Home » , » Ιδιωτική Προβατοβουλία

Ιδιωτική Προβατοβουλία

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019 | 11:42 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

Το τι χαμός έγινε στο ιντερνέτ με την Ryanair δεν περιγράφεται. Η πτήση της για Θεσσαλονίκη κατέληξε Ρουμανία, η ταλαιπωρία των επιβατών ήταν απίστευτη και η συμπεριφορά της εταιρίας απαράδεκτη.
Αν, λέμε αν, γίνονταν κάτι τέτοιο όταν η Ολυμπιακή ήταν στο Δημόσιο, η ΝΔ θα ζητούσε παραιτήσεις, τα ΜΜΕ της θα έπαιζαν συνέχεια πρώτο θέμα το μπάχαλο, με φόντο τους αγανακτισμένους επιβάτες.

Ποια όμως είναι αυτή η εταιρεία; Η Ryanair εξελίχθηκε από μια μικρή αεροπορική εταιρία, στην μεγαλύτερη της Ευρώπης με σύνολο ενεργητικού πάνω από 12 δις, έσοδα άνω των 7 δις και κέρδη πάνω από 1 δις το 2018.

Στην αρχή της πορείας της, η Ryanair είχε 450 εργαζόμενους, καθένας από τους οποίους είχε μετοχές της εταιρείας. Υπήρχε συμφωνία ότι το προσωπικό δεν θα εντασσόταν σε σωματείο με το σκεπτικό ότι μπορούσαν να επηρεάσουν τη διαχείριση της επιχείρησης.
Οι σημερινοί εργαζόμενοι (11.000) δεν έχουν μετοχές της εταιρείας. Ωστόσο, η Ryanair εξακολουθεί να αρνείται να αναγνωρίσει ή να διαπραγματευτεί με οποιοδήποτε σωματείο.

Το 2011, ένας πρώην πιλότος της Ryanair απέσπασε δικαστικώς αποζημίωση, επειδή απολύθηκε διότι έδωσε, εν ώρα υπηρεσίας, σε μέλος του πληρώματος καμπίνας ένα έντυπο κάποιου σωματείου. Το 2012 ιδρύθηκε το σωματείο Pilot Group Ryanair (RPG), που εκπροσωπεί τους πιλότους της Ryanair.

Οι συμβάσεις που προτείνονται προς υπογραφή στο προσωπικό της Ryanair είναι μερικές φορές ασυνήθιστες και περίπλοκες σε σύγκριση με αυτές άλλων αεροπορικών εταιρειών. Υποχρεώνουν τους πιλότους να συνιστούν ΕΠΕ στην Ιρλανδία και να εργάζονται για τη Ryanair μέσω πρακτορείου, ή το προσωπικό εδάφους στην Ισπανία να ανοίγουν τραπεζικούς λογαριασμούς στο Γιβραλτάρ για να εισπράττουν τη μισθοδοσία τους. Απαιτούσαν 70€ για αίτηση πρόσληψης και άλλα 300€ από τους υποψήφιους εργαζομένους για την εκπαίδευση τους!

Τα περιοδικό των καταναλωτών περιγράφουν τη Ryanair ως τη χειρότερη περίπτωση εταιρείας γιατί κάνει κρυφές χρεώσεις, ενώ μαδά τους πελάτες βαπτίζοντας προαιρετικές, για να τις χρεώσει μετά υπέρογκα, κάποιες υπηρεσίες.
Επίσης έχουν γίνει μετατροπές στα αεροσκάφη της για να μεταφέρουν περισσότερο κόσμο εις βάρος της άνεσης και ασφάλειας.

Η Ryanair έχει επικριθεί για πολλές πτυχές της εξυπηρέτησης των πελατών της. Ο Economist έγραψε ότι "υπεροπτική αντιμετώπιση των επιβατών της Ryanair" έχει κάνει την εταιρεία "επάξια διαβόητη για την αθλιότητα" και ότι "έχει γίνει συνώνυμο της φρικτής εξυπηρέτησης πελατών ... και της αποδοκιμαστικής αγένειας απέναντι σε οποιονδήποτε ή οτιδήποτε μπαίνει στο δρόμο της. Επίσης συμπεριφέρεται άσχημα στους ΑΜΕΑ, ενώ κάθε απόφαση της δικαιοσύνης εναντίον της τη μεταφέρει στις τιμές των εισιτηρίων.
Για να καταλάβετε πως γίνεται το δήθεν φτηνό εισιτήριο να φέρνει μεγάλα κέρδη.

Α! κι ένα τελευταίο: Η εταιρεία είχε στραφεί εναντίον της Κομισιόν γιατί δεν τιμώρησε (επαρκώς) την Ελλάδα στην περίπτωση των επιδοτήσεων της Ολυμπιακής.
Όπως είπαμε, ιδιωτική προβατοβουλία. Μπεεε!
Μοιράσου το :

+ σχόλια + 1 σχόλια

7 Ιανουαρίου 2019 στις 7:41 π.μ.

Ολη αυτη η βαρβαρη και μεσαιωνικη συμπεριφορα της Ryanair τελει υπο την εγκριση και τις ευλογιες της δημοκρατικης ΕΕ που ``υπερασπιζεται``τα δικαιωματα των εφγαζομενων
και του επθβατικου κοινου! Ουτε τσαμπα και με το πιστολι στον κροταφο δεν πρεπει να ταξιδευει κανεις με την Ryanair

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger