Home » , » Για να μην μας θεωρούν ορισμένοι λωτοφάγους. - Κέρδισε ο Κ. Βαξεβάνης στην διαμάχη που είχε με Κ. Μητσοτάκη

Για να μην μας θεωρούν ορισμένοι λωτοφάγους. - Κέρδισε ο Κ. Βαξεβάνης στην διαμάχη που είχε με Κ. Μητσοτάκη

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019 | 6:03 π.μ.


Δυο λόγια για να μην έχουν κάποιοι την αίσθηση ότι μπορεί να μας δουλεύουν. Πριν κάποιες μέρες  ο εκδότης - δημοσιογράφος της εφημερίδας "Documento" Κώστας Βαξεβάνης, κάνει επώνυμα μέσα από τις στήλες του εντύπου του μια πολύ σοβαρή καταγγελία.

Σύμφωνα μ' αυτή ο Κυριάκος Μητσοτάκης "θυμίζοντας ενωματάρχη του '60", "τηλεφωνεί αυτοπροσώπος σε επιχειρηματίες και τους ζητά να κόψουν τη διαφήμιση στο Documento".
Δεν παρουσιάζει το παραμικρό στοιχείο για να τεκμηριώσει την καταγγελία του, παρ’ όλο που υπήρχαν δημοσιεύματα που ζητούσαν φορτικά να το κάνει; Γιατί άραγε;

Ο λόγος είναι απλός. Γιατί ο ίδιος είχε στην κατοχή του «όλα τα αποδεικτικά στοιχεία» τα οποία επιβεβαίωναν την καταγγελία του –όπως ανέφερε σε επιστολή που έστειλε στην ΕΣΗΕΑ- και τα χρησιμοποίησε σε παρασκηνιακές ενέργειες ώστε να ξανανοίξει η διαφημιστική ροή προς το έντυπο του.
(Θα ήταν ανεπανόρθωτο πλήγμα για τον Μητσοτάκη να δημοσιευτούν απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες του που ζητούσε ο ίδιος από επιχειρηματίες να επιβάλουν διαφημιστικό εμπάργκο στο έντυπο του Βαξεβάνη).

Ετσι σήμερα το “Documento” κυκλοφορεί με 10 (!) ολοσέλιδες καταχωρήσεις.
Αν αναλογιστούμε ότι η κάθε μια αποτιμάτε σε 7,5-13.000 ευρώ (ανάλογα την κυκλοφορία του εντύπου και την σελίδα που δημοσιεύεται) καταλαβαίνουμε τι οικονομική ανάσα είναι για τον εκδότη Κ. Βαξεβάνη.

Και φυσικά είναι μαλακίες αυτά που γράφει σήμερα το πρωτοσέλιδο "καρεδάκι" που υπάρχει στο "Documento": "Υστερα από τρεις βδομάδες αποκλεισμού από τη διαφημιστική αγορά το Documento υποδέχεται πάλι διαφημίσεις. Εταιρείες και επιχειρηματίες που αντιλαμβάνονται ποιος είναι ο ρόλος του Τύπου αλλά και ο δικός τους σε μια δημοκρατική χώρα διαφημίζονται σήμερα στην εφημερίδα, σπάζοντας το τείχος που επιχειρήθηκε να διαμορφωθεί για να μας στραγγαλίσουν οικονομικά".

Πρέπει να είσαι εντελώς λωτοφάγος για να πιστέψεις ότι "Εταιρείες και επιχειρηματίες" είχαν καμιά αγωνία αν θα λείψει απ' το σώμα των Κυριακάτικων εφημερίδων το "Documento".

Τι ακριβώς συνέβη και επέστρεψε η κανονική -και μάλιστα ενισχυμένη- διαφημιστική ροή στην εφημερίδα του Κ. Βαξεβάνη δεν ξέρουμε, αν και μπορεί να υποθέσουμε.
Μια ερώτηση όμως μπορεί να την κάνουμε: Τώρα ο εκδότης του Documento θα ανακαλέσει τις 4 απολύσεις δημοσιογράφων που έκανε πρόσφατα επικαλούμενος "οικονομική στενότητα";   
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger