Home » , , , , » 21 Μαΐου 2019: Εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

21 Μαΐου 2019: Εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Από Δημήτρης Δαμασκηνός , Τετάρτη 15 Μαΐου 2019 | 4:29 μ.μ.

ΔΕΝ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ! 

ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ! 

Λείπουν ακόμη και τα λόγια. Όλα τ’ αφήσαμε στη μέση,
όλα τ’ αφήσαμε στην τύχη. Κι έγιναν

χωρίς εμάς. Εμείς μείναμε πίσω

μετανιωμένοι ή αμετάνιωτοι — τί σημαίνει;

ταπεινωμένοι ή αλαζόνες — το ίδιο κάνει

(Γιάννης Ρίτσος, Κάτω απ’ τον ίσκιο του βουνού).

  Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, 


  Η "Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη Ρήξη και την Ανατροπή!" είναι ένα ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΧΗΜΑ της εκπαιδευτικής αριστεράς και της ριζοσπαστικής οικολογίας χωρίς κομματικές εξαρτήσεις που συμμετέχει με το δικό της ψηφοδέλτιο στις εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων από την ΕΛΜΕ Χανίων στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.  
  Οι εκλογές αυτές θα διεξαχθούν στις 21 Μαΐου 2019, όταν το βλέμμα των περισσότερων θα είναι στραμμένο στις Δημοτικές-Περιφερειακές εκλογές και τις Ευρωεκλογές με τα κόμματα να δημιουργούν συνθήκες τεχνητής πόλωσης και κομματικής περιχαράκωσης με στόχο ν' αυξήσουν τις δυνάμεις τους χρησιμοποιώντας συχνά το συνδικάτο και τις διαδικασίες του σ' αυτόν τον σχεδιασμό. Αυτό το γεγονός είναι ιδιαίτερα αρνητικό, γιατί συντελεί στην περαιτέρω χειραγώγηση του εκπαιδευτικού κινήματος και στην καθυπόταξη του στις επιδιώξεις του κυβερνητικού, διακηρυκτικού και υποταγμένου συνδικαλισμού.

  Οι εκλογές αυτές είναι κρίσιμες, μιας και θα αναδείξουν το νέο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ για την επόμενη διετία. Την προηγούμενη διετία, ωστόσο, η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ (ΣΥΝΕΚ και ΔΑΚΕ) καθήλωσε το μεγαλύτερο συνδικάτο της χώρας στην αδράνεια, το οδήγησε στην αποσυσπείρωση και την απαξία, ενώ τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης και της κοινωνίας συνεχώς αυξάνονται και οι συνθήκες εργασίας επιδεινώνονται (απουσία μόνιμων διορισμών, εκπαιδευτικοί-λάστιχο που απασχολούνται σε δύο, τρία έως και πέντε σχολεία, ταξικότητα του εξαγγελλόμενου Νέου Λυκείου, διάλυση των δομών στην Ειδική Αγωγή κ.λπ.) την ίδια στιγμή που όλες οι διαδικασίες στα πλαίσια των αντιδραστικών καπιταλιστικών αναδιαρθρώσεων προχωρούν με γοργό ρυθμό (βλ. περιγραφική αξιολόγηση στο Γυμνάσιο, Ομάδες Εκπαιδευτικής Στήριξης, αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, ιδιωτικοποίηση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης κ.ο.κ.). 

  Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση με τις προτάσεις τους σχεδιάζουν να διοχετεύσουν τη μεγάλη πλειοψηφία των 16άρηδων που προέρχονται από τα φτωχά-λαϊκά στρώματα στη φθηνή κατάρτιση και τη μαύρη εργασία της μαθητείας σε ένα υποβαθμισμένο, συρρικνωμένο από τομείς και ειδικότητες ΕΠΑΛ ή και στην μη τυπική εκπαίδευση των προσαρμοσμένων πλήρως στις απαιτήσεις των επιχειρήσεων ΕΠΑΣ, αμέσως μετά την πρώτη τάξη του Λυκείου. Μέτρα όπως η μαθητεία, οι δημιουργικές εργασίες, η θεματική εβδομάδα, το portfolio των μαθητών κ.λπ. συμβάλλουν στην προώθηση της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και τον αυταρχικό έλεγχο των εκπαιδευτικών.
  Όπως και στο παρελθόν με την αυτοαξιολόγηση τόσο της σχολικής μονάδας όσο και με την αξιολόγηση των διευθυντών ως συνδικαλιστικό σχήμα παλέψαμε να μην ψηφίσουν οι καθηγητές στους συλλόγους διδασκόντων για την αξιολόγηση των διευθυντών, γεγονός που θα τους καθιστούσε συνυπεύθυνους και θα νομιμοποιούσε επίσης τις προαποφασισμένες επιλογές της διοίκησης. Άλλωστε, εμείς σε όλα τα προβλήματα της εκπαίδευσης -μικρά και μεγάλα- δώσαμε και δίνουμε τη μάχη μαζί με τους συναδέλφους. Κανένας μέλος μας δε νομιμοποίησε τις διαδικασίες αξιολόγησης των διευθυντών συμμετέχοντας στις διαδικασίες και βαθμολογώντας τις συνεντεύξεις των υποψηφίων στο διευρυμένο ΠΥΣΔΕ Χανίων. Πολύ περισσότερο μάλιστα, όταν η θέση του χώρου που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν (βλ. Αγ. Παρεμβάσεις Δ.Ε.) έχει κάνει σημαία της την ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
  Η κατάσταση στο συνδικαλιστικό κίνημα των εργαζομένων: Ξεπερνάμε όλα τα φράγματα που στήνει στο δρόμο μας η χρεωκοπημένη γραφειοκρατία των εργατοπατέρων-"συνδικαλιστών" τύπου ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, των εκπροσώπων του παλιού και του νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού (βλ. ΔΑΚΕ – ΠΑΣΚ – "παράταξη ΣΥΡΙΖΑ") που αρκούνται σε ασυντόνιστες "τουφεκιές στον αέρα" χωρίς σχέδιο και προοπτική με στόχο την αποκλιμάκωση και συνεπώς την ήττα των αγώνων μας, σπέρνοντας την απογοήτευση και τη μοιρολατρία.
  Διαφοροποιούμαστε, ωστόσο, και από το ρεύμα των Αγ. Παρεμβάσεων Δ.Ε., αφού σε τοπικό επίπεδο το λεγόμενο αγωνιστικό προεδρείο της ΕΛΜΕ Χανίων που συγκροτήθηκε από τη "Ενωτική Πρωτοβουλία" (που στηρίζεται από δυνάμεις του ΝΑΡ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΛΑΕ), και την "Πρωτοβουλία-Παρέμβαση" (που στηρίζεται από δυνάμεις του ΣΕΚ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ) με την ανοχή και τη συναίνεση των ΣΥΝΕΚ αποσυσπειρώνει και διαλύει το σωματείο με τις αντιδημοκρατικές πρακτικές του. 

  Και πανελλαδικά, άλλωστε, οι Αγ. Παρεμβάσεις Δ.Ε. ακολουθώντας τα προηγούμενα χρόνια μια πολιτική ουράς απέναντι στον αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ, αναδείχτηκε -στο όνομα της "ενότητας"- σε "δωρητή σώματος" στον κυβερνητικό συνδικαλισμό διαθέτοντας, ιδιαίτερα στα Χανιά μα και την υπόλοιπη Ελλάδα, στελέχη του στην κυβέρνηση της "πρώτης φοράς Αριστεράς", για να συνεχίσει το καταστροφικό έργο των προκατόχων της στην εκπαίδευση και την κοινωνία. Ελεγχόμενος από τις δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΛΑΕ, χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες στο εσωτερικό του για τα ζητήματα που πολιτικά έχουν ουσία, ο χώρος των Παρεμβάσεων έχει εξαντλήσει καιρό τώρα τον ριζοσπαστισμό του, περιοριζόμενος σ' έναν χώρο υποδοχής των δυσαρεστημένων ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ στη λογική του "άλλα λέμε κι άλλα κάνουμε".
  Από την άλλη πλευρά, όλοι όσοι συμμετέχουμε στην "Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη Ρήξη και την Ανατροπή" δραστηριοποιούμαστε με ανιδιοτέλεια -χρόνια τώρα- στο συνδικαλιστικό κίνημα. Με συντομία πιστεύουμε πως: "Δεν είμαστε αυτό που λέμε, αλλά αυτό που κάνουμε". Επιδιώκουμε την ταξική αγωνιστική ανασύνταξη του συνδικαλιστικού και εργατικού κινήματος, ως αναγκαίο όρο για να ανατραπεί η πολιτική κυβέρνησης–κεφαλαίου–ΕΕ–ΔΝΤ. Βρισκόμαστε στον αντίποδα του υποταγμένου, κυβερνητικού και γραφειοκρατικού συνδικαλισμού!


Παλεύουμε για:
Λέμε ΟΧΙ:

Δημοκρατία-παιδαγωγική ελευθερία στο σχολείο. Όχι στην αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού.
Αυξήσεις στους μισθούς. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
Σταθερή-μόνιμη εργασία. Επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στην προ του 2013 κατάσταση και της διάθεσης ωρών στα εργαστήρια.  
Πλήρη σύνταξη και ασφάλιση στα 30 χρόνια υπηρεσίας.
√ Μαζικούς διορισμούς αναπληρωτών.
√ Δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.
στην αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού.
στην υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης. 
στη διάλυση της τεχνικής εκπαίδευσης.
στην εισβολή των ιδιωτών.
στην πολιτική κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ.


  • ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΑΓ. ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ Δ.Ε. ΣΤΟ 19ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
  • ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ

  • ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 

Χανιά, 15 Μαΐου 2019
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger