Home » , » Ο Σταθάκης, ο Τσακαλώτος και το πλυντήριο των ΜΜΕ στον Μηταράκη

Ο Σταθάκης, ο Τσακαλώτος και το πλυντήριο των ΜΜΕ στον Μηταράκη

Από giorgis , Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013 | 1:54 π.μ.

Πηγή: Λευτέρης Χαραλαμπόπουλος - "Unfollow"

Και να που μέχρι και ο ΣΚΑΪ, αλλά και τα υπόλοιπα μνημονιακά Μέσα, έμαθαν τη σχέση της BlackRock με την Eldorado Gold. Όχι, δεν προσχώρησαν στο κίνημα των κατοίκων των Σκουριών ο «έγκυρος» σταθμός και τα ΜΜΕ των εργολάβων. Σε ρεπορτάζ που αναφερόταν στο πόθεν έσχες των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κκ Σταθάκη και Τσακαλώτου αναφέρθηκε αυτή η είδηση. Και μάλιστα λειψή. Γιατί άραγε;

Όπως γράψαμε στο UNFOLLOW 23, η Eldorado Gold, που κατέχει τα μεταλλεία της Χαλκιδικής και του Περάματος Έβρου, έχει περάσει στα χέρια μιας κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχουν δύο μεγάλα αμερικανικά funds: η Blackrock, που κατέχει συνήθως από 10% έως 16%, και η Fidelity, που κατέχει συνήθως από 4% έως 15% των μετοχών και ασκεί και μέρος του ελέγχου στην εταιρεία Eldorado Gold. Άλλωστε, η Fidelity είναι και ο τέταρτος μέτοχος της BlackRock, όπως φαίνεται και από το Bloomberg.

Αυτά το UNFOLLOW τα έχει αποκαλύψει εδώ και δύο μήνες, αναδεικνύοντας το πολιτικό ζήτημα που εγείρεται από τη σχέση του Νότη Μηταράκη, πρώην υπαλλήλου της Fidelity, ο οποίος σήμερα από τη θέση του υφυπουργού Ανάπτυξης επιβλέπει και προωθεί τις επενδύσεις των πρώην αφεντικών του. Σε αυτούς τους δύο μήνες η κυβέρνηση ποιείται την νήσσαν, ο κ. Μηταράκης προσπαθεί να θολώσει τα νερά, ενώ η είδηση δεν έπαιξε ποτέ στον «έγκριτο» ΣΚΑΪ ούτε και σε κανένα άλλο μεγάλο κανάλι, άλλωστε…

Μέχρι σήμερα, που όλη η Ελλάδα έπρεπε να μάθει για τη σχέση της Blackrock με τα μεταλλεία χρυσού και τα χαρτοφυλάκια των κκ Σταθάκη και Τσακαλώτου. Περιέργως, όμως, δεν χρειαζόταν κανείς να μάθει για το αμοιβαίο κεφάλαιο του κ. Μηταράκη στη Fil UK Pension Plan, τη θυγατρική της Fidelity Fund, αλλά και ότι ήταν υπάλληλος της Fidelity και το αποκρύπτει από το βιογραφικό του.
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 38 σχόλια

19 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:17 π.μ.

Δηλαδή από την σχέση Σταθάκη-Τσακαλώτου με την blackrock δεν προκύπτει κάποιο πολιτικό ζήτημα;
Αυτό θέλει να πει ο ποιητής κ. Λ.Χαραλαμπόπουλος;

Αυτό είναι δημοσιογραφία!

Ανώνυμος
19 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:10 μ.μ.

Άτεχνη η προσπάθειά σας κ. Χαραλαμπόπουλε να υπερασπιστείτε τον ΣΥΡΙΖΑ
1. από τον Μηταράκη δεν έχουμε απαιτήσεις... Είναι νεοφιλελέυθερος αστός, στέλεχος των τραπεζιτών στο Λονδίνο, εφαρμόζει αυτά που λέει. Οι εκατομμυριούχοι Τσακαλώτος, Σταθάκης, Τσουκαλάς όμως;
2. Μπορεί να αντιστραφεί και ο συνειρμός για την δημοσιογραφική σας δεινότητα ... Ασφαλώς και χρειαζόταν να μάθει όλη η Ελλάδα και για το αμοιβαίο του Μηταράκη. Για ποιον λόγο όμως ΔΕΝ έπρεπε να μάθει και για τις ...επενδύσεις των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ; Δεν καταφέρατε να το ανακαλύψετε εκεί στο unfollow, αδιαφορήσατε ή το πνίξατε;

Ανώνυμος
19 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:24 μ.μ.

Εσείς trash και ανώνυμε αυτο καταλάβατε οτι θέλει να πεί ο κ.Λ. Χαραλαμπόπουλος;Το κείμενο εστιάζει αλλού.Στο ντόρο δηλαδή που έγινε με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ από το σύνολο των αστικών ΜΜΕ.Επίσης αν δεν κάνω λάθος δεν υποστηρίζουν την επένδυση άρα πάνε ενάντια στα συμφεροντά τους.Αυτή η διαπίστωση δεν με κάνει λιγότερο κομμουνιστή από εσάς.

Επώνυμος
20 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:41 μ.μ.

Άσχετα με το αν ένας αριστερός έχει ή όχι το δικαίωμα ή όχι να είναι πλούσιος ( αυτό ας το συζητήσουμε σε άλλη ευκαιρία), το ζητούμενο σε σχέση με τις Σκουριές είναι το εξής:
Προσπάθησε ο Μηταράκης να βοηθήσει την εταιρία eldorado; Βεβαίως και βοήθησε.
Προσπάθησαν ο Σταθάκης και ο Τσακαλώτος να βοηθήσουν την επένδυσή τους; Βεβαίως και όχι και μάλιστα ο Σύριζα πρωτοστατεί στην αντίσταση του κόσμου.
Καθαρά πράγματα

ΥΓ. Τώρα, σε σχέση με τον πανταχού παρόντα , γραφικό και "άκαμπτο" κομμουνιστή trash, έχω να πω το εξής : Αν είναι να φέρουν το σοσιαλισμό στην Ελλάδα άνθρωποι σαν κι αυτόν, άστο καλύτερα. Δε θέλουμε

Ανώνυμος
20 Δεκεμβρίου 2013 στις 4:33 μ.μ.

Υπάρχει μείζον πολιτικό και ηθικό ζήτημα. Τα δύο αυτά τρυφερά και φιλάνθρωπα αγοράκια της άρχουσας τάξης, αν πονάει η ψυχή τους για τη φτώχεια των άλλων, έχουν μια σειρά επιλογές: να προσφέρουν συσσίτια στα φτωχά παιδάκια, να κάνουν τάματα στη Μεγαλόχαρη, να νηστεύουν και να προσεύχονται για την δικαισύνη στον κόσμο. Αν Θεός υπάρχει, τότε θα κερδίσουν και το στοίχημα του Πασκάλ και θα ευφραίνονται αιωνίως εκεί όπου ρέει μέλι και γάλα. Αν πάλι θέλουν να δράσουν γήινα, ας ψηφίσουν Αριστερα (ευπρόσδεκτοι) ή ακόμα καλύτερα, ας αξιοποιήσουν το μορφωτικό κεφάλαιο που έχτισαν σας κολέγιά τους παράγοντας έργο χρήσιμο για όσους θέλουν κοινωνική δικαιοσύνη. Ένα δικαίωμα δεν έχουν όμως. Να είναι βουλευτές της Αριστεράς. Πρέπει να παραιτηθούν ΑΜΕΣΑ. ΧΘΕΣ! Μπράβο για τις "αξίες'' τους (τις ηθικές ή τις χρησματιστηριακές ή όλες τέλος πάντων)· βουρκώσαμε! Υπάρχουν όμως άνθρωποι που σήμερα για τις αξίες αυτές ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ τη δουλειά τους, την ελευθερία τους, τη σωματική τους ακεραιότητα και τη ζωή τους, μικρά παιδιά 15χρονα που σέρνονται στην Ασφάλεια κτλ κτλ. Ο κύριος Τσακαλώτος και ο κύριος Σταθάκης, τί στο διάολο ρισκάρουν? Αν ο αγώνας στις Σκουριές δικαιωθεί, οι εν λόγω τσάμπα μάγκες θα εισπράξουν τα πολιτικά οφέλη. ΑΝ όμως κερδίσει η εταιρεία (οι άλλες αξίες των αριστερών κολεγιόπαιδων που λέγαμε), τότε πάλι οι ίδιοι είναι κερδισμένοι. Αν αυτό δεν είναι αλητεία, τότε τί είναι;
Εδώ και τώρα λοιπόν, ή ο ΣΥΡΙΖΑ αναγκάζει σε παραίτηση τα γιαπάκια αυτά ή εγώ δεν ψηφίζω ξανά το κόμμα αυτά (στα τέτοια τους βέβαια... α ναι! ξέρω είμαι και λαϊκιστής εννοείται! αλοίμονο!)

Εφηβικές ανησυχίες
21 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:25 μ.μ.

Να τους αναγκάσει σε παραίτηση επειδή έχουν λεφτά?

Δηλ. ο Αριστερός/-ρή κουβαλάει ταγάρι, έχει αξύριστες μασχάλες, δεν πίνει Κοκα-Κόλα γιατί είναι προιόν του Αμερικάνικου Καπιταλισμού και δεν χρησιμοποιεί χαρτονομίσματα γιατί αυτά είναι αστική εφεύρεση που η μόνη τους αξία πηγάζει από την εγγύηση κάποιας υπερεθνικής κεντρικής τράπεζας (πχ ΕΚΤ, FED).

Ο Έγκελς που είχε χρήμα με τη σέσουλα ή ο Λένιν που πόζαρε με το σικ κουστούμι του στο αστικής επίπλωσης γραφείο του, μήπως ήταν και αυτοί "απολειφάδια του οπορτουνισμού"????

Είμαστε με τα καλά μας ή πλέον το φαινόμενο "Ελένη Λουκά" ήρθε και στην Αριστερά?

Ανώνυμος
21 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:34 μ.μ.

Ο ανθρωποδιώχτης: Μόνο τυχαίο δε θεωρώ το γεγονός ότι ο ΣΥΡΙΖΑ εκτοξεύτηκε στις εκλογές, αφού έφυγε ο Φώτης, παίρνοντας μαζί και την παρείτσα του. Κανονικά, όταν κάποιος φεύγει από ένα κόμμα περιμένεις πτώση. Εξαρτάται όμως ποιος φεύγει ή ποιος έρχεται. Όπως υπάρχουν φορές που μια επίσκεψη σε ένα μαντρί αποβαίνει μοιραία για τα πρόβατα, αν ο επισκέπτης είναι λύκος, έτσι μοιραία είναι και για τη ΝΔ η στήριξη της στο Μπενύτο. Η αντιπολίτευση πολύ έξυπνα την ανάγκασε να διαλέξει τον Βαγγέλη, «ξεβρακώνοντας» τη. Θα παραμείνει στην εξουσία για λίγο ακόμα, λεηλατώντας μαζί με το ΠΑΣΟΚ τα εναπομείναντα χρήματα, δίνοντας τα σπίτια και τα χωράφια στους τοκογλύφους, όμως παρότι απέρριψε την πρόταση, έχασε πανηγυρικά. Δεν είναι τυχαίο ότι τα κανάλια έκαναν την πάπια στην όλη υπόθεση. Κι αυτό γιατί δεν μπορούν να εξηγήσουν (όσο κουτόχορτο και να ταΐσουν) στα θυμωμένα γαλάζια γίδια, γιατί δεν έγινε καν εξεταστική σε ένα σκάνδαλο που κι οι ίδιοι παραδέχονταν. Μήπως τα υποβρύχια, σηκώθηκαν όρθια μόνα τους, ατενίζοντας περήφανα το πέλαγος; Όχι. Άλλωστε είναι γνωστό πόσο αγαπούν ο ένας τον άλλο οι ομοτράπεζοι στο πτώμα της ελληνικής οικονομίας. Οι ύαινες και τα όρνεα τρώνε από το ίδιο γεύμα, αλλά δαγκώνονται άμα λάχει και μεταξύ τους. Τελικά ο Βαγγέλης έχει τον «ανθρωποδιώχτη». Κατέβηκε εναντίον του Γιωργάκη κι έχασε, αυτό και μόνο τα λέει όλα. Έγινε αρχηγός και θα μείνει εκτός βουλής. Πήγε με το Σαμαρά και θα πάρει η ΝΔ 15%. Φυσικά η πολιτική - πλιάτσικο, στην τσέπη του φτωχού είναι αυτή που δίνει στο ΣΥΡΙΖΑ τη δυνατότητα να κυβερνήσει. Όμως ποιος την ασκεί; Ο Αντώνης, ο Βαγγέλης, ο Άδωνης κι ο ... κάθε Λιάπης. Μπορεί να διέγραψαν έναν (κατόπιν εορτής κι αφού είδαν τι γέλιο έπεσε), αλλά υπάρχουν πολλοί να συνεχίσουν το «σατυρικό δράμα» της μεταπολίτευσης. Ο Άδωνης πχ. Μόλις λίγους μήνες υπουργός και έκανε τους γιατρούς να ψηφίσουν για πρώτη φόρα Αριστερή παράταξη!!! Τελικά μπας και δουλεύει για τον Αλέξη; Από την άλλη έχει κι ο ΣΥΡΙΖΑ τους δικούς του. Απαλλάχθηκε μεν από το Φώτη, όπως απαλλάσσεται το ρούχο από το λεκέ, όμως υπάρχει τσούρμο πρώην πράσινων που θέλει να πλυθεί. Μόνο που είναι τόση η μπόχα τους που το πλυντήριο, αν μπει σε λειτουργία θα ανατιναχθεί! Αλέξη πρόσεξε, όχι τόσο τώρα, αλλά όταν με το καλό θα βγεις. Με την ευκαιρία υπάρχει ΗΘΙΚΟ θέμα με τις χρυσές μετοχές. Πάρε θέση, πριν ξεχάσουν το Λιάπη και το Βενιζέλο. Δε θα πω ότι λένε οι γαλάζιοι και ναζί παπαγάλοι ότι δηλαδή φταίει όλος ο ΣΥΡΙΖΑ. Αναγνωρίζω τη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ στους κατοίκους της Ιερισσού, αλλά δυο «πολέμαρχοι» έχουν «χρυσά νομίσματα» του εχθρού. Αυτό στα αρχαία χρόνια κάτι σήμαινε. Κανείς στρατηγός δεν θα πήγαινε σε μάχη μαζί μ αυτούς. Αλλά μάλλον άλλαξαν πάρα πολλά από τότε. Μην περιμένετε αυτοί που δεν ντράπηκαν με το Βενιζέλο, να ντραπούν με τα νέα χαράτσια. Αλλά το γενικότερο κλίμα αηδίας αποτρέπει τους δημοσκόπους να κάνουν την προπαγάνδα. Δεν τολμούν να βάλουν καν κοντά τη διαλυμένη ΠΟΛΑ – ΝΔ με το ΣΥΡΙΖΑ. 5% η διαφορά σε μια δημοσκόπηση 2,5% στην άλλη, 7% με 10% σε κάποιες κρυφές και πάει λέγοντας. Όσο τα σκουλήκια της εξουσίας τρώνε τη σάπια ΝΔ και το πεθαμένο ΠΑΣΟΚ μην ανησυχείς Αλέξη παρά την προπαγάνδα, την τρομοκρατία, τους εκβιασμούς, τα ψέματα και τη νοθεία. Όμως βλέπω σκουλήκια να χτυπάνε την πόρτα σου. Μην τους ανοίξεις Αλέξη, είναι ανθρωποδιώχτες, διώξε τα πριν σε φάνε.

Ανώνυμος
21 Δεκεμβρίου 2013 στις 8:18 μ.μ.

@ανώνυμος 1.34
Συμφωνώ απόλυτα. Αυτά τα σκουλήκια που λες, θα πάψουν να χτυπούν την πόρτα σου αν οι θέσεις στις οποίες αποσκοπούν πάψουν να είναι επικερδείς και μετατραπούν σε απλές αμοιβόμενες με ένα μέσο μισθό θέσεις εργασίας και όταν επιπλέον οι κινήσεις των κεφαλαίων παρακολουθούνται συνεχώς

Φάντασμα
21 Δεκεμβρίου 2013 στις 8:25 μ.μ.

@ Aνώνυμος 1:34μμ

Σε όσα λες συμφωνώ απόλυτα. Η ανάλυσή σου είναι πέρα για πέρα στέρεη.

Σε ένα σημείο όμως κάνεις λάθος, όπως και πολλοί άλλοι, πιθανώς λόγω άγνοιας:

ΔΕΝ υπάρχουν χρυσές μετοχές της Eldorado.
Οι δύο βουλευτές έχουν αγοράσει Αμοιβαία Κεφάλαια.

Τα Αμοιβαία Κεφάλαια είναι ένα χρηματοπιστωτικό προϊόν που μερίδιά του πουλάει στο κοινό είτε μια τράπεζα είτε μια επενδυτική εταιρεία.
Το χαρτοφυλάκιο των Αμοιβαίων Κεφαλαίων επενδύει σε ένα μεγάλο εύρος προϊόντων.
Από κρατικά ομόλογα, προθεσμιακές καταθέσεις σε διάφορες τράπεζες ως και μετοχές δεκάδων επιχειρήσεων. Η συνολική αποτίμηση όλων αυτών καθορίζουν την αξία του Αμοιβαίου Κεφαλαίου.
Ο αγοραστής των μεριδίων ενός τέτοιου Αμοιβαίου Κεφαλαίου ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να γνωρίζει το ακριβές χαρτοφυλάκιο του Αμοιβαίου Κεφαλαίου, παρά μόνο τη σχετική σύνθεση, πχ. 60% Κρατικά Ομολογα 10ετούς διάρκειας, 25% Μετοχές του Χρημ. της ΝΥ και 15% προθεσμιακές καταθέσεις 5ετίας.

Και ο λόγος που δεν μπορεί να ξέρει είναι ότι η τράπεζα - διαχειριστής συνεχώς αλλάζει τη σύνθεση του χαρτοφυλακίου που ποτέ δεν είναι σταθερό σε συγκεκριμένες μετοχές εταιρειών.

Άρα:
Άλλο είμαι μέτοχος της ELDORADO και άλλο έχω ένα αμοιβαίο της ALPHA BANK του οποίου το χαρτοφυλάκιο ίσως και να έχει κατά 0.5% μετοχές της ELDORADO κάτι που δεν γνωρίζω άλλωστε.

Αυτά για να αποφεύγονται οι σκόπιμες παραπληροφορήσεις του ΔΟΛ και του ΕΘΝΟΣ.......

Ανώνυμος
21 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:59 μ.μ.

@Εφηβικές ανησυχίες
Η "Αριστερά" των αμοιβαίων κεφαλαίων δεν είναι με τα καλά της. Αυτά με τα ταγάρια κτλ τα έβγαλες από την φτωχή φαντασία σου. Δεν τα ειπα εγώ. Η Λουκά δεν έχει καμία σχέση. Εσύ μιλάς για τάχαμου αριστερά μασκαρέματα. Εγώ μιλάω για κάτι πολύ πραγματικό. Σήμερα στην κοινωνία μας το 80% των ανθρώπων δεν έχουν στον ήλιο μοίρα (είναι εμφανές ότι δεν είσαι από αυτούς). Η σωτηρία τους είναι έργο των ίδιων. Δεν χρειαζόμαστε αυτούς που έχουν ποντάρει σε όλα τα χρώματα και είναι κερδισμένοι ό,τι και να κάτσει. Αν θέλουν να ψηφίζουν Αριστερά, ας το κάνουν. Εκπρόσωποι της δεν μπορούν να είναι χωρίς να ρισκάρουν κάτι. Δεν το καταλαβαίνεις και μιλάς για το φαίνεσθαι (ταγάρια, κουστουμάκια κτλ). Ας ντύνονται κομψά. Εμένα μου αρέσουν οι γραβάτες πχ και ντύνομαι αστικά. Αλλά φίλε, επειδή ξέρω περισσότερα από όσα γράφω να σου πω κάτι: εκεί μου έχεσα ο Ένγκελς και ο Λένιν φύτρωσε ο Σταθάκης. Άσε που και οι ίδιοι οι Ενγκελς και Λένιν δεν μου λένε τίποτα εμένα. Ένας θεωρητικός της πλάκας και ένας πολιτικός πραξικοπηματίας που έβαλε τα θεμέλια του Σταλινισμού. Άστες λοιπόν αυτές τις συγκρίσεις. Αν έχουμε αυτά τα προτυπα τον 21ο αιώνα, άντε γειά!
Και ναι. Δεν γουστάρω λεφτάδες να μου σηκώνουν το δάχτυλο και να μου λένε να πάω να παίξω το κεφάλι μου. Δεν τους νοιάζει και πολυ. Το καταλαβαίνεις αυτό αγοράκι μου ή δεν το καταλαβαίνεις. Θα σε στείλουν στην εξορία και αυτοί θα πάνε στο Χάρβαρτ με τους συμμαθητές τους από το κολέγιο. Αλλά και σήμερα τρέχουν να ακούσουν τον "ποιητή φανφάρα'' της ΜΕGA παραπληροφόρησης. Η ίδια παρέα είναι. Με αυτούς τρώνε και πίνουν με αυτούς κάνουν διακομές (ίσως και με σένα, οπότε σε καταλαβαίνω· αν όχι όμως, τότε λυπάμαι αλλά είσαι μεγάλο κορόϊδο

Ανώνυμος
22 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:06 π.μ.

Ουφ! ανακουφίστηκα τώρα! Ώστε δεν έχουν μετοχές, αλλά Αμοιβαία Κεφάλαια! ΟΚ σύντροφοι. Στον αγώνα ενωμένοι! Ας πάμε να σκοτωθούμε εμείς που δεν έχουμε ούτε αμοιβαία κεφάλαια. για να βγαίνεται εσείς βουλευτές (πληρώνουμε εμείς από τους φόρους μας, βλέπεις τα αμοιβαία κεφάλαια δεν φτανουν να καλύψουν το καταναλωτικό σας μοντέλο). Μη σας νοιάζει παιδιά. Εδώ είμαστε εμείς οι αναλώσιμοι. Εσείς μαζέψτε τα αμοιβαία σας ψυχούλες μου γλυκές και δεν πειράζει. Αρκεί που είναι αμοιβαία και όχι μετοχές! Ανακουφίστηκα!

Εφηβικές ανησυχίες
22 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:48 π.μ.

@Ανώνυμος 21 Δεκεμβρίου 2013 - 11:59 μ.μ

Νομίζω ότι τελικά το πρότυπο της Αριστεράς που έχουν αρκετοί δεν διαφέρει πολύ από τη ιδεαλιστική Χριστιανική διδασκαλία.
Όμορφος κόσμος, ηθικός (και αριστερός), αγγελικά πλασμένος, λοιπόν το πρόταγμα της Αριστεράς του 21ου αιώνα. Για αυτό σου λέω ότι η "Ελένη Λουκά" της Αριστεράς είναι πάλι εδώ!
(όπως και την εποχή των Δικών της Μόσχας βέβαια)

Περίμενε λοιπόν εσύ τον Μεσσία...... ε συγγνώμη το "80% των ανθρώπων που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα" ήθελα να πω, που θα σε οδηγήσει στον Σοσιαλιστικό Παράδεισο. Μεταξύ μας, πιο πιθανό είναι να σε οδηγήσει σε καμιά Χούντα τύπου Περόν με μπόλικα δημόσια θεάματα, μπάλλα και μπούτια. Αυτό τουλάχιστον λέει η ιστορική εμπειρία, αλλά μάλλον σου χαλάω την ονείρωξη.....

Η ιστορική εμπειρία όμως λέει και κάτι άλλο. Ότι ο πολιτικός πουριτανισμός, η απολυτότητα, η υπεραπλούστευση και -κυρίως- το ΚΥΝΗΓΙ ΜΑΓΙΣΣΩΝ που έφερε στην εξουσία κάτι απλά λαϊκά παιδιά σαν τον σύντροφο Ιωσήφ (αυτόν τον γνωστό, τον γιό του παπά...) είναι ακριβώς αυτά που οδήγησαν στις εξορίες και στις εκτελέσεις των περισσότερων επαναστατών μπολσεβίκων.

Αλλά όπως είχε πει και ένας "πολιτικός πραξικοπηματίας":
"Μην τον φοβάσαι τον πλούσιο. Τον γιο της πλύστρας να φοβάσαι!"
Β.Ι. Λένιν

Ανώνυμος
22 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:52 π.μ.

@ Ανώνυμος 22 Δεκεμβρίου 2013 - 12:06 π.μ

Εντάξει επαναστάτη!
Δεν σου ζήτησε και κανένας να σκοτωθείς για τον Σταθάκη.
Σκοτώσου για όποιον άλλο θέλεις. Σκοτώσου για τη Λιάνα ή τον Ρούσση που είναι και άφραγκοι....

Άλλωστε εσύ δεν βάζεις τα όποια χρήματά σου στην Τράπεζα, ούτε πληρώνεις φόρους, ΔΕΗ, κλπ στο σιχαμένο αστικό Κράτος που καθημερινά πολεμάς στον δρόμο.
Ζεις στη καλύβα του μπάρμπα - Μαθιού στο βουνό και ακονίζεις τα κονσερβοκούτια.

Ανώνυμος
22 Δεκεμβρίου 2013 στις 7:45 μ.μ.

Συμφωνώ και εγω με τους σχολιαστές που γραφουν τον τελευταίο καιρο εδω μεσα ,μονο που για να είμαστε ρεαλιστέεεε ,και σωστοί,, η κυβέρνηση μπορεί να βγαλει εις πέρας καλύτερα την κριση(αξίων οραμάτων με λιγότερο προστατευτισμό βεβαίως) ,οχιπως δεν εχει ωριμάσει ι συριζα( και τα στελέχη του) σε σχεση με το τραπεζικό σύστημα την καπιταλιστική ανάπτυξη και τις προκλήσεις της εποχής μας,μακριά απο εμενα τέτοιοι αφορισμοί..και ισοπέδωση
Γιαυτο τον λογο τωρα που το μπλοκ απέκτησε αίσθηση της πραγματικότητας ας κάνουμε την υπέρβαση και να το ρίξουμε δαγκωτό στις δυνάμεις της υπευθυνότητας..Κανεις δεν περισσεύει ακομα και οι σχολιαστές με τα επιχειρήματα της κυβέρνησης.... που ειναι αριστεροί οι ανθρωποι και δεν το αμφισβητώ σε καμια περίπτωση..ετσι..?
Σύντροφοι με αίσθημα ευθύνης ας κανουμε την επανάσταση του αυτονόητου χωρις μικροαστικές(πλέον) σοσιαλιστικές ονείρωξεις και ας δουμε στα ματια το παλιό καλο και διασυνδεμενο ΠΑΣΟΚ ,,πιστεύει κανεις οτι ειναι λιγότερο αριστερό κομμα απο τον συριζα ..?.
.Αλλα τετοιες υπερβάσεις θελουν τολμη,,μπορούμε,,?Ας το βάλουμε στο τραπέζι τελος παντων... μαζι με τους συντρόφους απο το συριζα της ανταρσυα και
και γιατι οχι της ΔΗΜΑΡ θα συμπλήρωνα.,Εφόσον θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές βέβαια(οπως συμφωνήσανε αναμεταξύ τους) ωστε να αποφύγουμε πολέμους λοιμόυς καταποντισμούς και εκρήξεις ηφαίστειων ΚΡΑ ΚΡΑ..κραααα....(ακομα και τα πουλάκια του Ρουσοπουλου μας θυμίζουν οι δεύτεραντζες ).Γιαυτο λεμε,,, τωρα που τα λογια και η αξιοπρέπεια ξαναχάνουν την αξια τους παναριστερα ..Αν δεν μας προλάβει ο Καμενος...
ΥΓ
Ασε που έρχεται ανάπτυξη,μην είμαστε και Μ@λ@κες Σας καθιστώ υπευθύνους ......Καθαρές κουβέντες ..Αριστερες....τολμηρεες βρε....

Βασιλάκης Καιλας(αριστερος και εγω)

Ανώνυμος
22 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:33 μ.μ.

Απαντάτε σε φαντάσματα του νου σας, Όχι σε μένα. Καμία εμπιστοσύνη δεν έχω στα ''απλά και φτωχά παιδιά του λαού": αυτοί ξέρω καλά ότι τρέφουν τον φασισμό. Καμία ονείρωξη δεν έχω και είμαι βαθιά απαισιόδοξος. Ο κόσμος μας δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει. Επομένως δεν είμαι καθόλου επαναστάτης. Ούτε από τη φτωχή πλειοψηφία περιμένω τη σωτηρία, αλλά ούτε από τα ευαίσθητα πεφωτισμένα κολεγιόπαιδα. Ούτε το απολιθωμένο ΚΚΕ ονειρεύομαι ούτε την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ούτε τίποτε άλλο. Λάθος πορτά χτυπάτε. Τελειώσαμε απλώς! Έχουμε ήδη χάσει από τα αποδυτήρια. Γιατί όλη η υπόθεσή μας είναι υπονομευμένη εξ αρχής. Οι εργάτες δεν μπορούν να καταλάβουν την τύφλα τους, όχι να αλλάξουν τον κόσμο. Ο Λένιν το ήξερε και είπε θα εισάγουμε τη συνείδηση της ιστορικής τους αποστολής που δεν την έχουν από τα έξω! Ουάου! Καλά κρασιά. Νάτος ο Στάλιν και όλη η φρίκη που ακολούθησε και που ακόμα την πληρώνουμε. Και τώρα το ξαναβλέπουμε το έργο διασκευασμένο σε κωμωδία. Οι φλώροι θα μας σώσουν! Ας ξεχάσουμε τις σωτηρίες και τους μεσίες και τα μεγάλα αφηγήματα και ας δούμε πρακτικά τι και πώς μπορούμε να αλλάξουμε: μικρά πράγματα, μικρά βήματα, μικρές θεσμικές παρεμβάσεις. Αλλά με ανθρώπους ανεξαρτήτως προέλευσης ενδιαφέρονται για αυτά και δεν κάνουν την πλακίτσα τους.
Δεν ακούτε ούτε καταλαβαίνετε την απορία μου: δεν γίνεται ρε φίλοι μου να μου δίνουν καθοδήγηση αυτοί που μονά-ζυγά είναι κερδισμένοι. Θεωρείτε παράλογη την ένστασή μου; λαϊκίστικη και δεν ξέρω τι; ΟΚ. Δεν πειράζει. Καλή νύχτα και καλή τύχη! Ομως ούτε την καλύβα του μπαρμπα -Θωμά ονειρεύομαι ούτε όλες αυτές τις σαχλαμάρες που φαντάζεστε. Δαιμονοποιείτε ό,τι δεν γουστάρετε. Απλά, απλούστατα λέω το εξής: όταν εγώ απεργώ, παίζω τη δουλειά μου κορώνα γράμματα· οι κολεγιόπαιδες ηγέτες σας σκατά τί παίζουν; ΤΙ; Αλλά Κυριακή κοντή γιορτή. Οσονούπω θα γίνουν κυβέρνηση, θα τους λουστούμε και αυτούς και την αριστερή νομενκλατούρα τους που θα απογοητεύσει αυτούς που έχουν το πραγματικό πρόβλημα, γιατί το ταξικό χάος που χωρίζει την ηγεσία της Αριστεράς από τον κόσμο της δεν κρύβεται με τίποτα και απλώς θα στρώσουν το δρόμο στη μεθεπόμενη μέρα που θα είναι μια χούντα ξεγυρισμένη. Γνωστό το έργο και έχει ξαναπαιχτεί. Εγώ δεν περιμένω κανένα Μεσία. Εσείς βλέπετε ως Μεσίες τους τρυφερούς μετόχους της Black Rock. Εγώ ούτε για αυτούς σκοτώνομαι ούτε για τη Λιάνα ούτε για τον Ρούσση ούτε για τον "φτωχό κοσμάκη" που είναι άξιος της μοίρας του στο φινάλε. Για κανέναν δεν θα θυσιαστώ και κανέναν δεν θέλω να αγγίξω. Τίποτα δεν αξίζει να πεθάνω γι'αυτό. Ούτε εγώ ούτε κανένας. Αρκετό αίμα χύθηκε για το ΤΙΠΟΤΑ. Απλώς γελάω με τις αυταπάτες σας. Όμως γελάω πικρά, χωρίς να χαίρομαι. Καθόλου δεν χαίρομαι και δεν θέλω να δικαιωθώ. Ειλικρινά δεν το θέλω. Σκέψεις κάνω (ελπίζω να επιτρέπεται ακόμα). Μακάρι να δικαιωθείτε εσείς. Ειλικρινά δεν ειρωνεύομαι. Αλλά εμένα μου μοιάζει too good to be true!

Ανώνυμος
22 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:28 μ.μ.

Σας ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας. Ο ΣΥΡΙΖΑ, όπως και όλα τα κόμματα της Αριστεράς, δεν πρέπει απλά να εκφράσει την αγανάκτηση, αλλά ένα νέο ήθος, να αποδείξει, ότι παλεύει για μια ουσιαστική αλλαγή, για μια νέα κοινωνία. Γι αυτό συμφωνώ με την άποψη «...θέσεις στις οποίες αποσκοπούν πάψουν να είναι επικερδείς και μετατραπούν σε απλές αμειβόμενες με ένα μέσο μισθό θέσεις εργασίας και όταν επιπλέον οι κινήσεις των κεφαλαίων παρακολουθούνται συνεχώς.». Για την επόμενη άποψη, έχω να πω, ότι μετά το θόρυβο, οι δυο βουλευτές γνωρίζουν. Δεν θα τους καταλογίσω δόλο. Και φυσικά υπάρχουν πολύ σοβαρότερα, όπως χαράτσια - πλειστηριασμοί - ανεργία κλπ, θα συμφωνήσω και σ’ αυτό. Όμως, όπως και να το κάνουμε, υπάρχει θέμα υποστήριξης (έμμεσης και εν αγνοία έστω) κάποιου, που μάχεται το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν πρέπει λοιπόν οι δυο βουλευτές, να κάνουν κάτι γι αυτό, τώρα που γνωρίζουν; Κι αν δεν κάνουν αυτοί, δεν πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ να πάρει θέση;
Εκείνο που είναι το χειρότερο (εκτός φυσικά της λεηλασίας) στα αστικά κόμματα, είναι η υποκρισία τους. Πχ ο Πολύδωρας ήταν «καλός και χρυσός» όσο ψήφιζε τη «γραμμή». Μόλις είπε «όχι» θυμήθηκαν οι δεξιοί, ότι διόρισε την κόρη του! Ο Άκης, αν στήριζε το Σαμαρά (αν ήταν βουλευτής εν ενεργεία, όπως ο Βενιζέλος) θα ήταν ΕΞΩ. Ο Βενιζέλος έκανε τα ίδια και χειρότερα κι αθωώθηκε από τη ΝΔ. Ο ΣΥΡΙΖΑ μας καλεί να αγωνιστούμε να ανατρέψουμε την κυβέρνηση. Ως εδώ πολύ καλά, να αγωνιστούμε. Τι θα έρθει όμως μετά; Εγώ είμαι καλόπιστος και λέω, ότι θα έρθει κάτι πολύ καλύτερο, όμως, αν για τέτοια θέματα υπάρχει παρόμοια αντιμετώπιση με αυτή των παλιών και σάπιων κομμάτων, πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα πείσει τον κόσμο, να κατέβει στο δρόμο για να αγωνιστεί; Γιατί ο «δικτάτορας Σαμαράς» δεν θα φύγει από μόνος του. Ο μεγαλύτερος φόβος για το ΣΥΡΙΖΑ, όσων έχω ρωτήσει, δεν είναι άλλος παρά μήπως εξελιχθεί σε ΠΑΣΟΚ νο2. Αν ο ΣΥΡΙΖΑ απαντήσει πειστικά και με πράξεις σ’ αυτό, θα βγει αυτοδύναμος και κυρίως θα έχει δημιουργήσει το κλίμα προσδοκίας κι ελπίδας, που χρειάζεται ένας δύσκολος και χρονοβόρος αγώνας μπροστά σε ένα ισχυρότατο και ύπουλο εχθρό. 1:34μμ.

24 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:32 π.μ.

Όταν μετά από δυο-τρεις εκλογικές αναμετρήσεις το ΣΥΡΙΖΑ επανέλθει στο παλιό του 4% …. τότε αντί για πολιτικές αναλύσεις …
Χμ, τότε ξαναδιαβάστε το άρθρο …. και τα σχόλια σας !

αντιρρησίας
24 Δεκεμβρίου 2013 στις 7:15 μ.μ.

@don donwilliams
Όλες οι απόψεις είναι ενδιαφέρουσες. Αν και, βέβαια, έχει σημασία από ποια μεριά μιλάς. Άλλο είναι να είσαι ένας απογοητευμένος αριστερός που βλέπει στην Αριστερά να επαληθεύεται ο μύθος του Σισύφου και άλλο είναι να είσαι ο παντός καιρού οπαδός του Κόμματος που έχει αποδεχτεί την αυθεντία του και περιμένει απλώς να επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις του για τους υπόλοιπους.
Για να δούμε, λοιπόν, το δικό συλλογισμό. Λες πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα επανέλθει στο 4%, επειδή ο λαός θα δει ότι είναι κι αυτός διεφθαρμένος όπως και οι υπόλοιποι. Και τι θα έχει συμβεί για να επανέλθει ο ΣΥΡΙΖΑ στο 4%;
Δύο πράγματα μπορεί να έχουν συμβεί:

α) Είτε να επανέλθει στην αγκαλιά της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ εμπιστευόμενος τους αυθεντικούς και, κατά συνέπεια, αποτελεσματικότερους κλέφτες του κόπου και της περιουσίας του. Ένας τέτοιος λαός είναι άξιος της μοίρας του και δεν πρέπει να σε χαροποιεί ούτε εσένα ούτε εμένα μια τέτοια εξέλιξη. Αν και ο λαός δεν είναι μαζοχιστής. Χαζό μπορείς να τον πεις, όχι όμως μαζοχιστή. Δε θα προτιμήσει κάποιον που έχει αποκαλύψει εντελώς το αντιλαϊκό του πρόσωπο. Θεωρώ, λοιπόν, απίθανο να συμβεί κάτι τέτοιο.

β) Είτε να εμπιστευθεί μια άλλη πολιτική δύναμη της αριστεράς πιο δυναμική, πιο αυθεντική, πιο ειλικρινή, που δε θα έχει στους κόλπους της ανθρώπους που σε κάνουν δύσπιστο. Μια τέτοια εξέλιξη και εμένα θα με χαροποιούσε. Νομίζω ότι τέτοια δύναμη, πλην του ΚΚΕ, δεν έχει αυτή τη στιγμή ελπίδες να αποκτήσει μαζικότητα. Αλλά και το ΚΚΕ από τη μεριά του πόση ελπίδα έχει να διεισδύσει στα σπίτια των απλών, αδιάφορων, απολίτικων, που – να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας – αποτελούν τη μεγάλη πλειοψηφία του λαού. Αυτοί θέλουν κάποιον να τους κυβερνήσει. Όταν εσύ βγαίνεις και λες ότι δε σε ενδιαφέρει να αναλάβεις την κυβέρνηση και δε συζητάς με ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο πολιτικό σχηματισμό, αυτόματα βγαίνεις έξω από τη λίστα των προτιμήσεών του. Κατά συνέπεια, ούτε και αυτή η πιθανότητα υπάρχει.

Άρα; Ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει μεγάλα ποσοστά και θα κυβερνήσει. Το ερώτημα είναι τι θα κάνει και πόσο θα τον αφήσουμε εμείς να εξελιχθεί σε αυτό που όλοι οι αριστεροί φοβόμαστε, δηλαδή ένα νέο ΠΑΣΟΚ. Και εδώ μπαίνει ο λαϊκός παράγοντας που όχι μόνο δεν πρέπει να εφησυχάσει αλλά αντιθέτως πρέπει να βγει στο δρόμο και να απαιτήσει από το ΣΥΡΙΖΑ να κάνει αυτό που ισχυρίζεται: Να προασπίσει δηλαδή τα συμφέροντα της εργατικής τάξης και να προσπαθήσει να στήσει ένα κοινωνικό κράτος. Τώρα, πόσο μακριά μπορεί να φτάσει, αυτό δεν εξαρτάται μόνο από τις διαθέσεις του αλλά και από όλους εμάς

Ανώνυμος
24 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:14 μ.μ.

Ελα εδω λαϊκός παράγοντας με ζήτησε κανεις..?
Αντιρρησία ψαξε με την ησυχία σου να βρεις αφεντικό και μετα παρε τους φιλους σου τηλέφωνο να τους το πεις η΄στειλε τους e-mail...
ΥΓ
πολλα λογια για να μην πεις τίποτα..Για δρόμο μιλαμε για δρομο ...Άλλαξε κανάλι μάστορα...εισαι εκτος θέματος.,,πανε αυτα τέλειωσαν ,,έρχονται τρεχάματα κράτα ομπρέλα

αντιρρησίας
25 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:55 π.μ.

@λαϊκό παράγοντα

Σου ξαναλέω ότι παίζει ρόλο από ποια μεριά μιλάς. Αν ανήκεις στην πρώτη περίπτωση (του αριστερού) μπορούμε να συζητήσουμε ό,τι θες και οποιαδήποτε εναλλακτική. Αν πάλι είσαι καμένος οπαδός του Κόμματος, ξέρω ότι θα χάσω τα λόγια μου, όπως τα χάνει κανείς με οποιονδήποτε θρησκόληπτο.

Από αυτά που είπα, κατάλαβες ότι είναι έξω από τους σκοπούς μου ο δρόμος; Ίσα-ίσα, τόνισα ότι αυτός είναι η μόνη ελπίδα του λαού. Τώρα, αν αναφέρθηκα στις εκλογές, είναι επειδή απάντησα σε ένα σχόλιο - που μπορεί να είναι και δικό σου - ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει 4% στις εκλογές. Άλλο πράγμα είναι να ερμηνεύεις τα πράγματα και να προβλέπεις τι θα συμβεί και άλλο πράγμα είναι οι επιθυμίες σου. Επιτέλους πότε θα καταλάβουμε ότι καλό είναι και το θυμικό αλλά υπάρχει και η λογική και αν δεν υπάρχει τέτοια δεν πάμε πουθενά;

ΥΓ. Το σε ποια κατηγορία ανήκεις, φαίνεται από την ξινίλα που βγάζει το σχόλιό σου. Κλασσική περίπτωση. Αυτό πάλι με την ομπρέλα προέρχεται από το απαράμιλλης αισθητικής διαφημιστικό του Κόμματος που μόνο γέλιο προκαλούσε και η επιτυχία του φάνηκε στις εκλογές

Ανώνυμος
25 Δεκεμβρίου 2013 στις 2:19 μ.μ.

Καταρχήν ευχαριστώ για το βρίσιμο ,αυτο μπορεις αυτο κανεις ,αν ειμαι κκες,,, διότι αν δεν ειμαι αλλαζει η γνωμη σου για εμενα ..Δηλ.απο αυτο που ειμαι και οχι γιαυτα που λεω
Παρακάτω η σαλάτα συνεχίζεται αισθητική,πολίτικη ολα μεσα .....Πράγματι δεν εχουμε να πουμε τίποτα .....γιατι εσυ προσπαθείς να εισαι ρεαλιστής και να αποθαρρύνεις οτιδήποτε ριζοσπαστικό ,φοβάσαι και προσπαθείς να μεταφέρεις τον φοβο σου στους αλλους ,ειτε το αντιλαμβάνεσαι ειτε οχι
Τον λαοΙ( ψηφοφόρο θες να πεις ) "μας" αργα τον θυμήθηκες ,υπάρχει εδω και πολλα χρονια στα συνδικάτα εκει που το ΠΑΣΟΚ με τον συριζα συνεργάζονταν συστηματικά και οπως βλεπεις ο συριζα καλει τον λαικο παράγοντα αλλα αυτος παει αλλου με αυτους που τον θυμούνται καιρο τωρα( με κατι χιλιάδες παλαιολιθικές δικες) οχι όψιμα για να του αρπαξουνε τον ψήφο,,,που σε ολα σου τα σχολια λιβανίζεις....
και το αρνησε κιολας,μπράβο σου

Εγω θελω να βγει ο συριζα..Για να γελάσω ,σου μιλάω έντιμα

Λαικος παράγοντας

ΠΑΜΕ σαν άλλοτε
25 Δεκεμβρίου 2013 στις 9:09 μ.μ.

O Λαϊκός Παράγοντας έχει δίκιο.

Στα συνδικάτα μόνο το ΠΑΜΕ έχει δράση.
Για την ακρίβεια μόνο στα συνδικάτα που ελέγχει.
Τρανά παραδείγματα η ΟΛΜΕ, ο σύλλογος των διοικητικών στα Παν/μια αλλά και οι κινητοποιήσεις στις Σκουριές.

Τρεις κλασικές περιπτώσεις που το ΚΚΕ έκανε την πάπια και γύρισε την πλάτη (αν δεν σαμπόταρε κιόλας) στο εργατικό κίνημα.

Κατά τα άλλα .......το ΠΑΣΟΚ με τον ΣΥΡΙΖΑ συνεργάζονται αρμονικά στην εργατικό κίνημα, αφού έτσι θέλει να λέει το Κόμμα, ενω το ΚΚΕ κρατάει τη σημαία της ......επανάστασης!.

Γελάνε και τα πλακάκια!

αντιρρησίας
25 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:08 μ.μ.

Να το ξαναπώ;
Αν ο Σύριζα είναι οπορτουνιστής, ωραία. Τον καταγγέλεις ,τον ξεμπροστιάζεις και τον εκθέτεις.
Αν, τώρα, εσύ είσαι επαναστάτης, κάνε την επανάστασή σου. Τι περιμένεις;
Εκτός αν......

Δημοσθένης Λιακόπουλος
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:43 μ.μ.

Ο λαϊκός παράγοντας έχει δίκιο και μην ειρωνεύεστε! Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ. ο ΣΥΡΙΖΑ ευθύνεται για την άνοδο της Χρυσής Αυγής, o ΣΥΡΙΖΑ είναι το ανάχωμα με το οποίο η αστική τάξη προσπαθεί να εμποδίσει τη ριζοσπαστικοποίηση του κόσμου.
Επίσης, το ΚΚΕ είναι κόμμα επαναστατικό, στηρίζεται στο ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟ υλισμό και τα μέλη του βιώνουν τον ανελέητο διωγμό από τα όργανα καταστολής, τα ΜΜΕ και τη Δικαιοσύνη. Τέλος, στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις ο,τιδήποτε αυθόρμητο, εξεγερσιακό και ανατρεπτικό

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:23 μ.μ.

Εχετε σχεση με το κίνημα οσο με τα φραγκόσυκα...Αντιρρησία τα κόμματα κανουν τις επαναστάσεις..? Μπράβο παιδι μου πάρε πεντε
9.09 ποιος ειχε την ολμε..Ξερεις(*καλα τωρα θα πέσει γέλιο) . Ρωτάω μια και το ανέφερες ..Η θεση της Α.Π ποια ηταν..την γνωρίζεις ,θες να πεις δηλαδη οτι ο συριζα δεν συνεργάζεται με το ΠΑΣΟΚ .? κοιτα μην κυβερνησετε μαζι οταν πάρει πόδι ο Βενιζέλος
Τίποτε αλλο δεν ζητάει περα απο εκλογες απλα θα παίρνει βολτα οσες κινητοποιήσεις γίνονται να τους πει μπράβο τι ωραιοι που ειστε και αν μπορέσει να τους καπελώσει (που δεν μπορεί)ακομα καλύτερα...Πες μου μια κινητοποίηση που οργάνωσε ο συριζα ..Μια )

Ρε σεις τι μιλάτε ειστε απίστευτοι δίνεται αλλη διάσταση στην έννοια της αυτογελοιοποίησης.

Κάποιος να τους καθοδηγήσει
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 3:41 μ.μ.

Μου φαίνεται ή πράγματι οι αδέσποτοι οπαδοί του κόμματος μιλούν τόσο ασυνάρτητα που δεν καταλαβαίνεις τι θέλουν να πουν; Ο καθοδηγητής τι κάνει;

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 5:56 μ.μ.

το ΚΚΕ ποτε δεν ειπε οτι δεν θελη να κυβερνηση αλλα με μια προ υποθεση. τα μεσα παραγωγης θα εχουν περαση στα χερια της εργατικης ταξης και τον συμμαχων της. ολα τα αλλα ειναι κυβερνησης αστικης διαχειρησης για την σωτηρια του καπιταλισμου. αλλωστε και ο ιδιος ο ΛΕΝΙΝ οχι μονο δεν συμμετειχε στην αριστερη κυβερνηση ΚΕΡΕΝΣΚΙ αλλα την ανετρεψε

Εριχ φον Νταίνικεν
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:27 μ.μ.

Δημοσθένη Λιακόπουλε,
ξέχασες να πεις ότι αν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή που εμποδίζει το κίνημα (και το ΚΚΕ) από την πολυπόθητη Επανάσταση αυτό είναι η λυσσώδης αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ.

Αν δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ σήμερα θα είχαμε Σοβιέτ με τον Μαΐλη πρόεδρο...

Κουτσούμπα αρχηγέ, πάρε την ΠΑΕ!
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:33 μ.μ.

@ Ανώνυμος 26 Δεκεμβρίου 2013 - 1:23 μ.μ.

Ωραίος είσαι Πάπια!
Αρκεί το ΚΚΕ να οργανώνει κινητοποιήσεις!!!
Αν αυτές τις κινητοποιήσεις δεν τις ακολουθεί πια κανένα κίνημα εκτός από τα ίδια και τα ίδια μέλη του ΚΚΕ, ε δεν τρέχει και τίποτα ρε αδελφέ.... Μπράβο παιδι μου πάρε πεντε και από μένα!

Ωραία αντίληψη έχετε για την ταξική πάλη......

Γιακουμής Τσατραφίλιας
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:40 μ.μ.

Μπαλτσαβία στην ΚΟΒΑ σου μετεξεταστέος γρήγορα!

Για διάβασε τις θέσεις των μπολσεβίκων πριν την 4η Απριλίου του 1917, μετά διάβασε τις θέσεις του Λένιν (Θέσεις του Απρίλη), προσπάθησε να καταλάβεις γιατί ο Λένιν άλλαξε άποψη και ίσως έτσι να βρεις την λύση στις απορίες σου.
Έχεις διάβασμα...

Υ.Γ.: Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά "έγραψες" κορυφαίο ανέκδοτο:
Το ΚΚΕ θέλει να κυβερνήσει μόνο με την προϋπόθεση να περάσουν πρώτα τα μέσα παραγωγής στο προλεταριάτο.
Αυτό είναι!
Να θέλεις να κυβερνήσεις και να μην σου κάνουν τη χάρη οι αλήτες οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ....

Ανώνυμος
26 Δεκεμβρίου 2013 στις 11:02 μ.μ.

ο ΛΕΝΙΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ απο το 1905 μεχρι το φλεβαη του 1917 μιλαγανε για σταδια γιατι στην ρωσια ειχε φεουδαρχια. με της θεσης του απριλη αλλαξαν στρατηγικη δεν μπηκαν στην αριστερη κυβερνηση κερενσκι το καλοκαιριτου 1917 αποχωρησαν απο τα σοβιετ και τον οκτωμμρη ανετρεψαν τον αριστερο κερενσκι. ΤΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:07 π.μ.

Γιακουμη θελω να μου πεις τις θέσεις του Απρίλη ...Εχω κατι στο μυαλο μου
Περιμένω.....(συνοπτικά)



Λαικος παράγοντας

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:23 π.μ.

Γιακουμη αυτο με την κυβέρνηση ηταν ωραίο ..Εχεις διάθεση να μας ενημερώσεις ποτε ειπε το ΚΚΕ θελει να κυβερνήσει..??Σε ρωτάω γιατι εισαι διαβασμένος,οχι τίποτε αλλο ..



λαικος παράγοντας ..Βαδίζει και παραμιλει

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 1:48 π.μ.

6.33
Αφου δεν θελεις να απαντήσεις σε αυτα που ειπα δεν πειράζει,ετσι και αλλιως ποτε δεν απαντάτε ,
Ποιες ειναι οι κινητοποιήσεις του κκε που δεν τις ακολουθεί ο κόσμος..??Θελω να μάθω

επίσης τι ειναι η ταξική παλη ,για πες..εχω αγωνια

Στα δικά μας τωρα
εγω δεν σε πρόσβαλα Αν θες να κερδίσεις το δικαίωμα να με αποκαλείς πάπια ,να ερθεις να με βρεις στο συνδικάτο μέταλλου στο Πειραιά

λαικος παράγοντας(επώνυμος ) Σύμφωνοι.? καλη αντάμωση

Γιακουμής Τσατραφίλιας
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 12:38 μ.μ.

@ Λαικό παράγοντα - TRASH πάπια, whatever....

1:07 π.μ.
Ιδού:
http://www.marxists.org/archive/lenin/works/1917/apr/04.htm . Καλή ανάγνωση!

1:23 π.μ
Μα δεν είπα εγώ ότι θέλει να κυβερνήσει το ΚΚΕ!
Ο Μπαλτσαβίας το είπε στις: 26 Δεκεμβρίου 2013 - 5:56 μ.μ.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου. Το ΚΚΕ δεν θέλει να έχει καμία σχέση με την άσκηση εξουσίας.
Βλέπεις όταν κάτι έχει σαπίσει, ο μόνος λόγος ύπαρξής του είναι η αναπαραγωγη της γραφειοκρατίας του. Αυτό ακριβώς κάνει σήμερα το ΚΚΕ

1:48 π.μ.
Σου έχω ήδη απαντήσει.
Καμία κινητοποίηση του ΚΚΕ δεν ακολουθεί ο κόσμος. Οι μόνοι που ακολουθούνε είναι τα περιφερώμενα από διαμαρτυρία σε διαμαρτυρία ίδια κάθε φόρά μέλη του.
Αν νομίζεις ότι πλέον τα κόμματα μπορούν να κινητοποιούν έτσι απλά τον λαό, είσαι πολύ βαθιά νυχτωμένος.
Τα κινήματα έχουν αρχίσει να αυτονομούνται και κάνενα ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί αν τα ελέγξει.
Μπορεί όμως να τα υποστηρίξει κάτι που το ΚΚΕ δεν κάνει (Σκουριές, ΟΛΜΕ, διοκητικοι ΑΕΙ, κλπ)


Υ.Γ.: Το συνδικάτο μετάλλου στο Πειραιά είναι λίγο μακριά. Θες να βρεθούμε στον ....Μπακάκο?

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:15 μ.μ.

φιλε γιακουμη. το ΠΑΜΕ ειναι μεσα σε ολους τους αγωνες της εργατικης ταξης και δεν εχη λειψη απο πουθενα με την μονη διαφορα οτι δεν εγκλοβιζεται στην εναλλαγη αστικον κυβερνησεων που κανενα οφελος δεν θα εχη ο εργατης. το παραδειγμα της κυπρου με τα κατορθωματα της αριστερης κυβερνησης αποτελουν τραγωδια για τον λαο

Γιακουμής Τσατραφίλιας
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 6:41 μ.μ.

Ώστε το παράδειγμα της Κύπρου είναι αρνητικό Παναγιώτη?
Και τότε γιατί ΚΚΕ και ΑΚΕΛ αλληλογλείφονται?
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=359733

Πω, πω, πω σορόπια οι άτεγκτοι κομμουνίσταροι του ΚΚΕ με τα οπορτουνίστικά απολειφάδια του ΑΚΕΛ....

Ανώνυμος
27 Δεκεμβρίου 2013 στις 10:27 μ.μ.

στο διεθνες κομμουνιστικο κινημα η ιδελογικη παλη συνεχιζεται και υπαρχουν θετικα αποτελεσματα εναντια στον οπορτουνισμο φιλε Γιακουμη

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger