Home » , » Απ΄τους ψεύτες Χριστιανούς στους "απόγονους του αιμοσταγούς Τοπάλ Οσμάν"

Απ΄τους ψεύτες Χριστιανούς στους "απόγονους του αιμοσταγούς Τοπάλ Οσμάν"

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Πέμπτη 2 Απριλίου 2020 | 7:29 μ.μ.

Του Σ.Λ

Η πρώτη ασυναίσθητη αντίδραση του καθώς διαβάζεις τις δηλώσεις του καραβανά μου φέρει το όνομα Νικόλαος Ταμουρίδης είναι να  σου προκύψει ένα μειδίαμα.

Οταν βλέπεις όμως ότι ο συγκεκριμένος στρατόκαυλος -υπήρξε αντιστράτηγος και σήμερα είναι Επίτιμος Α’ Υπαρχηγός ΓΕΣ- έχει ένα λεξιλόγιο και προφανώς αντιλήψεις με τον πωλητή αυτόγραφων επιστολών του Χριστού, δεν μπορείς παρά να ανησυχήσεις για την ποιότητα των ατόμων που αποτελούν την ηγεσία των Ενόπλων δυνάμεων.

Στις προβληματικές αυτές μέρες θα παραθέσουμε της δηλώσεις του καραβανά, με την πρόθεση να σας δημιουργηθεί ένα χαμόγελο. Πριν όμως απ' αυτό μια επισήμανση. Είναι εντυπωσιακή οι έφεση που έχουν οι Χριστιανοί να λένε ολοφάνερα ψέματα!

Πριν μερικές μέρες ο Μητροπολίτης Κέρκυρας προέτρεπε το ποίμνιο του να κάνει ψευδείς δηλώσεις αναγράφοντας "εξέρχομαι για τη σωματική μου άσκηση", και έτσι να αποφύγουν, τους περιορισμούς στην κυκλοφορία, ώστε  να πηγαίνουν στο "ιερό" μαγαζί του για "να κάνουν την προσευχή τους ή να κοινωνήσουν του σώματος και του αίματος του Κυρίου μας".

Τώρα η ιστοσελίδα που φιλοξενεί τις δηλώσεις του καραβανά στην παρουσίαση των τοποθετήσεων του απόστρατου καραβανά του αποδίδει θέσεις που ποτέ δεν διατύπωσε.

Τιτλοφορεί ο θρησκευτικός ιστότοπος τις δηλώσεις του καραβανά: "Εγώ Πάσχα θα κάνω! -Γιατί είμαι Έλληνας και Χριστιανός Ορθόδοξος και κανείς δεν μπορεί να μου το απαγορεύσει! -Γιατί αντιλαμβάνομαι πως ο μεγάλος εχθρός του σύγχρονου παγκοσμίου συστήματος είναι ο Χριστός και η Ορθοδοξία!". 
Διαβάζοντας τες όμως βλέπουμε ότι πουθενά δεν αναφέρει,  ο απόστρατος αξιωματικός ότι ο Χριστός και η Ορθοδοξία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του συστήματος. 

Κάπου δεν υπάρχει μια "θεϊκή" εντολή "ου ψευδομαρτυρήσεις"; 

Ας δούμε, λοιπόν γιατί ο πιστός Χριστιανός θα γιορτάσει το Πάσχα ρισκάροντας να τον "συλλάβουν οι απόγονοι του αιμοσταγούς Τοπάλ Οσμάν!" 
Δεν έχουμε σωτηρία αδέλφια 😜


 Εγώ Πάσχα θα κάνω!
-Γιατί δεν μπορεί κανείς να προκαταβάλει ότι θα καθίσω το βράδυ της Ανάστασης στο σπίτι μου! Εγώ θα βρω τρόπο να κάνω Ανάσταση και να κοινωνήσω!
-Γιατί όπως μπορούν οι Τράπεζες, τα Σούπερ Μάρκετ και οι λαϊκές αγορές και λειτουργούν με ασφάλεια έναντι του κορωναϊού, έτσι και ασφαλέστερα ακόμη μπορούν να λειτουργήσουν οι εκκλησίες μας!

Εγώ Πάσχα θα κάνω!
-Γιατί το οφείλω στην πίστη μου, στα παιδιά μου, στην πατρίδα μου, στον όρκο μου!
-Γιατί στα άγια τούτα χώματα που ζούμε μπόρεσε ο άνθρωπος με θεία σάρκα να ντύσει το ομορφότερο από όλα τα όνειρά του!

Εγώ Πάσχα θα κάνω!
Και παρακαλώ τους σεβαστούς Επισκόπους μας να κάνουν Ανάσταση. Αλλιώς καλύτερα να παραδώσουν το πετραχήλι τους. Δεν θα έχουν πλέον λόγο ύπαρξης!

Εγώ Πάσχα θα κάνω!
-Κι αν χρειαστεί, μυστικά, όπως οι κρυπτοχριστιανοί παππούδες μας στον Πόντο, εκεί όπου βυθίζονται οι ρίζες μας βαθιά σε χώματα ποτισμένα από αρχαία και πρόσφατα αίματα προγόνων!
-Κι ας έρθουν να με συλλάβουν οι απόγονοι του αιμοσταγούς Τοπάλ Οσμάν!

Καλή Ανάσταση αδέρφια!

Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger