Home » , » Πολύ εύκολα αλλάζετε ομάδα και ιδεολογία εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ Γιωργάκη...

Πολύ εύκολα αλλάζετε ομάδα και ιδεολογία εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ Γιωργάκη...

Από askordoulakos , Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016 | 4:50 μ.μ.

 «Εάν ξεφορτωθείτε όλους τους ευφυείς (αλλά ελάχιστα υποταχτικούς) ανθρώπους και κρατήσετε μόνο τους υποταχτικούς ηλίθιους, είναι απολύτως σίγουρο ότι θα φέρετε την καταστροφή στο κόμμα».
   
Μπουχάριν (από τα στενογραφημένα πρακτικά του  6ου συνεδρίου της Κομμουνιστικής Διεθνούς).
____________________________________________

Κατ’ αρχάς, να σε συγχαρώ, που επιτέλους πέτυχες αυτό για το οποίο πάλευες από νεαρός, συστηματικά και με σχέδιο. Μπορεί να κουράστηκες, λόγω των συνεχών μετακινήσεων, από το Συνασπισμό στο ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ κι από κει στο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά όπως έλεγε κι ο Ευριπίδης,
«Σύν μυρίοισι τά καλά γίγνεται πόνοις» (τα καλά, τα αποκτά ο άνθρωπος με χίλιους δυο κόπους).

Προσερχόμενος σήμερα το μεσημέρι στο Μέγαρο Μαξίμου, για την τελετή ορκωμοσίας σου, είπες: «Ναι, ήμουν φίλαθλος του Ολυμπιακού, αλλά από σήμερα είμαι μόνο Εθνική Ελλάδας»!
Εγώ δε θ’ακολουθήσω τον κατήφορο των...παλιόπαιδων, που αυτή τη στιγμή σε «γλεντούν» στα αθλητικά sites, λόγω της παραπάνω ανόητης δήλωσής σου.

Δεν είναι απίθανο αν-υποθετικά μιλώντας- αύριο σε καλέσει ο Κούλης να προσφέρεις τις υπηρεσίες σου στη... μεταρρυθμιστική εκστρατεία της νεοδημοκρατικής κυβέρνησης, να ξαναλλάξεις στρατόπεδο. Είναι να μην αλλάξεις στρατόπεδο άπαξ. Μετά είναι εύκολη η ανακυκλούμενη στρατοπεύδευση. Πότε εδώ, πότε εκεί. Σαν τα «σκηνάκια», που κάναμε στο στρατό.

Βέβαια, το κυριότερο είναι να υπάρχει...δουλειά και σε εποχές ξένης κατοχής κι εξαθλίωσης, σαν τη σημερινή, οι δουλειές ανοίγουν πάντοτε για ανθρώπους, που αλλάζουν εύκολα ομάδα και άποψη. Χρυσές δουλειές μάλιστα. Κάτι το οποίο είχε καταλάβει από νωρίς κι ο ηττημένος του 1945, ο οποίος διατυμπάνιζε ότι «Σε κάθε τόπο θα βρεθούν κάμποσα φιλόδοξα και ιδιοτελή καθάρματα, για να εξυπηρετήσουν πρόθυμα τους σκοπούς μου, γιατί αυτό θα είναι ο μόνος τρόπος για να αναδειχθούν πρόθυμα και να πλουτίσουν στη χώρα τους.».

Άλλωστε, τι Κούλης, τι ΓΑΠ, τι Τσίπρας. Μισό μνημόνιο δρόμος είναι η απόσταση μεταξύ τους, ψευτοπράγματα δηλαδή.

Κι αν αύριο- υποθετικά μιλώντας πάντα- συστρατευθείς στο πλευρό του Κούλη, για το καλό της Ελλάδας βέβαια, μπορεί να ξαναλλάξεις ομάδα και να ξαναγίνεις Ολυμπιακός.

Μόνο ΑΕΚ να μη γίνεις, διότι σαν και σένα, τα τελευταία χρόνια στην ΑΕΚ έχουν μαζευτεί πολλοί, όπως πχ ο Ψαριανός. Δε θέλουμε άλλους...


Υ.Γ:  Κι επειδή κατάλαβες ποιος είμαι, με το θάρρος που αντλώ από την παρελθούσα σχέση μας, θα σου πω ότι υπάρχει κάτι χειρότερο, από το ν’αλλάζεις ομάδα και ιδεολογία (εφόσον διαθέτεις): Να νομίζεις, πως απευθύνεσαι σε χαχόλους και ηλίθιους.
Διότι, ούτε στο Γυμνάσιο δε λέγαμε τέτοιες σαχλαμάρες!  Ο ανιψιός μου, που είναι 6 χρονών, κάθε φορά που τον δελεάζω, λέγοντάς του ότι «Αν γίνεις ΑΕΚ, θα σου πάρω ποδήλατο», μου απαντάει «Όχι, εγώ είμαι Παναθηναικός!» Κι επιμένει το σκασμένο, δεν αλλάζει με τίποτα! Δε μου λέει «Ήμουν Παναθηναικός, αλλά από σήμερα είμαι μόνο Εθνική Ελλάδας, πάρε μου ποδήλατο»! Μικρός είναι όμως, όταν μεγαλώσει θα μάθει κι αυτός τα κόλπα και πως ν’αλλάζει ομάδα, ή ιδεολογία, όταν πρέπει.
Θα αντιλέξεις, βέβαια, ισχυριζόμενος πως εσύ δεν άλλαξες ομάδα, ή ιδεολογία, απλώς και μόνο για ένα ποδήλατο. Και θα’χεις δίκιο...
Να’σαι πάντα καλά, ειλικρινά στο λέω.  

Να κρατήσουμε καλά μέσα στην ψυχή μας, το πνεύμα του μετώπου!

askordoulakos
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger