Home » , , » «Μύθοι και πραγματικότητα σχετικά με την επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα».(Ηχητικό)

«Μύθοι και πραγματικότητα σχετικά με την επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα».(Ηχητικό)

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015 | 7:24 π.μ.


Παραθέτουμε σε ηχητικό την χθεσινή εκπομπή που μεταδόθηκε από τον διαδικτυακό ραδιοσταθμό μας με τον γενικό τίτλο  «Αιώνιος φοιτητής». Η εκπομπή την οποία επιμελείται και παρουσιάζει ο σύντροφος Ηρακλής ασχολείται με ένα πολύ επίκαιρο θέμα και ενόψει των προσεχών εκλογών.  Αν μπορούσαμε να της δώσουμε ένα τίτλο αυτός θα ήταν «Μύθοι και πραγματικότητα σχετικά με την επιστροφή μας σε εθνικό νόμισμα».

Με ιστορικά στοιχεία και παραδείγματα και φτάνοντας μέχρι την σημερινή πραγματικότητα η εκπομπή προσπαθεί να αποδομήσει την προπαγάνδα που θέλει την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα να συνεπάγεται … καταστροφές και συμφορές.

Επίσης γίνεται αναφορά στο πώς μπορεί η Ελλάδα να προβεί σε μονομερή διαγραφή του εξωτερικού χρέους και να έχει οικονομική ανάπτυξη με εθνικό νόμισμα εκμεταλλευόμενη και τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας.

Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

Ανώνυμος
5 Σεπτεμβρίου 2015 στις 7:55 μ.μ.

Σύντροφοι μόλις πάτησα το play έβγαλε αυτό
This video contains content from SME, who has blocked it on copyright grounds.

5 Σεπτεμβρίου 2015 στις 9:13 μ.μ.

Τι εγινε ρε παιδια; Το κοψανε το video; Πνευματική ιδιοκτησία τίνος;
Εμένα μου μυρίζει ....τι μου μυρίζει....
και δεν το εχω δει το video...
τι μου μυρίζει....κατι μου μυρίζει...
ποιον εχουν κομμενο τα μμε;
μηπως τον ΔΚ;
θα δούμε...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger