Home » , , » "Ανθρακέας ο θησαυρός".

"Ανθρακέας ο θησαυρός".

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019 | 8:05 μ.μ.

Γράφει ο mitsos175

 Δημήτρη μου, Δημήτρη μου, μου το 'κλεισες το σπίτι μου,
Μου το 'κανες οικόπεδο, γιατί είσαι ομορφόπαιδο...

"Γιατί δεν συνέλαβαν όσους έκαναν τα επεισόδια"; Ωρύεται η ΝΔ!
Κι εγώ την ίδια απορία έχω.
Μήπως τους πέρασαν για ειρηνικούς διαδηλωτές;
Πάντως για μετανάστες δεν τους πέρασαν σίγουρα, αλλιώς ο Δημητράκης θα ανέβαζε φωτογραφία από κάποιο στρατόπεδο συγκέντρωσης.

Τι έξυπνο είναι αυτό το παιδί; Η περικεφαλαία του λείπει. Θα την ξέχασε όμως, όταν έβαλε τη μάσκα.
Και ειλικρινής έτσι; Α! Το σωστό να λέγεται.
Ομολόγησε δημόσια κι αυθόρμητα κάμποσες παραβάσεις του νόμου. Έβαλε και αποδεικτικά στοιχεία, μην αμφιβάλει κανείς! Έτσι δεν είναι κύριε εισαγγελέα μου;

Παρακαλώ να του αναγνωρίσετε ως ελαφρυντικό τη βλακεία που τον δέρνει.
Πιο πιθανό πάντως τον βλέπω ψυχιατρείο, παρά φυλακή.
"Γνήσιος απόγονος του Μεγάλου Αλεξάνδρου"!
Δημήτρη, την περιουσία να διεκδικήσεις, μη σε πιάσουν κορόιδο.
Αλλά θα πω κάτι που θα στενοχωρήσει όλους τους απογόνους του μεγάλου μας στρατηλάτη:

Όλοι οι στενοί του συγγενείς δολοφονήθηκαν. Οι περισσότεροι από τον Κάσσανδρο. Ειδικά τα παιδιά του.
"Το 310 π.Χ. – 309 π.Χ., ο Κάσσανδρος δίνοντας εντολές στον Γλαυκία, αξιωματικό των Εταίρων, δηλητηρίασε τον Αλέξανδρο Δ’ και τη μητέρα του, Ρωξάνη, οι οποίοι βρίσκονταν υπό την εποπτεία του. Επίσης έπεισε τον Πολυπέρχονα πως συμφέρον του ήταν να δηλητηριάσει το νόθο γιο του Αλεξάνδρου, Ηρακλή, και τη μητέρα του, μια ερωμένη του Αλεξάνδρου από την Περσία, τη Βαρσίνη, το 309 π.Χ.".
Άρα δεν έμειναν απόγονοι του Αλεξάνδρου...
Μην κάθεσαι πολύ στον ήλιο, θα στην πέσουν οι φίλοι σου. Αν και μετά τα όσα αποκάλυψες, δεν θα είναι το μαύρισμα η αιτία...

Πολλά περαστικά στη ΝΔ. Κυρίως στον Άδωνη, που ξεφτιλίστηκε ακόμα μια φορά. 
Πρόεδρε, ξέρεις το ανέκδοτο "να οργανωθούμε ρε παιδιά, να οργανωθούμε"; Όταν λέτε μαλακίες, να συνεννοείστε τουλάχιστο μεταξύ σας.
"Ανθρακέας ο θησαυρός".
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger