Home » , » Πέθανε ο Χρήστος Τσιγαρίδας

Πέθανε ο Χρήστος Τσιγαρίδας

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Δευτέρα 10 Ιουνίου 2019 | 2:44 μ.μ.

«Η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης ήταν ένα καθήκον που έπρεπε να φέρω σε πέρας, ανεξάρτητα από την ύπαρξη στοιχείων ή όχι σε βάρος μου. Η επαναστατική μου συνείδηση δε μου επιτρέπει να αφήσω βορά στα σκυλιά την ιστορία του ΕΛΑ και τη μνήμη του Χρήστου Κασσίμη. 
Υπερασπίστηκα την επαναστατική τιμή της οργάνωσής μου, του ΕΛΑ, και την προσωπική μου πολιτική διαδρομή στο επαναστατικό κομμουνιστικό κίνημα. Αγωνίστηκα ενάντια στην εφαρμογή της ναζιστικής αρχής της συλλογικής ευθύνης, η οποία δεν αφορά μόνο τους κατηγορούμενους σ’ αυτή τη δίκη, αλλά όλα τα αγωνιζόμενα κομμάτια του ελληνικού λαού»

Από την «απολογία» του Χρήστου Τσιγαρίδα, στην 1η Δίκη του ΕΛΑ

***

Σήμερα, πέθανε στα 80 του χρόνια ο Χρήστος Τσιγαρίδας, ο αγωνιστής που ανέλαβε την ευθύνη για τη συμμετοχή του στον ΕΛΑ και έδωσε σκληρή μάχη, στις τρομοδίκες, στη φυλακή, στον Τύπο, στην κοινωνία, ενάντια στην τρομοϋστερία, ενάντια στη συκοφάντηση των οργανώσεων του ένοπλου και των αγωνιστών που συμμετείχαν σ’ αυτές.

Η ευγενική του μορφή, η συντροφικότητα, η ανιδιοτέλεια και η ταπεινότητά του θα συνοδεύουν πάντοτε την ανάμνηση αυτού του σεμνού αγωνιστή.

ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

Η πολιτική κηδεία του Χρήστου Τσιγαρίδα θα γίνει την Πέμπτη 13 Ιούνη, στις 3μμ στο Α' Νεκροταφείο.

Η αναγγελία του θανάτου του αγωνιστή μας στάλθηκε από την "ΚΟΝΤΡΑ"
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger