Home » , » Μαρέβα Μητσοτάκη: Ανάφλεξη από δυο γκαζάκια "τρομοκρατική ενέργεια". Η κατοχή offshore εταιριών και η συμμετοχή στις λίστες των Paradise Papers "υγιούς επιχειρηματικότητας".

Μαρέβα Μητσοτάκη: Ανάφλεξη από δυο γκαζάκια "τρομοκρατική ενέργεια". Η κατοχή offshore εταιριών και η συμμετοχή στις λίστες των Paradise Papers "υγιούς επιχειρηματικότητας".

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018 | 10:35 μ.μ.


Με αφορμή δυο γκαζάκια που έσκασαν έξω από τα γραφεία της επιχείρησης που διευθύνει η γυναίκα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης βγήκε η κ. Μαρέβα Μητσοτάκη να μας πει ότι βρίσκεται «σε εξέλιξη μια συστηματική επιχείρηση εξόντωσής μου σε όλα τα τα επίπεδα. Θέλουν να πλήξουν τον σύζυγό μου και χτυπούν εμένα. Οι εγκέφαλοι αυτής της επιχείρησης βρίσκονται στα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου».

Σύμφωνα με την ίδια μάλιστα «τα εκτελεστικά όργανα» αυτής της επιχείρησης έχουν επικεφαλής τον εκδότη της εφημερίδας Dokumento. Θα παρακολουθήσουμε στην συνέχεια την αντιπαράθεση που ξέσπασε μετάξυ της κ. Μητσοτάκη και του Κώστα Βαξεβάνη.

Προσπερνάμε τις αστειότητες περί «τρομοκρατικής ενέργειας του παρακράτους» όπως χαρακτηρίζει τα δυο γκαζάκια που έσκασαν και τα οποία προκάλεσαν ένα μικρό «μαύρισμα» στην πόρτα του κτηρίου όπου στεγάζεται η επιχείρηση ρουχισμού Zeus & Dione της Μαρέβα Γκραμπόφσκι, και θυμίζουμε κάποιες απ' τις δραστηριότητες αυτής της κυρίας.
Κι' αυτό όχι γιατί έχουμε κάτι προσωπικό με την γυναίκα του αρχηγού της Ν.Δ, αλλά γιατί είναι πρόκληση να χαρακτηρίζει "παρακρατική ενέργεια" και "επιχείρηση εξόντωσής" της μια αστεία πράξη, και από την άλλη η ίδια να εκτιμάει ως "υγιή επιχειρηματικότητα" να έχει στην κατοχή της offshore εταιρεία και να περιλαμβάνεται ανάμεσα στα ονόματα των Paradise Papers.
Αποφεύγουμε να το σχολιάσουμε αυτό, αφήνοντας τους χρήστες του διαδικτύου να το κάνουν.

Αρκούμαστε να σας θυμίσουμε την αποκάλυψη που έκανε το φιλοσυριζαίικο περιοδικό «Επίκαιρα» για τις μπίζνες που έκανε ο κολλητός του Σαμαρά, Σταύρος Παπασταύρου, μαζί με την γυναίκα του Κυριάκου Μητσοτάκη Μαρέβα Γκαμπόφσκι. (Διαβάστε το σχετικό δημοσίευμα).


Ας δούμε τώρα ένα δημοσίευμα από την εφημερίδα "Documento"

Βαξεβάνης προς Μαρέβα: Μην παριστάνετε την διωκόμενη Μαρία Αντουανέτα

Η κυρία -όποτε με συμφέρει Γκραμπόφσκι όποτε με συμφέρει Μητσοτάκη- παριστάνει τον ένοικο του Παραδείσου την ώρα που η μοναδική σχέση της είναι με τα Παραδείσια Κέιμαν και τις offshore τους.

Η κυρία Μητσοτάκη θεωρεί ότι μιλά σε υπηκόους οι οποίοι είναι έτοιμοι να αποδεχθούν το αφήγημα της διωκόμενης Μαρίας Αντουανέτας. Είναι γνωστό ότι καταδίκασα την επίθεση που ξεφλούδισε τις μπογιές στην πόρτα της εταιρείας της και ταυτόχρονα σάρκασα τον σύζυγό της που ανακάλυψε ηθικούς αυτουργούς σε όποιους την κρίνουν.

Επαναλαμβάνω ότι καλά θα κάνει και η κυρία Μητσοτάκη και ο κύριος Μητσοτάκης, να ψάξουν τους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς και στο περιβάλλον που συναναστρέφονται, το οποίο βρίθει από ποινικούς, όπως η συνέταιρός της που διώκεται για απάτες και μαύρο χρήμα. Ή στην συμπαθή της τάξη των οφσορίστας και όχι σε αυτούς που κάνουν τη δουλειά τους.
Σε ό,τι με αφορά προσωπικά, ευτυχώς με εκφράζει πλήρως ο Βολταίρος, του οποίου δεν έχω φυσικά σπίτι αλλά όσα χρειάζονται: «Έχω κάνει μόνο μια προσευχή στο Θεό: Θεέ μου, κάνε τους εχθρούς μου γελοίους. Και ο Θεός με εισάκουσε.»

Νωρίτερα η κ. Μητσοτάκη είχε κάνει την ακόλουθη δήλωση - αήθη επίθεση:

«Από τη μέρα που ο σύζυγος μου, Κυριάκος Μητσοτάκης, εξελέγη στην ηγεσία της ΝΔ βρίσκεται σε εξέλιξη μια συστηματική επιχείρηση εξόντωσής μου σε όλα τα τα επίπεδα. Θέλουν να πλήξουν τον σύζυγό μου και χτυπούν εμένα. Οι εγκέφαλοι αυτής της επιχείρησης βρίσκονται στα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου.

Τα εκτελεστικά τους όργανα, με επικεφαλής τον Κώστα Βαξεβάνη, κατασκευάζουν ιστορίες και εξαπολύουν συκοφαντίες και ψέματα. Δικαιολογούν ακόμη και τρομοκρατικές ενέργειες. Όλοι γνωρίζουν τί θέλει να πετύχει αυτό το παρακράτος εναντίον μου, αλλά δεν θα το πετύχει. Ούτε εγώ, ούτε ο σύζυγός μου θα φοβηθούμε.

Όσο κι αν κακοποιήσουν την αλήθεια, όση λάσπη κι αν ρίξουν, δεν πρόκειται να με λυγίσουν. Θα συνεχίσω τη δουλειά μου και τη ζωή μου, χωρίς να δειλιάσω απέναντι στην αλητεία και στην τρομοκρατία. Δύναμή μας η αντοχή μας. Είναι δειλοί και θα ηττηθούν».
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 2 σχόλια

12 Φεβρουαρίου 2018 στις 10:41 μ.μ.

Το παρακράτος σε δράση σε όλες του τις Αποχρώσεις. Ολα στην υπηρεσία του καπιταλισμού ωστε να μη κινδυνέψει ποτέ.

13 Φεβρουαρίου 2018 στις 11:08 π.μ.

Τὰ γκαζάκια δὲν εἶναι ἀστεῖα πράξη, ὅπως λέτε... Ἁπλὰ εἶναι προβοκατόρικη, καὶ ἀβανταδόρικη γιὰ τὴν Μαρέβα...Τὶ κάνει νιάου νιάου...

Γιὰ τὰ ὑπόλοιπα ποὺ γράφετε ἔχετε δίκιο...

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger