Home » , , » Τι συμβαίνει με την περίπτωση του πρώην απεργού πείνας - δίψας Β. Δημάκη;

Τι συμβαίνει με την περίπτωση του πρώην απεργού πείνας - δίψας Β. Δημάκη;

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 19 Απριλίου 2018 | 5:35 μ.μ.


Τι ακριβώς συμβαίνει με την περίπτωση του πρώην απεργού πείνας Βασίλη Δημάκη δεν γνωρίζουμε αφού η μόνη μας πληροφόρηση προέρχεται από το διαδίκτυο.
Πάντως αν μπορεί να εκτιμήσουμε σωστά εξακολουθούν να παίζονται "περίεργα" παρασκηνιακά παιχνίδια με κύριο πρωταγωνιστή τους μηχανισμούς του υπουργείου Δικαιοσύνης, αλλά και με συμμετοχή του ίδιου του Β. Δημάκη.
Η εκτίμησή μας αυτή προέρχεται από τις αναρτήσεις που έκανε στην προσωπική της παρουσία στο Fecebook η πρώην δικηγόρος του Β.Δ, Ηλέκτρα Κούτρα και οι οποίες μας δημιουργούν προβληματισμό.

Αρχικά να πούμε ότι σύμφωνα με δημοσιεύματα, αν ο πρώην απεργός πείνας είχε λάβει διαβεβαιώσεις από τον εκπρόσωπο του Υπουργείου Δικαιοσύνης Δουλάμη ότι θα έχει άμεσα πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο γι' αυτό και σταμάτησε τον αγώνα του, με διάφορα προσχήματα δεν του δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθήσει την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αυτή είναι όμως η μια πλευρά του θέματος. Τα βασικά ερωτήματα που μπαίνουν και αναδεικνύουν προβληματικές καταστάσεις προκύπτουν από τα γραφόμενα της συνηγόρου υπεράσπισης του Β. Δημάκη. Επειδή δεν θέλουμε να βγάλουμε αυθαίρετα συμπεράσματα παραθέτουμε απλώς τα όσο μας γνωστοποίησε, χτες, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης η πρώην δικηγόρος του Β.Κ.


Μόλις μου κοινοποιήθηκε με φαξ από τη Φυλακή Κορυδαλλού ανάκληση της πληρεξουσιότητάς μου από τον #VDimakis. Λέγεται ότι προηγήθηκε χθες επίσκεψη από εκπρόσωπο του Υπ.Δικαιοσύνης (εν αγνοία μου), που οδήγησε σε (αν αγνοία μου) νέο αίτημά του για εκπαιδευτική άδεια, που εξετάζεται αυτή τη φορά αμέσως, προφανώς επειδή τα συνταχθέντα από εμένα για κάποιο λόγο καθυστερούν να εξετασθούν. Προφανώς ο ίδιος μπορεί να το κάνει καλύτερα από μόνος του, δε χρειάζεται δικηγόρος για τέτοια πράγματα.

Με τα δεδομένα αυτά, παρακαλώ να μην μου στείλετε άλλα μηνύματα για το Βασίλη Δημάκη, διότι δεν τον εκπροσωπώ πλέον.

Και φροντίστε παράλληλα να μην με επιλέξετε για δικηγόρο σας, διότι αν τολμήσω να σας αναλάβω, τα αιτήματά σας είτε θ' απορριφθούν λόγω του ότι είμαι "κακή σύμβουλος", όπως λέει κι ο κ.Υπουργός στα ΜΜΕ, είτε η ικανοποίηση των αιτημάτων σας θα καθυστερήσει βασανιστικά, μόνο και μόνο επειδή έχετε εμένα για δικηγόρο σας κι όχι κάποιον άλλο.

Δυστυχώς το Υπουργείο των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει καταστήσει από καιρό σαφές ότι η προσπάθεια ανάδειξης των παθογενειών σχετικά με τα δικαιώματα, και δη για όσα σχετίζονται με την κράτηση, απαγορεύεται. Με κάθε τρόπο. Με κάθε μέσο.

Οπότε κι εγώ ανακοινώνω ότι δεν θ' αναλάβω καμία νέα υπόθεση, για καιρό. Για το καλό σας.
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger