θέλουν να γονατίσουν τους εργαζόμενους, να τους μετατρέψουν σε «Κινέζους» που θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί. Την ίδια στιγμή οι τραπεζίτες, οι βιομήχανοι, μαζί με τους ντόπιους και ξένους τοκογλύφους, που κονομάνε από τα χρέη των κρατών, θα θησαυρίζουν. Ολοι το ξέρουμε ότι μας είπαν ψέματα ♦Μας είπαν ότι δεν κάνουν απολύσεις στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ. Με τη δεύτερη επικαιροποίηση του Μνημονίου αποφάσισαν να μειώσουν τις θέσεις εργασίας στο δημόσιο τομέα, ακόμα περισσότερο από τον κανόνα μιας πρόσληψης ανά πέντε συνταξιοδοτήσεις. Ξέρετε πόσα λεφτά λένε ότι θα γλυτώσουν έτσι; 600 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο. Δηλαδή τους μισθούς πάνω από 20.000 εργαζομένων. Πώς θα γίνει αυτό αν όχι με απολύσεις, όχι μόνο συμβασιούχων αλλά και εργαζομένων αορίστου χρόνου; ♦Μας λένε ότι θα πληρώσουν όλοι για να βγει η χώρα από την κρίση. Την ίδια στιγμή αναβάλλουν για το 2013 το φόρο που λέγανε ότι θα βάλουν στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Αυτόν το είχανε ψηφίσει από τον περασμένο Μάη, το ανέβαλαν μια φορά, το αναβάλλουν ξανά τώρα, μέχρι να τον καταργήσουν. Βλέπετε οι καναλάρχες είναι φτωχοί ενώ εμείς είμαστε οι πλούσιοι! Σ’ αυτούς μπορούν να αναβάλλουν τους φόρους, που κάποια στιγμή έβαλαν για ξεκάρφωμα, ενώ σ’ εμάς ποτέ! ♦ Καταργήσανε την ασφάλιση και ετοιμάζονται για νέες ανατροπές στο ασφαλιστικό μέσα στο 2011, γιατί το σύστημα λένε ότι δεν βγαίνει. Αφού για δεκαετίες ληστέψανε τα αποθεματικά των Ταμείων, τώρα μας λένε ότι δεν υπάρχουν λεφτά. Κι όμως, την ίδια στιγμή ανακοινώνουν ότι θα χαρίσουν στους καπιταλιστές το 25% των ασφαλιστικών εισφορών που θα έπρεπε να πληρώνουν στα Ταμεία! ♦Για τους φτωχούς λεφτά δεν υπάρχουν, για τους πλούσιους φτάνουν και περισσεύουν! Το Μνημόνιο μοιάζει με πεινασμένο τέρας που δεν χορταίνει ποτέ. Πρώτα μιλούσαν για 30 δισ. περικοπές μέχρι το 2013. Τώρα το νέο Μνημόνιο μιλά για πρόσθετα μέτρα ύψους 17 δισ. ευρώ μέχρι το 2014. Δηλαδή, το αρχικό πακέτο γίνεται μιάμιση φορά μεγαλύτερο. Κι αυτά τα μέτρα είναι μόνο μέχρι το 2014. Φανταστείτε τι μας περιμένει, αφού τα μέτρα θα συνεχιστούν και μετά το 2020, λόγω… επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής των τοκογλυφικών δανείων! Ποιος θα τα πληρώσει όλ’ αυτά; Εμείς, φυσικά, αν μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Τι κάνουμε; Το ερώτημα είναι τι κάνουμε. Η κυβέρνηση προσπαθεί να απομονώσει κάθε εργατική αντίσταση. Στο πλάι της έχει τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, που οργανώνουν μια τεράστια εκστρατεία λάσπης ενάντια στους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ. Η θεωρία των «ρετιρέ» αναβιώνει και πάλι. Χθές ήταν οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ, σήμερα οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ και την ΕΘΕΛ, αύριο θα είναι οι τραπεζοϋπάλληλοι, μεθαύριο οι ΔΕΗτζήδες και θ’ ακολουθήσουν κι άλλοι. Από δίπλα οι πάντα πιστοί και «υπεύθυνοι» γραφειοκράτες συνδικαλιστές που θέλουν να «οργανώσουν» έναν «αγώνα» για την τιμή των όπλων, έναν «αγώνα» που δεν θα ξεφεύγει από τα ασφυκτικά πλαίσια της αστικής νομιμότητας, των περιπάτων έξω από τη Βουλή, των σκόρπιων και ασυντόνιστων απεργιών και στάσεων εργασίας, χωρίς κανένα σχέδιο, καμία κλιμάκωση. Μέχρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο και μετά… τα κεφάλια μέσα. Οταν όμως ο αντίπαλος σε σημαδεύει με το πιστόλι στον κρόταφο και σε εκβιάζει για να σου στερήσει το δικαίωμα στη ζωή, δεν αρκεί να ρίχνεις μερικές εκτονωτικές ντουφεκιές στον αέρα. Ηρθε η ώρα να γυρίσουμε το πιστόλι και να τους σημαδέψουμε εμείς. Διαφορετικά να περιμένουμε τον επόμενο εκβιασμό που θα μας κάνουν, για να χάσουμε κι άλλα δικαιώματα, σ’ αυτόν τον ασταμάτητο κατήφορο κινεζοποίησης της εργαζόμενης κοινωνίας. Την τακτική της κυβέρνησης την ξέρουμε. Περιμένει, ετοιμάζεται, καταθέτει ένα νομοσχέδιο και το ψηφίζει εκβιαστικά μέσα σε λίγες μέρες. Επομένως, το να περιμένεις πότε θα κατατεθεί ένα νομοσχέδιο για ν’ αγωνιστείς, είναι ταξική αυτοκτονία. Μήπως δεν ξέρουμε τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες; Κινεζοποίηση των εργαζόμενων και τσουχτερό χαράτσι στα εισιτήρια. Να λοιπόν το έδαφος για να αναπτυχθεί η πιο πλατιά ενότητα ανάμεσα στους εργαζόμενους, που θέλουν να κρατήσουν τις όποιες κατακτήσεις τους, και όλο το λαό, που θέλει φτηνές, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Οπως είχε γίνει και το 1992, που ο αγώνας των εργαζόμενων της τότε ΕΑΣ απέκτησε παλλαϊκό χαρακτήρα. Χρειάζεται, λοιπόν, αγώνας διαρκείας από τώρα, γιατί όταν θα κατατεθεί το νομοσχέδιο θα είναι αργά. Χρειάζονται μαχητικές κινητοποιήσεις, που θα κάνουν την κυβέρνηση και το σύστημα να πονέσουν και όχι απλές διαμαρτυρίες, στις οποίες η κυβέρνηση δεν δίνει καμιά σημασία . Λένε ότι θα κάνουν επιστράτευση αν γίνουν μαχητικότερες οι απεργίες. Ηδη την στάση εργασίας στο ΜΕΤΡΟ την έκριναν «παράνομη και καταχρηστική»! Ομως ας σκεφτούμε: Πότε οι εργαζόμενοι κέρδισαν κάτι, όταν δεν πήγαν κόντρα στη «νομιμότητα» της εξουσίας του κεφαλαίου και δεν προέταξαν την νομιμότητα του αγώνα τους; Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη ή οι αποφάσεις των δικαστηρίων; Αν είναι το πρώτο, τότε δεν θα πρέπει να φοβίζει η επιστράτευση. Γιατί κι εκεί υπάρχει απάντηση, αν ο κόσμος είναι αποφασισμένος να την αρνηθεί μαζικά. Τι θα κάνουν; Θα γεμίσουν τις φυλακές; Ας το τολμήσουν! Θα ξεσηκώσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο εναντίον τους. Αλλωστε, τίποτα δεν κερδήθηκε χωρίς συγκρούσεις. Δεν επιδιώκουμε τη σύγκρουση για τη σύγκρουση. Oμως αν δεν σπάσεις αβγά, ομελέτα δεν φτιάχνεις. Αυτό δείχνει και η Ιστορία. Αν πριν δυο περίπου δεκαετίες οι εργαζόμενοι της ΕΑΣ δεν βγαίνανε μαχητικά στους δρόμους, τώρα στις συγκοινωνίες θα αλώνιζαν οι ιδιώτες. Εκείνος ο αγώνας είχε απ’ όλα: απεργία διαρκείας, καταλήψεις αμαξοστασίων, συγκρούσεις στους δρόμους, συγκρούσεις με τους «νοικοκυραίους», δίκες, ακόμα και προφυλακίσεις απεργών. Χωρίς αυτόν τον αγώνα, που κράτησε πάνω από ένα χρόνο, τα μπλε λεωφορεία θα είχαν μείνει στους ιδιώτες και δεν θ’ αναγκαζόταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να τα ξαναπεράσει στο κράτος το Δεκέμβρη του 1993. Ολ’ αυτά, όμως, δεν γίνονται με μια συνδικαλιστική γραφειοκρατία που σαν «υπεύθυνος κοινωνικός εταίρος» κάνει τα πάντα για να εκφυλίσει τους αγώνες. Χύνοντας το δηλητήριο της «συνυπευθυνότητας», κάποιοι φτάσανε στο σημείο σε συνέλευση των εργαζομένων της ΕΘΕΛ να κατακρίνουν ακόμα και τη δωρεάν μεταφορά των επιβατών, γιατί λέει «βάζουν μέσα τον Οργανισμό»! Ομως όλοι γνωρίζουν ότι οι αστικές συγκοινωνίες πάντα «μπαίνουν μέσα», γι’ αυτό και επιδοτούνται όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Μας μιλούν για τις επιδοτήσεις στην ΕΘΕΛ, τον ΗΛΠΑΠ, τον ΗΣΑΠ, δεν μιλούν ως για τις γενναίες κρατικές επιδοτήσεις στους ιδιώτες του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ. Μόνο με ανεξάρτητη ταξική οργάνωση, απεργιακές επιτροπές μέσα από τους ίδιους τους εργαζόμενους που θα δίνουν λόγο μόνο σ’ αυτούς, μπορεί να σπάσει το μαύρο μέτωπο του Μνημονίου. Θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα αν όλοι οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες (οδηγοί, τεχνικοί, διοικητικοί, σε ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΜΕΤΡΟ) συντόνιζαν τον αγώνα τους και ζητούσαν την συμπαράταξη της εργαζόμενης κοινωνίας για να ανατραπεί ο εργασιακός Μεσαίωνας που μας ετοιμάζουν, για φτηνά εισητήρια, για να πληρώσουν οι καπιταλιστές την κρίση που οι ίδιοι δημιούργησαν… Τότε τα αδιέξοδα που ζούμε καθημερινά, θα γίνονταν αδιέξοδα της κυβέρνησης και των τροϊκανών. Να ματώσουν αυτοί, όχι εμείς! Διαφορετικά ας περιμένουμε τα χειρότερα. |
Δημοσίευση σχολίου