Με πολύ ενδιαφέρουσα ύλη κυκλοφορεί το 6ο τεύχος του περιοδικού HOT DOC που εκδίδει ο δημοσιογράφος Κώστας Βαξεβάνης. Αργότερα σήμερα θα αναδημοσιεύσουμε το κύριο θέμα του περιοδικού που μας έκανε εντύπωση για την πληθώρα στοιχείων που παραθέτει, ενώ δεν διστάζει να κατονομάσει πρόσωπα και καταστάσεις.
Για το θέμα που αναφέραμε γράφει στην ιστοσελίδα του ο Κ. Βαξεβάνης:
Μια συγκλονιστική αποκάλυψη φιλοξενεί το HOT DOC που κυκλοφορεί. Ένα παρακρατικό σύστημα που χρηματίζεται από ισχυρούς οικονομικά παράγοντες, παρακολουθεί δημοσιογράφους και «ενοχλητικούς» πολίτες. Κομμάτι αυτού του παρακρατικού μηχανισμού είναι διάφορα blogs.
Όπως αποκαλύπτει το HOT DOC, στις 23 Μαίου, τρία bogs Fimotro, Nonews και Noname, με διαφορά μερικών λεπτών έκαναν την ίδια ανάρτηση που αναφερόταν στην επίσκεψη του δημοσιογράφου του REUTERS Στήβεν Γκρέι, για μία έρευνα που αφορούσε τις Τράπεζες. Ο Grey όπως και το HOT DOC είχαν αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές Τράπεζες δανειοδοτούσαν χωρίς πραγματικές εγγυήσεις offshore εταιρείες που ανήκαν σε μετόχους των Τραπεζών, σβήνοντας στη συνέχεια τα δάνεια.
Τα blogs λοιπόν δημοσίευσαν μια φωτογραφία του Γκρέι με τον δημοσιογράφο Τάσο Τέλλογλου κάνοντας απαξιωτικά σχόλια για έναν από τους πιο έγκυρους ερευνητές του REUTERS. Σύμφωνα με τα σχόλια αυτά ο Γκρέι είχε έρθει στην Ελλάδα για να χτυπήσει την ελληνική Οικονομία. Δημιουργούσαν δηλαδή μέσα σε μερικά λεπτά την εντύπωση ότι ο Γκρέι δεν έλεγε την αλήθεια αλλά χτυπόυσε την ελληνική Οικονομία. Χωρίς κανένα στοιχείο.
Το χειρότερτο όμως είναι άλλο. Τα blogs δημοσίευαν φωτογραφία των δημοσιογράφων λέγοντας πως ήταν απο κινητό τηλέφωνο αναγνώστη. Σήμερα αποκαλύπτεται πως ήταν φωτογραφία από παρακολούθηση των δημοσιογράφων που είχε παρθεί από μηχανισμό παρακολούθησης.
Πού βρήκαν τις φωτογραφίες από παρακολούθηση τα blogs; Πώς συντονίζονται για να αποπροσανατολίσουν από την αλήθεια και να εμφανίσουν ερευνητές δημοσιογράφους ότι δρουν με σκοπιμότητα; Ποιος τους πληρώνει για να κάνουν εκατοντάδες αναρτήσεις κάθε μέρα; Ποιός δηλαδή πληρώνει 10 τουλάχιστον ανθρώπους προσωπικό ενώ δεν έχουν διαφημιστικά έσοδα;
Για το θέμα που αναφέραμε γράφει στην ιστοσελίδα του ο Κ. Βαξεβάνης:
Μια συγκλονιστική αποκάλυψη φιλοξενεί το HOT DOC που κυκλοφορεί. Ένα παρακρατικό σύστημα που χρηματίζεται από ισχυρούς οικονομικά παράγοντες, παρακολουθεί δημοσιογράφους και «ενοχλητικούς» πολίτες. Κομμάτι αυτού του παρακρατικού μηχανισμού είναι διάφορα blogs.
Όπως αποκαλύπτει το HOT DOC, στις 23 Μαίου, τρία bogs Fimotro, Nonews και Noname, με διαφορά μερικών λεπτών έκαναν την ίδια ανάρτηση που αναφερόταν στην επίσκεψη του δημοσιογράφου του REUTERS Στήβεν Γκρέι, για μία έρευνα που αφορούσε τις Τράπεζες. Ο Grey όπως και το HOT DOC είχαν αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο ελληνικές Τράπεζες δανειοδοτούσαν χωρίς πραγματικές εγγυήσεις offshore εταιρείες που ανήκαν σε μετόχους των Τραπεζών, σβήνοντας στη συνέχεια τα δάνεια.
Τα blogs λοιπόν δημοσίευσαν μια φωτογραφία του Γκρέι με τον δημοσιογράφο Τάσο Τέλλογλου κάνοντας απαξιωτικά σχόλια για έναν από τους πιο έγκυρους ερευνητές του REUTERS. Σύμφωνα με τα σχόλια αυτά ο Γκρέι είχε έρθει στην Ελλάδα για να χτυπήσει την ελληνική Οικονομία. Δημιουργούσαν δηλαδή μέσα σε μερικά λεπτά την εντύπωση ότι ο Γκρέι δεν έλεγε την αλήθεια αλλά χτυπόυσε την ελληνική Οικονομία. Χωρίς κανένα στοιχείο.
Το χειρότερτο όμως είναι άλλο. Τα blogs δημοσίευαν φωτογραφία των δημοσιογράφων λέγοντας πως ήταν απο κινητό τηλέφωνο αναγνώστη. Σήμερα αποκαλύπτεται πως ήταν φωτογραφία από παρακολούθηση των δημοσιογράφων που είχε παρθεί από μηχανισμό παρακολούθησης.
Πού βρήκαν τις φωτογραφίες από παρακολούθηση τα blogs; Πώς συντονίζονται για να αποπροσανατολίσουν από την αλήθεια και να εμφανίσουν ερευνητές δημοσιογράφους ότι δρουν με σκοπιμότητα; Ποιος τους πληρώνει για να κάνουν εκατοντάδες αναρτήσεις κάθε μέρα; Ποιός δηλαδή πληρώνει 10 τουλάχιστον ανθρώπους προσωπικό ενώ δεν έχουν διαφημιστικά έσοδα;
+ σχόλια + 2 σχόλια
Η αλήθεια είναι ότι δεν γίνεται κάτι διαφορετικό από αυτό που γινόταν έτσι κι αλλιώς με τα ΜΜΕ (και πολλές εφημερίδες φυσικά, κάποιες από τις οποίες πραγματικά αναρωτιέσαι πως και γιατί υπάρχουν).
Γιατί να μην γίνεται το ίδιο και με τα μπλογκ, που τους έρχονται πιο φθηνά, όπως και να το δει κανείς.
Μα δεν είναι το ίδιο με τα ΜΜΕ εφημερίδες Τηλεόραση ραδιόφωνο. Εκεί γνωρίζουμε τα αφεντικά και αποκαλύπτεται εύκολα ο ρόλος τους στο διαδίκτυο είναι ανώνυμα . Μήπως πρέπει λοιπόν και στα blogs θα πρέπει να μαθαίνουμε ποια είναι τα αφεντικά;
Δημοσίευση σχολίου