Home » , , » Της αυτοκατανάλωσης το ανάγνωσμα

Της αυτοκατανάλωσης το ανάγνωσμα

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ , Τετάρτη 20 Μαΐου 2020 | 9:29 μ.μ.


Του Σ.Λ

"Δουλειά δεν είχε ο διάολος, ασχολούνταν με τις δημοσκοπήσεις", όπου διάολος εγώ.

Επειδή, ποτέ δεν ξέρεις και η πιθανότητα να ασχοληθώ κάποια στιγμή επαγγελματικά με την δημοσιογραφία, όπως είναι η επιθυμία μου, δεν είναι ανύπαρκτη, είπα να αποκτήσω σπέρματα εμπειρίας κάνοντας το πρώτο μου τηλεφωνικό ρεπορτάζ.

Το έναυσμα γι' αυτή που την απόφαση, μου προσφέρθηκε καθώς παρακολουθούσα διαδικτυακά δελτία τηλεοπτικών ειδήσεων που έχουν μεταδοθεί.

Στάθηκα σε ένα βιντεάκι που υπάρχει στην ιστοσελίδα της τηλεόρασης του Star, στο οποίο ο επικεφαλής της δημοσκοπικής εταιρείας MRB, Δημήτρης Μαύρος, παρουσίαζε τα αποτελέσματα μιας υποτιθέμενης αντιπροσωπευτικής μέτρησης της κοινής γνώμης.

Ανάμεσα στα ερωτήματα που απάντησαν αυτοί/ες που συμμετείχαν στην έρευνα, ήταν για την αποδοχή που έχουν για τα πολιτικά πρόσωπα, καθώς και για την πρόθεση ψήφου.
Για το τελευταίο δεν θα ασχοληθούμε καθόλου. Οταν παρουσιάζεται η αδιευκρίνιστη ψήφο στο 20% του εκλογικού σώματος, καταλήγεις ότι περισσότερη βασιμότητα έχουν οι προβλέψεις που θα σου κάνει ο φούρναρης της γειτονιά σου, για τα ποσοστά που θα συγκεντρώσουν τα κόμματα, σε ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών, παρά ότι σου λέει ο δημοσκόπος.

Αλλη ήταν η "λεπτομέρεια" που με έκανε να προχωρήσω στο τηλεφωνικό ρεπορτάζ που σας ανέφερα αρχικά.
Στην κάρτα "αξιολόγησης των υπουργών της κυβέρνησης Ν.Δ", βλέπουμε ότι τρίτος στην δημοφιλία των πολιτών, μετά τον Κικίλια και τον Θεοδωρικάκο να μας εμφανίζεται ο Κυριάκος Πιερρακάκης έχοντας προβάδισμα από τον Χρυσοχοϊδη και τον Δένδια. 

Παριστάνοντας τον δήθεν απορημένο, διέκοψα τα δυο φιλαράκια που είναι σπίτι μου και παίζουν τάβλι, πριν ξηγηθούμε μπυρόνι και μακαρονάδα, ρωτώντας τα: "ρε παιδιά γνωρίζεται κάποιον Κ. Περρακάκη;".
Και τα τρία άτομα που είναι παρέα μου -τα οποία σημειωτέον έχουν μια στοιχειώδη επαφή με τα πολιτικά δρώμενα- δήλωσαν την άγνοια τους.

Αυτός, λοιπόν ήταν και ο λόγος που ξεκίνησα να κάνω τηλεφωνικό ρεπορτάζ καλώντας τυχαίους τηλεφωνικούς αριθμούς.
Παρουσιαζόμουν ότι εκπροσωπούσα την δημοσκοπική εταιρεία "Αριστον" και ζητούσα απ' τους συνομιλητές μου να μου πουν "ποια είναι η γνώμη τους για τον κύριο Κυριάκο Περρακάκη.

Ο πρώτος που μου απάντησε δήλωσε νεωκόρος και ευγενικά μου είπε ότι δεν ασχολείται με τα πολιτικά κλείνοντας το τηλέφωνο.
Η δεύτερη συνομιλήτρια μου με ρώτησε αν είναι ηθοποιός ή τραγουδιστής.
Στο τρίτο τηλεφώνημα μου, έπεσα σε τσαμπουκά. Μόλις του δήλωσα ότι του τηλεφωνώ από εταιρεία δημοσκοπήσεων και πριν καν προλάβω να του υποβάλω το ερώτημα με αποκάλεσε "τσουτσέκι" λέγοντας κάτι ακατάληπτα και μου έκλεισε κατάμουτρα το τηλ.
.(Σε μεθυσμένο ή περίεργο τύπο είχα πέσει)
Δεν απογοητεύτηκα και συνέχισα την προσπάθεια μου. Κατόρθωσα να συνομιλήσω με άλλους 6 συμπολίτες μας.

Ε. λοιπόν. κανείς/α δεν γνώριζε την ύπαρξη αυτού του κυβερνητικού αξιωματούχου! (Μόνο ένας κύριος μου είπε ότι έχει ακουστά αυτό το όνομα, χωρίς να μπορεί να μου πει κάτι παραπάνω).

Οπότε δυο είναι τα ενδεχόμενα. Ή έτυχε στις τηλεφωνικές μου επαφές να συνομιλήσω με άτομα εντελώς αδιάφορα με το πολιτικό γίγνεσθαι, ή ο κ. Μαύρος μας παρουσίασε μια δημοσκόπηση παραγωγής jumbo. 

Εγώ έχω την απάντηση. Εσείς;   
Μοιράσου το :

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ
Powered by Blogger