«Μια νεολαία δραστήρια, αυταρχική, βίαιη, ατρόμητη και σκληρή, να τι γυρεύω… Θέλω να βλέπω στα μάτια της να λάμπει η αγέρωχη και άγρια φλόγα του αρπακτικού ζώου. Μη μου μιλάτε για πνευματική μόρφωση. Η γνώση θα είναι ο χαμός των νέων μου».
Αδόλφος Χίτλερ
Είναι απίστευτο πόσο ανιστόρητοι είναι κάποιοι "Ελληναράδες" φασίστες και ακροδεξιοί. Εντάξει, είναι λογικό να μην γνωρίζουν ότι η προσχώρηση τμήματος της Μακεδονίας στην ελληνική επικράτεια δεν έχει καμιά σχέση με την επανάσταση του 1821.
Αλλά το να αναγάγουν το άσμα "Μακεδονία ξακουστή" σε εμβληματικό τραγούδι της μέρας, αυτό ξεπερνάει τα όρια.
Προφανώς κάποιοι υπερεθνικιστές και λοιποί πατριδοκάπηλοι δεν έχουν ιδέα για την προέλευση αυτού του ακούσματος που φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με τη μουσική παράδοση της Μακεδονίας, είναι ένα κατασκεύασμα που ήρθε να εξυπηρετήσει πολιτικές σκοπιμότητες.
Αν, μάλιστα έκαναν μια τσάρκα στη Γουικιπίντια και μάθαιναν πια είναι η ποιο επικρατέστερη εκδοχή για την προέλευση αυτού του άσματος μπορεί να τους έπιανε και πυρετός. Εκεί, λοιπόν, διαβάζουμε:
Αδόλφος Χίτλερ
Είναι απίστευτο πόσο ανιστόρητοι είναι κάποιοι "Ελληναράδες" φασίστες και ακροδεξιοί. Εντάξει, είναι λογικό να μην γνωρίζουν ότι η προσχώρηση τμήματος της Μακεδονίας στην ελληνική επικράτεια δεν έχει καμιά σχέση με την επανάσταση του 1821.
Αλλά το να αναγάγουν το άσμα "Μακεδονία ξακουστή" σε εμβληματικό τραγούδι της μέρας, αυτό ξεπερνάει τα όρια.
Προφανώς κάποιοι υπερεθνικιστές και λοιποί πατριδοκάπηλοι δεν έχουν ιδέα για την προέλευση αυτού του ακούσματος που φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με τη μουσική παράδοση της Μακεδονίας, είναι ένα κατασκεύασμα που ήρθε να εξυπηρετήσει πολιτικές σκοπιμότητες.
Αν, μάλιστα έκαναν μια τσάρκα στη Γουικιπίντια και μάθαιναν πια είναι η ποιο επικρατέστερη εκδοχή για την προέλευση αυτού του άσματος μπορεί να τους έπιανε και πυρετός. Εκεί, λοιπόν, διαβάζουμε:
«Ο μουσικολόγος Μάρκος Δραγούμης εντόπισε μία κασέτα με ισπανοεβραϊκά τραγούδια της Θεσσαλονίκης, στην οποία περιλαμβάνεται η μελωδία του τραγουδιού ως σύνθεση που πραγματοποιήθηκε για τα εγκαίνια της Schola de la Alianza, του πρώτου εβραϊκού σχολείου της Θεσσαλονίκης, το 1873. Ο Δραγούμης πιθανολογεί ότι είτε η μελωδία δημιουργήθηκε για τα εγκαίνια του εβραϊκού σχολείου και έπειτα μεταδόθηκε σε άλλους λαούς της περιοχής ή είχε δημιουργηθεί αρχικά στα μέσα του 19ου αιώνα από κάποιον Δυτικό συνθέτη για τον Οθωμανό σουλτάνο και έπειτα χρησιμοποιήθηκε από τις εβραϊκές κοινότητες».
Φυσικά αυτά είναι "ψιλά γράμματα" για τους Ελλαδέμπορους "πατριώτες".
Δημοσίευση σχολίου